Материалдар / Арнайы мектепте математика пәнінен көбейту мен бөлуге үйрету әдістемесі.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Арнайы мектепте математика пәнінен көбейту мен бөлуге үйрету әдістемесі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Арнайы мектепте математика пәнінен көбейту мен бөлуді үйретудің әдістемелері берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2019
2419
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Арнайы мектепте математика пәнінен көбейту мен бөлуге үйрету әдістемесі
  • Дайындық кезеңі
Мақсаты: көбейту мен бөлу амалдарының нақты мәнін ашу үшін базаны қалыптастыру.
  • Алдымен оқушылардан топтағы заттардың санын санаусыз айта алатындай іскерлікті қалыптастыру.
  • Заттар топтарында бір-бірден қосып және азайтып жаттығулар жасау.
  • Мұғалім балаларды сурет бойынша заттардың кейбір топтарын қосу арқылы есептер құрастыруға үйретеді.


  • 20 көлеміндегі кестедегі көбейту мен бөлуге үйрету
әдістемесі
  • Көбейту туралы ұғым.
 Көбейту деп бірдей қосылғыштардың қосындысын табу амалын айтады. Қосылғыш ретінде қайталанатын сан көбейгіш, оның неше рет қосылатынын көрсететін сан көбейткіш, ал амал нәтижесі көбейтінді деп аталады. Көбейгіш пен көбейткішті жалпы алғанда көбейткіштер деп те атайды.
  • 2 санының көбейту кестесі.
2х1=22х2=42х3=62х4=82х5=102х6=122х7=142х8=162х9=182х10=20
  • Бөлу туралы ұғым.
Екі көбейткіштің көбейтіндісінен сол көбейткіштердің бірі арқылы екіншісін табу амалы бөлу деп аталады. Бөлінетін сан бөлінгіш, оны бөлетiн сан бөлгіш, бөлу нәтижесі бөлінді деп аталады.
  • Екі бірдей бөлікке бөлу кестесі.
2/2=14/2=26/2=38/2=410/2=5
  • 3-ке көбейту кестесі.


3х1=33х2=63х3=93х4=123х5=153х6=183х7=213х8=243х9=273х10=30

  • 3 бірдей бөлікке бөлу кестесі.
3/1=36/3=29/3=312/3=415/3=5

  • 4-ке көбейту кестесі.
  • 4 бірдей бөлікке бөлу кестесі.
  • 5-ке көбейту кестесі.
  • 5-ке бөлу кестесі.
5/5=110/5=215/5=320/5=425/5=5
  • 100 көлеміндегі кестедегі көбейту мен бөлуге үйрету
әдістемесі20 көлеміндегі көбейту кестелері бірдей қосылғыштарға қосу мысалдарына сүйенеді. 100 көлеміндегі көбейтуде бұдан басқа, көбейтудің ауыстырымдылық қасиетіне сүйенеді.Көбету мен бөлудегі ерекше жағдайлар:
  • Егер көбейткіштердің біреуі 1 саны болса, онда көбейтінді екінші көбейткіш болады:
1 х 6 = 65 х 1 = 54 х 1 = 4
  • Көбейткіштердің ауыстырымдылық қасиеті көрсетіледі.
1 х 5 = 5 5 х 1= 5
  • 1-ге бөлу нақты мысал ретінде көрсетіледі.
5 алмұртты ыдысқа бір-бірден салайық.
  • 0-ге көбейту. Кез келген санды нөлге көбейтсек нөл шығады.
5х0=0 4х0=0 3х0=0
  • Қалдықпен бөлу.
4-сыныптан бастап енгізіледі. Балалар практика жүзінде заттарды бірдей бөліктерге бөліп үйренеді. Сонда ғана қалдық қатынасына көздері жетеді. 4х2+3=11 3х4-3=9Қалдықпен бөлуде міндетті түрде тексеру жұмыстары жүргізіледі. Бөліндіні бөлгішке көбейтеміз де, көбейтіндіге қалдықты қосамыз. Шыққан сан бөлінгішке тең болуы керек: 11/3=3(2қалдық) 3х3+2=11

  • 1 және 0 көбейту компоненттері ретінде.




  • Кестеден тыс көбейту мен бөлу.
5-8 сыныптарда кестеден тыс көбейту мен бөлу жағдайлары көрсетіледі. Мысалы: дөңгелек ондықтарды бір таңбалы санға көбейту, екі таңбалы ондықты бір таңбалы санға көбейту. Көбейтінді 100-ден аспайтын жағдайда:
  • 1 таңбалы сандарды дөңгелек ондықтарға көбейту және оларға сәйкес бөлу.
2х10=20 10х2=20 20/2=10 20/10=2
  • 2 таңбалы дөңгелек ондықтарды 1 таңбалы санға бөлу және 2 таңбалы санды 1 таңбалы санға бөлу.
50/5=10 55/5=11
  • 2 таңбалы санды дөңгелек ондықтарға бөлу және 2 таңбалы санды 2 таңбалы санға бөлу.
50/10=5 50/50=1 55/11=5

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!