"Әскери тәртіп, оның мәні және маңызы, әскери тәртіпті сақтау бойынша әскерилердің міндеттері"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Әскери тәртіп, оның мәні және маңызы, әскери тәртіпті сақтау бойынша әскерилердің міндеттері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Әскери қызметкерлердің қарым-қатынастары, құқықтары мен міндет-терін, әскери әдептілік ережесін, бұйрық, оны беру және орындау тәртібін үйренеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: алғашқы әскери дайындық

Сыныбы: 10


Сабақтың тақырыбы

Т2С3 Әскери тәртіп, оның мәні және маңызы, әскери тәртіпті сақтау бойынша әскерилердің міндеттері, командирдің бұйрығы-бағыныштылар үшін заң, сарбаздарға қолданылатын марапаттаулар, сарбазға берілетін тәртіптік жаза.

Ортақ мақсат

Оқушыларға ҚР ҚК-нде әскери қызметшілерге қолданылатын көтермелеулер мен оларға берілетін тәртіптік жазалар туралы түсінік беру.

Оқу нәтижесі

Әскери қызметкерлердің қарым-қатынастары, құқықтары мен міндет-терін, әскери әдептілік ережесін, бұйрық, оны беру және орындау тәртібін үйренеді.

Негізгі түсінік

Біз нені оқып үйренеміз?

Неге қажеттілігін түсіндіріп үйретемін.

Дерек көзі

Ғаламтордан алынған материалдар, электрондық оқулық, АӘДоқу-ы,

плакаттар,

Сабақ кезеңі

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

1-әрекет.

1.Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады

2.оқытушыға рапорт береді,

3. амандасу, түгендеу,

4.оқушылардың сырт көрінісін тексеру

Мұғаліммен сәлемдесу.

Оқу құралдарын алу.

Кезекші сабаққа дайындығын хабарлайды.

Оқушылар сабаққа дайындалады

Миға шабуыл

2-әрекет.

Үй тапсырмасын сұрау.

  • әскери қызметшілердің жалпы міндеттері қандай?

  • ҚР ҚК әскери қызметшілері үшін белгіленген әскери атақтарды атап беріңдер.

  • әскери әдептілік пен әскери қызметшілердің мінез – құлқы туралы әңгімелеңдер.

  • бастықтар мен бағыныстыларға, аға шенділер мен кіші шенділерге кімдер жатады?



Оқушылар өткен сабақты еске түсіріп мұғалім қойған сұраққа жауап береді.

Жаңа сабаққа сілтем

3-әрекет.

ҚР ҚК мерзімді әскери қызметтегі әскери қызметшілерге қолданылатын көтермелеулер, оларға берілетін тәртіптік жазалар. Көтермелеулердің түрлері және жазаға салу тәртібі.


Оқушылар дәптерлеріне өтіліп жатқан жаңа сабақ тақырыбын жазып,

түсінбеген жерлерін мұғалімнен сұрап алады және практика жүзінде орындайды


Миға шабуыл.


4-әрекет.

Тестпен жұмыс.

Мұғалім оқушыларға жаңа сабаққа байланысты 10-тест тапсырмасын тарқатам.

Тесттің дұрыс жауабын слайдта көрсетем оқушылар өздері бірінің тест тапсырмасын алмасу арқылы өздері бағалайды.


Берілген тест тапсырмасын өздері орындарында орындайды.

Қорытынды, рефлекция.

5-әрекет.

  • Әскери тәртіп дегеніміз не?

  • Әскери тәртіп әскери қызметшіге нені міндеттейді?

  • Көтермелеу мен жазалардың қандай түрлері болады?

  • Жауынгерлерге (матростарға) көтермелеу қолданудың реті қандай?

  • Тәртіптік жазаны орындау мен белгілеудің реті қандай?


Мұғалім қойған сұрақтарға оқушылар жауап береді.

Бағалау.

6-әрекет.

Оқушының смайліктерін санау арқылы әрбір оқушыны бағалаймын.

Оқушылар алған бағасын күнделіктеріне қойдырады.

Үйге тапсырма.

7-әрекет.

Т2С3

Оқушылар өздері үйге берілген тапсырманы орындап келеді.



Сабақ соңында: Сабақтың қорытындысы.

Не жақсы өтті?...........................................................................................................

.....................................................................................................................................

Нені дамытар едіңіз?.................................................................................................

....................................................................................................................................

Сіз нені өзгерткіңіз келеді?.......................................................................................

.....................................................................................................................................

Қай кезеңдер ойдағыдай өткен жоқ?.......................................................................

.........................................................................................................................................................................................................................................................................




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2020
1385
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі