|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың атауы |
Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
1) Білімділік: Астың адам өміріндегі маңыздылығы, адам ағзасындағы астың қорытылып сіңілуіне қатысты мүшелер олардың атқаратын жұмысы туралы ұғым беру. 2) Дамытушылық: Оқушылардың дүниетанымдарын кеңейту, таным белсенділіктерін арттыру, ой-өрісін дамыту. 3) Тәрбиелік: Оқушыларды өзара түсіністікке, сыйластыққа, ұжымшылдыққа, салауатты өмір салтын қалыптастыруға санитарлық гигиеналық талаптарды орындауға тәрбиелеу. |
||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту Мағынаны тану а. Сабақтың тақырыбын мақсатын хабарлаймын. -Балалар енді біз бүгін одан әрі адам ағзасы туралы білімімізді толықтырамыз. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы (тақырып тақтаға жазылады)
Б Тірек-сызба кестелері арқылы Ауыз Өңеш Жұтқыншақ Асқазан Ішек Бауыр Ұйқы безінен бөлінетін сөл арқылы, Қорытылған сұйық ерімтал күйде Ащы ішек қабырғаларынан қанға өтеді. Ол қани тамырларымен дененің барлық Мүшелерін қоректендіреді. Қорытылмаған ас тік ішек арқылы сыртқа шығарылады. б.Ой қозғау - Тісі түскен адамның асты қорытуы нашарлайды. Оның себебі неде? - Тістің ауруға шалдығып, ерте түсуі неден басталады? с. Оқулықпен жұмыс. Тамақтану гигиенасы. (4-5 оқушы дауыстап оқиды) |
|||
|
Сергіту сәті |
Шынықтырып денені, Тісін жуып, тазалап Мектебіне барады Міне нағыз Азамат! Орамалы қалтада Үсті басы тап-таза, Отырады партада Міне нағыз Азамат. |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
|
Ой толғаныс |
Ас қорыту мүшелерінің маңызы Асқазанның атқаратын негізгі қызметі Тамақтану гигиенасы туралы не білеміз? Сонымен балалар бүгінгі сабақта тамақтану – ағзаның өсіп дамуы мен тіршілік әрекеті үшін ең маңызды жағдай екенін түсіндік |
||
|
Үйге тапсырма |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі.
Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі.
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың атауы |
Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
1) Білімділік: Астың адам өміріндегі маңыздылығы, адам ағзасындағы астың қорытылып сіңілуіне қатысты мүшелер олардың атқаратын жұмысы туралы ұғым беру. 2) Дамытушылық: Оқушылардың дүниетанымдарын кеңейту, таным белсенділіктерін арттыру, ой-өрісін дамыту. 3) Тәрбиелік: Оқушыларды өзара түсіністікке, сыйластыққа, ұжымшылдыққа, салауатты өмір салтын қалыптастыруға санитарлық гигиеналық талаптарды орындауға тәрбиелеу. |
||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту Мағынаны тану а. Сабақтың тақырыбын мақсатын хабарлаймын. -Балалар енді біз бүгін одан әрі адам ағзасы туралы білімімізді толықтырамыз. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы (тақырып тақтаға жазылады)
Б Тірек-сызба кестелері арқылы Ауыз Өңеш Жұтқыншақ Асқазан Ішек Бауыр Ұйқы безінен бөлінетін сөл арқылы, Қорытылған сұйық ерімтал күйде Ащы ішек қабырғаларынан қанға өтеді. Ол қани тамырларымен дененің барлық Мүшелерін қоректендіреді. Қорытылмаған ас тік ішек арқылы сыртқа шығарылады. б.Ой қозғау - Тісі түскен адамның асты қорытуы нашарлайды. Оның себебі неде? - Тістің ауруға шалдығып, ерте түсуі неден басталады? с. Оқулықпен жұмыс. Тамақтану гигиенасы. (4-5 оқушы дауыстап оқиды) |
|||
|
Сергіту сәті |
Шынықтырып денені, Тісін жуып, тазалап Мектебіне барады Міне нағыз Азамат! Орамалы қалтада Үсті басы тап-таза, Отырады партада Міне нағыз Азамат. |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
|
Ой толғаныс |
Ас қорыту мүшелерінің маңызы Асқазанның атқаратын негізгі қызметі Тамақтану гигиенасы туралы не білеміз? Сонымен балалар бүгінгі сабақта тамақтану – ағзаның өсіп дамуы мен тіршілік әрекеті үшін ең маңызды жағдай екенін түсіндік |
||
|
Үйге тапсырма |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
шағым қалдыра аласыз
алалар біз алдыңғы сабағымызда қан қоректік заттарды
тағамнан алатынын білдік. Енді қан оларды қандай күйде, қалай
алатынын талқылайық (сұрақ-жауап, ой
қозғау).













