Карта№15
Білім беру саласы:
Коммуникация
Ұйымдастырылған оқу қызметі:
Қазақ тілі
Тақырыбы: Ас атасы
нан\Тағамдар\
Мақсаты: Азық-түлік аттарын
атай алуға, естеріне сақтауға жаттықтыру; Білімділік міндеті:
Ұлттық тағам атауларымен таныстыру
Дамытушылық
міндеті: Ойлау, дұрыс атау, есте
сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік міндеті: Тамақтың
денсаулыққа әсерін, пайдасын түсіне білуге
баулу..
Әдіс-тәсілдер: Қайталау,
сұрақ-жауап, көрсету, ойнату,
Көрнекі құралдар: Мазмұнды
сурет
Қостілділік компоненті:
айран-кефир, ботқа-каша, ет-мясо, шай-чай.
Іс-әрекет
кезеңдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Мотивациялық-қозғаушылық
|
Балаларды ұйымдастырып,
өткенді естеріне түсіртеді.
-Суретте
кімдер?
-Олар не істеп
отыр?
-Үстелде не
бар?
Қолыңда себеті бар қуыршақ
келеді. Балалармен сәлемдеседі.
Қолыңда себеті бар қуыршақ
келеді. Балалармен сәлемдеседі.
|
Ұйымдастыру-іздестіру
|
Оқытушымен Айжанның
диалогі:
-Айжан қайдан
келесің?
-Дүкеннен
келемін.
Дүкеннен не
алдың?
-Шай, айран, ет
алдым.
Балаларды жаңа сөздермен
таныстырады.
-Айжан, мынау
не?
-Шай.
-мынау-айран. Мынау
не?
-Мынау ет. Ет (ақырын, қатты,
сөзып, тез айту).
Таңертең не
жедіңдер?
-Каша- ботқа.
Бот-қа.
Дәмді
ботқа.
«Мен секілді қайтала»
дидактикалық ойыны.
Сергіту
сәті:
Бала, бала,
балақан
Кәне қайсы
алақан
Саусақтарың
әйбат
Былай-былай
ойнап
Үлестірмелі суреттермен жұмыс.
«Қайтала, дұрыс көрсет» дидактикалық
ойыны.
-Айранның түсі
қандай?
Айранның (нан, ет, сүт) дәмді
қандай?
-Айжан, балалар дұрыс айтты
ма?
Айжан балаларды мадақтайды.
Қоштасып кетеді.
Дүкен ойыны.Шарты: балаларға
ақша купондары таратылады. Дүкеннен азық түлікті сатып
алады.
|
Рефлексивті-түзетушілік
|
Сұрақтар:
Бүгін қандай сөз
үйрендің?
Нанның дәмі
қандай?
|