Білім беру саласы : Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі: Сурет салу.
Тақырыбы: «Әсем құмыра»
Мақсаты: Балаларға ыдыстарды мүсіндеу әдістеріне үйрету. Құмыра көркемдеу арқылы балаларды әсемдікке,ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Қолданатын көрнекі құралдар: ыдыстардың,құмыраның түрлері, суреттері,бояу, қылқалам, қағаз, су, сүлгі,баяу әуенді үнтаспа, сурет дәптері.
Қос тілділік компоненті: құмыра - ваза
|
Қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- Қозғаушылық Тосын сый: |
- Балалар сәлеметсіңдер ме? Көктем жыл мезгілі келгендіктен мен сендерге бүгін гүл ала келдім. Осы гүлдерді құмыраға салу арқылы бір- бірімізге, Отанымызға жылы лебіздерімізді білдірейік. Сайқымазақ ауа шарымен ұшып келеді |
- Сәлеметсіз бе? Балалар әр қайсысы бір- біріне және Отанына тілек білдіру гүлдерді құмыраға салу арқылы жылы лебіздерін білдіреді. |
|
Ұйымдастырушылық ізденістік. Рефлексиялық-түзетушілік. |
- Балалар, мына суреттен не көріп отырсыңдар?Енді табиғатқа терезеден көз салайық. - Далада көктем мезгілі, халықтар достығы мерекесі келді. Тосын сый: (Сайқымазақ ауа шарымен ұшып келеді) Сайқымазақ:Көмектесіңдер маған! - Балалар бұл кім екен? Жүріндер көмек сұрап жатыр ғой. Көмектесейік. Сайқымазақ: (Ауа шарынан шығып, таңданады) Сәлеметсіңдер ме балақайлар? Мен сайқымазақпын. Сыйқырлы түрлі -түсті шарлар әлемнен сендерге арнайы ұшып келдім. Сендердің көмектерін үшін алғыс айтамын. Тәрбиеші: -Қош келдің сайқымазақ. Сенің ауа шарын қандай әдемі түрлі -түсті шарлармен безендірілген. Жоғары шық біздің бүгінгі өтетін оқу іс-әрекетіміздің тақырыбы әсем құмыра еді. Жақсы . Қос тілділік компоненті: құмыра - ваза Сыйқырлы тапсырмамды орынды әкеліппін. Біліп едім. Бұл тапсырманы сізге берейін. Ал мен болсам балақайлардың бұл тапсырманы қалай орындайды екенін байқап жүремін. -Жақсы олай болса тапсырманы орындаймыз ба? Тапсырма: «Сиқырлы қағаз» (Сурет салу кезінде орындалатын қауіпсіздік техникасына тоқталу) Тәрбиеші: -Балалар орынымызға жайғасайық. Сурет салмас бұрын біз өзімізге ұнайтын түсті таңдап аламыз. -Қандай түсті таңдайсындар? - Ал балалар көрдіңдер ме? Сиқырлы қағаздан неше түрлі- түсті шарлар шықты. Сайқымазақ: - Рахмет сендерге балалар, осы сыйлықтарды мен «сиқырлы әлеміне» апарамын. Балақайлар өте қызықты болды. Қош сау болыңдар. Біз шаршап кеткен шығармыз. Бой жазып алайық. - Балалар, сендер бүгін жақсы жұмыс істедіңдер. Балалар сендер бүгін сурет оқу іс-әрекетіне жақсы қатысқандарың үшін мен сендерге сый дайындадым. Көздеріңді жұмындар |
Балалар суретте кімді көріп тұрғандарын, олардың қолында не бар екенін айтады. Ыдыстардың ерекшеліктерін айтады. (Балалар өз көмектерін аямайды)
Балалар сайқымазақтың ауа шарына көңіл бөледі Иә орындаймыз. -Балалар орындарына отырады. ( Сурет салу кезінде орындалатын қауіпсіздік техникасын сақтайды) Әр бала өзінің жақсы көретін түстерін таңдап, айтады.Қызыл, сары, жасыл, көк. Балалар қылқаламды алып, сурет салуды бастайды. Әр бала өзінің суреті бойынша айтады
- Балалар бір-бірден сандыққа өз жұмыстарын салады Сау болыңыз сайқымазақ.. |
Күтілетін нәтиже:
Қабылдайды: құмыралар туралы танысады.
Түсінеді: есте сақтау қабілетін дамытады, құмыраның суретін салуды.
Қолдана алады: пішіндерді атап, ажырата білуге дағдыланады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Әсем құмыра»
«Әсем құмыра»
Білім беру саласы : Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі: Сурет салу.
Тақырыбы: «Әсем құмыра»
Мақсаты: Балаларға ыдыстарды мүсіндеу әдістеріне үйрету. Құмыра көркемдеу арқылы балаларды әсемдікке,ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Қолданатын көрнекі құралдар: ыдыстардың,құмыраның түрлері, суреттері,бояу, қылқалам, қағаз, су, сүлгі,баяу әуенді үнтаспа, сурет дәптері.
Қос тілділік компоненті: құмыра - ваза
|
Қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- Қозғаушылық Тосын сый: |
- Балалар сәлеметсіңдер ме? Көктем жыл мезгілі келгендіктен мен сендерге бүгін гүл ала келдім. Осы гүлдерді құмыраға салу арқылы бір- бірімізге, Отанымызға жылы лебіздерімізді білдірейік. Сайқымазақ ауа шарымен ұшып келеді |
- Сәлеметсіз бе? Балалар әр қайсысы бір- біріне және Отанына тілек білдіру гүлдерді құмыраға салу арқылы жылы лебіздерін білдіреді. |
|
Ұйымдастырушылық ізденістік. Рефлексиялық-түзетушілік. |
- Балалар, мына суреттен не көріп отырсыңдар?Енді табиғатқа терезеден көз салайық. - Далада көктем мезгілі, халықтар достығы мерекесі келді. Тосын сый: (Сайқымазақ ауа шарымен ұшып келеді) Сайқымазақ:Көмектесіңдер маған! - Балалар бұл кім екен? Жүріндер көмек сұрап жатыр ғой. Көмектесейік. Сайқымазақ: (Ауа шарынан шығып, таңданады) Сәлеметсіңдер ме балақайлар? Мен сайқымазақпын. Сыйқырлы түрлі -түсті шарлар әлемнен сендерге арнайы ұшып келдім. Сендердің көмектерін үшін алғыс айтамын. Тәрбиеші: -Қош келдің сайқымазақ. Сенің ауа шарын қандай әдемі түрлі -түсті шарлармен безендірілген. Жоғары шық біздің бүгінгі өтетін оқу іс-әрекетіміздің тақырыбы әсем құмыра еді. Жақсы . Қос тілділік компоненті: құмыра - ваза Сыйқырлы тапсырмамды орынды әкеліппін. Біліп едім. Бұл тапсырманы сізге берейін. Ал мен болсам балақайлардың бұл тапсырманы қалай орындайды екенін байқап жүремін. -Жақсы олай болса тапсырманы орындаймыз ба? Тапсырма: «Сиқырлы қағаз» (Сурет салу кезінде орындалатын қауіпсіздік техникасына тоқталу) Тәрбиеші: -Балалар орынымызға жайғасайық. Сурет салмас бұрын біз өзімізге ұнайтын түсті таңдап аламыз. -Қандай түсті таңдайсындар? - Ал балалар көрдіңдер ме? Сиқырлы қағаздан неше түрлі- түсті шарлар шықты. Сайқымазақ: - Рахмет сендерге балалар, осы сыйлықтарды мен «сиқырлы әлеміне» апарамын. Балақайлар өте қызықты болды. Қош сау болыңдар. Біз шаршап кеткен шығармыз. Бой жазып алайық. - Балалар, сендер бүгін жақсы жұмыс істедіңдер. Балалар сендер бүгін сурет оқу іс-әрекетіне жақсы қатысқандарың үшін мен сендерге сый дайындадым. Көздеріңді жұмындар |
Балалар суретте кімді көріп тұрғандарын, олардың қолында не бар екенін айтады. Ыдыстардың ерекшеліктерін айтады. (Балалар өз көмектерін аямайды)
Балалар сайқымазақтың ауа шарына көңіл бөледі Иә орындаймыз. -Балалар орындарына отырады. ( Сурет салу кезінде орындалатын қауіпсіздік техникасын сақтайды) Әр бала өзінің жақсы көретін түстерін таңдап, айтады.Қызыл, сары, жасыл, көк. Балалар қылқаламды алып, сурет салуды бастайды. Әр бала өзінің суреті бойынша айтады
- Балалар бір-бірден сандыққа өз жұмыстарын салады Сау болыңыз сайқымазақ.. |
Күтілетін нәтиже:
Қабылдайды: құмыралар туралы танысады.
Түсінеді: есте сақтау қабілетін дамытады, құмыраның суретін салуды.
Қолдана алады: пішіндерді атап, ажырата білуге дағдыланады.
шағым қалдыра аласыз













