Материалдар / Ащық сабақ: Формулалар

Ащық сабақ: Формулалар

Материал туралы қысқаша түсінік
«Шаттық шеңбері» әдісі бойынша оқушылар бір-біріне жақсы тілек сөздер айтып, Қолдарындағы қағаздың бетіндегі термин сөздерге байланысты үш топқа бөлінеді.(фигура, қозғалыс, тауар) «Қағаздағы сұрақтар» әдісі бойынша оқушылар қажетті ұяшыққа қажетті формуланы салады. (қосымша 1) ЕБҚ оқушы: оқушылармен бірге жауап береді. Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды. Әр топ өз тапсырмаларын орындайды. ЕБҚ ететін оқушы топпен бірлесіп жұмыс жасап береді. (қосымша 2)
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Мектеп

«Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы білім бөлімі Атбасар қаласының №6 жалпы орта білім беретін мектебі»КММ

Педагогтің аты-жөні

Макишева М.К.

Күні:


Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны

Бөлім:

5.1А Натурал сандар және нөл

Сабақтың тақырыбы

Формулалар ( 2 сабақ)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.5.1.9 мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолдану;

Сабақтың мақсаты

Формулаларды қолданып, мәтінді есептерді шығырады

ЕБҚ оқушылар:

Формулаларды қолданып, қарапайым мәтінді есептерді шығырады

(ЕБҚ оқушы: зейін, ойлау қабілеттері дамуының төмендігі)

Бағалау критерийлері:

Формулаларды қолданып, мәтінді есептерді шығырады

ЕБҚ оқушылар:

Формулаларды қолданып, қарапайым мәтінді есептерді шығырады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну және қолдану

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

3 минут

  • Ұйымдастыру;

  • Топтастыру

Сәлемдесу, «Шаттық шеңбері» әдісі арқылы жағымды психологиялық орта құру. Термин сөздер арқылы үш топқа бөлу.



«Шаттық шеңбері» әдісі бойынша оқушылар бір-біріне жақсы тілек сөздер айтып, Қолдарындағы қағаздың бетіндегі термин сөздерге байланысты үш топқа бөлінеді.(фигура, қозғалыс, тауар)


Психологиялық ахуал.


Сабақтың басы: 5 мин

Үй жұмысын сұрау

«Қағаздағы сұрақтар» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды

«Қағаздағы сұрақтар» әдісі бойынша оқушылар қажетті ұяшыққа қажетті формуланы салады. (қосымша 1)

ЕБҚ оқушы: оқушылармен бірге жауап береді.

Саралаудың «Бағалау» тәсілімен тақтадағы дұрыс жауапқа қарап бағаланады

Үлестірмелі қағаздар


Сабақтың ортасы

10 мин

«Ой қозғау» әдісі. Топтық жұмыс.

Әр топқа оқулықтан формулаларды пайдаланып, фигуралардың ауданы табуға, қашықтықты табуға, заттың құны табуға тапсырмалар ұсынады.

Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды. Әр топ өз тапсырмаларын орындайды.

ЕБҚ ететін оқушы топпен бірлесіп жұмыс жасап береді.

(қосымша 2)

ҚБ «Бағдаршам» тәсілі арқылы оқушылар бірін – бірі бағалайды

Т.А. Алдамуратова «Математика» 5 сынып оқулық

І топ №126, ІІ топ №127, ІІІ топ №125.

10 мин

Тапсырма (функционалдық сауаттылық тапсырмасы) «ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы ұсынамын. Ауданы, құны және белгісіз элементтерін табуға тапсырмала ұсынады.

Берілген есепті талқылайды. Есептеу жүргізіледі.

ЕБҚ ететін оқушы топпен бірлесіп (микрокалькулятор көмегімен) жұмыс жасап береді.

(қосымша 3)

«Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағаланады

Сурет,

10 мин

«Жеке ойлау уақыты» әдісі арқылы есептер ұсынылады.


Есепті жеке орындайды, жұппен, топпен талқылайды, ортақ жауапты қабылдайды.

ЕБҚ оқушы: микрокалькулятор көмегімен есеп шығарады.

Дескриптор арқылы бағаланады

Үлестірмелі қағаздар


Сабақты қорытындылау

3 мин

«Kahoot» ойын арқылы тест сұрақтары. Бүгінгі сабақты қорытындылау

Сұрақты оқып, жауап парағы арқылы көрсетеді

Ойын рейтінгісі арқылы бағалау

«Kahoot» ойын арқылы тест https://create.kahoot.it/share/5/1b27ce20-c165-4352-8bf3-e65b1c537e21

Ұялы телефон

Сбақтың соңы

2 мин

Рефлексия, үй тапсырмасы

Рефлексия

Үй тапсырмасы: №136

ЕБҚ оқушы: №124


Кері байланыс орнату

Т.А. Алдамуратова «Математика» 5 сынып оқулық «Атамұра» 2017





















Қосымша 1

Үш топтардағы әр оқушыға карточка беріледі. Үстелдің ортасында кестесінің ұяшықтарда формулалардың аттары жазып тұр.

Оқушылар карточкадағы формулаларды сәйкес ұяшыққа қарай орналастырады.

«Фигура» тобы:

Тіктөртбұрыштың ауданы

Тік бұрышты параллелепипедтің көлемі

шаршының периметрі

Тауар құны



S=ab

P= 4a

V = abc

C =a∙n







«Қашықтық» тобы:

Жол

Уақыт

Жылдамдық

Үшбұрыштың периметрі



s = vt

v= s: t

t = s: v





«Тауар» тобы:

Тауар құны

Бағасы

Тауар мөлшері

жол



C =a∙n

a = C: n

n = C : a

s = vt







ЕБҚ оқушыны тапсырмаға тарту: карточканы формулаға сәйкес ұяшыққа орналастырады.





Қосымша 2

«Фигура» топ

126

Суретте АВС үшбұрышы кескінделген.

  • АВС үшбұрышын тік төртбұрышқа дейін толықтырыңдар;

  • Тік төртбұрыштың ауданын табыңдар;

  • АВС үшбұрышының ауданын табыңдар.

«Қашықтық» топ:

127

Аңшы иті қоянды 16 м/с жылдамдықпен қуды. Қоян одан 12 м/с жылдамдықпен қашты. Ит қоянға 13 секундта қуып жетті. Алғашқыда қоян иттен қандай қашықтықта болды?

Дескрипторы:

  • Есептің шартын құрайды;

  • Жолды табу формуланы қолданады;

  • Есептің шешімін табады

«Тауар» топ: №125

2 балмұздақтың құны 240 тг болған. Егер балмұздақтың бағасы 30 теңгеге арзандаса, 4 балмұздақ неше теңге болады?


а

n

C

І




ІІ






ЕБҚ оқушыны тапсырмаға тарту: есепті сыныптастарымен бірге талқылайды.

Дескрипторы:

  • Балмұздақтың арзандатылған бағасын табады;

  • Заттың құны табу формуланы қолданады;

  • Есептің шешімін табады.



Қосымша 3 Функционалдық сауаттылық тапсырмасы

Туған күнге 15 оқушы келді. Туған күнге арнайы параллелепипед түрінде торт алынды. Торттың қалындығы 20 см, ұзындығы 30 см, ені 15 см. (100 г = 500 см3). Егер тортты барлық оқушыға бірдей бөлгенде, әр оқушыға кем дегенде қанша граммнан торт жейді? Егер 1 кг 1500 тг болса, торттын құны қанша болады?

ЕБҚ оқушыны тапсырмаға тарту: микрокалькулятор көмегімен торттын көлемін есептейді.

Дескрипторы:

  • Көлемін табады;

  • Торттын құны табу формуланы қолданады;

  • Есептің шешімін табады.









Қосымша 4 (жеке жұмыс)

1

Егер математика бөлменің ұзындығы 5 см, ені 3 см, болса бөлменің периметрі мен ауданы тап.

2

Дәптердің бағасы 45 теңгеден 56 дана сатып алса, дәптердің құны неше теңге болады?

3

Автомобиль 3 сағат жүреді. Егер автомобильдің жылдамдығы 90 км/сағ болса, ол неше километр жол жүреді.

ЕБҚ оқушыны тапсырмаға тарту: микрокалькулятор көмегімен, жеке орындап көреді, топпен тексереді.

Дескриптор:

- Періметрін табады. (1 балл)

- Ауданын табады. (1 балл)

Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі