Астана қаласына саяхат

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Астана қаласына саяхат

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» ҚМКҚ




Сабақ жоспары

Қазақ тілі

Тақырыбы: Астана қаласына саяхат





Іс-тәжірибе базасы: 202 жалпы орта мектебі.

Әдіскер: .........Мусина К.С

Пән мұғалімі: ...........Кенесова Л

Машықкер: ..............Шаментай Диана

Сыныбы: 6 «Ә»

Күні: 20.11.2020 ж

Баға____________











2020 жыл

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мектеп:202 ЖОББМ КММ

Күні: 20.11.2020ж

Машықкердің аты-жөні: Шаментай Диана Ерболатқызы

Сынып: 6 «Ә»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Астана қаласына саяхат

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

6.4.3.1. неологизм сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу.

Сабақ мақсаттары






Барлық оқушылар орындай алады: жаңа сөздерді ауызша, жазбаша түрде қолдана алады.

Көпшілік оқушылар орындай алады: берілген мәтіндерден неологизм сөздерді таба алады;

Кейбір оқушылар орындай алады: неологизмдерді сөздерді ажырата алады, оларды қатыстырып сөйлем құрай алады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Астана, елорда, мәртебе,


Диалог және жазылым үшін қажетті сқз тіркестері:

бас қала, жаңа бейне, жарқын келбет, арман қала, әлем жұрты, т.б


Талқылауға арналған сұрақтар:

  • «Астана – Қазақстан халқының мерейі мен мәрте-

бесі» дегенді қалай түсінесің?

  • Астана әлем жұртын несімен таңдандырады?

  • Астана қаласының басқа қалалардан ерекшелігі неде

деп ойлайсың?





Пәнаралық байланыс


Әдебиет,жаратылыстану


Алдыңғы оқу




Қазақстанның сәулет өнері


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы




























Оқушылармен амандасып, сыныпты түгендейді.


-Көңіл-күйлеріңіз қалай?


Топқа бөлу. «Суреттер галереясы» әдісі.

Оқушылар тақтадағы, қабырғада ілулі тұрған сурет топтамаларын алып, топқа бөлінеді:







1-топ:Өнер орталығы




2-топ:Мәжіліс орталығы



3-топ:Серуен орталықтары



Үй тапсырмасын сұрау. "ТВ шоу" әдісі .

Оқушылар ортаға шығып микорфон арқылы . Үй тапсырмасын айтады.




























Сабақтың ортасы:

































3-тапсырма.

5 мин


«Сөз өнері»

































1-тапсырма:

Мәтінді тыңда.

Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап беріп, жұп-жұбыңмен диалог құрыңдар.


1- Сұрақ: «Астана – Қазақстан халқының мерейі мен мәрте-

бесі» дегенді қалай түсінесің?


2- Сұрақ: Автор «жаңа елорда», «жаңа бейнесі», «жарқын кел-

беті», «дүниенің сегізінші кереметі», «арман қала» деген тіркес-

терді не себепті қолданған?


3- Сұрақ: Астана әлем жұртын несімен таңдандырады?


4 -Сұрақ: Астана қаласының басқа қалалардан ерекшелігі неде

деп ойлайсың?


Дескриптор:

1. Мәтінді мұқият тыңдайды;

2. Мәтін бойынша саұрақтарға жауап береді;

3. Жұп-жұбымен диалог құрайды.


2-тапсырма. Ребус "Астана"

Ребусты шеш. Жасырынған сөзді сипаттама бер.

Қалай ойлайсың, бұл қандай сөздер? Тілімізде

бұрын осы сөздер болды ма?





Неологизм

Ғылым мен техниканың, өндіріс пен шаруашылықтың, мәдениет пен тұрмыстың кеңінен дамыған тұсында тілге жаңа ұғымдарды білдіретін жаңа сөздер енеді. Осындай сөздерді неологизмдер деп атайды. Мысалы, жағдаят, үнтаспа, жазылым, ландшафт, патент,

фабула т.б. сөздер. Бір кезеңде тіліміздегі класс, глобус, электр,комбайн, партия сөздері неологизмдер болып саналғанмен, қазір олар жалпыхалық тық сипат алып кеткен сөздер. Халыққа әбден танылып, түсінікті бол ғаннан кейін жаңа сөздер неологизмдердің

қатарынан шығып қалады.



3-тапсырма

БShape1

жол

ерілген сөздерге ұйытқы сөздерді қосып, жаңа сөз жаса.

Shape3 Shape2

Келіс

Баян


Shape4

әуе





Shape7 Shape6 Shape5

сүндет

Жарыс

Жаға





Shape8

мүшел


Shape11 Shape10 Shape9

мәлім

сая

зейнет




Shape12

ашық


Shape14 Shape13

мерей

көсем




Shape15

сый





4-тапсырма. Мәтінді оқы.

Мәтіннен неологизмдерді анықтап, төмендегі кластерді толтыр.



1998 жылдың 10 маусымында Қазақстанның жаңа елордасы –

Астана қаласының салтанатты тұсаукесері болды. Республикамыздың жаңа астанасының құрылысына итальян, түрік, швейца-

риялық құрылыс фирмалары қатысты. Астана Қазақстан Респу-

бликасының Еуразиялық мемлекет екендігін айқындай түсуде.

Астана қаласында алғашқы кезеңде Конгресс-холл, Л. Гумилев

атындағы Еуразия ұлттық университеті, ықшамаудандар, қонақ-

үйлер мен мейрамханалар салынып, Абай мен Кенесары ханға

ескерткіштер орнатылды. Қала ортасын қақ жарып өтетін Есіл

өзенінің жағалауы көркейтіліп, Елбасының резиденциясы – Ақор-

да, «Нұр Астана» мешіті, Бейбітшілік және келісім сарайы, Бәйтерек

монументі, океанариум, жаңа алаңдар мен саябақтар бой түзеді. Есіл-

дің сол жағалауында тұтастай тұрған кварталдар, Үкімет пен парла-

ментке арналған әкімшілік ғимараттары, министрлік үйі салынды.

Астана қаласы дамуының екінші кезеңінде Тәуелсіздік сарайы,

«Қазақ елі» монументі, «Астана Опера» мемлекеттік опера және

балет театры, Орталық концерт залы, Назарбаев университеті,

«Ұлттық мұражай», «Ханшатыр» бірегей сауда ойын-сауық орта-

лығы, дәл ортасында диаметрі 80 метрлік «Нұр Әлем» шар тәріздес сферасы орналасқан ЭКСПО орталығы және Нұрсұлтан Назарбаев

халықаралық әуежай ғимараты салынды.

Астана – барша қазақстандықтардың ортақ мақтанышы, бола-

шақтың қаласы. Онда жыл сайын халықаралық форумдар, фес-

тивальдар, конгрестер, концерттер, тұсаукесерлер мен түрлі шара-

лар өткізіледі.



  • Астана қаласы қай жерде орналасқан?

  • Астана қаласының көрікті жерлері туралы әңгімелеп бер.


Неалогизм


Shape16

Неалогизм





Shape18 Shape17

Shape19





дескриптор:

  1. Мәтінді мұқият оқиды;

  2. Неологизмдерді табады;

  3. Астана қаласының көрікті жерлері туралы әңгімелеп береді;

  4. Әңгіме барысында неологизм сөздерді қатыстырады.




5-тапсырма.

Әр торға "Астана" сөзінің беретін мағынасын

толтыр.

Shape21 Shape20

Shape23 Shape22

Shape24 Shape26 Shape25



Астана


Shape27

Shape28


Shape32 Shape37 Shape36 Shape34 Shape33 Shape35 Shape31 Shape30 Shape29






















































Сабақтың соңы

5 минут

Сабақтың соңында мақсатқа оралып, сабақты қорыту.

«Шығу парағын» пайдаланып, төмендегі сұрақтарға жауап

1 Бүгін не үйрендім?

2 Сабақ бойынша нені түсінбедім?

3 Келесі сабақта қандай мәселеге көңіл аудару керек?



Үй тапсырмасы: "Астана - бас қала" тақырыбына эссе жазу.

Эссе талаптары:

-Сөз көлемін сақтайды;

-Тақырыпты ашады;

-Термин, неологизм сөздерді қолданады;

-Өз пікірін білдіреді.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.12.2020
522
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі