Пәні: алғашқы әскери дайындық
Сыныбы: 10
-
Сабақтың тақырыбы
Т2С3 Әскери тәртіп, оның мәні және маңызы, әскери тәртіпті сақтау бойынша әскерилердің міндеттері, командирдің бұйрығы-бағыныштылар үшін заң, сарбаздарға қолданылатын марапаттаулар, сарбазға берілетін тәртіптік жаза.
Ортақ мақсат
Оқушыларға ҚР ҚК-нде әскери қызметшілерге қолданылатын көтермелеулер мен оларға берілетін тәртіптік жазалар туралы түсінік беру.
Оқу нәтижесі
Әскери қызметкерлердің қарым-қатынастары, құқықтары мен міндет-терін, әскери әдептілік ережесін, бұйрық, оны беру және орындау тәртібін үйренеді.
Негізгі түсінік
Біз нені оқып үйренеміз?
Неге қажеттілігін түсіндіріп үйретемін.
Дерек көзі
Ғаламтордан алынған материалдар, электрондық оқулық, АӘДоқу-ы,
плакаттар,
Сабақ кезеңі
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
1-әрекет.
1.Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады
2.оқытушыға рапорт береді,
3. амандасу, түгендеу,
4.оқушылардың сырт көрінісін тексеру
Мұғаліммен сәлемдесу.
Оқу құралдарын алу.
Кезекші сабаққа дайындығын хабарлайды.
Оқушылар сабаққа дайындалады
Миға шабуыл
2-әрекет.
Үй тапсырмасын сұрау.
-
әскери қызметшілердің жалпы міндеттері қандай?
-
ҚР ҚК әскери қызметшілері үшін белгіленген әскери атақтарды атап беріңдер.
-
әскери әдептілік пен әскери қызметшілердің мінез – құлқы туралы әңгімелеңдер.
-
бастықтар мен бағыныстыларға, аға шенділер мен кіші шенділерге кімдер жатады?
Оқушылар өткен сабақты еске түсіріп мұғалім қойған сұраққа жауап береді.
Жаңа сабаққа сілтем
3-әрекет.
ҚР ҚК мерзімді әскери қызметтегі әскери қызметшілерге қолданылатын көтермелеулер, оларға берілетін тәртіптік жазалар. Көтермелеулердің түрлері және жазаға салу тәртібі.
Оқушылар дәптерлеріне өтіліп жатқан жаңа сабақ тақырыбын жазып,
түсінбеген жерлерін мұғалімнен сұрап алады және практика жүзінде орындайды
Миға шабуыл.
4-әрекет.
Тестпен жұмыс.
Мұғалім оқушыларға жаңа сабаққа байланысты 10-тест тапсырмасын тарқатам.
Тесттің дұрыс жауабын слайдта көрсетем оқушылар өздері бірінің тест тапсырмасын алмасу арқылы өздері бағалайды.
Берілген тест тапсырмасын өздері орындарында орындайды.
Қорытынды, рефлекция.
5-әрекет.
-
Әскери тәртіп дегеніміз не?
-
Әскери тәртіп әскери қызметшіге нені міндеттейді?
-
Көтермелеу мен жазалардың қандай түрлері болады?
-
Жауынгерлерге (матростарға) көтермелеу қолданудың реті қандай?
-
Тәртіптік жазаны орындау мен белгілеудің реті қандай?
Мұғалім қойған сұрақтарға оқушылар жауап береді.
Бағалау.
6-әрекет.
Оқушының смайліктерін санау арқылы әрбір оқушыны бағалаймын.
Оқушылар алған бағасын күнделіктеріне қойдырады.
Үйге тапсырма.
7-әрекет.
Т2С3
Оқушылар өздері үйге берілген тапсырманы орындап келеді.
-
Сабақ соңында: Сабақтың қорытындысы.
Не жақсы өтті?...........................................................................................................
.....................................................................................................................................
Нені дамытар едіңіз?.................................................................................................
....................................................................................................................................
Сіз нені өзгерткіңіз келеді?.......................................................................................
.....................................................................................................................................
Қай кезеңдер ойдағыдай өткен жоқ?.......................................................................
.........................................................................................................................................................................................................................................................................
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Әскери тәртіп, оның мәні және маңызы, әскери тәртіпті сақтау бойынша әскерилердің міндеттері"
"Әскери тәртіп, оның мәні және маңызы, әскери тәртіпті сақтау бойынша әскерилердің міндеттері"
Пәні: алғашқы әскери дайындық
Сыныбы: 10
-
Сабақтың тақырыбы
Т2С3 Әскери тәртіп, оның мәні және маңызы, әскери тәртіпті сақтау бойынша әскерилердің міндеттері, командирдің бұйрығы-бағыныштылар үшін заң, сарбаздарға қолданылатын марапаттаулар, сарбазға берілетін тәртіптік жаза.
Ортақ мақсат
Оқушыларға ҚР ҚК-нде әскери қызметшілерге қолданылатын көтермелеулер мен оларға берілетін тәртіптік жазалар туралы түсінік беру.
Оқу нәтижесі
Әскери қызметкерлердің қарым-қатынастары, құқықтары мен міндет-терін, әскери әдептілік ережесін, бұйрық, оны беру және орындау тәртібін үйренеді.
Негізгі түсінік
Біз нені оқып үйренеміз?
Неге қажеттілігін түсіндіріп үйретемін.
Дерек көзі
Ғаламтордан алынған материалдар, электрондық оқулық, АӘДоқу-ы,
плакаттар,
Сабақ кезеңі
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
1-әрекет.
1.Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады
2.оқытушыға рапорт береді,
3. амандасу, түгендеу,
4.оқушылардың сырт көрінісін тексеру
Мұғаліммен сәлемдесу.
Оқу құралдарын алу.
Кезекші сабаққа дайындығын хабарлайды.
Оқушылар сабаққа дайындалады
Миға шабуыл
2-әрекет.
Үй тапсырмасын сұрау.
-
әскери қызметшілердің жалпы міндеттері қандай?
-
ҚР ҚК әскери қызметшілері үшін белгіленген әскери атақтарды атап беріңдер.
-
әскери әдептілік пен әскери қызметшілердің мінез – құлқы туралы әңгімелеңдер.
-
бастықтар мен бағыныстыларға, аға шенділер мен кіші шенділерге кімдер жатады?
Оқушылар өткен сабақты еске түсіріп мұғалім қойған сұраққа жауап береді.
Жаңа сабаққа сілтем
3-әрекет.
ҚР ҚК мерзімді әскери қызметтегі әскери қызметшілерге қолданылатын көтермелеулер, оларға берілетін тәртіптік жазалар. Көтермелеулердің түрлері және жазаға салу тәртібі.
Оқушылар дәптерлеріне өтіліп жатқан жаңа сабақ тақырыбын жазып,
түсінбеген жерлерін мұғалімнен сұрап алады және практика жүзінде орындайды
Миға шабуыл.
4-әрекет.
Тестпен жұмыс.
Мұғалім оқушыларға жаңа сабаққа байланысты 10-тест тапсырмасын тарқатам.
Тесттің дұрыс жауабын слайдта көрсетем оқушылар өздері бірінің тест тапсырмасын алмасу арқылы өздері бағалайды.
Берілген тест тапсырмасын өздері орындарында орындайды.
Қорытынды, рефлекция.
5-әрекет.
-
Әскери тәртіп дегеніміз не?
-
Әскери тәртіп әскери қызметшіге нені міндеттейді?
-
Көтермелеу мен жазалардың қандай түрлері болады?
-
Жауынгерлерге (матростарға) көтермелеу қолданудың реті қандай?
-
Тәртіптік жазаны орындау мен белгілеудің реті қандай?
Мұғалім қойған сұрақтарға оқушылар жауап береді.
Бағалау.
6-әрекет.
Оқушының смайліктерін санау арқылы әрбір оқушыны бағалаймын.
Оқушылар алған бағасын күнделіктеріне қойдырады.
Үйге тапсырма.
7-әрекет.
Т2С3
Оқушылар өздері үйге берілген тапсырманы орындап келеді.
-
Сабақ соңында: Сабақтың қорытындысы.
Не жақсы өтті?...........................................................................................................
.....................................................................................................................................
Нені дамытар едіңіз?.................................................................................................
....................................................................................................................................
Сіз нені өзгерткіңіз келеді?.......................................................................................
.....................................................................................................................................
Қай кезеңдер ойдағыдай өткен жоқ?.......................................................................
.........................................................................................................................................................................................................................................................................
шағым қалдыра аласыз













