Материалдар / «Асан қайғының жерге айтқан сыны» аңызы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Асан қайғының жерге айтқан сыны» аңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
5.1.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау; 5.1.2.1 - әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; 5.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.1.4.1 - көркем шығармалар дан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қаңтар 2019
954
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-сыныпқа арналған

«Қазақ әдебиеті» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасын (оқыту қазақ тілігде) жүзеге асыру бойынша


Ұзақ мерзімді жоспар 5 сынып қазақ әдебиеті


5-сынып:

Оқу жоспарында

ғы ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

Оқыту мақсаттары. Білім алушылар білуге тиісті

Оқыту жоспарындағы ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері

I-тоқсан



Таза, мінсіз асыл сөз

«Керқұла атты Кендебай» ертегісі,

«Қобыланды батыр» жыры,

Асан қайғы «Асан қайғының жерге айтқан сыны» аңызы

Түсіну және жауап беру

5.1.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

5.1.2.1 - әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;

5.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.1.4.1 - көркем шығармалар

дан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа

айту;

Анализ және интерпретация

5.2.1.1 - әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

5.2.2.1 - эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

5.2.3.1 - шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдары

ның (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

5.2.4.1 - көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу;

Бағалау және салыстыру

5.3.1.1- шығармада

ғы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау;

5.3.2.1 - кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;

II-тоқсан



«Тәрбиенің қайнар бұлағы»


Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» ,

Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» , «Атымтай Жомарт», «Дүние қалай етсең табылады?»

Түсіну және жауап беру

5.1.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

5.1.2.1 - әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;

5.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.1.4.1 - көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;

Анализ және интерпретация

5.2.1.1 - әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

5.2.2.1 - эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

5.2.3.1 - шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдары

ның (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

5.2.4.1 - көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу;

Бағалау және салыстыру

5.3.3.1 - шығарма

дағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

III-тоқсан


Адамгершілік - асыл қасиет

А.Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы, «Адамдық диқаншысы» өлеңі,

Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» хикаяты,

М.Қабанбай «Бауыр» әңгімесі

Түсіну және жауап беру

5.1.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

5.1.2.1 - әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

5.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.1.4.1 - көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;

Анализ және интерпретация

5.2.1.1 - әдеби шығармадағы екі нәрсенісалыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

5.2.2.1- эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

5.2.3.1- шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдары

ның (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

5.2.4.1 - көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу;

Бағалау және салыстыру

5.3.2.1 - кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;

5.3.3.1 - шығарма

дағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

5.3.4.1 - оқырман

ның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу;

IV-тоқсан

Отбасы құндылықтары

Т.Нұрмағамбетов «Анасын сағынған бала» әңгімесі,

Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?" әңгімесі

Д.Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі

Түсіну және жауап беру

5.1.1.1. - әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

5.1.2.1 - әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;

5.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.1.4.1 - көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;

Анализ және интерпретация

5.2.1.1 - әдеби шығармадағы екі нәрсенісалыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

5.2.2.1 - эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

5.2.3.1 - шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдары

ның (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

5.2.4.1 - көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу;

Бағалау және салыстыру

5.3.1.1 - шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!