Психологиялық ахуалды
жақсарту
Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы
Өтілген тақырыптарды
пысықтау.
«Сұрақ-жауап»
әдісі
Жануарлардың саны неге
азаяды?
Жануарларды қорғау шаралары
Қазақстанда қалай атқарылып жатыр?
Қызыл кітап туралы не
білесің?
Жаңа
тақырып
1-тапсырма
Суреттерді
сипатта.
Балалар оқуға, ойнауға
күш-қуатты қайдан алады? Күш-қуаты таусылса, не істеуі
керек?
Жұптық
жұмыс
2-тапсырма
Сұрақ
құрастыр
Дұрыс тамақтану тақырыбына
сұхбат алу үшін сұрақтар құрастыру. Үлгі:
1. Дұрыс тамақтану деген
не?
2. Тамақтың құрамында қандай
құнарлы заттар болу керек?
3. Адам күніне неше рет
тамақтану керек?
4. Таңғы асқа қандай тағам
жеуге болады?
5. Сүт және ет тағамдары
неліктен пайдалы?
6. Кешкі тамақты ұйықтаудан 2
сағат бұрын ішу керек. Неге?
7. Неге тамақ ішіп отырғанда
кітап, газет оқуға, радио тыңдауға, теледидар көруге, сөйлеуге
болмайды?
8. Адам неше күн тамақтанбай
жүре алады?
Жұпта сұрақ құрастырғаннан соң
өздері қалаған оқушыдан сұхбат алуға уақыт
беру.
3-тапсырма
Жауап
бер
Ас қорыту қайдан басталады?
Балалардың айтуы бойынша тақтаға жазу
- Саған алма берді. Ас алдымен
қайда барады?
- Ауыз қуысында тағам қандай
өзгерістерге ұшырайды?
- Тіс бізге не үшін
қажет?
- Адамда қанша тіс
болады?
- Оны сақтау үшін не істеу
керек?
- Тістен басқа ауыз қуысында
қандай мүше бар?
- Тіл қандай қызмет
атқарады?
- Тіл қандай
мүше?
- Ауыз қуысы неліктен сулы
болып тұрады?
Сергіту
сәті
«Нейрожаттығулар»
әдісі
4-тапсырма
Асқорыту жүйесі. Суретпен
жұмыс
Суретті сипаттау. Мәтінді жеке
оқу арқылы асқорыту мүшелерінің қызметімен
танысу.
5-тапсырма
Модель жаса. Топтық
жұмыс.
Асқорыту қандай кезеңдерден
тұрады?
Оқушыларға алдын-ала қиылып
дайындалған асқорыту мүшелерінің суреттерімен адам макетін беру.
Асқорыту мүшелерінің суреттерін оқушылар бояйды. Басқа парақтарға
асқорыту мүшелерінің атауларын жазады. Боялған суреттерді адам
сұлбасына орналастырады және жазылған атауларын сәйкестендіріп
жабыстырады. Топ мүшелері өз қалаулары бойынша жұмыстарын сынып
алдында қорғайды, асқорыту мүшелерінің қызметі жайлы толық
түсіндіреді. Басқа топтар өз жұмыстарымен салыстырады, толықтырулар
енгізеді
Бірлескен
жұмыс
Тамақтану ережелерін
құрастыр
Балаларға плакат беріледі,
олар тамақтану ережесінің бірін жылдам жазып, келесі балаға береді.
Сөйтіп плакат бірінен -біріне жылжиды.Өздері жазған ережелерді
тамақтану кезінде сақтауды ескерту.
ҚЖ:
«Жоқ сөздерді
толықтыр»
1. Ас .......... арқылы
асқазанға түседі.
2. Асқазаннан ...............
бөлініп, жеген тамақты қорытады.
3. Одан әрі асқорыту
............... жалғасып, оның қабырғалары арқылы құнарлы заттар
......... өтеді.
4. Одан әрі .............. су
сіңіріледі.
5. Қалған тығыз қалдықтар
төмен қарай ............. сыртқа
шығарылады.
Үй
тапсырмасы
«Ас қайда қорытылады?»
тақырыбын оқып, түсінігіңді айт.
Өзің қалай тамақтанатының
туралы жазып кел.
Кері
байланыс
|
Мақтап, мадақтап
отыру
ҚБ:
« Мега ми »
әдісі
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап
береді-1б
Тамаша!
Дескриптор:
Суреттерді
сипаттайды-1б
Кереметсіңдер!
Дескриптор:
Дұрыс тамақтану тақырыбына
сұхбат алу үшін сұрақтар
құрастырады-1б
Сұрақтарға жауап
береді-1б
Керемет!
Дескриптор:
Ас қорыту қайдан басталатыны
туралы білімі бар-1б
Ол туралы толық түсіндіре
алады-1б
Тамаша!
ДескриптоР:
Суретті
сипаттайды-1б
Асқорыту мүшелерінің
қызметімен танысады-1б
Тамаша!
Дескриптор:
Асқорыту мүшелерінің
суреттерімен адам макетін
жасайды-1б
Асқорыту мүшелерінің қызметі
жайлы толық түсіндіреді-1б
ДескриптоР:
Тамақтану ережелерін
құрастырады-1б
Тамаша!
Дескриптор:
Жоқ сөздерді
толықтырады-1б
«Білім ағашы»
әдісі
|