Материалдар / Аспан денелері туралы ғылым
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Аспан денелері туралы ғылым

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып Физика
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
1128
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

7.4.C Жер және Ғарыш

Мектеп: Подгорное ш.о. орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Серікова Н.Р.

Сынып: 7 A

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Аспан денелері туралы ғылым

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.7.1.1 Геоцентрлік және гелиоцентрлік жүйелерді салыстыру

Сабақтың мақсаты

Әлемнің геоцентрлік және гелиоцентрлік жүйелеріне анықтама беру; Әлемнің Коперник пен Галилей берген үлгілерін түсіндіру; «қозғалыстың салыстырмалылығы» ұғымын түсіндіру кезінде қолдану; Әлемнің құрылымы бойынша ғалымдар көзқарасын салыстыру; Әлем құрылысының бір үлгісінің келесі үлгісімен салыстыру арқылы артықшылығын түсіндіру;

Бағалау критерийі

Әлемнің геоцентрлік және гелиоцентрлік жүйелеріне анықтама береді; Әлемнің Коперник пен Галилей берген үлгілерін түсіндіре алады; «қозғалыстың салыстырмалылығы» ұғымын түсіндіру кезінде қолдана алады

Әлемнің құрылымы бойынша ғалымдар көзқарасын салыстыра алады; Әлем құрылысының бір үлгісінің келесі үлгісімен салыстыру арқылы артықшылығын түсіндіре алады;

Тілдік мақсаттар


Оқушылар тақырыпқа байланысты терминдермен танысып, тілдік қорына, ойларын дұрыс жеткізуіне, монологтық және диалогтық сөйлеу білігін дамытуға көңіл бөледі.

Зерттеудің нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде жазып, қорытынды жасай алады

Пән бойынша арнайы сөздер мен терминдер:

Әлем үлгісі, Әлемнің геоцентрлік жүйесі, Әлемнің гелиоцентрлік жүйесі, Әлемнің Коперник берген үлгісі, Әлемнің Галилей берген үлгісі

Әлем үлгісі

Модель мира

Model of World

Әлемнің геоцентрлік жүйесі

Геоцентрическая система мира

Geocentrically model of World

Әлемнің гелиоцентрлік жүйесі

Гелиоцентрическая система мира

Heliocentrically model of World

Әлемнің Коперник берген үлгісі

Модель мира Коперника

Copernicus Model of World

Әлемнің Галилей берген үлгісі

Модель мира Галилея

Galilee’s Model of World

Қозғалыстың салыстырмалылығы

Относительность движения

Relative motion

Ауызша және жазбаша сөзге арналған қажетті сөйлемдер:

Коперник ұсынған үлгі бойынша ...... қозғалады

Галилей әлемнің .... берген

Геоцентрлік жүйенің мағынасы - ....

Гелиоцентрлік жүйенің мағынасы - ....

Құндылықтарға баулу


Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;

Өмір бойы оқуға дайын болу;

Өзгелердің мәдениетіне және көзқарасына құрметпен қарау

Пәнаралық байланыс

Тарих – әлем туралы көне ғалымдардың көзқарастары;

Жаратылыстану әлемнің құрылымы

Алдыңғы білім


Жаратылыстану және тарих пәндерінен әлем құрылымы жайлы ғалымдардың көзқарастарын біле отырып, дамытады, қозғалыстың салыстырмалылығы ұғымын қолдана отырып әлем үлгісінің қозғалысын түсіндіре алады

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы




Білу

  • Ұйымдастыру,

  • Шаттық шеңбері, сабаққа сәттілік тілеу,

  • Шаттық шеңберінде тұрып, Күн жүйесінің моделін қолдана отырып әр оқушы модель жайлы не білетінін бір сөйлеммен айтып, келесі адамға береді (І)

  • Соңында модель мұғалімге жеткенде оқушылар ойы қорытындыланып, сабақ мақсаты айтылады.



Күн жүйесінің моделі

Сабақтың ортасы


Түсіну



Қолдану

Талдау




  • Күн жүйесі туралы бейнематериал көрсетіп, осы бейнематериалдан көргенін талқылау ұсынылады (W)

  • («Жұптас-топтас-бөліс» әдісі бойынша оқушыларға жаңа тақырыпты беру, мәтінмен жұмыс, бірлескен оқыту (G) (W)

  • Топ оқушылары тақырып бойынша білімдерін жинақтау үшін келесі кестені толтырады: (І)

Ғалымның аты

Әлемнің үлгісі

Үлгінің кемшілігі

Үлгінің артықшылығы










Бағалау дискрипторы:

Қалыптасатын дағды

Бағалау критерийі

Білу

әлемнің геоцентрлік және гелиоцентрлік жүйелеріне анықтама бере алады, Үлгіні ұсынған ғалымның атын біледі

Түсіну

Әлемнің Коперник пен Галилей берген үлгілерін түсіндіре алады

Қолдану Талдау

әлемнің құрылымы бойынша ғалымдар көзқарасын салыстыра алады

геоцентрлік және гелиоцентрлік жүйелерді салыстыра алады


Бейне материал-Күн жүйесі:

https://www.youtube.com/watch?v=z8aBZZnv6y8






Сабақтың соңы


Білу

Қолдану

  • Оқушылардың білімдерін салалау үшін «True of False» әдісімен оқушыларға сұрақтар қойылады (І).

  • Кері байланыс ретінде «Бүгін үйренген нәрсе» әдісімен оқушылар өздеріне берілген сөйлемдерді аяқтап, ойларын қорытындылайды: (І)

  • «Мен мына екі бағытта ... табысты болдым», «Мен мұны жақсы жасай алар едім, егер ...», «Егер мен мұны басынан бастап қайта жасайтын болсам, онда ... жасар едім»

  • Үйге тапсырма: Физика – 7, Закирова А. §37 оқу

  • «Астроном ғалымдар», «Жұлдыздар әлемі – қазақы аңыздарда» атты баяндамалар дайындату

«True of False» карточкалары


Физика – 7, Закирова А

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Сабақ басында шаттық шеңберінде тұрып оқушылардың берген жауаптары арқылы қай оқушының осыған дейінгі білімі қаншалықты екендігі сараланады. Көрсетілген бейнематериалды талқылау кезінде, топтық жұмыс кезінде оқушылар бірлесе оқыта отырып, бір біріне оқу ортасын тудырады. Топтық жұмыс нәтижесін жекелеме кесте толтыру кезінде барлық оқушылардың Күн жүйесі, Әлем құрылымы, Геоцентрлік және гелиоцентрлік жүйелер жайлы білетіндіктері тексеріледі, сонымен қатар оқушылардың басым көпшілігі осы екі жүйені салыстыра алады, кей оқушылар жекелеме екі жүйенің артықшылықтары мен кемшіліктерін ажырата алатындығын білуге болады.

Сонымен қатар, қабілетті оқушылар берілген кестені еркін толтырса, қабілеті төменірек оқушылар кестені толтыруда қасындағы оқушылар мен қосымша мәліметтерге жүгінеді.

Үй тапсырмасына берілген баяндама дайындау арқылы қабілетті оқушылар қолда бар мәліметтермен қатар басқа да дерек көздерін қолданып, басқа да сайттар арқылы жұмыс дайындайды.

Оқушылар білімін бағалау тақырыптық кестені толтыру және «True of False» әдісімен сұрақтар беру кезінде көрініс табады. Саралау жасау кезінде әр оқушының материалды қаншалықты меңгергендіктерін тексере отырып, қажеттілігіне қарай оқушылар жұмысына кері байланыс беремін, топтық жұмыс кезінде бірлесе оқи отырып, өзге оқушылардың көзқарастарына құрметпен қарауды, шығармашылқпен жұмыс жасай отырып, тапсырма орындау кезінде сын тұрғысынан ойлауға үйретемін.

Шаттық шеңберінде тұрған кезде және топтық жұмыс кезінде тыныштық сақтап, қауіасіздік ережесіне бағыну

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттары нақты қойылады, оқушылар алынған білімдерін пайдалана отырып, геоцентрлік және гелиоцентрлік жүйелерге анықтама бере алады, екі жүйеге салыстыру жасай алады, бірақ оқушыларды нақты мақсатқа жету үшін, қосымша сұрақтар қою қажеттілігі туындайды. Әлі де болса білімдерін жинақтау үшін қосымша материалдар дайындау керек деген түйін жасаймын.

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!