Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ас қайда қорытылады?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Жаратылыстану |
|||||
Бөлім: |
Адам |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: |
3 |
|
||||
Сабақтың тақырыбы: |
№9 сабақ. Ас қайда қорытылады? |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.2.3.1 - адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтау; 3.2.3.2 - асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттау; 3.1.2.1 - ақпарат көзінің түрлерін,артықшылығы мен кемшілігін анықтау |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Адамның ішкі ағзаларының қалай орналасқанын біледі Ас қорыту жүйесінің қалай жұмыс істейтінін түсінеді |
|||||
Құндылықтар және оның мақсаты: Ай құндылығы: Әділдік және жауапкершілік |
Сабақ құндылығы: БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ Басқалармен бірлескен жұмыстың нәтижесін қорғай білу Апта дәйексөзі: Әділдік пен жауапкершілік – біртұтас ұғым |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// Уақыты 30минут |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақ тың басы 3минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 25 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 5минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуалды жақсарту Өткенді пысықтау Үй тапсырмасы Өтілген тақырыптарды пысықтау. «Сұрақ-жауап» әдісі Жануарлардың саны неге азаяды? Жануарларды қорғау шаралары Қазақстанда қалай атқарылып жатыр? Қызыл кітап туралы не білесің? Жаңа тақырып 1-тапсырма Суреттерді сипатта. Балалар оқуға, ойнауға күш-қуатты қайдан алады? Күш-қуаты таусылса, не істеуі керек? Жұптық жұмыс 2-тапсырма Сұрақ құрастыр Дұрыс тамақтану тақырыбына сұхбат алу үшін сұрақтар құрастыру. Үлгі: 1. Дұрыс тамақтану деген не? 2. Тамақтың құрамында қандай құнарлы заттар болу керек? 3. Адам күніне неше рет тамақтану керек? 4. Таңғы асқа қандай тағам жеуге болады? 5. Сүт және ет тағамдары неліктен пайдалы? 6. Кешкі тамақты ұйықтаудан 2 сағат бұрын ішу керек. Неге? 7. Неге тамақ ішіп отырғанда кітап, газет оқуға, радио тыңдауға, теледидар көруге, сөйлеуге болмайды? 8. Адам неше күн тамақтанбай жүре алады? Жұпта сұрақ құрастырғаннан соң өздері қалаған оқушыдан сұхбат алуға уақыт беру. 3-тапсырма Жауап бер Ас қорыту қайдан басталады? Балалардың айтуы бойынша тақтаға жазу - Саған алма берді. Ас алдымен қайда барады? - Ауыз қуысында тағам қандай өзгерістерге ұшырайды? - Тіс бізге не үшін қажет? - Адамда қанша тіс болады? - Оны сақтау үшін не істеу керек? - Тістен басқа ауыз қуысында қандай мүше бар? - Тіл қандай қызмет атқарады? - Тіл қандай мүше? - Ауыз қуысы неліктен сулы болып тұрады? Сергіту сәті «Нейрожаттығулар» әдісі 4-тапсырма Асқорыту жүйесі. Суретпен жұмыс Суретті сипаттау. Мәтінді жеке оқу арқылы асқорыту мүшелерінің қызметімен танысу. 5-тапсырма Модель жаса. Топтық жұмыс. Асқорыту қандай кезеңдерден тұрады? Оқушыларға алдын-ала қиылып дайындалған асқорыту мүшелерінің суреттерімен адам макетін беру. Асқорыту мүшелерінің суреттерін оқушылар бояйды. Басқа парақтарға асқорыту мүшелерінің атауларын жазады. Боялған суреттерді адам сұлбасына орналастырады және жазылған атауларын сәйкестендіріп жабыстырады. Топ мүшелері өз қалаулары бойынша жұмыстарын сынып алдында қорғайды, асқорыту мүшелерінің қызметі жайлы толық түсіндіреді. Басқа топтар өз жұмыстарымен салыстырады, толықтырулар енгізеді Бірлескен жұмыс Тамақтану ережелерін құрастыр Балаларға плакат беріледі, олар тамақтану ережесінің бірін жылдам жазып, келесі балаға береді. Сөйтіп плакат бірінен -біріне жылжиды.Өздері жазған ережелерді тамақтану кезінде сақтауды ескерту. ҚЖ: «Жоқ сөздерді толықтыр» 1. Ас .......... арқылы асқазанға түседі. 2. Асқазаннан ............... бөлініп, жеген тамақты қорытады. 3. Одан әрі асқорыту ............... жалғасып, оның қабырғалары арқылы құнарлы заттар ......... өтеді. 4. Одан әрі .............. су сіңіріледі. 5. Қалған тығыз қалдықтар төмен қарай ............. сыртқа шығарылады. Үй тапсырмасы «Ас қайда қорытылады?» тақырыбын оқып, түсінігіңді айт. Өзің қалай тамақтанатының туралы жазып кел. Кері байланыс |
Мақсаты: Бір-біріне құрмет сезімін ояту Амандасады Үй тапсырмасын тексертеді Тапсырмалар ды орындайды Сұрақтарға жауап береді Ақпаратпен танысады Сұрақтарға жауап береді Жаттығу жасайды Ақпараттар мен танысады Модель жасайды Тапсырмалар ды орындайды Жеке жұмыс жасайды Үй тапсырмасын алады Кері байланыс береді |
Мақтап, мадақтап отыру ҚБ: « Мега ми » әдісі Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді-1б Тамаша! Дескриптор: Суреттерді сипаттайды-1б Кереметсіңдер! Дескриптор: Дұрыс тамақтану тақырыбына сұхбат алу үшін сұрақтар құрастырады-1б Сұрақтарға жауап береді-1б Керемет! Дескриптор: Ас қорыту қайдан басталатыны туралы білімі бар-1б Ол туралы толық түсіндіре алады-1б Тамаша! ДескриптоР: Суретті сипаттайды-1б Асқорыту мүшелерінің қызметімен танысады-1б Тамаша! Дескриптор: Асқорыту мүшелерінің суреттерімен адам макетін жасайды-1б Асқорыту мүшелерінің қызметі жайлы толық түсіндіреді-1б ДескриптоР: Тамақтану ережелерін құрастырады-1б Тамаша! Дескриптор: Жоқ сөздерді толықтырады-1б «Білім ағашы» әдісі |
Суреттер Суреттер Оқу құралдары Жұмыс дәптері Қимылдар Суреттер Оқулық ватман маркер суреттер желім Оқулық Суреттер Оқулық Кері байланыс тақтасы |