Бөлім:
|
Табиғат пен адам – егіз
ұғым
|
Педагогтің аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны: Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың тақырыбы:
|
Ас — адамның арқауы.
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
7.2.1.1 мәтіндік және
графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты
интерпретациялау;
|
Сабақтың мақсаты:
|
Барлық
оқушылар үшін:
Білім
алушыла мәтіндік және графиктік
ақпаратты интерпретациялауды
біледі.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл
арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы,
функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен
жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге,
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген
дағдысы қалыптасады.
|
Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
8 мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) Оқушылардың бір-біріне
жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
Мақсаты: оқушылар бойында идея
немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау,
сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне
тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады.
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
№1-тапсырма:
-мәтінді
оқиды
-мәтінде қарамен
берілген сөздерге мақал-мәтелдер тауып
айтады.
-дұрыс тамақтану деген не?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
29
мин.
|
№3-тапсырма:
Сәйкестендіріп жазады.
|
|
Дескриптор: Жалпы –
3 балл.
- Тапсырмаларды
орындайды
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері,
ДК
|
|
№4-тапсырма:
Қымыздың емдік қасиеті қандай? Мәтінін
тыңдайды.
|
-Қымыздың емдік қасиеті жайлы баяндап
берерді.
|
Дескриптор:
Жалпы – 4
балл.
- Сұрақтарға жауап
береді.
-тапсырманы орындайды
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері,
ДК.
|
|
№5-тапсырма.
Кім тапқыр? Ойыны 3
топқа бөлініп, төменде көрсетілген тақырыптарға мақал мәтелдер
айтады.
|
|
Дескриптор: Жалпы – 3
балл.
-Тапсырманы
орындайды.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
8
мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке
жұмыс: - бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін сабақта
қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін
мақтар едім.
- маған ерекше
ұнағаны.....
- сабақтан соң
маған........келді
- бүгін
маған..........сәті түсті.
- қызықты
болғаны.....
- ......қиындық
тудырды.
- менің
түсінгенім.....
- енді мен......аламын.
|
Мұғалім
оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың
сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай
тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан
күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы
мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып
әзірлеуді қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту
жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
орындалады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ
кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|