Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ. Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар 9 сынып. Өмірмен байланыстыра отырып есептер шығару.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Тізбектер

Мектеп: «Қызылтаң» жоббм

Педагогтің аты-жөні:

Қаражанова Алуа

Күні:


Сыныбы: 9

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.3.5 арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану;

Сабақтың мақсаты:

арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын, сипаттамалық қасиет формулаларын біледі және есептер шығаруда қолданады.

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Білу және түсіну, қолдану

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин

Ұйымдастыру кезеңі

1.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу.


2. Топқа бөлу.


3.Өткен материалды пысықтау

Әр топ өздерінің формуласына мысал келтіріп постер қорғайды.






4. Үйге берілген тапсырманы сұрау

Оқушылар формула бойынша топқа бөлініп, шаттық шеңбер құрып, әр мүше бір-бірін мадақтайды.


1-топ Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы

2-топ Арифметикалық прогрессияның алғашқы n-ші мүшесінің қосындысының формуласы

3-топ Арифметикалық прогрессияның өзіне тән қасиеті


Мысалы: Арифметикалық прогрессияда а1=3, d=4 болса, а7- ны табыңыз.

an=a1+(n-1)d

a7=3+6*4 = 27








Тақтадағы жауап бойынша жұптық жұмыс арқылы бір-бірлерін тексереді

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»







Топты бағалау





Жұптық бағалау

2 балл

Түрлі түсті қима қағаздар


















Сабақтың ортасы


18 мин























ЕББҚ

5. Оқушылар тақтадағы ұяшықтағы тапсырмаларды орындаса, ұяшық ашылып Абай атамыз туралы мағлұмат аламыз.











6. Оқушылар жұптық жұмыс арқылы кеспе қағазды алып, дәптерлеріне шығарылу жолымен орындап кестені толтырады.



















«Абайды тану» әдісі бойынша тапсырманы орындайды.

1) 1981,1984, 1987,… +3

Келесі мүшесін тап

2) an=a1+(n-1)d

Формула аталуын табады

3) а1=10 d=10 a3=? a3=30

  1. Ел басқару ісіне 13 жасында араласқан;

  2. Саяси қайраткер 21 жасында болыс болып сайланады;

  3. Ұлы ағартушының 10 баласы болған. Ол небәрі 16 жасында әке атанып, 36 жасында алғашқы немересін қолына алған. Оның аты - Әубәкір.


« Бір шешімге келеміз» әдісі арқылы саралау тапсырмасын береміз.























Дескриптор

-Арифметикалық прогрессияның айырымын табады;

- Арифметикалық прогрессия формуласын қолданып, n –ші мүшесін табады;

-Арифметикалық прогрессияның  n –ші мүшесінің формуласы мен қасиетін қолданады.


Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


























1-1балл

2-2балл

3-3балл


Кестені толық дұрыс орындаған оқушы 6 балл алады.















Слайд



Сұрақтар топтамасы.


Оқулық 9-сынып.





DrawObject1


DrawObject2

DrawObject4 DrawObject6 DrawObject5 DrawObject3












Сабақтың соңы


15 мин.


































5 мин

7. Топтық жұмыс «Көрші қуанышын бөлісу» Арифметикалық прогрессияны өмірде қолдану

1 топ

Спорт

Спортшы бірінші күні 1400 метр биіктікке дейін көтеріледі, ал екніші күні алдыңғы күнге қарағанда 100


метрге кем қозғалыс жасайды. 5000 метрді спортшы неше күнде жүріп өтеді?


2 топ

Медицина

Дәрігердің кеңесі бойынша демалушы адам 5 минуттан күннің көзіне шығып отырады.Ал келесі күнінде күннің көзіне шығу уақытын

5 минут арттырып отырады. Неше күннен кейін оның күнніңкөзіне шығу уақыты 40 минутты құрайды.


3 топ

Құрлыс, өндіріс саласы

Құдықты қазатын жұмысшыларға алғашқы бір метрге 30 теңге төлем ақы төленетін туралы уәде берілді. Ал келесі әр метрге алдыңғы метрге қарағанда 20 теңгеден үстіне қосылып отырды. 12 метрлік құдықты қазып шығу үшін жұмысшы қанша ақша алады?





«Quizizz» тест

жеке жұмыс

оқушылыр өзінің білгенін ұялы телефон арқылы тест тапсырып экранда білімдерін көрсетеді.

















«Рефлексия»жазу

Оқушылар өтілген сабақ бойынша рефлекция жазады.


Қайрат – бүгінгі сабақтан білгені туралы;

Ақыл – түсінгені туралы;

Жүрек – қолданғаны туралы жазады.

8.Үйге тапсырма :

Сандарды өсу ретімен орналастырып, тізбектің заңдылығын анықта. Осы тізбек туралы мағлұмат жинақта.

9. Қорытынды.

І топ

Берілгені:

а1 = 1400

d=100

Sn=5000

т/к: n-?

Шешуі:

an = а1 + (n-1)d

5000=2*1400+(n-1)(-100)/2

2500=2800-100n+100

100n=2900-2500

100n=400

n=4

Жауабы: 4 күнде жүреді


Әр топ өздеріне берілген есепті плакатқа шығарып қорғап береді.


Берілгені:

а1 = 5

d=5

аn = 40

т/к: n-?

Шешуі:

an = а1 + (n-1)d

40=5+(n-1)5

40=5+5n-5

n=40:5

n=8





Берілгені:

а1 = 30

d=20

an=?

Sn=?

Шешуі: an = а1 + (n-1)d

an =30 +(12-1)20=250

S12= а1+ an* n/2

S12=(30+250)12/2

S12 = 280*6

S12 = 1680

Жауабы: 1680тг

Дескриптор:

а) есеп шартын дұрыс құрады

б) Формулаларды қолданады

в) есепті дұрыс шығарады


1. Aрифм.прогрессия,  . Табу керек 

а) -1; б) 1; в) 7; г) 9; д) 11

2. Aрифм.прогрессия,  . Табу керек   .

а) -4; б) -2; в) -1; г) 2; д) 5

3. формуласымен берілген арифметикалық прогрессияның айырымын табыңдар
а) -6; б) -3; в) -2; г) 2; д) 5

4. формуласымен берілген арифметикалық прогрессияның үшінші мүшесімен жетінші мүшелерінің қосындысын табыңдар
а) 11; б) 13; в) 15; г) 17; д) 19

5.   - арифм.прогрессия,  . Tабу керек   .

а) -5; б) 2; в) 4; г) 5; д) 8



Е

Білдім

Түсіндім

Қолдандым

ң соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс



 Үйге тапсырма беру.

193, №194



Бағалау:

Дұрыс орындаған топ 3 балл алады.










Топтық жұмыстарды әр топ бірін –бірі бағалап отырады.









3 балл

2балл

1баллдық шкаламен бағаланады
























Өзін -өзі бағалайды.

Толық орындаса 5 балл алса толық түсінген.















ДК экраны

9 сынып,

Алгебра

А.Әбілқасымова,

В.Корчевский,

З.Жұмағұлова

Алматы «Мектеп» 2013

Кесте




Плакаттар



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
03.11.2022
501
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі