Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-сыныпқа арналған
«Қазақ әдебиеті» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасын (оқыту қазақ тілігде) жүзеге асыру бойынша
Ұзақ мерзімді жоспар 5 сынып қазақ әдебиеті
5-сынып:
|
Оқу жоспарында ғы ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқыту мақсаттары. Білім алушылар білуге тиісті |
Оқыту жоспарындағы ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
|
I-тоқсан |
|||
|
Таза, мінсіз асыл сөз |
«Керқұла атты Кендебай» ертегісі, «Қобыланды батыр» жыры, Асан қайғы «Асан қайғының жерге айтқан сыны» аңызы |
Түсіну және жауап беру |
5.1.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау; 5.1.2.1 - әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; 5.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.1.4.1 - көркем шығармалар дан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
|
Анализ және интерпретация |
5.2.1.1 - әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу; 5.2.2.1 - эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау; 5.2.3.1 - шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдары ның (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау; 5.2.4.1 - көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу; |
||
|
Бағалау және салыстыру |
5.3.1.1- шығармада ғы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау; 5.3.2.1 - кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау; |
||
|
II-тоқсан |
|||
|
«Тәрбиенің қайнар бұлағы» |
Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» , Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» , «Атымтай Жомарт», «Дүние қалай етсең табылады?» |
Түсіну және жауап беру |
5.1.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау; 5.1.2.1 - әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; 5.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.1.4.1 - көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
|
Анализ және интерпретация |
5.2.1.1 - әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу; 5.2.2.1 - эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау; 5.2.3.1 - шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдары ның (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау; 5.2.4.1 - көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу; |
||
|
Бағалау және салыстыру |
5.3.3.1 - шығарма дағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
||
|
III-тоқсан |
|||
|
Адамгершілік - асыл қасиет |
А.Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы, «Адамдық диқаншысы» өлеңі, Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» хикаяты, М.Қабанбай «Бауыр» әңгімесі |
Түсіну және жауап беру |
5.1.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау; 5.1.2.1 - әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. 5.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.1.4.1 - көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
|
Анализ және интерпретация |
5.2.1.1 - әдеби шығармадағы екі нәрсенісалыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу; 5.2.2.1- эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау; 5.2.3.1- шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдары ның (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау; 5.2.4.1 - көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу; |
||
|
Бағалау және салыстыру |
5.3.2.1 - кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау; 5.3.3.1 - шығарма дағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; 5.3.4.1 - оқырман ның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу; |
||
|
IV-тоқсан |
|||
|
Отбасы құндылықтары |
Т.Нұрмағамбетов «Анасын сағынған бала» әңгімесі, Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?" әңгімесі Д.Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі |
Түсіну және жауап беру |
5.1.1.1. - әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау; 5.1.2.1 - әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; 5.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.1.4.1 - көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
|
Анализ және интерпретация |
5.2.1.1 - әдеби шығармадағы екі нәрсенісалыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу; 5.2.2.1 - эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау; 5.2.3.1 - шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдары ның (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау; 5.2.4.1 - көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу; |
||
|
Бағалау және салыстыру |
5.3.1.1 - шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Асан қайғының жерге айтқан сыны» аңызы
«Асан қайғының жерге айтқан сыны» аңызы
Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-сыныпқа арналған
«Қазақ әдебиеті» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасын (оқыту қазақ тілігде) жүзеге асыру бойынша
Ұзақ мерзімді жоспар 5 сынып қазақ әдебиеті
5-сынып:
|
Оқу жоспарында ғы ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқыту мақсаттары. Білім алушылар білуге тиісті |
Оқыту жоспарындағы ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
|
I-тоқсан |
|||
|
Таза, мінсіз асыл сөз |
«Керқұла атты Кендебай» ертегісі, «Қобыланды батыр» жыры, Асан қайғы «Асан қайғының жерге айтқан сыны» аңызы |
Түсіну және жауап беру |
5.1.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау; 5.1.2.1 - әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; 5.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.1.4.1 - көркем шығармалар дан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
|
Анализ және интерпретация |
5.2.1.1 - әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу; 5.2.2.1 - эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау; 5.2.3.1 - шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдары ның (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау; 5.2.4.1 - көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу; |
||
|
Бағалау және салыстыру |
5.3.1.1- шығармада ғы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау; 5.3.2.1 - кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау; |
||
|
II-тоқсан |
|||
|
«Тәрбиенің қайнар бұлағы» |
Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» , Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» , «Атымтай Жомарт», «Дүние қалай етсең табылады?» |
Түсіну және жауап беру |
5.1.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау; 5.1.2.1 - әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; 5.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.1.4.1 - көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
|
Анализ және интерпретация |
5.2.1.1 - әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу; 5.2.2.1 - эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау; 5.2.3.1 - шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдары ның (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау; 5.2.4.1 - көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу; |
||
|
Бағалау және салыстыру |
5.3.3.1 - шығарма дағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
||
|
III-тоқсан |
|||
|
Адамгершілік - асыл қасиет |
А.Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы, «Адамдық диқаншысы» өлеңі, Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» хикаяты, М.Қабанбай «Бауыр» әңгімесі |
Түсіну және жауап беру |
5.1.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау; 5.1.2.1 - әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. 5.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.1.4.1 - көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
|
Анализ және интерпретация |
5.2.1.1 - әдеби шығармадағы екі нәрсенісалыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу; 5.2.2.1- эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау; 5.2.3.1- шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдары ның (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау; 5.2.4.1 - көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу; |
||
|
Бағалау және салыстыру |
5.3.2.1 - кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау; 5.3.3.1 - шығарма дағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; 5.3.4.1 - оқырман ның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу; |
||
|
IV-тоқсан |
|||
|
Отбасы құндылықтары |
Т.Нұрмағамбетов «Анасын сағынған бала» әңгімесі, Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?" әңгімесі Д.Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі |
Түсіну және жауап беру |
5.1.1.1. - әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау; 5.1.2.1 - әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; 5.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.1.4.1 - көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
|
Анализ және интерпретация |
5.2.1.1 - әдеби шығармадағы екі нәрсенісалыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу; 5.2.2.1 - эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау; 5.2.3.1 - шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдары ның (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау; 5.2.4.1 - көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу; |
||
|
Бағалау және салыстыру |
5.3.1.1 - шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
||
шағым қалдыра аласыз













