Күні:
Білім беру саласы:
Коммуникация
Ұйымдастырылған оқу қызмет
түрі: Ағылшын тілі
Тақырыбы: Body parts. I
have.
Мақсаты: Сөйлеу және
монолог құру дағдыларын
қалыптастыру.
Өз дене мүшесіне
сүйіспеншілікті қалыптастыру.
Ағылшын тіліне
қызығушылығын арттыру.
Көрнекіліктер:
Аудиожаттығу, CD дисктер, кеспе
қағаздар
Әрекет
кезендері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық
қозғаушы
|
Балалармен амандасады.
Шеңберге тұрып, жанұя туралы өлеңді естеріне
түсіреді.
Mother,
father
Sister,
brother
Granny,
grandpa
And
me.
This is my
family.
-Good morning
children!
|
Балалар амандасадып жанұя
туралы өлеңді
айтады.
-Good morning
teacher!
|
Іздену
–
ұйымдастырушы
|
Мұғалім қыз баланың
әңгімесін тыңдап, оны аударуды ұсынады. Мәтіні
аудиожазбада:
1-тапсырма.
Hello children. Look at
me. I have 2 eyes. 2 ears, one
nose, 2 hands, 2 legs, 10 fingers and 10
toes.
2-тапсырма.
Балаларға: «how many?»
сұрағын естідіңдер ме?- деп сұрайды. Бұл сұрақ нені білдіреді? Оған
қалай жауап беру керек?
Foxy-дің суреті
бойынша-
-
How many
noses?
-
How many
ears?
-
How many
eyes?
Сергіту
сәті.
Sit down, stand
up!
Then jump, then
run.
Then sleep, then
smile.
And let’s have
fun.
|
Балалар қызығушылық
танытады. Бәрі бірге қайталайды және жеке жеке
айтады.
Балалар аудиожаттығуды
жаттайды.
Балалар суретке қарап
сұрақтарға жауап
береді.
Сергіту сәтіне сәйкес қимыл
-қозғалыстар
көрсетеді.
|
Рефлексивті
коррекциялаушы
|
Оқу қызметін қорытындылау.
Балалар дене мүшелеріңмен қоштасыңдар, ағылшын
тілінде.
Stand up
please.
-Do you like our
lesson?
-Сіздерге сабақ
ұнадыма?
-Lesson is
over!
-Good bye
children!
|
Балалар дене мүшелерімен
қоштасады. Қолдарым,сау болыңдар! Clap,clap,clap! Аяқтарым, сау
болыңдар! Stamp,stamp,stamp! Басым, сау
бол! Nod,nod,nod!
Yes, I
like.
-Ия,
ұнады.
-Good bye
teacher!
|
Күтілетін
нәтиже:
Білуі керек: жаңа сөздерді
жатқа білуі керек.
Болуы керек: оқу қызметіне
қызығушылығы болуы керек.
Талапты болуы: ағылшын
қызығушылығын тәрбиелеу.