-
Мотивациялы-ұйымдастыру
кезеңі
|
Шаттық
шеңбері
«Әсерлерімізбен
бөлісейік» жылулық шеңбері Педагог балаларға 1-2 минут көздерін
жұмып,өздерін тағы да табиғат аясында,көк майса шалғында жатып,көк
аспан,аппақ бұлттарды көріп,құстардың сайраған әнін,судың сыбдырын
естіген кездерін елестетуді
ұсынады.
-жақсы, ал енді
барлығымыз көңіл аударайық. Қолымызды үстелге қойып, тындайық, мен
сендерге жұмбақ жасырамын.
|
Шаттық
шеңбер
|
-
Практикалық
кезеңі
|
1. Музыка әуені
ойналған қобдишаны ашқанда ішінен қазақтың ою-өрнегімен
әшекейленген бұйымдарды (сырға, білезік, жүзік, алқа,
шашбау,қыстырма) алып, балаларға таныстыру, әрбіреуінің атын
айту.
2. «Сұрақ-жауап
айдары» арқылы сұрақтарға жауап
береді.
-Балалар мынау
не?
-Сырғаны кімдер
тағады?
Ал мынау не деп
ойлайсыңдар?
-Дұрыс
айтасыңдар,бұл білезік.Балалар,білезікті сыңар қолға да,қос қолға
да тағуға болады.Білезік түрлері өте
көп..
-Бұл қазақтың әшекей
бұйымдары неден жасайды,білесіңдер ме? Оларды күміс металдан
жасалған. Әшекейлерді жасау өнері
зергерлік өнер деп аталады. Ал оларды дайындайтын
шеберді зергер деп атайды.
3. «Зергер» ойынын
ойнайды.
Мақсаты: Балалар
диалог арқылы сөйлесіп, дүкендегі жағдаятты ойнайды да, бір-бірінен
алқа мен әшекей бұйымдарды сұрайды, бағасын сұрап, сатып
алады.
Ол үшін әр бала
ермексаздан түрлі бұйымдар
жасайды.
4.«Дүкенші» ойыны
мен «Галерея » ойынын біріктірілген
формасы.
Көрме ұйымдастырады мұнда
жасаған бұйымдарын тізіп қояды да, диалог ретінде сатуға қояды,
яғни әр бұйымының бағасын
айтады.
Мақсаты: балалр өз
еңбектерінің бағасын біліп, жұмыстардың ерекшеліктері мен пайдалары
туралы түсінеді.
|
Жаттығуларды
орындайды
Қимыл-қозғалыстағы
ойындарға қатысады
Сюжеттік-рөлдік
ойындарға қатысады
Зергер
болады
Саудагер
болады
|