Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Қазақстан Республикасының Тұнғыш Президенті күні - тәуелсіз Қазақстанның айбынды мейрамы.

    Мектеп:

    №22 МГ

    Күні: 26.11.2020

    Мұғалімнің аты-жөні: Базарова Г.С

    Сынып: 9 «В»

    Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Елін сүйген Елбасы»

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.1.1.1- тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйек сөздерді талқылай отырып, тақырыппен көтерілетін мәселені болжау.

    9.3.1.1- мәтіндегі ақпараттың өзектілігін анықтау, қорытынды жасау.

    9.3.5.1-қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қорытынды жасау,өз көзқарасын білдіру.

    9.2.5.1 сөйлеу барысында тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, өз ойын жеткізу.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Оқушылардың басым бөлігі: мәтіндерді талдайды, мазмұндайды.

    Кейбір оқушылар: қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Ойлау деңгейлері

    Білу, түсіну, қолдану

    Бағалау критерийі

    * тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді;

    * ақпараттың шынайлығы мен нақтылығын анықтайды;

    * қажетті аргументтерді орынды қолданады

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар орындай алады:

    • сұрақтарға жауап береді;

    • мәтіннен жаңа сөздер мен сөз тіркестерін таба алады;

    • мәтінге қатысты өз ойын айта алады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: сайлау, дауыс, бүкілхалықтың, сайлан

    Диалог құруға шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    «ПОПС» формуласын қолдану:

    «Менің ойымша, ......»

    «Себебі мен оны ........ деп түсінемін.»

    «Оны мен ...... деен фактілермен дәлелдеймін.»

    «Осыған байланысты мен ............... дегеншешімге келдім.»

    Құндылықтарды дарыту

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. білім алушыларда. Елбасының өмір жолынан үлгі ала отырып Отанын, халқын сүюге, ержүректілікке, азаматтыққа, патриоттық сезімге тәрбиелеу

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиет, тарих, өзін – өзі тану.

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Елбасы жазған еңбектер

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    ресурстар

    Сабақтың басы


    І.Ұйымдастыру кезеңі

    • Оқушылар назарын сабаққа аудару

    • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру

    Тыныс алуға зйін қою

    Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуанышты қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздің боымыздағы мазасыздықтардысыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар! Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тік ұстаймыз..., қолымызды тіземізге қоямыз. Дем ал...демді шығар(5-6рет aрқылы жaғымды, көңілді, психoлoгиялық aхуaл oрнaту.


    Кіріспе бөлім


























    Сабақтың ортасы




    Тыңдалым















    Айтылым




















    Оқылым


































    Жазылым



    Жаңа сабаққа кіріспе. Балалар бүгінгі сабақтың тақырыбын болжау үшін, видеоны қараңыз. Видео не туралы? - «Елін сүйген Елбасы»



    Сабақ мақсатымен, бағалау критерийімен таныстырамын.

    Сабағымыздың мақсаты:

    • тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйек сөздерді талқылай отырып, тақырыппен көтерілетін мәселені болжау.

    • қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қоытынды жасау,өз көзқарасын білдіру.

    • сөйлеу барысында тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, өз ойын жеткізу.

    Бағалау критерийі:

    - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді;

    - қажетті аргументтерді орынды қолдану, өз ойын жеткізу.

    - қажетті аргументтерді орынды қолданады

    1-тапсырма. «ҚР Президенті туралы кім көп біледі?» деген брейн- ринг ойын – сайысын бастаймыз.
    Бұл брейн- ринг үш кезеңнен тұрады , әр кезеңде төрт сұрақ.

    1. «Балалық шақ» 

    2. «Отбасы» 

    3. «Қызмет жолы»

    2 –тапсырма. Аудиомәтінді тыңдап мазмұнын түсін, ақпараттың дұрыстығын тексер. Дәлелде.


    АҚПАРАТ

    Дұрыс

    Бұрыс

















    Бағалау критерийі

    Дескрипторлар

    Аудиомәтінді тыңдап, ақпараттың дұрыстығын тексер. Дәлелде.

    - мәтінді тыңдады,

    - мазмұнын түсінді;

    - ақпараттың дұрыстығын тексерді,

    - дәлелдеді


    3- тапсырма «Мәтінмен жұмыс» Мәтінді оқып, мазмұнын түсініп тақырып қойыңыздар, бір сұрақ құрастырыңыздыр, мезгіл үстеулерді табыңыздар

    1991 жылғы 1желтоқсанда Нұрсұлтан Назарбаев тұнғыш рет Пезидент болып сайланды. Сайлауға қатысқандардың 98678%-ы жақтап дауыс берді. Бұл – жаңа мемлекет қалыптасуының өтпелі кезеңінде сенімді басшыға өз тағдырын тапсырған Қазақстан халқының жауапты таңдауы еді.Елбасы Нұрсұлтан Назарбаевтың саликалы саясатының арқасында тәуелсіз Қазақ елі қалыптасып мемлекетіміздің ұлттық рәміздері қабылданды.

    Қазақстанның шынайы егемендңгңн қамтымасыз еткен маңызды мемлекеттік актілерге қол қойылды. Мәселен, 1991 жылдың 29 тамызында Нұрсұлтан Назарбаевтың «Семей ядролық полигонын жабу туралы жарлығы» шықты. Сондай-ақ 1991 жылдың 25 қазанында Тұңғыш Президенттің жарлығымен Қауіпсіздік кеңесі дәне Мемлекеттік қорғаныс комиткті құрылды.

    Қазақстан Республикасының мемлекеттік тәуелсіздігінің іргетасы осылай қаланды


    Бағалау критерийі

    Дескрипторлар

    Мәтінді оқып, мазмұнын түсініп тақырып қойыңдар,

    бір сұрақ құрастырыңдар, мезгіл үстеулерді табыңдар

    - мәтінді оқыды,

    - мазмұнын түсінді

    - тақырып қойды

    - бір сұрақ құрастырды

    - мезгіл үстеулерді тапты

    «Сен - маған, мен - саған» Сұрақ – жауап стратегиясын қолданып мәтінді қалай түсінгенімізді тексерейік


    4- тапсырма. Жаңа сөздердің мағынасын анықтаңыздар.


    Сөздер

    Мағынасы













    Бaғaлaу критeрийі

    Дeскриптoр

    Жаңа сөздердің мағынасын анықтаңыздар.

    - жаңа сөздердің мағынасын

    анықтады.













































    Миға шабуыл




















































































    Сабақтың соңы

    Рефлекси

    «ПОПС» формуласын қолданып, сабақ туралы өз пікіріңізді дәлелдеңіз.

    «Менің ойымша, ......»

    «Себебі мен оны ........ деп түсінемін.»

    «Оны мен ...... деген фактілермен дәлелдеймін.»

    «Осыған байланысты мен ............... дегеншешімге келдім.»

    Бағалау критерийі

    Дескрипторлары

    сабақ туралы өз пікіріңізді дәлелдеңіз.


    • мәтін мазмұнын түсінеді;

    • мысалдар, фактілер арқылы дәлелдеді;

    • қорытынды жасады.




    Бүгін сабақта:


    • берілген мәліметтер бойынша Тұнғыш Президент туралы мәлімет алдыңыздар; білімдеріңізді толықтырып анықтадыңыздар

    • тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсініп,ақпараттың шынайлығы мен нақтылығын дәлелдедіңіздер;

    • мәтін мәселесі бойынша пікірлеріңізді білдіріп, талдау жасадыңыздар.


    Қосымша тапсырма: «Егер мен Президент болсам . . . ». атты эссе жазу

    Сау болыңыздар!





    №

    Оқушының аты - жөні

    «Ақпараттың дұрыстығын тексерді,

    - дәлелдеді»


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Базарова Газиза Советовна
    17 Қаңтар 2021
    933
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашақ сабақ «Елін сүйген Елбасы» 9 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашақ сабақ «Елін сүйген Елбасы» 9 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашақ сабақ «Елін сүйген Елбасы» 9 сынып
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Қазақстан Республикасының Тұнғыш Президенті күні - тәуелсіз Қазақстанның айбынды мейрамы.

    Мектеп:

    №22 МГ

    Күні: 26.11.2020

    Мұғалімнің аты-жөні: Базарова Г.С

    Сынып: 9 «В»

    Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Елін сүйген Елбасы»

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.1.1.1- тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйек сөздерді талқылай отырып, тақырыппен көтерілетін мәселені болжау.

    9.3.1.1- мәтіндегі ақпараттың өзектілігін анықтау, қорытынды жасау.

    9.3.5.1-қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қорытынды жасау,өз көзқарасын білдіру.

    9.2.5.1 сөйлеу барысында тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, өз ойын жеткізу.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Оқушылардың басым бөлігі: мәтіндерді талдайды, мазмұндайды.

    Кейбір оқушылар: қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Ойлау деңгейлері

    Білу, түсіну, қолдану

    Бағалау критерийі

    * тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді;

    * ақпараттың шынайлығы мен нақтылығын анықтайды;

    * қажетті аргументтерді орынды қолданады

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар орындай алады:

    • сұрақтарға жауап береді;

    • мәтіннен жаңа сөздер мен сөз тіркестерін таба алады;

    • мәтінге қатысты өз ойын айта алады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: сайлау, дауыс, бүкілхалықтың, сайлан

    Диалог құруға шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    «ПОПС» формуласын қолдану:

    «Менің ойымша, ......»

    «Себебі мен оны ........ деп түсінемін.»

    «Оны мен ...... деен фактілермен дәлелдеймін.»

    «Осыған байланысты мен ............... дегеншешімге келдім.»

    Құндылықтарды дарыту

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. білім алушыларда. Елбасының өмір жолынан үлгі ала отырып Отанын, халқын сүюге, ержүректілікке, азаматтыққа, патриоттық сезімге тәрбиелеу

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиет, тарих, өзін – өзі тану.

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Елбасы жазған еңбектер

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    ресурстар

    Сабақтың басы


    І.Ұйымдастыру кезеңі

    • Оқушылар назарын сабаққа аудару

    • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру

    Тыныс алуға зйін қою

    Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуанышты қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздің боымыздағы мазасыздықтардысыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар! Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тік ұстаймыз..., қолымызды тіземізге қоямыз. Дем ал...демді шығар(5-6рет aрқылы жaғымды, көңілді, психoлoгиялық aхуaл oрнaту.


    Кіріспе бөлім


























    Сабақтың ортасы




    Тыңдалым















    Айтылым




















    Оқылым


































    Жазылым



    Жаңа сабаққа кіріспе. Балалар бүгінгі сабақтың тақырыбын болжау үшін, видеоны қараңыз. Видео не туралы? - «Елін сүйген Елбасы»



    Сабақ мақсатымен, бағалау критерийімен таныстырамын.

    Сабағымыздың мақсаты:

    • тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйек сөздерді талқылай отырып, тақырыппен көтерілетін мәселені болжау.

    • қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қоытынды жасау,өз көзқарасын білдіру.

    • сөйлеу барысында тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, өз ойын жеткізу.

    Бағалау критерийі:

    - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді;

    - қажетті аргументтерді орынды қолдану, өз ойын жеткізу.

    - қажетті аргументтерді орынды қолданады

    1-тапсырма. «ҚР Президенті туралы кім көп біледі?» деген брейн- ринг ойын – сайысын бастаймыз.
    Бұл брейн- ринг үш кезеңнен тұрады , әр кезеңде төрт сұрақ.

    1. «Балалық шақ» 

    2. «Отбасы» 

    3. «Қызмет жолы»

    2 –тапсырма. Аудиомәтінді тыңдап мазмұнын түсін, ақпараттың дұрыстығын тексер. Дәлелде.


    АҚПАРАТ

    Дұрыс

    Бұрыс

















    Бағалау критерийі

    Дескрипторлар

    Аудиомәтінді тыңдап, ақпараттың дұрыстығын тексер. Дәлелде.

    - мәтінді тыңдады,

    - мазмұнын түсінді;

    - ақпараттың дұрыстығын тексерді,

    - дәлелдеді


    3- тапсырма «Мәтінмен жұмыс» Мәтінді оқып, мазмұнын түсініп тақырып қойыңыздар, бір сұрақ құрастырыңыздыр, мезгіл үстеулерді табыңыздар

    1991 жылғы 1желтоқсанда Нұрсұлтан Назарбаев тұнғыш рет Пезидент болып сайланды. Сайлауға қатысқандардың 98678%-ы жақтап дауыс берді. Бұл – жаңа мемлекет қалыптасуының өтпелі кезеңінде сенімді басшыға өз тағдырын тапсырған Қазақстан халқының жауапты таңдауы еді.Елбасы Нұрсұлтан Назарбаевтың саликалы саясатының арқасында тәуелсіз Қазақ елі қалыптасып мемлекетіміздің ұлттық рәміздері қабылданды.

    Қазақстанның шынайы егемендңгңн қамтымасыз еткен маңызды мемлекеттік актілерге қол қойылды. Мәселен, 1991 жылдың 29 тамызында Нұрсұлтан Назарбаевтың «Семей ядролық полигонын жабу туралы жарлығы» шықты. Сондай-ақ 1991 жылдың 25 қазанында Тұңғыш Президенттің жарлығымен Қауіпсіздік кеңесі дәне Мемлекеттік қорғаныс комиткті құрылды.

    Қазақстан Республикасының мемлекеттік тәуелсіздігінің іргетасы осылай қаланды


    Бағалау критерийі

    Дескрипторлар

    Мәтінді оқып, мазмұнын түсініп тақырып қойыңдар,

    бір сұрақ құрастырыңдар, мезгіл үстеулерді табыңдар

    - мәтінді оқыды,

    - мазмұнын түсінді

    - тақырып қойды

    - бір сұрақ құрастырды

    - мезгіл үстеулерді тапты

    «Сен - маған, мен - саған» Сұрақ – жауап стратегиясын қолданып мәтінді қалай түсінгенімізді тексерейік


    4- тапсырма. Жаңа сөздердің мағынасын анықтаңыздар.


    Сөздер

    Мағынасы













    Бaғaлaу критeрийі

    Дeскриптoр

    Жаңа сөздердің мағынасын анықтаңыздар.

    - жаңа сөздердің мағынасын

    анықтады.













































    Миға шабуыл




















































































    Сабақтың соңы

    Рефлекси

    «ПОПС» формуласын қолданып, сабақ туралы өз пікіріңізді дәлелдеңіз.

    «Менің ойымша, ......»

    «Себебі мен оны ........ деп түсінемін.»

    «Оны мен ...... деген фактілермен дәлелдеймін.»

    «Осыған байланысты мен ............... дегеншешімге келдім.»

    Бағалау критерийі

    Дескрипторлары

    сабақ туралы өз пікіріңізді дәлелдеңіз.


    • мәтін мазмұнын түсінеді;

    • мысалдар, фактілер арқылы дәлелдеді;

    • қорытынды жасады.




    Бүгін сабақта:


    • берілген мәліметтер бойынша Тұнғыш Президент туралы мәлімет алдыңыздар; білімдеріңізді толықтырып анықтадыңыздар

    • тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсініп,ақпараттың шынайлығы мен нақтылығын дәлелдедіңіздер;

    • мәтін мәселесі бойынша пікірлеріңізді білдіріп, талдау жасадыңыздар.


    Қосымша тапсырма: «Егер мен Президент болсам . . . ». атты эссе жазу

    Сау болыңыздар!





    №

    Оқушының аты - жөні

    «Ақпараттың дұрыстығын тексерді,

    - дәлелдеді»


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Қазақ тілі Ашық сабақ 9 сынып
    17.01.2021
    933
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Базарова Газиза Советовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации