Пәні
|
Қазақ
тілі
|
Педагогтің
аты-жөні
|
|
Тоқсан: ІІІ
|
Күні:
|
Сынып: 5
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Бөлім
|
Адамның сырт келбеті мен
мінезі
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Асыл
қасиет
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
5.3.1.1 -берілген мәтінге
сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын
қарапайым жоспар құру
5.4.4.4 -сан есімнің мағыналық
түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана
білу
|
Сабақ
мақсаттары
|
Берілген мәтінге сәйкес
кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым
жоспар құрады. Сан есімнің мағыналық түрлерін ажыратып, сан есімді
зат есім орнына қолдана біледі
|
Бағалау
критерийлері
|
-
Берілген мәтінге сәйкес
кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым
жоспар құрады.
-
Сан есімнің мағыналық түрлерін
ажыратып, сан есімді зат есім орнына қолдана
біледі
|
Ресурстар
|
Оқулық: «Арман-ПВ» 2017 ж.
Т.Н.Ермекова, Ж.К.Отарбекова,
Р.Н.Мұнасаева
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі/уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Оқушылармен
сәлемдесу
Психологиялық ахуал
туғызу
Сабақтың тақырыбы мен оқу
мақсаттарын талдау
|
Мұғалімді
тыңдайды.
Үй тапсырмасына жауап береді –
2 балл
|
«Санамақ», «Кәмпиттер», «Мозайка»,
«Фотосурет»
«Қарлы кесек»,
«Хобдиша»,
|
|
Сабақтың
ортасы
|
1-тапсырма. Берілген мәтінге сәйкес
кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым
жоспар құрыңдар
2-тапсырма. Оқылым және тыңдалым
мәтіндерінен сан есімдерді теріп жазып, құрамы мен мағынасына қарай
ажыратыңдар
|
Берілген дескриптор бойынша
тапсырмаларды орындайды
Дескриптор
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Берілген мәтінге сәйкес
кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым
жоспар құрады.
|
Берілген мәтінге сәйкес
кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым
жоспар құрады
|
3
|
Дескриптор
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Сан есімнің мағыналық түрлерін
ажыратып, сан есімді зат есім орнына қолдана
біледі
|
Оқылым және тыңдалым
мәтіндерінен сан есімдерді теріп
жазады
|
2
|
Құрамы мен мағынасына қарай
ажыратады
|
3
|
|
«Теріс орындық», «Графиктік
органайзер», «Екі тарапты диктант»,
«Бағалау
ағашы», «Сациометрия», «Медаль»,
«Нысандар», «Кім жеңімпаз»
«Рахмет», «Сендвич»,
«Бутерброд», «АБС», «Бағдаршам
|
|
Саралау
тапсырмасы
|
Төменгі
деңгей:
Адам бойындағы жақсы қасиеттер
көрініс беретін жағдайларға мысалдар келтіре отырып, сұхбат
құрыңдар.
Орта
деңгей:
Мәтінді түсініп оқыңдар.
Әңгімеге басқаша қандай тақырып қояр едіңдер? Асыл қасиетке тағы
қандай қасиеттерді жатқызар едіңдер? Ойларыңды
дәлелдеңдер.
Жоғары
деңгей:
Абайдың 19-қарасөзін түсініп
оқып, ондағы негізгі ойды реттік сан есімдерді пайдалана отырып
жазыңдар.
|
Дескриптор
Сұхбат құрады-2
балл
Дескриптор
Тақырып қояды-2
балл
Сұраққа жауап береді-2
балл
Дескриптор
Негізгі ойды реттік сан есімді
пайдалана отырып жазады-2 балл
|
|
|
Сабақтың
соңы
|
Сабаққа кері байланыс
жасайды
Оқу мақсатын еске түсіріп,
тапсырмалардың оқу мақсатына сай болғандығын тексеріп
өтеді
|
Оқушылар өзара бағалау
жүргізеді.
Үй тапсырмасы: 99-беттегі
7-тапсырма.
|
«Мидың суретін
сал», «Ыстық орындық», «Керемет
бестік», «БББ»,
|
|
Қосымша
ақпарат
|
|