Әріпті өрнектегі әріптің мәні

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Әріпті өрнектегі әріптің мәні

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестерге дайын ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Математика Мұғалім:

Күні Қатысқандар саны:

Сынып: 1 «а» Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы

Әріпті өрнектегі әріптің мәні

Оқу мақсаттары

1.2.1.2 әріптің мәні берілген бір амалды әріпті өрнектің мәнін табу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Санды және әріпті өрнектерді айырады және оқиды.

Көптеген оқушылар: Бір әріпті өрнектердің мәнін әріптің берілген мәні бойынша табады.

Кейбір оқушылар: Жағдаят бойынша әріпті өрнектерді құрастырады,әріптің мәнін ұсынады және өрнектердің мәнін табады.

Бағалау критерийлері

Бір әріпті өрнектің мәнін табу алгаритмін жасай алады.

Тілдік мақсаттары

Әріпті өрнек

Құндылықтарды дарыту

Бір -біріне құрмет көрсету, оқушылардың бойына ұқыптылық жауапкершілік, нақтылық құндылықтарын дарыту.

Пәнаралық байланыс

Дүниетану,сауат ашу

АКТ қолдану дағдылары

Суреттер,парақшалар, кеспе суреттер, стикер


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

Психологиялық дайындық
Ұйымдастыру кезеңі
Бүгінгі күн терезеден,
Бізге міне тұр қарап.
Сондай жақсы көңіл күймен,
Басталады бұл сабақ.

«Ой қозғау»

Ойын: Шатырды қардан тазалау 1ұпай
1.Сағат ненің өлшем бірлігі?
2.Массаның өлшем бірлігін ата?
3.Бір жылда неше ай бар?
4.Өзің туған айды ата?
5.Әріпті өрнекке мысал келтір.
6.Санды өрнекке мысал келтір.
7.Ұзындықтың өлшем бірлігін ата?
8.Бір аптада неше күн бар?

Жасырынған сандар ойыны: 1ұпай
Апта күндерін ретімен орналастыру.

«Тамаша!»


Шаттық шеңбер








Парақша




Сабақтың ортасы

8 минут



Мағынаны тану

Есте сақта! Кез келген санға 0-ді қосқанда, сол санның өзі шығады.: а + 0= а
Кез келген саннан 0-ді азайтқанда, сол санның өзі шығады: а – 0=а


Семантикалық картамен жұмыс
4 ұпай
Атауы Әріпті өрнек Санды өрнек Теңдік Теңсіз
дік
6+4
7+а
8=8
8 9

-Қыстан кейін келетін қай мезгіл?
-Көктем
Көктем мезгілінің тапсырмасы:
Адасқан буындардан сөз құрау.

Әріпті өрнектегі әріптің мәні.
Әріпті өрнектегі әріптің орнына сан қойып,өрнектің сандық мәнін есептеуге болады.әріп әртүрлі сандармен өрнектелуі мүмкін.
З+у 3+6=9 4+а 4+5=9
-Көктем мезгілінен кейін келетін қай мезгіл?
-Жаз

Жаз мезгілінің тапсырмасы
Барлық теңдіктегі х-тің орнына қандай сан қоюға болатынын анықта және жаз.*
13- =10 15- =10 17- =10
13+ =16 20- =15 27- =20
16+ =19 15+ =20 8+ =15

Дескриптор
1.х-тің орнына қандай санды қоюға болатынын анықтайды.
2.Ол санды жазады. 3ұпай
Тапсырма
1.Әріпті өрнектегі а әрпінің орнына берілген санды қой ,өрнек құрастыр,мәнін сәйкестендір.
а+0 а-0 а= 17,6
Дескриптор
1.а-ның орнына берілген санды қояды, өрнек құрастырады,мәнін сәйкестендіреді.
4 ұпай
-Жаз мезгілінен кейін келетін мезгілді ата?
-Күз мезгілі
Күз мезгілінің тапсырмасы:
«Ажырата біл» ойыны 1 ұпай
а+3 а=5 а=0 а=3 а=6 а=2 а=7 а=4 а=1
а-3 а=8 а=10 а=9
Дәптермен жұмыс


Слайд







Семантикалық карта













































Жұмыс дәптері

Сергіту сәті

1 минут

«Жаңа күн»


Сергіту сәтіне арналған жинақ

Қызықты тапсырма

12 минут

Қосу амалымен берілген әріпті өрнектердің мәнін тап. Азайту амалымен берілген әріпті өрнектердің мәнін тап. Оқушылар “математикалық

мәшинені” қолданып­ өз бетінше ойнауына болады.

Мәшинеге” түскеннің бәрі а-ға артады немесе а-ға кемиді. Оқушылар­ “мәшинеде” жетіспей тұрған сандарды жазып, арифметикалық амалдардың нәтижесін есептеуі­ тиіс.

Жауабы:

6, 9, 7, 7; 4, 0.


Парақша



Аяқталуы


12минут




Жұптық жұмыс «Шығарып көр»
Барлық теңдіктегі х-тің орнына қандай санды қоюға болатынын анықта. Сонда сен шелекті суға толтыра аласың.

Ұжымдық жұмыс

Ойлан


Акт


Сабақтың соңы

2 минут


Рефлексия Кері байланыс
«БББ»   
Білемін –жасыл түс

Білдім- сары түс    
Білгім келеді-қызыл түс

Стикер

Бағалау

Оқушылар сабақ соңында:


  1. әріптің мәні арқылы әріпті өрнектің мәнін таба біледі;


  1. 0 санын қосу мен азайту ережесін өрнектейтін (а + 0 = а; а – 0 = а) әріпті өрнекпен берілген теңдіктің мағынасын түсінеді;


  1. әріпті өрнектің сан мәнін табуды меңгереді.


Оқушылардың сабақты меңгеру деңгейін бағалау үшін сұрақтар қойыңыз:


Әріпті өрнектегі әріптің мәні қалай аталады?


а + 0 = а өрнегіндегі әріп қандай мәнге ие болады? Ал а – 0 = а өрнегінде ше? Неліктен?


7 + b өрнегінде b әрпі қандай мағына береді?


7 – b өрнегінде ше?


7 – b әріпті өрнегінің сан мәнін қалай табуға болады?


Жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағы” бо-йынша өз-өзін бағалатыңыз.


Жетістік баспалдағымен”







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.06.2018
2222
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі