Мотивациялық-
Қозғаушылық
Тосын
сый:
|
- Балалар сәлеметсіңдер
ме?
Көктем жыл мезгілі
келгендіктен мен сендерге бүгін гүл ала келдім. Осы гүлдерді
құмыраға салу арқылы бір- бірімізге, Отанымызға жылы лебіздерімізді
білдірейік.
Сайқымазақ ауа шарымен ұшып келеді
|
-
Сәлеметсіз бе? Балалар әр қайсысы бір- біріне және Отанына тілек
білдіру гүлдерді құмыраға салу арқылы жылы лебіздерін
білдіреді.
|
Ұйымдастырушылық
ізденістік.
Рефлексиялық-түзетушілік.
|
- Балалар, мына суреттен не
көріп отырсыңдар?Енді табиғатқа терезеден көз салайық. - Далада
көктем мезгілі, халықтар достығы мерекесі келді.
Тосын
сый: (Сайқымазақ ауа шарымен
ұшып келеді)
Сайқымазақ:Көмектесіңдер
маған!
- Балалар бұл кім екен?
Жүріндер көмек сұрап жатыр ғой. Көмектесейік.
Сайқымазақ: (Ауа шарынан
шығып, таңданады)
Сәлеметсіңдер ме балақайлар?
Мен сайқымазақпын. Сыйқырлы түрлі -түсті шарлар әлемнен сендерге
арнайы ұшып келдім. Сендердің көмектерін үшін алғыс
айтамын.
Тәрбиеші: -Қош келдің
сайқымазақ. Сенің ауа шарын қандай әдемі түрлі -түсті шарлармен
безендірілген. Жоғары шық біздің бүгінгі өтетін оқу
іс-әрекетіміздің тақырыбы әсем құмыра еді. Жақсы
.
Қос тілділік компоненті:
құмыра - ваза
Сыйқырлы тапсырмамды орынды
әкеліппін. Біліп едім. Бұл тапсырманы сізге берейін. Ал мен болсам
балақайлардың бұл тапсырманы қалай орындайды екенін байқап жүремін.
-Жақсы олай болса тапсырманы орындаймыз ба?
Тапсырма: «Сиқырлы
қағаз»
(Сурет салу кезінде
орындалатын қауіпсіздік техникасына тоқталу)
Тәрбиеші: -Балалар орынымызға
жайғасайық. Сурет салмас бұрын біз өзімізге ұнайтын түсті таңдап
аламыз.
-Қандай түсті
таңдайсындар?
- Ал балалар көрдіңдер ме?
Сиқырлы қағаздан неше түрлі- түсті шарлар шықты. Сайқымазақ: -
Рахмет сендерге балалар, осы сыйлықтарды мен «сиқырлы әлеміне»
апарамын.
Балақайлар өте қызықты болды.
Қош сау болыңдар.
Біз шаршап кеткен
шығармыз.
Бой жазып
алайық.
- Балалар, сендер бүгін жақсы
жұмыс істедіңдер.
Балалар сендер бүгін сурет оқу
іс-әрекетіне жақсы қатысқандарың үшін мен сендерге сый
дайындадым.
Көздеріңді
жұмындар
|
Балалар суретте кімді көріп тұрғандарын, олардың
қолында не бар екенін айтады. Ыдыстардың
ерекшеліктерін
айтады.
(Балалар өз көмектерін аямайды)
Балалар сайқымазақтың ауа шарына көңіл
бөледі
Иә орындаймыз.
-Балалар орындарына отырады. ( Сурет салу кезінде
орындалатын қауіпсіздік техникасын сақтайды)
Әр бала өзінің жақсы көретін түстерін таңдап,
айтады.Қызыл, сары, жасыл, көк.
Балалар қылқаламды алып, сурет салуды
бастайды.
Әр бала өзінің суреті бойынша айтады
- Балалар бір-бірден сандыққа өз жұмыстарын
салады
Сау болыңыз
сайқымазақ..
|