Арифметикалық және геометриялық прогрессия

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Арифметикалық және геометриялық прогрессия

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушы арифметикалық және геометриялық прогрессия бойынша білімін жинақтап жүйелейді. Ойын дәлелді түрде жеткізеді, есепті шешуде білімін қолдану дағдысын дамытады. Барлық пікірді салыстыра отырып дұрыс пікірді табуға дағдыланады;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Шығыс Қазақстан облысы. Өскемен қаласы. “Ш.Уәлиханов атындағы №3 мектеп-лицейі” математика пәні мұғалімі Кенжебаева Ғ.Т.


Сабақтың тақырыбы:II тарау бойынша өтілген материалды қайталау (Арифметикалық және геометриялық прогрессия)

Сабақтың мақсаты:

1) Арифметикалық және геометриялық прогрессия бойынша білімін жинақтап жүйелейді;

2) Ойын дәлелді түрде жеткізеді, есепті шешуде білімін қолдану дағдысын дамытады. Барлық пікірді салыстыра отырып дұрыс пікірді табуға дағдыланады;

3)Басқа оқушыларды тыңдай отырып, топтық жұмыс нәтижесінде сыйластыққа тәрбиелейді, өзін тұлға ретінде сезіне отырып жауапкершілікке тәрбиеленеді.

Алғышарттар:жоспар бойынша тақырыптар толық оқылды, тарауды қайталап жүйелеу үшін формулаларды қолдана біледі, анықтамаларды түсініп айта алады.

Сабақтың түрі: қайталау сабағы.

Сабақтың құрылымы: СТО жобасы бойынша.

Сабақтың өту барысы:

  1. Қызығушылықты ояту.

Топқа бөлемін.

Не туралы оқып үйренгенін еске түсіреді

Ойын:тез және дұрыс орындауға негізделген.

  1. Мағынаны ажыратады:

Берілген тапсырма бойынша модель құрады, бағалайды.

  1. Ой толғаныс.

Әр топ жеке тапсырма-карточкамен жұмыс істейді.

Үйге тапсырма алады.




Өту барысы:

I. Қызығушылықты оятамын. 15 мин.

1. Топқа бөлемін. Фигуралар арқылы. 2 мин.

2. Сандар тізбегі деген тарауды оқыдық. Қандай жаңа математикалық ұғымдармен таныстық, соны топта еске түсіріп айтып жіберейік. 2мин.

Сұқ саусақпен топты таңдау стратегиясы бойынша 1 топ ойын ортаға салады.2 мин.

3. “Тез және дұрыс жауапты тап” ойынын ойнаймыз. 8 мин.

1 топтан 1 оқушы бастайды. 2 топқа сұрақ қояды. 2-ші топта 1 оқушы жауап береді, жауап дұрыс болса ары қарай жалғастырады, қате болса топ ойыннан шығып қалады. Соңғы қалған топ жеңімпаз атанады.

4. Мұғалімнің сұрағы. Тарауды оқып үйренген кезде есептерді шығару үшін нені білу керек? 1 мин.

II. Мағыныны ажыратады.

5. Білемін:плакатқа нені білетіндерін жазып, бейнелеп көрсетеді. 5 мин.

арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы

арифметикалық прогрессияның айырмасының формуласы

арифметикалық прогрессияның ортасын табу формуласы

арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласы

геометриялық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы

геометриялық прогрессияның еселігінің формуласы

геометриялық прогрессияның ортасын табу формуласы

геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласы

шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысы

6. Топпен басқа топтың жұмысын бағалайды. 2 мин.

III. Ой толғаныс.

7. Үйрендім: “Эстафета” ойыны 8 есепті кезекпен шығарып тақтада орындайды.

Орындап болған оқушы қалай орындалатынын айтады?

1. формуласымен берілген тізбектің жетінші мүшесін табыңдар. ж/ы:131

2. және болса, онда d-ны табыңдар. ж/бы:

3.56;46;36 ;… арифметикалық прогрессиясының алғашқы алты мүшесінің қосындысын табыңдар. ж/бы: 186

4. және болса, онда -ні табыңдар. ж/бы: 23

5. және болса, онда - ді табыңдар. ж/бы: 0,5

6. 7;14;28 ;… геометриялық прогрессиясының алғашқы бес мүшесінің қосындысын табыңдар.

ж/бы:217

7. және болса, онда -ті табыңдар. ж/бы: 24

8. және болса, онда -ті табыңдар. ж/бы:12,1

8.Әр топқа жеке тапсырма беріледі.(Кестедегі берілгендері бойынша белгісіздерді табу)


Топ

a1

d

n

an

Sn

I

1

42

-10


-38


2

-5


7


-77


Топ

a1

d

n

an

Sn

II

1

3

4


39


2


5

10


285


Топ

b1

q

n

bn

Sn

III

1

1

3

10



2


-3

4


30


Топ

b1

q

n

bn

Sn

IV

1


0,5

8

2


2

2


7

1458


Жауабы: I топ. 1. n=9, Sn=18, 2. d=-2, an=-17.

II топ. 1. n=10, Sn=210. 2. a1=6, an=51.

III топ. 1. bn=19683, Sn=29524. 2. b1=-1,5, bn=40,5.

IV топ. 1. b1=256, Sn=510. 2. q=3, Sn=2186.

9. Үйге тапсырма беріледі. Тестке дайындалып келу.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
21.12.2017
718
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі