«Асан қайғының жерге айтқан сыны» аңызы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Асан қайғының жерге айтқан сыны» аңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
5.1.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау; 5.1.2.1 - әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; 5.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.1.4.1 - көркем шығармалар дан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-сыныпқа арналған

«Қазақ әдебиеті» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасын (оқыту қазақ тілігде) жүзеге асыру бойынша


Ұзақ мерзімді жоспар 5 сынып қазақ әдебиеті


5-сынып:

Оқу жоспарында

ғы ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

Оқыту мақсаттары. Білім алушылар білуге тиісті

Оқыту жоспарындағы ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері

I-тоқсан



Таза, мінсіз асыл сөз

«Керқұла атты Кендебай» ертегісі,

«Қобыланды батыр» жыры,

Асан қайғы «Асан қайғының жерге айтқан сыны» аңызы

Түсіну және жауап беру

5.1.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

5.1.2.1 - әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;

5.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.1.4.1 - көркем шығармалар

дан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа

айту;

Анализ және интерпретация

5.2.1.1 - әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

5.2.2.1 - эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

5.2.3.1 - шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдары

ның (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

5.2.4.1 - көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу;

Бағалау және салыстыру

5.3.1.1- шығармада

ғы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау;

5.3.2.1 - кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;

II-тоқсан



«Тәрбиенің қайнар бұлағы»


Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» ,

Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» , «Атымтай Жомарт», «Дүние қалай етсең табылады?»

Түсіну және жауап беру

5.1.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

5.1.2.1 - әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;

5.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.1.4.1 - көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;

Анализ және интерпретация

5.2.1.1 - әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

5.2.2.1 - эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

5.2.3.1 - шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдары

ның (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

5.2.4.1 - көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу;

Бағалау және салыстыру

5.3.3.1 - шығарма

дағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

III-тоқсан


Адамгершілік - асыл қасиет

А.Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы, «Адамдық диқаншысы» өлеңі,

Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» хикаяты,

М.Қабанбай «Бауыр» әңгімесі

Түсіну және жауап беру

5.1.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

5.1.2.1 - әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

5.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.1.4.1 - көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;

Анализ және интерпретация

5.2.1.1 - әдеби шығармадағы екі нәрсенісалыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

5.2.2.1- эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

5.2.3.1- шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдары

ның (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

5.2.4.1 - көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу;

Бағалау және салыстыру

5.3.2.1 - кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;

5.3.3.1 - шығарма

дағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

5.3.4.1 - оқырман

ның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу;

IV-тоқсан

Отбасы құндылықтары

Т.Нұрмағамбетов «Анасын сағынған бала» әңгімесі,

Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?" әңгімесі

Д.Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі

Түсіну және жауап беру

5.1.1.1. - әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

5.1.2.1 - әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;

5.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.1.4.1 - көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;

Анализ және интерпретация

5.2.1.1 - әдеби шығармадағы екі нәрсенісалыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

5.2.2.1 - эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

5.2.3.1 - шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдары

ның (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

5.2.4.1 - көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу;

Бағалау және салыстыру

5.3.1.1 - шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
05.01.2019
1045
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі