|
Сыныбы |
11 «ә» |
|||
|
Мерзімі |
02.10.2016 ж |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Ас ішіп ауырғанша, аш болсаңда сау жүр» |
|||
|
Мақсаты: |
|
|||
|
Сілтеме және көрнекіліктер |
Презентация, стикер,маркер, АКТ,постер |
|||
|
Түйінді идеялар: |
Сыни тұрғыда ойлану қалыптасады,кеңейтілген тапсырмалар арқылы дарынды балалар айқындалады. |
|||
|
Оқыту әдіс-тәсілдері: |
АКТ ны пайдалану,топтық жұмыс,қызығушылығын ояту,миға шабуыл,мағынаны тану,ой толғау, жұптық, ұжымдық жұмыс , СТО түсіндіру әдісі. |
|||
|
№ |
Уақыты |
Тапсырмалар |
Мұғалімдердің іс- әрекеті |
Оқушылардың іс- әрекеті |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
10 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. |
1.Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Жылы жүрек - сәттілік,ізгілік- тілегі» 2. Оқушыларды топқа біріктіру |
1. Оқушылар шеңбер жасап бір біріне гүл сыйлау арқылы жылы лебіздерін білдіреді. 2.Мақал мәтелдерді құрастыру |
|
2 |
5 минут |
Миға шабуыл |
Видеоролик көрсету арқылы қызығушылығын ояту . (тақырыпты ашу) |
1. Оқушылар видеоролик арқылы жаңа тақырыпты ашады. |
|
3 |
|
Мағынаны тану |
Топқа тапсырмалар беру.
|
Жеке,жұпта,топта талқылайды, ортақ ойды постер арқылы қорғайды. |
|
4 |
5 минут |
1. Ой түрткі 2. Кері байланыс |
Стикерлер таратылады «Тазалық» тәсілімен қорытындылаймыз. |
Қатысушылардың ой пікірі |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Ас ішіп ауырғанша, аш болсаңда сау жүр»
«Ас ішіп ауырғанша, аш болсаңда сау жүр»
|
Сыныбы |
11 «ә» |
|||
|
Мерзімі |
02.10.2016 ж |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Ас ішіп ауырғанша, аш болсаңда сау жүр» |
|||
|
Мақсаты: |
|
|||
|
Сілтеме және көрнекіліктер |
Презентация, стикер,маркер, АКТ,постер |
|||
|
Түйінді идеялар: |
Сыни тұрғыда ойлану қалыптасады,кеңейтілген тапсырмалар арқылы дарынды балалар айқындалады. |
|||
|
Оқыту әдіс-тәсілдері: |
АКТ ны пайдалану,топтық жұмыс,қызығушылығын ояту,миға шабуыл,мағынаны тану,ой толғау, жұптық, ұжымдық жұмыс , СТО түсіндіру әдісі. |
|||
|
№ |
Уақыты |
Тапсырмалар |
Мұғалімдердің іс- әрекеті |
Оқушылардың іс- әрекеті |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
10 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. |
1.Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Жылы жүрек - сәттілік,ізгілік- тілегі» 2. Оқушыларды топқа біріктіру |
1. Оқушылар шеңбер жасап бір біріне гүл сыйлау арқылы жылы лебіздерін білдіреді. 2.Мақал мәтелдерді құрастыру |
|
2 |
5 минут |
Миға шабуыл |
Видеоролик көрсету арқылы қызығушылығын ояту . (тақырыпты ашу) |
1. Оқушылар видеоролик арқылы жаңа тақырыпты ашады. |
|
3 |
|
Мағынаны тану |
Топқа тапсырмалар беру.
|
Жеке,жұпта,топта талқылайды, ортақ ойды постер арқылы қорғайды. |
|
4 |
5 минут |
1. Ой түрткі 2. Кері байланыс |
Стикерлер таратылады «Тазалық» тәсілімен қорытындылаймыз. |
Қатысушылардың ой пікірі |
шағым қалдыра аласыз













