Пәні:
алғашқы әскери дайындық
Сыныбы: 10
-
Сабақтың
тақырыбы
|
Т2С3 Әскери тәртіп, оның
мәні және маңызы, әскери тәртіпті сақтау бойынша әскерилердің
міндеттері, командирдің бұйрығы-бағыныштылар үшін заң, сарбаздарға
қолданылатын марапаттаулар, сарбазға берілетін тәртіптік
жаза.
|
Ортақ
мақсат
|
Оқушыларға ҚР
ҚК-нде әскери қызметшілерге қолданылатын көтермелеулер мен оларға
берілетін тәртіптік жазалар туралы түсінік беру.
|
Оқу
нәтижесі
|
Әскери қызметкерлердің қарым-қатынастары,
құқықтары мен міндет-терін, әскери әдептілік ережесін, бұйрық, оны
беру және орындау тәртібін үйренеді.
|
Негізгі
түсінік
|
Біз нені оқып үйренеміз?
Неге қажеттілігін түсіндіріп
үйретемін.
|
Дерек көзі
|
Ғаламтордан алынған материалдар, электрондық оқулық,
АӘДоқу-ы,
плакаттар,
|
Сабақ
кезеңі
|
Мұғалім іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
1-әрекет.
1.Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады
2.оқытушыға рапорт береді,
3.
амандасу, түгендеу,
4.оқушылардың сырт көрінісін
тексеру
|
Мұғаліммен сәлемдесу.
Оқу құралдарын алу.
Кезекші сабаққа дайындығын хабарлайды.
Оқушылар сабаққа
дайындалады
|
Миға шабуыл
|
2-әрекет.
Үй
тапсырмасын сұрау.
-
әскери қызметшілердің жалпы міндеттері
қандай?
-
ҚР ҚК әскери қызметшілері үшін белгіленген
әскери атақтарды атап беріңдер.
-
әскери әдептілік пен әскери қызметшілердің мінез
– құлқы туралы әңгімелеңдер.
-
бастықтар мен
бағыныстыларға, аға шенділер мен кіші шенділерге кімдер
жатады?
|
Оқушылар өткен сабақты еске
түсіріп мұғалім қойған сұраққа жауап береді.
|
Жаңа сабаққа сілтем
|
3-әрекет.
ҚР ҚК мерзімді әскери қызметтегі әскери
қызметшілерге қолданылатын көтермелеулер, оларға берілетін
тәртіптік жазалар. Көтермелеулердің
түрлері және жазаға салу тәртібі.
|
Оқушылар дәптерлеріне өтіліп жатқан жаңа сабақ тақырыбын
жазып,
түсінбеген жерлерін
мұғалімнен сұрап алады және практика жүзінде орындайды
|
Миға
шабуыл.
|
4-әрекет.
Тестпен жұмыс.
Мұғалім оқушыларға жаңа сабаққа байланысты 10-тест
тапсырмасын тарқатам.
Тесттің дұрыс жауабын слайдта
көрсетем оқушылар өздері бірінің тест тапсырмасын алмасу арқылы
өздері бағалайды.
|
Берілген тест тапсырмасын
өздері орындарында орындайды.
|
Қорытынды,
рефлекция.
|
5-әрекет.
-
Әскери
тәртіп дегеніміз не?
-
Әскери
тәртіп әскери қызметшіге нені міндеттейді?
-
Көтермелеу
мен жазалардың қандай түрлері болады?
-
Жауынгерлерге (матростарға) көтермелеу қолданудың
реті қандай?
-
Тәртіптік
жазаны орындау мен белгілеудің реті қандай?
|
Мұғалім қойған сұрақтарға
оқушылар жауап береді.
|
Бағалау.
|
6-әрекет.
Оқушының смайліктерін санау
арқылы әрбір оқушыны бағалаймын.
|
Оқушылар алған бағасын
күнделіктеріне қойдырады.
|
Үйге
тапсырма.
|
7-әрекет.
Т2С3
|
Оқушылар өздері үйге берілген
тапсырманы орындап келеді.
|
Сабақ соңында: Сабақтың қорытындысы.
Не жақсы
өтті?...........................................................................................................
.....................................................................................................................................
Нені дамытар
едіңіз?.................................................................................................
....................................................................................................................................
Сіз нені өзгерткіңіз
келеді?.......................................................................................
.....................................................................................................................................
Қай кезеңдер ойдағыдай өткен
жоқ?.......................................................................
.........................................................................................................................................................................................................................................................................