Материалдар / Әртүрлі бұйымдарды ілмекпен тоқу(сөмкелер,сулықтар )

Әртүрлі бұйымдарды ілмекпен тоқу(сөмкелер,сулықтар )

Материал туралы қысқаша түсінік
Өмірде бұл тоқыма әдістері барлық адамдарға керек деп ойлаймын. Осы сабақта тәсілдерді оқушыларға үйреттіу жолдары қарастырылған,Оқушылыр бұл сулықтарды тоқып үйренсе болашақта керегіне жаратады.
Авторы:
06 Қараша 2018
3786
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


1-бөлім: Сәндік қолданбалы өнер

Мектеп: «Новорыбин орта мектебі –бақшасы»ММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Халман С

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Әртүрлі бұйымдарды ілмекпен тоқу(сөмкелер,сулықтар )

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.1.6.4 Материалдың қасиеттериі жайлы білімін және тәжірбелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып , техникалық көркемдік материалдарды қолдану және экспермент жасау.



Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Әртүрлі бұйымдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірбелік жұмыс істеу дағдыларын көрсетеді, техникалық ,көркемдик материалдарды қолдану және тоқу әдісін жасайды.

Оқушылардың басым бөлігі:

Материалдың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды.

Мәлімет беретің деректерді зерттеп , тоқу әдісін сипаттай алады.

Кейбір оқушылар:

Тоқу өнері туралы деректерді жинақтап,турлі тоқу әдістерін салыстыра алады.

Бағалау критерийлері

Білім алушы

  • Тәжірибелік жұмыс барысында көркемдік материалдарды қолданады

  • Оқушылар бұйымды ілмекпен тоқу құралдарымен танысады

  • Ілмектеп тоқылған бұйымдардын әдістерін көрді.

  • Қауіпсіздік ережелерінің маңыздылығына тоқталады

Тілдік мақсаттар

Сыныпта диалог арқылы сұрақ жауап :

Талшық дегеніміз?

Тоқыма киімдерінің түрлері ата?

Тоқуға қажетті құралдар?

терминология.

Ағылшынша -Қазақша

Мохер- Moher,

Ангор- Angora

Кашемир-- (фр. cachemir, нем. Kaschmir, англ. Cashmere)

Вискоза- Viscose

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларға тоқу барысында бір бірне кедергі жасамай бірлесе ынтмақтаса жұмыс жасауға,бұйымға керекті заттарды ұнемдеп қолдануға сапалы бұйымды тоқып керегіне жарату арқылы өмір бойы білім алуға қалыптастыру.

Пәнаралық байланыстар

Тарих,сызу

Алдыңғы білім

Бұйым нобайын дайындады

Құрал жабдықтарды атады

Сызба нұсқаларды дайындады

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

Мұғалімнің кіріспе сөзі. «Керемет бақ»

(психологиялық ахуал )

Топқа бөлу :(Жіптер арқылы түрлі)

Picture 5

Миға шабуыл:Сұрақтар арқылы


1.Суреттен не көріп турсындар?

2.Адамға пайдасы ?

3.Жұннен жасалған қандай Кимдер бар?

4.жіпті дайындау әдісі, талшықтар?

Интерактивтік тақта




Сабақтың ортасы

20 Мин









ІІ. Жаңа сабақ

1.4( МК)

Бейне-баян:

Ілмекпен тоқу техникасында орындалған майлық (салфетка).

Тапсырма

  1. (Т) Ілмекпен тоқу техникасына арналған материалдарды (иірімжіп, біз,тоқу әдісінің түрін ) анықтаңыз.

Дескриптор

Білім алушы

- ілмекпен тоқу техникасына арналған материалдарды аңықтайды

- иірімжіптердің түрлерін ажыратады;

- шалма бізбен тоқу түрлерін анықтайды.

2. Ілмек бізбен тоқу тәсілдерің ретімен орндайды.

Кері байланыс:графикалық әдіс арқылы

Практикалық жұмыс:(Ө) жұмыс

  1. Әдістерді пайдаланып кез келген бұйымды тоқыныз

Кері байланыс:

Ойды аяқта:

Бүгін мен білдім........

Қиындық тудырды........

Мен үйрендім...........

Қолымнан кеді.....


https://www.youtube.com/watch?v=TOUuTEf2RDc

Сабақ соңы

10 мин


1.Рефлексия

2. Үй тапсырмасы.

Тоқуды жалғастыру , қосымша мәліметтер акелу.



Саралау –оқушыларға

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

- Қауіпсіздік ережелерінің маңыздылығына тоқталады

Барлық оқушылар:

. Әртүрлі бұйымдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірбелік жұмыс істеу дағдыларын көрсетеді, техникалық ,көркемдик материалдарды қолдану және тоқу әдісін жасайды.

Оқушылардың

көбісі:

Материалдың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды.

Мәлімет беретің деректерді зерттеп , тоқу әдісін сипаттай алады.

Кейбір оқушылар

Тоқу өнері туралы деректерді жинақтап,турлі тоқу әдістерін салыстыра алады.

  • Кері байланыс арқылы

  • Жазбаша

  • ауызша сұрақ

  • графикалық әдіс

Іс-әрекеттердің ауысуы, барысында шаршауды төмендету үшін мұғалімге қозғалыстар және көру бұрышын өзгерту





















Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі