Материалдар / Ашык сабак:"Body parts" 3 класс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашык сабак:"Body parts" 3 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
Мугалимдер ге арналган КМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2021
439
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Білім беру саласы: Коммуникация

Ұйымдастырылған оқу қызмет түрі: Ағылшын тілі

Тақырыбы: Body parts. I have.

Мақсаты: Сөйлеу және монолог құру дағдыларын қалыптастыру.

Өз дене мүшесіне сүйіспеншілікті қалыптастыру.

Ағылшын тіліне қызығушылығын арттыру.

Көрнекіліктер: Аудиожаттығу, CD дисктер, кеспе қағаздар

Әрекет кезендері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық

қозғаушы

Балалармен амандасады. Шеңберге тұрып, жанұя туралы өлеңді естеріне түсіреді.

Mother, father

Sister, brother

Granny, grandpa

And me.

This is my family.

-Good morning children!



Балалар амандасадып жанұя туралы өлеңді айтады.









-Good morning teacher!











Іздену –

ұйымдастырушы


Мұғалім қыз баланың әңгімесін тыңдап, оны аударуды ұсынады. Мәтіні аудиожазбада:

1-тапсырма.

Hello children. Look at me. I have 2 eyes. 2 ears, one nose, 2 hands, 2 legs, 10 fingers and 10 toes.

2-тапсырма.

Балаларға: «how many?» сұрағын естідіңдер ме?- деп сұрайды. Бұл сұрақ нені білдіреді? Оған қалай жауап беру керек? Foxy-дің суреті бойынша-

  • How many noses?

  • How many ears?

  • How many eyes?

Сергіту сәті.

Sit down, stand up!

Then jump, then run.

Then sleep, then smile.

And let’s have fun.

Балалар қызығушылық танытады. Бәрі бірге қайталайды және жеке жеке айтады.

Балалар аудиожаттығуды жаттайды.





Балалар суретке қарап сұрақтарға жауап береді.









Сергіту сәтіне сәйкес қимыл -қозғалыстар көрсетеді.





Рефлексивті

коррекциялаушы

Оқу қызметін қорытындылау. Балалар дене мүшелеріңмен қоштасыңдар, ағылшын тілінде.

Stand up please.

-Do you like our lesson?

-Сіздерге сабақ ұнадыма?

-Lesson is over!

-Good bye children!

Балалар дене мүшелерімен қоштасады. Қолдарым,сау болыңдар! Clap,clap,clap! Аяқтарым, сау болыңдар! Stamp,stamp,stamp! Басым, сау бол! Nod,nod,nod!

Yes, I like.

-Ия, ұнады.

-Good bye teacher!



Күтілетін нәтиже:

Білуі керек: жаңа сөздерді жатқа білуі керек.

Болуы керек: оқу қызметіне қызығушылығы болуы керек.

Талапты болуы: ағылшын қызығушылығын тәрбиелеу.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!