1-бөлім: Сәндік қолданбалы
өнер
|
Мектеп:
«Новорыбин орта мектебі
–бақшасы»ММ
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні: Халман
С
|
Сынып:
6
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ
тақырыбы
|
Әртүрлі бұйымдарды
ілмекпен тоқу(сөмкелер,сулықтар )
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
|
6.1.6.4 Материалдың
қасиеттериі жайлы білімін және тәжірбелік жұмыс істеу дағдыларын
көрсете отырып , техникалық көркемдік материалдарды қолдану және
экспермент жасау.
|
|
|
Сабақ
мақсаты
|
Барлық
оқушылар:
Әртүрлі бұйымдардың қасиеттері
жайлы білімін және тәжірбелік жұмыс істеу дағдыларын көрсетеді,
техникалық ,көркемдик материалдарды қолдану және тоқу әдісін
жасайды.
Оқушылардың басым
бөлігі:
Материалдың мазмұнын
талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды
орындайды.
Мәлімет беретің деректерді
зерттеп , тоқу әдісін сипаттай алады.
Кейбір
оқушылар:
Тоқу өнері туралы
деректерді жинақтап,турлі тоқу әдістерін
салыстыра алады.
|
Бағалау
критерийлері
|
Білім
алушы
-
Тәжірибелік жұмыс
барысында көркемдік материалдарды
қолданады
-
Оқушылар бұйымды ілмекпен
тоқу құралдарымен танысады
-
Ілмектеп тоқылған
бұйымдардын әдістерін көрді.
-
Қауіпсіздік ережелерінің
маңыздылығына тоқталады
|
Тілдік мақсаттар
|
Сыныпта диалог арқылы сұрақ жауап
:
Талшық
дегеніміз?
Тоқыма киімдерінің түрлері
ата?
Тоқуға қажетті
құралдар?
терминология.
Ағылшынша
-Қазақша
Мохер-
Moher,
Ангор-
Angora
Кашемир--
(фр. cachemir, нем. Kaschmir,
англ. Cashmere)
Вискоза-
Viscose
|
Құндылықтарды дарыту
|
Оқушыларға тоқу
барысында бір бірне кедергі жасамай бірлесе ынтмақтаса жұмыс
жасауға,бұйымға керекті заттарды ұнемдеп қолдануға сапалы бұйымды
тоқып керегіне жарату арқылы
өмір бойы білім
алуға қалыптастыру.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Тарих,сызу
|
Алдыңғы
білім
|
Бұйым нобайын
дайындады
Құрал жабдықтарды
атады
Сызба нұсқаларды
дайындады
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
3
мин
|
Мұғалімнің кіріспе сөзі.
«Керемет бақ»
(психологиялық ахуал
)
Топқа бөлу :(Жіптер арқылы
түрлі)

Миға шабуыл:Сұрақтар
арқылы

1.Суреттен не көріп
турсындар?
2.Адамға пайдасы
?
3.Жұннен жасалған қандай
Кимдер бар?
4.жіпті дайындау
әдісі, талшықтар?
|
Интерактивтік
тақта
|
Сабақтың
ортасы
20
Мин
|
ІІ. Жаңа
сабақ
1.4( МК)
Бейне-баян:
Ілмекпен тоқу
техникасында орындалған майлық
(салфетка).
Тапсырма
-
(Т) Ілмекпен тоқу
техникасына арналған материалдарды (иірімжіп, біз,тоқу әдісінің
түрін ) анықтаңыз.
Дескриптор
Білім
алушы
-
ілмекпен тоқу техникасына
арналған материалдарды аңықтайды
- иірімжіптердің
түрлерін ажыратады;
- шалма бізбен тоқу
түрлерін анықтайды.
2. Ілмек бізбен тоқу
тәсілдерің ретімен орндайды.
Кері
байланыс:графикалық әдіс
арқылы
Практикалық
жұмыс:(Ө)
жұмыс
-
Әдістерді пайдаланып кез
келген бұйымды тоқыныз


Кері
байланыс:
Ойды
аяқта:
Бүгін мен
білдім........
Қиындық
тудырды........
Мен
үйрендім...........
Қолымнан
кеді.....
|
https://www.youtube.com/watch?v=TOUuTEf2RDc
|
Сабақ
соңы
10
мин
|
1.Рефлексия

2. Үй
тапсырмасы.
Тоқуды жалғастыру ,
қосымша мәліметтер акелу.
|
|
Саралау
–оқушыларға
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
-
Қауіпсіздік ережелерінің
маңыздылығына тоқталады
|
Барлық
оқушылар:
.
Әртүрлі бұйымдардың қасиеттері
жайлы білімін және тәжірбелік жұмыс істеу дағдыларын көрсетеді,
техникалық ,көркемдик материалдарды қолдану және тоқу әдісін
жасайды.
Оқушылардың
көбісі:
Материалдың мазмұнын
талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды
орындайды.
Мәлімет беретің деректерді
зерттеп , тоқу әдісін сипаттай алады.
Кейбір
оқушылар
Тоқу өнері туралы
деректерді жинақтап,турлі тоқу әдістерін
салыстыра алады.
|
-
Кері байланыс
арқылы
-
Жазбаша
-
ауызша
сұрақ
-
графикалық
әдіс
|
Іс-әрекеттердің ауысуы,
барысында шаршауды төмендету үшін мұғалімге қозғалыстар және көру
бұрышын өзгерту
|