Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
№
Бекітемін:
«Шаттық» балабақшасының әдіскері: ___________ Мыңбаева А.А
|
Білім беру саласы |
Шығармашылық |
|
Ұйымдастырылған оқу-іс әрекеті |
Музыка |
|
Тобы |
«Ғарыш» II кіші сәбилер |
|
Тақырыбы |
«Ертегі еліне саяхат» |
|
Күн, айы, жылы |
17.01.2014 ж |
|
Мақсаты: |
Балаларды ертегіні түсіне отырып, кейіпкерді сомдауға үйрету. Көңілді әнді әсерлі етіп айта білуге үйрету.Ертегі арқылы балаларды шығармашылыққа баулу. Әуен сипатын ажыратып, қимылдауға ән айтуға дағдыландыру, достыққа, қамқорлыққа тәрбиелеу. |
|
Көрнекіліктер |
Бауырсақ ертегісінің көрінісі, үйшік, бауырсақ, ата, әже, қасқыр, қоян,аю, түлкі |
|
Әдіс-тәсілдері |
Түсіндіру, үйрету |
|
Сөздік жұмыс |
Бауырсақ-колобок |
|
Пән аралық байланыс |
Тіл дамыту, көркем әдебиет |
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс әрекеті |
Баланың іс- әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Залдың іші «Бауырсақ» ертегісінің көрінісіне лайықты етіп безендірілген. «Ертегілер» әнімен балаларды қарсы алу. Жылулық шеңбері Балаларды шеңбермен тұрғызып, гүл шоғын беру арқылы бір-біріне ыстық ықыластарын, игі тілектерін білдіру. Бауырсақ ертегісінің суретін көрсетіп, балаларды бірге көңіл көтеруге шақыру. -Сендер қандай ертегі білесіңдер? -Оның ішінде қандай ертегіні жақсы көресіңдер? -Ал енді сол ертегіні еске түсірейікші. -Қандай кейіпкерлер бар? Сөздік жұмыс: Бауырсақ-колобок |
Балалар қол ұстасып кіріп, шеңбер бойымен жүреді. Бауырсақты көріп таңғалады., қуанады. Балалар бір-біріне гүл шоқтарын беріп тілектерін жолдайды. Ертегі туралы білгендерін айтады. Бауырсақ-колобок |
|
Іздену- ұйымдастырушылық |
-Балалар бүгін бізді бауырсақ өзімен бірге ертегілер еліне апармақшы. Бірге барамыз ба? Олай болса, «Бауырсақ» туралы ән жаттайық. Жаңа ән: «Бауырсақ» әні: Ә. Бейсеуов сөзі: Н. Арынова -өзім орындаймын -сөзін жаттату -әуенін үйрету Сергіту сәті: Мынау - менің жүрегім, Бәрі осыдан басталған. Мынау – басым ақылды, Бәрін осы атқарған. Мынау – менің оң қолым, Мынау – менің сол қолым. Барлық істі атқарған. Балалар бауырсақты сендердің үйлеріңде кім пісіреді? Бұл ертегіде бауырсақты кім пісірген екен тамашалайық. Ендеше ертегімізді бастайық! Зал ортасына үйшік қойылып, балалар рөлге бөлініп, мазмұнына сай қимылдатып, сахналайды. Ерте, ерте, ертеде Ешкі жүні бөртеде, Ата мен әже болыпты. Ұзақ өмір сүріпті. Бір күні: Ата: Кемпір, маған бауырсақ пісіріп берші. Әже: Жарайды! – деп күй ойналып әженің қамыр илеп жатқанын көрсетіп, сахнадан көрінбей кетеді де, бауырсақпен қайта оралады. Әже: Міне, пісті бауырсақ, Ыстық, дәмді бауырсақ. Суытып мен алайын, Мынау жерге қояйын. деп терезе алдына қойып кетіп қалады. -Жата-жата шаршаған бауырсақ терезеден домалап түсіп, қашады. Музыка әуенімен секіреді, жүгіреді. Келе жатса, алдынан қоян шығады. Қоян: -Бауырсақ-бауырсақ, мен сені жеймін! Бауырсақ: Мен атамнан қаштым, Апамнан да қаштым Ал сенен қашу, қоян Қиын емес маған Бауырсақ қашып кетеді. Музыка жетекші: -Балалар, бауырсақ қояннан қашып кетті ғой. Кәне, бәріміз қоянның көңілін көтеріп, ән айтайық. Қоян туралы ән білеміз бе? Музыка ойналып, қасқыр шығады. Қасқыр: -Бауырсақ-бауырсақ, мен сені жеймін. Бауырсақ: Сен мені жеме мен саған ән айтып беремін. Әнін айтады. Қасқыр аңтарылып қалады. Музыка жетекші: -Қасқыр сен ренжіме, балалар сенімен көңілді ойын ойнап береді. Ойын: «Қасқыр мен қояндар» Осы кезде қорбаңдап аю келеді. Алдынан бауырсақ кездеседі. Аю: -Бауырсақ-бауырсақ, мен сені жеймін. Бауырсақ: Сен мені жеме мен саған ән айтып беремін. Әнін айтады. Музыка жетекші: -Балалар аюдан қоянды құтқару үшін, аю туралы қандай ертегі білесіңдер? Бауырсақ келе жатса алдынан түлкі шығады. Түлкі: Мен сұлу түлкімін, Жай өтпес бір күнім Ішінде жүремін, Айқай-шу күлкінің. Алдынан бауырсақ кездеседі. Түлкі: амансыңба, бауырсақ! Қандай әдемі болып кеткенсің! Бауырсақ: Қу түлкі мен сенен қорықпаймын. Маған достарым көмектеседі. Музыка жетекшісі: -Балалар ендеше түлкіден бауырсақты түлкіден құтқару үшін би билеп берейік. Би: «Аңдардың қимылын салу» Түлкі: Балалар мені кешіріңдер, мен енді бауырсаққа тиіспеймін. Мені кешіріңдер. Музыка жетекшісі: -Балалар не істейміз түлкіні кешіреміз бе? -Балалар бауырсаққа көмектескендерің жақсы болды, жарайсыңдар! Ендеше, балалар бауырсақты атасымен әжесіне апарып берейік. |
Балалар келісіп көңілденеді. Әнді ынтамен тыңдап, түсінуге тырысады. Жаңа ән жаттайды. Бойларын сергітеді Бауырсақты «мамаларымыз, әжелеріміз» пісіреді деп жауап береді. «Сұр қоян» әнін орындайды. Қасқырдан құтқару үшін ойынды белсенді орындайды. Балалар аю туралы әртүрлі ертегінің атын атайды. Түлкіні көріп, бауырсақты қорғамақ болады. Би билейді. Кешіреміз. Бауырсақты үйшікке ата мен әжеге апарып береді |
|
Рефлексивті коррекциялаушы |
Әже: Жарайсыңдар балалар! Сендер менің бауырсағымды аңдардан құтқардыңдар. Мен сендерге ризамын. Сендерге осы еңбектерің үшін бауырсақ сыйлаймын. Рахмет сендерге. (Әже балаларға бауырсақ үлестіреді.) - өте жақсы, балалар Балалар сендерге сабақ ұнады ма? Қандай ән жаттадық? Бауырсаққа қандай аңдар кездесті? Сабақ аяқталды, сау болыңдар! |
|
Күтілетін нәтиже:
|
Білуі |
«Бауырсақ» ертегісінің мазмұнын білу керек |
|
Меңгергені |
әр кейіпкерге тән қимыл жасауды меңгереді. |
|
Жасай алуы |
би қимылын, ойынның шартын дұрыс жасау |
МКҚК «Шаттық» бөбекжайы
Музыкадан ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті.

«Ғарыш» ІІ кіші тобы
Музыка жетекші: Капезова Г.Н
2014 жыл
Бекітемін:
«Шаттық» балабақшасының әдіскері: ___________ Мыңбаева А.А
|
Білім беру саласы |
Шығармашылық |
|
Ұйымдастырылған оқу-іс әрекеті |
Музыка |
|
Тобы |
«Ертегі» ересек тобы |
|
Тақырыбы |
«Төрт түлікпен танысайық» |
|
Күн, айы, жылы |
18.04.2013 ж |
|
Мақсаты: |
а) Балаларға төрт түлік туралы, олардың пайдасы туралы әңгімелей отырып, тайлақ туралы ән үйрету. ә) Төрт түлікті бір-бірінен ажырата білуге баулу. Үй жануарларына сүйіспеншілік, қамқорлық сезімін тәрбиелеу. б) Әннің сөзін анық, дұрыс айтуға бағыттау. |
|
Көрнекіліктер |
Төрт түліктердің суреті, ойыншықтар, баян аспабы |
|
Әдіс-тәсілдері |
Түсіндіру, сұрақ-жауап, үйрету |
|
Сөздік жұмыс |
Сиыр-корова, жылқы-лошадь, қой-овца, түйе-вервлюд |
|
Пән аралық байланыс |
Тіл дамыту, көркем әдебиет |
|
Әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Музыка залына балаларды марш ырғағымен кіргізу. Дөңгеленіп аяқтың ұшымен музыка ырғағына сай залды айнала жүгіріп, жәй жүріп келіп орындарына отырды. -Сә-ле-мет-сіз-бе, ба-ла-лар? До-ми-соль-ми-до Балалар бүгін біздің оқу іс-әрекетімізге қонақтар келіп отыр, қонақтармен сәлемдесейік.
Балалар мен сендерге жұмбақ айтайын, шешесіздер ме? Ақ сандығым ашылды, Ішінен жібек шашылды. Ол не? Қане, күнге ұқсап шеңбер жасап тұрайық. Міне күн анамыз, нұрын шашып тұр, бір-бірімізге игі тілектерді осы күн арқылы жеткізейік. |
Амандасады
|
|
Іздену- ұйымдастырушылық |
Балалар бәріңіз мына жерге қараңыздар.
тұрсыңдар?
Олардың бәрі төрт түлікке жатады. Балалар осы жануарлардың барлығы қайда мекендейді? Ендеше бәріміз тыңдайық. Қазір мен осы төрт түліктердің әр қайсының даусын тыңдатамын. Ал, сендер қол көтеріп қай жануар екенін айтасыңдар. Жарайсыңдар ендеше осы дыбысты біз қайталап көрейікші. Қой мен ешкі маңырайды, Сиыр мөңірейді, Жылқы кісінейді, Түйе боздайды Қане қайталайық. Ал, енді балалар осы төрт түліктің төлдерін анықтау үшін бәріміз мына суретке қарайықшы. Мына суретте жайлауда жүрген төрт түліктер бейнеленген. Қане атайықшы қандай жануарлар бар? Дұрыс айтасыңдар, енді осы жануарлардың төлдері адасып кетіпті. Төлдерді іздейміз бе, балалар? Ол үшін мына жерде берілген төлдердің атын атап, қай жануардың төлі екенін анықтап, мына суреттегі енелерінің қасына қоямыз. Қойдың төлі........... Ешкінің төлі......... Сиыр.......... Жылқы............ Түйе................. Балалар осы малдардың пайдасын атайық. Сиырдың пайдасы қандай? Ал жылқының қымызы, еті пайдалы. Қымыз денсаулыққа пайдалы. Ал түйенің сүті шұбат. Шұбаттың емдік қасиеті бар. Түйенің етіде пайдалы. Қой мен ешкінің еті пайдалы. Сөздік жұмыс: Сиыр-корова, жылқы-лошадь, қой-овца, түйе-вервлюд Ән тыңдау: «Құлыншағым» Әні: К. Қуатбаев Сөзі: Ж. Смақов Дауыс жаттықтыру: Біз ән ай – та – мыз, (до – ми – соль – ми – до) Жақ – сы ай – та – мыз (соль – фа – ми – ре – до) Сергіту сәті: Құлыншағым құндызым, Құлдырайды шабады. Жылтылдаған жұлдызым, Құстай қанат қағады. Ән айту: «Ақтайлақ» Сөзі: Ә.Еспаев Әні: Ә.Дүйсенбиев Балалар Тайлақ дегеніміз түйенің баласы ботадан бір жас үлкені.
Әуенді қимыл-қозғалыс: «Қара жорға» биі Шеңбермен тұрғызып, би қимылын көрсетеді.. Ойын: «Не қалай дауыстайды?»
Отырғызып, ойынның шартын түсіндіреді. |
жылқы-лошадь, қой-овца, түйе-вервлюд
Шеңбермен тұрып, жетекшінің қимылын қайталайды Жетекшінің атаған жануарының тезірек даусын салу керек. |
|
|
||
|
Рефлексивті коррекциялаушы |
Балалар мына жерден не көріп тұрсыңдар? Дұрыс айтасыңдар. Ал осы сандықты ашу үшін ең алдымен сұраққа жауап беру арқылы кілтін құрастыруымыз керек.
Жарайсыңдар, қане мына сандықтың ішінде не бар екен қарайық. Сендерге бүгінгі оқу іс-әрекетімізге жақсы қатысқандарың үшін жұлдызша бар екен. Сендерге сабақ ұнады ма ? Сау болыңдар. |
|
Күтілетін нәтиже:
|
Білуі |
Үй жануарларын бір-бірінен ажырата біледі |
|
Меңгергені |
Сөздік жұмысты, жаңа әнді толық меңгереді |
|
Жасай алуы |
Ойынды, би қимылын дұрыс жасау керек. |
МКҚК «Шаттық» бөбекжайы
Музыкадан ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті.

«Ертегі» ересек тобы
Музыка жетекші: Капезова Г.Н
2013 жыл
Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары
Бекітемін:
«Шаттық» бөбекжайының әдіскері: ___________ Капезова Г.Н
Күні, айы, жылы: 22.11.2017 ж
Білім беру саласы: Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу-іс әрекеті: Музыка
Кіріктірілген оқу қызметі: Сурет салу, аппликация
Тобы: «Ботақан»
Тақырыбы: «Сиқырлы дәрумендер»
Мақсаты: Балаларға жемістердің,
көкөністердің, нан тағамдарының дәруменге бай екенін, денсаулыққа
пайдасын түсіндіру, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу, баланың тілін, қол
маторикасын дамыту. Ұқыптылыққа
баулу.
Көрнекіліктер: Ермексаз, қылқалам, су,
үнтаспа, дәрумендердің суреті.
Әдіс -тәсілдері: үйрету, түсіндіру, бояу, ермексазбен жамау
Сөздік жұмыс: Дәрумендер-витамины- vitamins
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс әрекеті |
Баланың іс- әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Балаларды залға музыкамен кіргіземін. Кайырлы күн! Добрые утро! Good morning! Кел, балалар, келіңдер, |
Кайырлы күн! Добрые утро! Good morning! |
|
Іздену- ұйымдастырушылық |
-Мына суретке қарайықшы, не көріп тұрсыңдар?– Балалар, осы жемістер, көкөністер, нан тағамдары денсаулыққа өте пайдалы. Оларда дәрумендер өте көп. Бау-бақшадағы жемістер күзде піседі, оны адамдар жинап, теріп алып дүкендерге апарады. Тағамдарда пайдалы дәрумендер бар. Дәрумендері көп тағамдарды жеген адамдардың күші көп, еш уақытта ауырмайды, әрдайым көңілді болып жүреді. Ал егер денсаулығына зиян тағамдарды жеген адамдар көп ауырады, күштер азаяды, көңілсіз болып жүреді. Егер сендер ауырып қалған да бет жүздерін қандай болады? Балалар осы жемістерді деніміз сау болу үшін, ауырмай өсу үшін қалай жейміз? – Қане олай болса, балалар экранға қарайық бұл суреттен не көріп тұрмыз?
Мен алмамын, алмамын,
Мен сәбізбін, сәбізбін,
Мен қарбызбын, қарбызбын, Сөздік жұмыс: Дәрумендер-витамины- vitamins Есік қағылып қолында екі себеті бар дәрігер келеді. Амандасып: Мен себетке салып сендерге не әкелгенімді қараңыздаршы. -Ендеше балалар, осы себеттен өздеріңе ұнаған жемістермен көкөністерді алыңыздар. Жабыстырылған суреттер арқылы орталықтарға бөледі. 1.Орталық: «Ән айту» «Бауырсақ» Ә.Бейсеуов әнін жаттау. 2.Орталық: «Су мен бояу» Жемістерді сумен бояу. 3.Орталық: «Ермексазбен жамау» көкөністерді ермексазбен бояу. 1. Орталықтан кейін экраннан ырғақтық қимылдар көрсетіліп балалар қайталайды. 2. Орталықтан кейін ойын ойнатылады. Дәрігер: Балалар жемістер мен көкөністер араласып кеткен. Жемістер мен көкөністерді ажыратуға көмектесесіздер ме? Қыздар жемістерді, ал ер балалар көкөністерді жинайды. 3. Орталықтан кейін ойын ойнатылады. Ән айту: «Бауырсақ» Ә. Бейсеуов Әнді барлық балаға қайталатады. |
– Жемістер, көкөністер, нан,
тәтті тоқаштар. мимикамен көрсетеді.
– Жуып, тазалап
жейміз. Алма Сәбіз Қарбыз Дәрумендер-витамины- vitamins жемістер мен көкөністер Себеттегі көкөністер мен жемістерді алып, жабыстырылған сурет бойынша орталықтарға отырады. ән жаттайды сумен бояйды ермексазбен суретті бояйды Ырғақтық би қимылдарын қайталайды. Қыздар жемістерді себетке, ал, ер балалар көкөністерді шелекке жинайды. Барлық бала әнді қайталайды. |
|
Рефлексивті коррекциялаушы |
Бүгінгі оқу қызметімізді қорытындылай келе, күнделікті тамақтанғанда дәрумендерді көп жесек, біз ауырмаймыз, мықты, күшті болып өсеміз. Бүгінгі оқу қызметі ұнады ма? Жемістер қайда өседі? Көкөністер қайда өседі? Сау болыңыздар! До свидания! Good byе! |
Ия Теректе Жерде
|
Күтілетін нәтиже:
|
Білуі |
Дәрумендердің пайдасын білу керек |
|
Меңгергені |
Жемістермен көкөністерді атай білуді меңгереді. |
|
Жасай алуы |
би қимылын, ойынның шартын дұрыс жасау |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық оқу қызметі Ертегілер елінде
Ашық оқу қызметі Ертегілер елінде
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
№
Бекітемін:
«Шаттық» балабақшасының әдіскері: ___________ Мыңбаева А.А
|
Білім беру саласы |
Шығармашылық |
|
Ұйымдастырылған оқу-іс әрекеті |
Музыка |
|
Тобы |
«Ғарыш» II кіші сәбилер |
|
Тақырыбы |
«Ертегі еліне саяхат» |
|
Күн, айы, жылы |
17.01.2014 ж |
|
Мақсаты: |
Балаларды ертегіні түсіне отырып, кейіпкерді сомдауға үйрету. Көңілді әнді әсерлі етіп айта білуге үйрету.Ертегі арқылы балаларды шығармашылыққа баулу. Әуен сипатын ажыратып, қимылдауға ән айтуға дағдыландыру, достыққа, қамқорлыққа тәрбиелеу. |
|
Көрнекіліктер |
Бауырсақ ертегісінің көрінісі, үйшік, бауырсақ, ата, әже, қасқыр, қоян,аю, түлкі |
|
Әдіс-тәсілдері |
Түсіндіру, үйрету |
|
Сөздік жұмыс |
Бауырсақ-колобок |
|
Пән аралық байланыс |
Тіл дамыту, көркем әдебиет |
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс әрекеті |
Баланың іс- әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Залдың іші «Бауырсақ» ертегісінің көрінісіне лайықты етіп безендірілген. «Ертегілер» әнімен балаларды қарсы алу. Жылулық шеңбері Балаларды шеңбермен тұрғызып, гүл шоғын беру арқылы бір-біріне ыстық ықыластарын, игі тілектерін білдіру. Бауырсақ ертегісінің суретін көрсетіп, балаларды бірге көңіл көтеруге шақыру. -Сендер қандай ертегі білесіңдер? -Оның ішінде қандай ертегіні жақсы көресіңдер? -Ал енді сол ертегіні еске түсірейікші. -Қандай кейіпкерлер бар? Сөздік жұмыс: Бауырсақ-колобок |
Балалар қол ұстасып кіріп, шеңбер бойымен жүреді. Бауырсақты көріп таңғалады., қуанады. Балалар бір-біріне гүл шоқтарын беріп тілектерін жолдайды. Ертегі туралы білгендерін айтады. Бауырсақ-колобок |
|
Іздену- ұйымдастырушылық |
-Балалар бүгін бізді бауырсақ өзімен бірге ертегілер еліне апармақшы. Бірге барамыз ба? Олай болса, «Бауырсақ» туралы ән жаттайық. Жаңа ән: «Бауырсақ» әні: Ә. Бейсеуов сөзі: Н. Арынова -өзім орындаймын -сөзін жаттату -әуенін үйрету Сергіту сәті: Мынау - менің жүрегім, Бәрі осыдан басталған. Мынау – басым ақылды, Бәрін осы атқарған. Мынау – менің оң қолым, Мынау – менің сол қолым. Барлық істі атқарған. Балалар бауырсақты сендердің үйлеріңде кім пісіреді? Бұл ертегіде бауырсақты кім пісірген екен тамашалайық. Ендеше ертегімізді бастайық! Зал ортасына үйшік қойылып, балалар рөлге бөлініп, мазмұнына сай қимылдатып, сахналайды. Ерте, ерте, ертеде Ешкі жүні бөртеде, Ата мен әже болыпты. Ұзақ өмір сүріпті. Бір күні: Ата: Кемпір, маған бауырсақ пісіріп берші. Әже: Жарайды! – деп күй ойналып әженің қамыр илеп жатқанын көрсетіп, сахнадан көрінбей кетеді де, бауырсақпен қайта оралады. Әже: Міне, пісті бауырсақ, Ыстық, дәмді бауырсақ. Суытып мен алайын, Мынау жерге қояйын. деп терезе алдына қойып кетіп қалады. -Жата-жата шаршаған бауырсақ терезеден домалап түсіп, қашады. Музыка әуенімен секіреді, жүгіреді. Келе жатса, алдынан қоян шығады. Қоян: -Бауырсақ-бауырсақ, мен сені жеймін! Бауырсақ: Мен атамнан қаштым, Апамнан да қаштым Ал сенен қашу, қоян Қиын емес маған Бауырсақ қашып кетеді. Музыка жетекші: -Балалар, бауырсақ қояннан қашып кетті ғой. Кәне, бәріміз қоянның көңілін көтеріп, ән айтайық. Қоян туралы ән білеміз бе? Музыка ойналып, қасқыр шығады. Қасқыр: -Бауырсақ-бауырсақ, мен сені жеймін. Бауырсақ: Сен мені жеме мен саған ән айтып беремін. Әнін айтады. Қасқыр аңтарылып қалады. Музыка жетекші: -Қасқыр сен ренжіме, балалар сенімен көңілді ойын ойнап береді. Ойын: «Қасқыр мен қояндар» Осы кезде қорбаңдап аю келеді. Алдынан бауырсақ кездеседі. Аю: -Бауырсақ-бауырсақ, мен сені жеймін. Бауырсақ: Сен мені жеме мен саған ән айтып беремін. Әнін айтады. Музыка жетекші: -Балалар аюдан қоянды құтқару үшін, аю туралы қандай ертегі білесіңдер? Бауырсақ келе жатса алдынан түлкі шығады. Түлкі: Мен сұлу түлкімін, Жай өтпес бір күнім Ішінде жүремін, Айқай-шу күлкінің. Алдынан бауырсақ кездеседі. Түлкі: амансыңба, бауырсақ! Қандай әдемі болып кеткенсің! Бауырсақ: Қу түлкі мен сенен қорықпаймын. Маған достарым көмектеседі. Музыка жетекшісі: -Балалар ендеше түлкіден бауырсақты түлкіден құтқару үшін би билеп берейік. Би: «Аңдардың қимылын салу» Түлкі: Балалар мені кешіріңдер, мен енді бауырсаққа тиіспеймін. Мені кешіріңдер. Музыка жетекшісі: -Балалар не істейміз түлкіні кешіреміз бе? -Балалар бауырсаққа көмектескендерің жақсы болды, жарайсыңдар! Ендеше, балалар бауырсақты атасымен әжесіне апарып берейік. |
Балалар келісіп көңілденеді. Әнді ынтамен тыңдап, түсінуге тырысады. Жаңа ән жаттайды. Бойларын сергітеді Бауырсақты «мамаларымыз, әжелеріміз» пісіреді деп жауап береді. «Сұр қоян» әнін орындайды. Қасқырдан құтқару үшін ойынды белсенді орындайды. Балалар аю туралы әртүрлі ертегінің атын атайды. Түлкіні көріп, бауырсақты қорғамақ болады. Би билейді. Кешіреміз. Бауырсақты үйшікке ата мен әжеге апарып береді |
|
Рефлексивті коррекциялаушы |
Әже: Жарайсыңдар балалар! Сендер менің бауырсағымды аңдардан құтқардыңдар. Мен сендерге ризамын. Сендерге осы еңбектерің үшін бауырсақ сыйлаймын. Рахмет сендерге. (Әже балаларға бауырсақ үлестіреді.) - өте жақсы, балалар Балалар сендерге сабақ ұнады ма? Қандай ән жаттадық? Бауырсаққа қандай аңдар кездесті? Сабақ аяқталды, сау болыңдар! |
|
Күтілетін нәтиже:
|
Білуі |
«Бауырсақ» ертегісінің мазмұнын білу керек |
|
Меңгергені |
әр кейіпкерге тән қимыл жасауды меңгереді. |
|
Жасай алуы |
би қимылын, ойынның шартын дұрыс жасау |
МКҚК «Шаттық» бөбекжайы
Музыкадан ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті.

«Ғарыш» ІІ кіші тобы
Музыка жетекші: Капезова Г.Н
2014 жыл
Бекітемін:
«Шаттық» балабақшасының әдіскері: ___________ Мыңбаева А.А
|
Білім беру саласы |
Шығармашылық |
|
Ұйымдастырылған оқу-іс әрекеті |
Музыка |
|
Тобы |
«Ертегі» ересек тобы |
|
Тақырыбы |
«Төрт түлікпен танысайық» |
|
Күн, айы, жылы |
18.04.2013 ж |
|
Мақсаты: |
а) Балаларға төрт түлік туралы, олардың пайдасы туралы әңгімелей отырып, тайлақ туралы ән үйрету. ә) Төрт түлікті бір-бірінен ажырата білуге баулу. Үй жануарларына сүйіспеншілік, қамқорлық сезімін тәрбиелеу. б) Әннің сөзін анық, дұрыс айтуға бағыттау. |
|
Көрнекіліктер |
Төрт түліктердің суреті, ойыншықтар, баян аспабы |
|
Әдіс-тәсілдері |
Түсіндіру, сұрақ-жауап, үйрету |
|
Сөздік жұмыс |
Сиыр-корова, жылқы-лошадь, қой-овца, түйе-вервлюд |
|
Пән аралық байланыс |
Тіл дамыту, көркем әдебиет |
|
Әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Музыка залына балаларды марш ырғағымен кіргізу. Дөңгеленіп аяқтың ұшымен музыка ырғағына сай залды айнала жүгіріп, жәй жүріп келіп орындарына отырды. -Сә-ле-мет-сіз-бе, ба-ла-лар? До-ми-соль-ми-до Балалар бүгін біздің оқу іс-әрекетімізге қонақтар келіп отыр, қонақтармен сәлемдесейік.
Балалар мен сендерге жұмбақ айтайын, шешесіздер ме? Ақ сандығым ашылды, Ішінен жібек шашылды. Ол не? Қане, күнге ұқсап шеңбер жасап тұрайық. Міне күн анамыз, нұрын шашып тұр, бір-бірімізге игі тілектерді осы күн арқылы жеткізейік. |
Амандасады
|
|
Іздену- ұйымдастырушылық |
Балалар бәріңіз мына жерге қараңыздар.
тұрсыңдар?
Олардың бәрі төрт түлікке жатады. Балалар осы жануарлардың барлығы қайда мекендейді? Ендеше бәріміз тыңдайық. Қазір мен осы төрт түліктердің әр қайсының даусын тыңдатамын. Ал, сендер қол көтеріп қай жануар екенін айтасыңдар. Жарайсыңдар ендеше осы дыбысты біз қайталап көрейікші. Қой мен ешкі маңырайды, Сиыр мөңірейді, Жылқы кісінейді, Түйе боздайды Қане қайталайық. Ал, енді балалар осы төрт түліктің төлдерін анықтау үшін бәріміз мына суретке қарайықшы. Мына суретте жайлауда жүрген төрт түліктер бейнеленген. Қане атайықшы қандай жануарлар бар? Дұрыс айтасыңдар, енді осы жануарлардың төлдері адасып кетіпті. Төлдерді іздейміз бе, балалар? Ол үшін мына жерде берілген төлдердің атын атап, қай жануардың төлі екенін анықтап, мына суреттегі енелерінің қасына қоямыз. Қойдың төлі........... Ешкінің төлі......... Сиыр.......... Жылқы............ Түйе................. Балалар осы малдардың пайдасын атайық. Сиырдың пайдасы қандай? Ал жылқының қымызы, еті пайдалы. Қымыз денсаулыққа пайдалы. Ал түйенің сүті шұбат. Шұбаттың емдік қасиеті бар. Түйенің етіде пайдалы. Қой мен ешкінің еті пайдалы. Сөздік жұмыс: Сиыр-корова, жылқы-лошадь, қой-овца, түйе-вервлюд Ән тыңдау: «Құлыншағым» Әні: К. Қуатбаев Сөзі: Ж. Смақов Дауыс жаттықтыру: Біз ән ай – та – мыз, (до – ми – соль – ми – до) Жақ – сы ай – та – мыз (соль – фа – ми – ре – до) Сергіту сәті: Құлыншағым құндызым, Құлдырайды шабады. Жылтылдаған жұлдызым, Құстай қанат қағады. Ән айту: «Ақтайлақ» Сөзі: Ә.Еспаев Әні: Ә.Дүйсенбиев Балалар Тайлақ дегеніміз түйенің баласы ботадан бір жас үлкені.
Әуенді қимыл-қозғалыс: «Қара жорға» биі Шеңбермен тұрғызып, би қимылын көрсетеді.. Ойын: «Не қалай дауыстайды?»
Отырғызып, ойынның шартын түсіндіреді. |
жылқы-лошадь, қой-овца, түйе-вервлюд
Шеңбермен тұрып, жетекшінің қимылын қайталайды Жетекшінің атаған жануарының тезірек даусын салу керек. |
|
|
||
|
Рефлексивті коррекциялаушы |
Балалар мына жерден не көріп тұрсыңдар? Дұрыс айтасыңдар. Ал осы сандықты ашу үшін ең алдымен сұраққа жауап беру арқылы кілтін құрастыруымыз керек.
Жарайсыңдар, қане мына сандықтың ішінде не бар екен қарайық. Сендерге бүгінгі оқу іс-әрекетімізге жақсы қатысқандарың үшін жұлдызша бар екен. Сендерге сабақ ұнады ма ? Сау болыңдар. |
|
Күтілетін нәтиже:
|
Білуі |
Үй жануарларын бір-бірінен ажырата біледі |
|
Меңгергені |
Сөздік жұмысты, жаңа әнді толық меңгереді |
|
Жасай алуы |
Ойынды, би қимылын дұрыс жасау керек. |
МКҚК «Шаттық» бөбекжайы
Музыкадан ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті.

«Ертегі» ересек тобы
Музыка жетекші: Капезова Г.Н
2013 жыл
Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары
Бекітемін:
«Шаттық» бөбекжайының әдіскері: ___________ Капезова Г.Н
Күні, айы, жылы: 22.11.2017 ж
Білім беру саласы: Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу-іс әрекеті: Музыка
Кіріктірілген оқу қызметі: Сурет салу, аппликация
Тобы: «Ботақан»
Тақырыбы: «Сиқырлы дәрумендер»
Мақсаты: Балаларға жемістердің,
көкөністердің, нан тағамдарының дәруменге бай екенін, денсаулыққа
пайдасын түсіндіру, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу, баланың тілін, қол
маторикасын дамыту. Ұқыптылыққа
баулу.
Көрнекіліктер: Ермексаз, қылқалам, су,
үнтаспа, дәрумендердің суреті.
Әдіс -тәсілдері: үйрету, түсіндіру, бояу, ермексазбен жамау
Сөздік жұмыс: Дәрумендер-витамины- vitamins
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс әрекеті |
Баланың іс- әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Балаларды залға музыкамен кіргіземін. Кайырлы күн! Добрые утро! Good morning! Кел, балалар, келіңдер, |
Кайырлы күн! Добрые утро! Good morning! |
|
Іздену- ұйымдастырушылық |
-Мына суретке қарайықшы, не көріп тұрсыңдар?– Балалар, осы жемістер, көкөністер, нан тағамдары денсаулыққа өте пайдалы. Оларда дәрумендер өте көп. Бау-бақшадағы жемістер күзде піседі, оны адамдар жинап, теріп алып дүкендерге апарады. Тағамдарда пайдалы дәрумендер бар. Дәрумендері көп тағамдарды жеген адамдардың күші көп, еш уақытта ауырмайды, әрдайым көңілді болып жүреді. Ал егер денсаулығына зиян тағамдарды жеген адамдар көп ауырады, күштер азаяды, көңілсіз болып жүреді. Егер сендер ауырып қалған да бет жүздерін қандай болады? Балалар осы жемістерді деніміз сау болу үшін, ауырмай өсу үшін қалай жейміз? – Қане олай болса, балалар экранға қарайық бұл суреттен не көріп тұрмыз?
Мен алмамын, алмамын,
Мен сәбізбін, сәбізбін,
Мен қарбызбын, қарбызбын, Сөздік жұмыс: Дәрумендер-витамины- vitamins Есік қағылып қолында екі себеті бар дәрігер келеді. Амандасып: Мен себетке салып сендерге не әкелгенімді қараңыздаршы. -Ендеше балалар, осы себеттен өздеріңе ұнаған жемістермен көкөністерді алыңыздар. Жабыстырылған суреттер арқылы орталықтарға бөледі. 1.Орталық: «Ән айту» «Бауырсақ» Ә.Бейсеуов әнін жаттау. 2.Орталық: «Су мен бояу» Жемістерді сумен бояу. 3.Орталық: «Ермексазбен жамау» көкөністерді ермексазбен бояу. 1. Орталықтан кейін экраннан ырғақтық қимылдар көрсетіліп балалар қайталайды. 2. Орталықтан кейін ойын ойнатылады. Дәрігер: Балалар жемістер мен көкөністер араласып кеткен. Жемістер мен көкөністерді ажыратуға көмектесесіздер ме? Қыздар жемістерді, ал ер балалар көкөністерді жинайды. 3. Орталықтан кейін ойын ойнатылады. Ән айту: «Бауырсақ» Ә. Бейсеуов Әнді барлық балаға қайталатады. |
– Жемістер, көкөністер, нан,
тәтті тоқаштар. мимикамен көрсетеді.
– Жуып, тазалап
жейміз. Алма Сәбіз Қарбыз Дәрумендер-витамины- vitamins жемістер мен көкөністер Себеттегі көкөністер мен жемістерді алып, жабыстырылған сурет бойынша орталықтарға отырады. ән жаттайды сумен бояйды ермексазбен суретті бояйды Ырғақтық би қимылдарын қайталайды. Қыздар жемістерді себетке, ал, ер балалар көкөністерді шелекке жинайды. Барлық бала әнді қайталайды. |
|
Рефлексивті коррекциялаушы |
Бүгінгі оқу қызметімізді қорытындылай келе, күнделікті тамақтанғанда дәрумендерді көп жесек, біз ауырмаймыз, мықты, күшті болып өсеміз. Бүгінгі оқу қызметі ұнады ма? Жемістер қайда өседі? Көкөністер қайда өседі? Сау болыңыздар! До свидания! Good byе! |
Ия Теректе Жерде
|
Күтілетін нәтиже:
|
Білуі |
Дәрумендердің пайдасын білу керек |
|
Меңгергені |
Жемістермен көкөністерді атай білуді меңгереді. |
|
Жасай алуы |
би қимылын, ойынның шартын дұрыс жасау |
шағым қалдыра аласыз













