Сабақ барысы Ұйымдастыру кезеңі5 «Т» ережесін еске түсіруТыныштық сәті: Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді. Нұр бірте-бірте қарқын және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, олардың да жүрегі нұрға толсын. Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр менің ішімде... Мен Нұрмын». Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз... Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады. Рахмет. Үй тапсырмасын тексеру: 21 беттегі, 5 сабақтағы «Сүйкімі дүниенің сұлулықта» мәтінін оқу. *Патша неліктен баласына тең қыз іздеді?* Патшаның баласына неге жар іздеді?*Жігіттің қалауы кімге түсті?*Қандай адамның жан-дүниесін сұлу деп айтамыз?* Адам өміріндегі ұстамдылықтың маңызы қандай?*Өзіңнің бойыңдағы әсемдікті қалай көрсете алып жүрсің? Дәйексөз«Адам бойындағының бәрі де-бет пішіні, киім-киісі де, жан дүниесі де, ақыл-ой да тыныш болуы тиіс» А. П Чехов2 рет ұлдарға, 2 рет қыздарға қайталатамын.Осы дәйексөзден қандай ой түйдіңіздер?Мұғалім сыйы.Әңгімелеу Сұлулық Ә.НілібаевШын сұлулық Анамның күлкісінде,Әкемнің қатал,дана түр-түсінде,Тулап аққан өзеннің гүрілінде,Сәулемнің жаным деген дірілінде
Шын сұлулықБасымның қырауында Ерке балам ойыншық сұрауында,Жазғы нөсер,найзағай жарқылында,Ду соғылған алақан сартылындаШын сұлулық кең дала өңірінде,Бүгінгі өркен жайған өмірімде1.Сұлулықты қайдан көреміз?2. Шын сұлулықты неден аңғарамыз?3.Сұлулықты неге теңеген?1.Адам сұлулығын қандай ісінен байқауға болады?2.Сұлулық адам жанын қалай тыныштандырады?3.Өзің әсемдікті қалай сезінесің?
Шығармашылық жұмыс. Сұлулықты неге теңейсіңдер сурет арқылы бейнелеңдер...(м-ы: гүл,жүрек,күн)Топпен ән айту: «Сен сұлу» әніЖаз күніңдей жайнаған,Масатыдай жер сұлу.Аққу қаздар тойлағанАйдын шалқар көл сұлу Қайырмасы:Өзгеден де ең сұлу,Өмірлік дос тең сұлуӨзім сүйіп қосылғанБәрінен де сен сұлу.
Тәрбиелі тамаша,Бал мінезді жар сұлу.Таңданарлық таласа,Талай абзал бар сұлу.Қайырмасы:
Үй тапсырмасы. 6 сабақ,40 бет Ә.Кекілбаевтың «Әлди» мәтінін оқу.5-сабақ,42 бет дәптермен1 тапсырмадағы жұмысты орындауСабақтың қорытынды минутыБалалар бүгінгі сабақта айтылған жақсы қасиеттерді жүрегіңізге сақтаңыздар.Сау болыңыздар. |
|