Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ашфк сабак
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ЦИКЛОГРАММА
Қыркүйек 5-апта
Ортаңғы тобы Өтпелі тақырып: «Менің отбасым»
Тақырыпша: Үйдегі және көшедегі қауіпсіздік
Күн тәртібі |
Уақыты |
Дүйсенбі 27.09.2021ж |
Сейсенбі 28.09.2021ж |
Сәрсенбі 29.09.2021ж |
Бейсенбі 30.09.2021ж |
Жұма 01.10.2021ж |
|||||||||
«Сәлеметсіңдер ме, балалар?» Балаларды қабылдау (Ата –аналармен әңгімелесу) Ойындар (үстел үсті, саусақ т.б. Таңертеңгі дене шынықтыру |
7:30 - 8:30
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Үйдегі және көшедегі қауіпсіздік туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
|||||||||||||
«Бағдаршам көздерін дұрыс қою» Бағдаршам көздерін ажырата білуге үйрету. |
Жол ережесінің суреттерін ажырата білуге үйрету. |
«Бағдаршам» Балаларға қызыл,сары,жасыл түстерін көрсету арқылы жылдамдыққа үйрету. |
«Сақта жолдың тәртібін» Балаларға далаға шыққанда айналамызға қарап сақболуды үйрету. |
Жұмбақ жасыру ойыны «Бағдаршам» Үш көзі бар қаз қатар Кезек-кезек ашады. Үшеуінде байұасам Үш түрлі нұр шашады |
|||||||||||
Таңертеңгі жаттығулар кешені №3Құралсыз 5-6мин Мақсаты:Балалардың дене дамуын шынықтыру. |
|||||||||||||||
Гигиеналық шаралар Таңғы ас |
8:30 - 9:00 |
Ойын- жаттығу Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел еседі. Кіп-кішкентай бөбектер Үлкен болып өседі. Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтау Асқа деген құрметті түсіндіру. Бата беріп барып, астан алу Бата: Берейін бата асыңа Амандық берсін басыңа Бөденедей жорғалап Қыдыр келсін қасыңа |
|||||||||||||
Ойындар, ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
9:00 - 9:15 |
Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар |
|||||||||||||
«Бағдаршамды құрастыр» Мақсаты: Талдау және біріктіру қабілетін, кеңістік арақатынастарының заңдылықтарын құру, үлгіні көшіру іскерлігін дамыту |
«Танып ал да, атын ата» Мақсаты: жол белгілерінің атын атауға жаттықтыру; сөздік қорын молайту; ойлау қабілетін дамыту. |
«Жолаушылар» |
«Не жоқ?» Ойынның мақсаты: балалардың логикалық ойлауын дамыту, жылдамдыққа, байқампаздыққа тәрбиелеу. |
«Сиқырлы қапшық» Ойынның мақсаты: заттарды белгілі бір қасиеттері бойынша салыстыруға, топтастыруға үйрету. |
|||||||||||
«Ойнайықта та, ойлайық» Ұйымдастырылған оқу қызметтері (Үзілісті қосқандағы жалпы ұзақтығы. Үзілісте: Дәруменді таңғы ас) |
9:15 - 10:20 |
Жаратылыстану. Тақырыбы: «Жабайы жануарлар» Мақсаты: Жабайы аңдар туралы түсініктерін кеңейту ,тереңдету. Олардың түрлерін бір-бірінен ажыратуға, дене мүшелерін дұрыс айта білуге үйрету.
Музыка. Тақырыбы: «Менің Отбасым» Мақсаты: Балаларды өзінің отбасы, жақсы көретін адамдары, олардың жақсылығы мен қайырымдылығы, мәдениеті мен сыпайылыққа қатысты сөздерді қолдануға үйрету. |
Сөйлеуді дамыту. Тақырыбы: «Ерке төлдер» Мақсаты: Педагогтің көмегімен үй жануарлары туралы қысқа әңгіме құрастыруды, жануарлардың төлдерінің аттарын жекеше, көпше түрде айтуды үйрету Дене шынықтыру. Тақырыбы: Орманға пойызбен саяхат. Мақсаты: Гимнастикалық орындық үстімен жүру, құрсаудан секіру, доға астынан жатып еңбектеу, жыланша текшелердін арасымен жүру |
Математика негіздері. Тақырыбы: Түн. Шеңбер Мақсаты: 1. Уақытты бағдарлай білуге үйрету 2.Ойлау қабілеттерін дамыту. 3.Шапшаңдыққа тәрбиелеу: |
Сурет салу. Тақырыбы: «Бұлт күнді жапты» Мақсаты: Бейнелеудің қажетті тәсілдерін еске түсіріп өз сурет терінің мазмұнын ойластырып, балалардың ой- өрісін дамыту, суретті сәнді салуға тәрбиелеу. Орыс тілі. Тақырыбы: Осень, знакомство с окружающими. Мақсаты: расширить знание детей о труде людей осенью Дене шынықтыру. Тақырыбы: Орманға пойызбен саяхат. Мақсаты: Гимнастикалық орындық үстімен жүру, құрсаудан секіру, доға астынан жатып еңбектеу, жыланша текшелердін арасымен жүру |
Көркем әдебиет. Тақырыбы: Отбасы туралы түсінігін кеңейту Мақсаты: Отбасы туралы түсініктерін кеңейту, отбасындағы өзара сыйластық қарым-қатынас дағдыларын дамыту. Қоршаған ортамен танысу. Тақырыбы: «Көліктер» Мақсаты: Әдептілікке, мейірімділікке, жолда жүру тәртібін сақтауға тәрбиелеу. Дене шынықтыру. Тақырыбы: Бүгін біз циркке барамыз. Мақсаты: бір орында тұрып ұзындыққа секіруді үйрету. Аяқп пен қол қимылын үйлестіре, серпіле екпінмен секіруді бекіту. |
|||||||||
«Табиғат аясына бірге бармыз» Серуенге дайындық. |
10:20 - 10:40 |
Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау. Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. |
|||||||||||||
Серуен |
10:40 - 12:00 |
№30.Күзгі өрмектің ұшуын бақылау Бақылау Жәндіктердің қоршаған ортаға бейімделуі туралы нақты ұғымдар беру. Ерте күзде көптеген өрмектің ұшуын көруге болады. Желсіз ашық күндері бұталарға, шөптерге, шарбақтарға ілінген өрмек жіпшелерінен олардың жас қожайындары – кішкене өрмекшілерді көреміз. Өрмекші ұшуға дайындалғанын түсіндіру, өрмекші сабақтың басына шығады да қарнын оған қысады, өрмек сүйелшелерінен жіңішке өрмек шығады, ал оны жылы ауа жоғары көтеріп алып кетеді. Өрмекші ауада жіппен қозғалып, оны жоғары көтереді, төмен түсіреді. Өрмекшілер осылайша қоныстанады. Көркем сөз |
№31.Топырақты бақылау. Бақылау Балалар назарын аяқ астына, жерге аудару. Құрғақ жылы күні топырақ жылы болады, қолға алсаң шашылғыш, түсі ашық сұр болады. Жаңбырлы күні ол қара түсті, тығыз, ылғалды болады. Алғашқы суық түсісімен топырақ тас сияқты болып қатып қалады. Балаларды топырақтың ауа райына байланысты өзгеретінін көруге үйрету. Ойлай алуын, талқылай алуын, дәлелдей алуын дамыту; туған жерге ұқыптылық қатынасын тәрбиелеу. |
№32.Алғашқы суық түскенін бақылау Бақылау Жерге алғашқы қыраудың түсуі – күз белгісі екеніне балалардың көңілін аудару. Таңертеңгілік жер, үй шатырлары күмістей аппақ болады. Күн суытып аяз күшіне ене бастады. Өзендер мен көлдердің бетіне мұз қатты. Мұз үстімен жүруге болатындай көрінеді, бірақ мұздың үстін аяқпен басқан сәтте - ақ ойылып ішіне түсіп кетеді. |
№33.Тоғанды бақылау Бақылау Балаларға тоғанның күзгі жағдайы туралы, өсімдіктер мен жануарлардың өміріндегі күзгі өзгерістерді болды -ратын себептер жайлы түсініктер беру.Тоғанның күзгі және жазғы жағ -дайын салыстыру; суда болатын тір шілік иелерін атау. Байқағыштығын дамыту. Туған табиғаттың әсемдігіне сүйсіне білуге тәрбиелеу. Өзендегі су суық екенін, су өсімдік тері өзен түбіне кеткенін, бақалар дың көрінбейтіндігін айтып өту. Кей кезде ғана тегіс су бетінде көпіршіктер көрініп қалады. Бұл кішкене аш балықтар олар суға шегіртке, әлде маса қона ма деп күтіп жүр. |
№34.Шалшықтарды бақылау Бақылау Балалар назарын таңертеңгілік шалшықтардың бетін мұз жабатынына аударту. Осы жағдайда судың қандай күйде екенін еске түсіру (қатты). Мұздың қасиетін анықтау (суық, сусымалы, мөлдір, жылы болса ериді). Табиғат құбылыстарының өзара байланысын көрсету: түнде аяз болды, шалшықтардағы сулар қатты, күндіз күн жылынды – мұз еріді. Танымдық қызығушылықтарын дамыту, тұрақты көңіл қоюын, байқағыштығын тәрбиелеу |
|||||||||
Серуеннен оралу |
12:00 - 12:20 |
Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау |
|||||||||||||
«Ас дәмді болсын» Гигиеналық шаралар Түскі ас |
12:20 - 13:00 |
Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру;
Тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану
әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйре Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |