№
|
Ауыспалы
тақырыптар
|
Сабақтардың
тақырыптары
|
Оқудың
мақсаттары
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
Ескерту
|
1
|
Матеатика/қазақ
тілі
45
минут
|
Заттарды
санау
Тіл және сөйлеу.
Сөйлеу дегеніміз не?
|
1.1.1.1 * натурал
сандардың құрылу жолын түсіну, 10 көлемінде тура және кері
санау
2.2.4.1 мұғалімнің
көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды
анықтау
2.3.6.1 бас әріп пен кіші
әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап,оларды байланыстырып көлбеу
және таза жазу
|
ІІ
|
|
|
2
|
Матеатика/қазақ
тілі
45
минут
|
Заттар тобын
салыстыру
Ауызша және жазбаша
сөйлеу
|
1.5.1.2 * сандарды,
заттарды, тауардың құнын салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды
пайдалану
1.5.2.3 * 10 дейінгі
сандардың қосындысы мен айырмасын салыстыру
(артық/кем)
2.3.4.1 * мұғалімнің көмегімен
тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып,қарапайым құттықтау
құрастыру
|
ІІ
|
|
|
3
|
Матеатика/қазақ
тілі
45
минут
|
1 саны және
цифры.
У дыбысының дауысты
және дауыссыз болып айтылуы.
|
1.5.2.1 цифрды
саннан ажырату, көрнекі түрде бір таңбалы сандарды түрлі
тәсілдермен: нүктелер жиынтығымен, таяқшалармен және сан сәулесінде
көрсету.
2.4.1.2 у, и,й
әріптерінің емлесін сақтап
жазу:
2.3.5.1 * жіберілген
пунктуациялық , орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен
тауып,түзету
2.3.1.1 мұғалім көмегімен жеке
сурет ( сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау)әңгімелеу мәтіндерін
көшіріп жазу
|
ІІ
|
|
|
4
|
Матеатика/қазақ
тілі
45
минут
|
2 саны және цифры. 2
санының құрамы
И,й әріптерінің
жазылуы
Я әрпінің
жазылуы
|
1.3.2.4 геометриялық
фигуралар арасындағы негізгі қатынастарды анықтау (үлкен – кіші,
жоғары – төмен, кең – тар, жуан – жіңішке, қалың –
жұқа);
2.2.4.1 мұғалімнің
көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды
анықтау:
2.4.1.2 у ,и, й
әріптерінің емлесін сақтап
жазу
2.3.5.1 * жіберілген
пунктуациялық , орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен
тауып,түзету
|
ІІ
|
|
|
5
|
Матеатика/қазақ
тілі
45
минут
|
Қосу және
азайту
Ю әрпінің
жазылуы
|
1.1.2.5 ондықтан
аттамай біртаңбалы сандарды ауызша қосу және азайтуды
орындау;
1.1.2.3 «1» санының
қасиетін қолдану
2.1.3.1 күнделікті
өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап,
диалогке қатысу
2.3.5.1 жіберілген
пунктуациялық , орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен
тауып,түзету және құраған сөйлемін
толықтыру
|
ІІ
|
|
|
6
|
Матеатика/қазақ
тілі
45
минут
|
5 саны және
цифры.
5 санының
құрамы
Дауыссыз дыбыстардың
түрлері
|
1.1.1.2 біртаңбалы
сандарды және 10 санын оқу, жазу және
салыстыру
2.4.1.3 * дауыссыз
дыбыс түрлерін (қатаң, үнді,ұяң )
ажырату
2.2.4.1 мұғалімнің
көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды
анықтау
2.3.5.1 жіберілген
пунктуациялық , орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен
тауып,түзету
|
ІІ
|
|
|
7
|
Матеатика/қазақ
тілі
45
минут
|
10 көлеміндегі
сандарды қосу және азайту
Дауыссыз п мен
б
|
1.1.2.5 ондықтан
аттамай біртаңбалы сандарды ауызша қосу және азайтуды
орындау;
81.1.2.3 «1» санының
қасиетін қолдану.
2.2.1.1 * сұрақ қою арқылы (
не істеді?қандай? неліктен? ) мәтін түрлерін ( әңгімелеу, сипаттау,
пайымдау) анықтау
|
ІІ
|
|
|
8
|
Матеатика/қазақ
тілі
45
минут
|
Фигуралар. Нүкте.
Сызықтар
Дауыссыз қ мен
ғ
|
1.3.1.1 *
геометриялық фигураларды: нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар,
тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды
ажырату
1.3.3.1* сызба,
сурет, белгілер арқылы 1-2 сөйлем
құрастыру
2.1.4.1 тірек
сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме
құрау:
|
ІІ
|
|
|
9
|
Матеатика/қазақ
тілі
45
минут
|
Фигуралар. Сәуле.
Кесінді
Дауыссыз к мен
г
|
1.3.1.2 * жазық
фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) тану және
қоршаған ортадағы заттармен
сәйкестендіру
2.4.1.3 дауыссыз
дыбыс түрлерін (қатаң, үнді,ұяң ) ажырату және дауыссыз п -б, қ-ғ ,
к-г дыбыстарының емлесін сақтап
жазу
|
ІІ
|
|
|
10
|
Матеатика/қазақ
тілі
45
минут
|
Заттар мен
фигуралардың қасиеті
Дауыссыз л мен
р
|
1.3.2.5 заттардың
кеңістікте (оң жақта, сол жақта, жоғарыда, төменде, үстінде,
астында, арасында, алдында, артында) орналасуын
анықтау.
2.2.1.1 сұрақ қою
арқылы ( не істеді?қандай? неліктен? ) мәтін түрлерін ( әңгімелеу,
сипаттау, пайымдау) және құрылымдық бөліктерін ( басы, негізгі
бөлім, соңы ) анықтау:
|
ІІ
|
|
|