|
Сабақ 34 |
Күні: 28.11.17 |
9-сынып алгебра |
Барлығы 12 оқушы |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Арифметикалық прогрессияның п-ші мүшесінің формуласы |
|||||
|
Жалпы мақсаты |
Арифметикалық прогрессияның п-ші мүшесінің формуласына түсінік кеңейту. Есеп шығаруда арифметикалық прогрессияның п-ші мүшесінің формуласын қолдана білуге дағдыландыру. Айырма және п мүшесінің фформуласын таба білу Өз білімдерін бағалай білу. |
|||||
|
Негізгі идеялар |
Есеп шығаруда арифметикалық прогрессияның п-ші мүшесінің формуласын қолдану Өз беттерімен шығаруда арифметикалық прогрессияның п-ші мүшесінің формуласынан айырманы таба білу |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Жұппен және жекелей жұмыс. 6*6*6 әдісін қолдану"Үйрете отырып, үйренемін" миға шабуыл ,бірін-бірі бағалау кері байланыс жасау"бес саусақ" әдісімен бағалау |
|||||
|
Көрнекілік |
Электронды оқулық, стикер, кесте |
|||||
|
Дереккөз |
Электронды оқулық, 9-сынып оқулығы |
|||||
|
Сабақ барысы |
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
|
Сабақтың кезеңдері: |
3 мин 7мин |
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Үйге тапсырмасы №121 Миға шабуыл Сандар тізбегі Тізбектер формуласын табу |
Оқушылар сыныпта еркін қозғалып сабаққа әзірленеді. Топта жұмыс жасайды Үй тапсырмасын дәптерден тексерту Ой қозғау сұрақтарына жауап береді |
|||
|
2-кезең ортасы: |
10 мин |
Өткен сабақтың тақырыбына сұрақтар қою Арифметикалық прогрессияның п-ші мүшесінің формуласы Айырма деген не П-ші мүшесі қалай табылады |
Миға шабуыл сұрақтарына жауап береді Теңсіздіктерді дәлелдей білу Есептерді мысал арқылы қалыптастыру |
|||
|
1.Арифметикалық прогрессия анықтамасы 2.Арифметикалық прогрессияның айырымы d= аn+1 - аn 3.Арифметикалық прогрессия қай кезде өспелі, қай кезде кемімелі болады 4.Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы аn=а1+(n-1)×d |
||||||
|
3-кезең Соңы: |
18мин |
Жигсо әдісі Жұптық жұмыс Тақырыпқа байланысты есептер Адеңгей №165-167
В деңгей №170-171 Қосымша есептер |
Оқушылар есепті талдап жұпта жұмыс жасайды Адеңгей №165-№167 В деңгей №170-171 |
|||
|
Үйге тапсырма |
1мин |
Вдеңгей № 173-176 Тапсырманы талдау жүргізу арқылы беру |
Оқушылар есеп шығаруға негізгі қолданатын тәсілді пайдаланады. |
|||
|
Бағалау |
1мин |
Жиынтық бағалау Не білдім?не білгім келеді? |
Өзін -өзі бағалау Топта бағалау |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Арифметикалық прогрессияның п-ші мүшесінің формуласы
Арифметикалық прогрессияның п-ші мүшесінің формуласы
|
Сабақ 34 |
Күні: 28.11.17 |
9-сынып алгебра |
Барлығы 12 оқушы |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Арифметикалық прогрессияның п-ші мүшесінің формуласы |
|||||
|
Жалпы мақсаты |
Арифметикалық прогрессияның п-ші мүшесінің формуласына түсінік кеңейту. Есеп шығаруда арифметикалық прогрессияның п-ші мүшесінің формуласын қолдана білуге дағдыландыру. Айырма және п мүшесінің фформуласын таба білу Өз білімдерін бағалай білу. |
|||||
|
Негізгі идеялар |
Есеп шығаруда арифметикалық прогрессияның п-ші мүшесінің формуласын қолдану Өз беттерімен шығаруда арифметикалық прогрессияның п-ші мүшесінің формуласынан айырманы таба білу |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Жұппен және жекелей жұмыс. 6*6*6 әдісін қолдану"Үйрете отырып, үйренемін" миға шабуыл ,бірін-бірі бағалау кері байланыс жасау"бес саусақ" әдісімен бағалау |
|||||
|
Көрнекілік |
Электронды оқулық, стикер, кесте |
|||||
|
Дереккөз |
Электронды оқулық, 9-сынып оқулығы |
|||||
|
Сабақ барысы |
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
|
Сабақтың кезеңдері: |
3 мин 7мин |
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Үйге тапсырмасы №121 Миға шабуыл Сандар тізбегі Тізбектер формуласын табу |
Оқушылар сыныпта еркін қозғалып сабаққа әзірленеді. Топта жұмыс жасайды Үй тапсырмасын дәптерден тексерту Ой қозғау сұрақтарына жауап береді |
|||
|
2-кезең ортасы: |
10 мин |
Өткен сабақтың тақырыбына сұрақтар қою Арифметикалық прогрессияның п-ші мүшесінің формуласы Айырма деген не П-ші мүшесі қалай табылады |
Миға шабуыл сұрақтарына жауап береді Теңсіздіктерді дәлелдей білу Есептерді мысал арқылы қалыптастыру |
|||
|
1.Арифметикалық прогрессия анықтамасы 2.Арифметикалық прогрессияның айырымы d= аn+1 - аn 3.Арифметикалық прогрессия қай кезде өспелі, қай кезде кемімелі болады 4.Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы аn=а1+(n-1)×d |
||||||
|
3-кезең Соңы: |
18мин |
Жигсо әдісі Жұптық жұмыс Тақырыпқа байланысты есептер Адеңгей №165-167
В деңгей №170-171 Қосымша есептер |
Оқушылар есепті талдап жұпта жұмыс жасайды Адеңгей №165-№167 В деңгей №170-171 |
|||
|
Үйге тапсырма |
1мин |
Вдеңгей № 173-176 Тапсырманы талдау жүргізу арқылы беру |
Оқушылар есеп шығаруға негізгі қолданатын тәсілді пайдаланады. |
|||
|
Бағалау |
1мин |
Жиынтық бағалау Не білдім?не білгім келеді? |
Өзін -өзі бағалау Топта бағалау |
|||
шағым қалдыра аласыз














