Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ. Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар. Өмірмен байланыстырып есептер шығару. Венн диограммасы.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Тізбектер

Мектеп: «Қызылтаң» жоббм

Педагогтің аты-жөні:

Айтенова Сабира Абуовна

Күні:

23.11.21ж

Сыныбы: 9

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.3.5 арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану;


Сабақтың мақсаты:

1) Арифметикалық прогрессия ,арифметикалық прогрессияның айырымының анықтамаларын білу;

2) Арифметикалық пргрессияның п-ші мүшесінің формуласы мен қасиеттерін білу;

3) Ариф.прогрессияның п-ші мүшесінің формуласын қолданып есептер шеше білу іскерлігін қалыптастыру

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі

1.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу.

2. Топқа бөлу..

І. Үйге берілген тапсырманы сұрау

Өткен материалды пысықтау

Тәуелсіздіктің 30 жылдығына 30 үлес қосу

«Ой қозғау»

1) 1981,1984, 1987,… Келесі мүшесін тап

2) 2,4,6,8,10,12,14,...

Келесі мүшесін тап

3) а1=10 d=10 a3=?

сандарды сөйлету

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»



Түрлі түсті қима қағаздар

Сабақтың ортасы



















Тәуелсіздігіміздің отыз жылдығын байланысты 30 үлес қосу.

Әр қайсымыз өз қалаларыңа үлесімізді қосамыз.

«Бір шешімге келеміз» әдісі арқылы саралау тапсырмасын береміз.

1.Оқулықпен жұмыс№13.10 есеп

13.11 есеп

2. Топтық жұмыс «Көрші қуанышын бөлісу»

Арифметикалық прогрессияны өмірде қолдану







  1. «Тапқыр болсаң тауып көр» деңгейлік есептер.


1 топ

Спорт

Альпенист бірінші күні 1400 метр биіктікке дейін көтеріледі.,ал екінші күні алдыңғыға қарағанда 100 метрге кем қозғалыс жасайды.5000 метрді альпенист неше күнде жүріп өтеді?

2 топ

Медицина

Дәрігердің кеңесі бойынша демалушы адам5 минуттан күннің көзіне шығып отырады.Ал келесі күніндекүннің көзіне шығу уақытын 5 минут арттырып отырады.Неше күннен кейін оның күнніңкөзіне шығу уақыты 40 минутты құрайды.

3 топ

Құрлыс,өндіріс саласы

Құдықты қазатын жұмысшыларға алғашқы бір метрге 30 теңге төлем ақытөленетін туралыуәде берілді. Ал келесі әр метргеалдыңғы метрге қарағанда20 теңгеден үстіне қосылып отырды.12 метрлік құдықты қазып шығу үшінжұмысшы қанша ақша алады?

Дескриптор:

а) есеп шартын дұрыс құрады

б) Формулаларды қолданады

в) есепті дұрыс шығарады

Деңгейлік тапсырма

1. а1=5, а3= ? d=5

1. а1=14, d=2, а3 =?

2.а1=360, а3=120, а2=? d=?

2. а1=31, d=? а3=35 , а4 =?

3.c5=27, c1=?

C27=60, d=?

3. c12=16, c1=?

C21=88, d=?

Дескриптор:

а) есеп шартына сәйкес сандарға амалдар қолданады;

б) санды дәрежелейді;

в) бірмүшенің түрін дұрыс жазады.



Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


ДК экраны


Сұрақтар топтамасы.


Оқулық 9-сынып.





Сабақтың соңы


8 мин.



Жеке жұмыс.




Кім жылдам? Әдісі

Сабақты қорытындылау. Қысқа жауапты тест.


Жауаптары:

  1. А

  2. С

  3. А

  4. Д

  5. А



VІІ. «Рефлексия»жазу

Оқущылар өтілген сабақ бойынша рефлекция жазады.


Бағалау: жиынтық баға

Үйге тапсырма :

Сандарды өсу ретімен орналастырып, тізбектің заңдылығын анықта. Осы тізбек туралы мағлұмат жинақта.

Бағалау


3-балл


5-балл


2 балл

1. a1 = - 2, d = 3, а6 = ?

А) 13; В) 14; С) 16; Д) – 16

2. – 3; - 6; ... Арифметикалық прогрессияның

25-ші мүшесін табыңдар.

А) 69; В) - 69; С) - 75; Д) –72

3. a1 = 10, d = - 0,1, а4 = ?

А) 9,7; В) 69; С) - 9 Д) –10,3

4. 3; 7; ... – арифметикалық прогрессия.

а10 – ды есептеңдер.

А) 36; В) - 39; С) 33; Д) 39

5. a1 = 5, d = 2, а3 = ? а5 = ?

А) 9; 13 В) 14;9 С) 16; 13 Д) – 9; - 13

Дескриптор:

-1-ші сұраққа жауап береді.

1-балл

-2-ші сұраққа жауап береді.

1-балл

-3-ші сұраққа жауап береді.

1-балл

-4-ші сұраққа жауап береді.

1-балл

-3-ші сұраққа жауап береді.

1-балл

-5-ші сұраққа жауап береді.

1-балл

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады

Ең соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс


Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады



ДК экраны

9 сынып,

Алгебра

А.Әбілқасымова,

В.Корчевский,

З.Жұмағұлова

Алматы «Мектеп» 2013

Кесте


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.11.2022
545
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі