Оқу жоспарында
ғы
ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері
|
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспардың
мазмұны
|
Оқыту мақсаттары. Білім
алушылар білуге тиісті
|
Оқыту жоспарындағы ұзақ
мерзімді жоспардың бөлімдері
|
I-тоқсан
|
Таза, мінсіз асыл сөз
|
«Керқұла атты Кендебай»
ертегісі,
«Қобыланды батыр» жыры,
Асан қайғы «Асан қайғының жерге айтқан сыны»
аңызы
|
Түсіну және жауап
беру
|
5.1.1.1 - әдеби шығарманың
жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттау;
5.1.2.1 - әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын анықтау;
5.1.3.1 -
көркем шығармадағы кейіпкерлер
портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашу;
5.1.4.1 -
көркем
шығармалар
дан шағын көлемді үзінділерді
мәнерлеп оқу, жатқа
айту;
|
Анализ және интерпретация
|
5.2.1.1 -
әдеби шығармадағы екі нәрсені
салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді
табу;
5.2.2.1 -
эпикалық шығармадағы автор
бейнесін анықтау;
5.2.3.1 -
шығармадағы тілдік бейнелеу,
суреттеу құралдары
ның (теңеу, эпитет, ауыспалы
мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын
анықтау;
5.2.4.1 -
көркем шығармадан алған әсерін
сипаттап авторға хат, өлең жазу;
|
Бағалау және салыстыру
|
5.3.1.1-
шығармада
ғы эпизодтар арқылы тарихи
құндылығын бағалау;
5.3.2.1 - кейіпкерлерді шынайы
өмірмен салыстырып бағалау;
|
II-тоқсан
|
«Тәрбиенің қайнар бұлағы»
|
Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас»
,
Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» , «Атымтай
Жомарт», «Дүние қалай етсең табылады?»
|
Түсіну және жауап
беру
|
5.1.1.1 - әдеби шығарманың
жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттау;
5.1.2.1 - әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын анықтау;
5.1.3.1 - көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашу;
5.1.4.1 -
көркем шығармалардан шағын
көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа
айту;
|
Анализ және интерпретация
|
5.2.1.1 -
әдеби шығармадағы екі нәрсені
салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді
табу;
5.2.2.1
- эпикалық шығармадағы автор
бейнесін анықтау;
5.2.3.1 -
шығармадағы тілдік бейнелеу,
суреттеу құралдары
ның (теңеу, эпитет, ауыспалы
мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын
анықтау;
5.2.4.1
- көркем шығармадан алған
әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу;
|
Бағалау және салыстыру
|
5.3.3.1 -
шығарма
дағы кейіпкерді өзіндік
құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе
жазу;
|
III-тоқсан
|
Адамгершілік - асыл қасиет
|
А.Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы, «Адамдық
диқаншысы» өлеңі,
Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа»
хикаяты,
М.Қабанбай «Бауыр» әңгімесі
|
Түсіну және жауап
беру
|
5.1.1.1 - әдеби шығарманың
жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттау;
5.1.2.1 - әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын анықтау.
5.1.3.1 - көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашу;
5.1.4.1 - көркем шығармалардан
шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа
айту;
|
Анализ және интерпретация
|
5.2.1.1 -
әдеби шығармадағы екі
нәрсенісалыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді
табу;
5.2.2.1-
эпикалық шығармадағы автор
бейнесін анықтау;
5.2.3.1-
шығармадағы тілдік бейнелеу,
суреттеу құралдары
ның (теңеу, эпитет, ауыспалы
мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын
анықтау;
5.2.4.1 -
көркем шығармадан алған әсерін
сипаттап авторға хат, өлең жазу;
|
Бағалау және салыстыру
|
5.3.2.1 - кейіпкерлерді шынайы
өмірмен салыстырып бағалау;
5.3.3.1 -
шығарма
дағы кейіпкерді өзіндік
құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе
жазу;
5.3.4.1 -
оқырман
ның рухани дүниесіне шығарма
әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу;
|
IV-тоқсан
|
Отбасы құндылықтары
|
Т.Нұрмағамбетов «Анасын сағынған бала»
әңгімесі,
Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?"
әңгімесі
Д.Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі
|
Түсіну және жауап
беру
|
5.1.1.1. - әдеби шығарманың
жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттау;
5.1.2.1 - әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын анықтау;
5.1.3.1 - көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашу;
5.1.4.1 - көркем шығармалардан
шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа
айту;
|
Анализ және интерпретация
|
5.2.1.1 -
әдеби шығармадағы екі
нәрсенісалыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді
табу;
5.2.2.1 -
эпикалық шығармадағы автор
бейнесін анықтау;
5.2.3.1 -
шығармадағы тілдік бейнелеу,
суреттеу құралдары
ның (теңеу, эпитет, ауыспалы
мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын
анықтау;
5.2.4.1 -
көркем шығармадан алған әсерін
сипаттап авторға хат, өлең жазу;
|
Бағалау және салыстыру
|
5.3.1.1 - шығармадағы
кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе
жазу;
|