|
Пәні: Математика Мұғалім: Күні Қатысқандар саны: Сынып: 1 «а» Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
|
|
Оқу мақсаттары |
1.2.1.2 әріптің мәні берілген бір амалды әріпті өрнектің мәнін табу |
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Санды және әріпті өрнектерді айырады және оқиды. Көптеген оқушылар: Бір әріпті өрнектердің мәнін әріптің берілген мәні бойынша табады. Кейбір оқушылар: Жағдаят бойынша әріпті өрнектерді құрастырады,әріптің мәнін ұсынады және өрнектердің мәнін табады. |
|
Бағалау критерийлері |
Бір әріпті өрнектің мәнін табу алгаритмін жасай алады. |
|
Тілдік мақсаттары |
Әріпті өрнек |
|
Құндылықтарды дарыту |
Бір -біріне құрмет көрсету, оқушылардың бойына ұқыптылық жауапкершілік, нақтылық құндылықтарын дарыту. |
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану,сауат ашу |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Суреттер,парақшалар, кеспе суреттер, стикер |
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Психологиялық
дайындық
Ойын: Шатырды қардан тазалау 1ұпай «Тамаша!» |
Шаттық шеңбер Парақша
|
|
Сабақтың ортасы 8 минут |
Мағынаны тану
Есте сақта! Кез келген санға 0-ді
қосқанда, сол санның өзі шығады.: а + 0= а -Қыстан кейін келетін қай мезгіл? |
Слайд
Семантикалық карта
Жұмыс дәптері |
|
Сергіту сәті 1 минут |
«Жаңа күн» |
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
|
Қызықты тапсырма 12 минут |
Қосу амалымен берілген әріпті өрнектердің мәнін тап. Азайту амалымен берілген әріпті өрнектердің мәнін тап. Оқушылар “математикалық мәшинені” қолданып өз бетінше ойнауына болады. “Мәшинеге” түскеннің бәрі а-ға артады немесе а-ға кемиді. Оқушылар “мәшинеде” жетіспей тұрған сандарды жазып, арифметикалық амалдардың нәтижесін есептеуі тиіс. Жауабы: 6, 9, 7, 7; 4, 0. |
Парақша |
|
Аяқталуы 12минут |
Жұптық жұмыс «Шығарып
көр» Ұжымдық жұмыс Ойлан |
Акт |
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Кері байланыс
Білдім- сары түс |
Стикер |
|
Бағалау |
Оқушылар сабақ соңында:
Оқушылардың сабақты меңгеру деңгейін бағалау үшін сұрақтар қойыңыз: — Әріпті өрнектегі әріптің мәні қалай аталады? — а + 0 = а өрнегіндегі әріп қандай мәнге ие болады? Ал а – 0 = а өрнегінде ше? Неліктен? — 7 + b өрнегінде b әрпі қандай мағына береді? — 7 – b өрнегінде ше? — 7 – b әріпті өрнегінің сан мәнін қалай табуға болады? Жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағы” бо-йынша өз-өзін бағалатыңыз. |
“Жетістік баспалдағымен” |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әріпті өрнектегі әріптің мәні
Әріпті өрнектегі әріптің мәні
|
Пәні: Математика Мұғалім: Күні Қатысқандар саны: Сынып: 1 «а» Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
|
|
Оқу мақсаттары |
1.2.1.2 әріптің мәні берілген бір амалды әріпті өрнектің мәнін табу |
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Санды және әріпті өрнектерді айырады және оқиды. Көптеген оқушылар: Бір әріпті өрнектердің мәнін әріптің берілген мәні бойынша табады. Кейбір оқушылар: Жағдаят бойынша әріпті өрнектерді құрастырады,әріптің мәнін ұсынады және өрнектердің мәнін табады. |
|
Бағалау критерийлері |
Бір әріпті өрнектің мәнін табу алгаритмін жасай алады. |
|
Тілдік мақсаттары |
Әріпті өрнек |
|
Құндылықтарды дарыту |
Бір -біріне құрмет көрсету, оқушылардың бойына ұқыптылық жауапкершілік, нақтылық құндылықтарын дарыту. |
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану,сауат ашу |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Суреттер,парақшалар, кеспе суреттер, стикер |
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Психологиялық
дайындық
Ойын: Шатырды қардан тазалау 1ұпай «Тамаша!» |
Шаттық шеңбер Парақша
|
|
Сабақтың ортасы 8 минут |
Мағынаны тану
Есте сақта! Кез келген санға 0-ді
қосқанда, сол санның өзі шығады.: а + 0= а -Қыстан кейін келетін қай мезгіл? |
Слайд
Семантикалық карта
Жұмыс дәптері |
|
Сергіту сәті 1 минут |
«Жаңа күн» |
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
|
Қызықты тапсырма 12 минут |
Қосу амалымен берілген әріпті өрнектердің мәнін тап. Азайту амалымен берілген әріпті өрнектердің мәнін тап. Оқушылар “математикалық мәшинені” қолданып өз бетінше ойнауына болады. “Мәшинеге” түскеннің бәрі а-ға артады немесе а-ға кемиді. Оқушылар “мәшинеде” жетіспей тұрған сандарды жазып, арифметикалық амалдардың нәтижесін есептеуі тиіс. Жауабы: 6, 9, 7, 7; 4, 0. |
Парақша |
|
Аяқталуы 12минут |
Жұптық жұмыс «Шығарып
көр» Ұжымдық жұмыс Ойлан |
Акт |
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Кері байланыс
Білдім- сары түс |
Стикер |
|
Бағалау |
Оқушылар сабақ соңында:
Оқушылардың сабақты меңгеру деңгейін бағалау үшін сұрақтар қойыңыз: — Әріпті өрнектегі әріптің мәні қалай аталады? — а + 0 = а өрнегіндегі әріп қандай мәнге ие болады? Ал а – 0 = а өрнегінде ше? Неліктен? — 7 + b өрнегінде b әрпі қандай мағына береді? — 7 – b өрнегінде ше? — 7 – b әріпті өрнегінің сан мәнін қалай табуға болады? Жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағы” бо-йынша өз-өзін бағалатыңыз. |
“Жетістік баспалдағымен” |
шағым қалдыра аласыз













