Материалдар / "Әшекей бұйымдар"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Әшекей бұйымдар"

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған бағдарлама бойынша жасалған қысқа мерзімді сабақ жоспары.Кішкентай бүлдіршіндерге әшекей бұйымдарды таныстыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Шілде 2021
2441
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Топ: «Балапан» тобы

Сабақтың тақырыбы: Әшекей бұйымдар

Сабақтың мақсаты:

  1. Ұлттық зергерлік жайлы білім беру, алқа, білезік, жүзік және сақина түрлері мен олардың орны туралы түсінік беру, ермексазбен жұмыс жасап үйренеді.

2) Қазақ халқының қолөнері туралы ұғымдарын кеңейтеді, эстетикалық талғамдылыққа, сұлулықты сезіне білуге, еңбексүйгіштікке тәрбиеленеді.

3) Әшекей бұйымдарға деген қызығушылықтарын арттыр, ақыл-ой, шығармашылық қабіліетін арттырады.

Қолданылатын көрнекі құралдар:

Әшекей бұйымдар салынған қобдиша, жұмыс парағы, дүкен мен


Кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

  1. Мотивациялы-ұйымдастыру кезеңі

Шаттық шеңбері

«Әсерлерімізбен бөлісейік» жылулық шеңбері Педагог балаларға 1-2 минут көздерін жұмып,өздерін тағы да табиғат аясында,көк майса шалғында жатып,көк аспан,аппақ бұлттарды көріп,құстардың сайраған әнін,судың сыбдырын естіген кездерін елестетуді ұсынады.

-жақсы, ал енді барлығымыз көңіл аударайық. Қолымызды үстелге қойып, тындайық, мен сендерге жұмбақ жасырамын.


Шаттық шеңбер




  1. Практикалық кезеңі

1. Музыка әуені ойналған қобдишаны ашқанда ішінен қазақтың ою-өрнегімен әшекейленген бұйымдарды (сырға, білезік, жүзік, алқа, шашбау,қыстырма) алып, балаларға таныстыру, әрбіреуінің атын айту.

2. «Сұрақ-жауап айдары» арқылы сұрақтарға жауап береді.

-Балалар мынау не?

-Сырғаны кімдер тағады?

Ал мынау не деп ойлайсыңдар?

-Дұрыс айтасыңдар,бұл білезік.Балалар,білезікті сыңар қолға да,қос қолға да тағуға болады.Білезік түрлері өте көп..

-Бұл қазақтың әшекей бұйымдары неден жасайды,білесіңдер ме? Оларды күміс металдан жасалған. Әшекейлерді жасау өнері зергерлік өнер деп аталады. Ал оларды дайындайтын шеберді зергер деп атайды.

3. «Зергер» ойынын ойнайды.

Мақсаты: Балалар диалог арқылы сөйлесіп, дүкендегі жағдаятты ойнайды да, бір-бірінен алқа мен әшекей бұйымдарды сұрайды, бағасын сұрап, сатып алады.

Ол үшін әр бала ермексаздан түрлі бұйымдар жасайды.


4.«Дүкенші» ойыны мен «Галерея » ойынын біріктірілген формасы.


Көрме ұйымдастырады мұнда жасаған бұйымдарын тізіп қояды да, диалог ретінде сатуға қояды, яғни әр бұйымының бағасын айтады.

Мақсаты: балалр өз еңбектерінің бағасын біліп, жұмыстардың ерекшеліктері мен пайдалары туралы түсінеді.


Жаттығуларды орындайды





Қимыл-қозғалыстағы ойындарға қатысады






Сюжеттік-рөлдік ойындарға қатысады

Зергер болады



Саудагер болады

Жасаған жұмыстарынан қандай әсер алдындар?

Қай мамандық ұнады және ннесімен есте қалды?

Пікір алмасу арқылы рефлексия орнату


Күтілетін нәтиже:

Қабылдайды: Қазақтың қолөнерін,әшекей бұйымдарды кімдер жасайтынын;

Түсінеді: әшекей бұйымдарға нелер жататынын

Қолдана алады:.шашбаудың шашқа,алқаны мойынға,білезікті білекке,сырғаны құлаққа,сақинаны саусаққа тағылатыны туралы біліп, ермексазбен бұйым жасайды.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!