Қызылорда облысы
Қазалы ауданы
Әйтеке би кенті
№2 «Айгөлек» бөбекжай-балабақшасы
Тақырыбы:Адасқан сандарға көмектес
Мақсаты: Балаларға 10 көлеміндегі сандарды ауызша Санауға, көп, аз, тең, таңбалары арқылы сандарға Салыстыруға,қосу,азайту амалдарын арналған
Есептерді шығаруға талаптандыру, берілген Тапсырмалады мұқият орындауға талаптандыру Өз ойларын еркін жеткізе білуге үйрету,сөздік қорларын сөйлеу мәдениетін.логикалық ойлау қабілеттерін тапқырлығын дамыту. Балаларды ептілікке,шапшыңдыққа тәрбелеу және адамгершілекке баулу
Әдіс-тәсіл: Түсіндіру,әңгіме,сұрақ-жауап,ойын т.б
Көрнекілігі:Сандардың үйі,плакаттар,қағаз,қарндаш,магнитті тақта
Барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі.
Армысың,алтын күн!
Армысың, көк аспан!
Армысың, жан досым!
Жылуыма, жылу қос!
Міне менің қолыма.
Өткен оқу қызметін қайталау.Дидактикалық ойын, «Мен дыбыстаймын, сен сан көрсет»!
Тәрбиеші: Балалар сендер ертегіні жақсы көресіңдерме?
Балалар: Иә,жақсы көреміз
Тәрбиеші: Олай болса мен сендерге ертегі оқып берейін,сендер жақсылап тыңдаңдар. Ертеде бір үйде сандар өмір сүріпті.Бір күні олар орманға жидек теруге шығады.Олар жидек теріп жүрген кезінде орман ішіндегі жалмауыз кемпір ұстап алады.
Жалмауыз кемпір: Сендер менің орманымда неге асыр салып жүрсіңдер?
Жүріңдер, сендерді күркеме қамап қояйын.
Тәрбиеші: Сөйтіп жалмауыз кемпір сандарды алып кетеді. Сандар болса қатты қиналады.
Сандар: әже-әже бізді жіберіңізші! Бізді анда достарымыз күтіп отыр.
Жалмауыз кемпір: Достарым дейсіңдер ме? Достарың сендерге жаны ашитын болса,менің тапсырмаларымды орындасын!
Тәрбиеші: Балалар жалмауыз кемпірің айтқанын естідіңдер ме? Онда мен жалмауыз кемпірден тапсырмаларын сұрап көрейік.
Жалмауыз кемпір: Мен санамақ тыңдағады жақсы көремін.Араларыңда санамақ білетін балалар бар ма? Маған санмақ айтып беріңдер.
Тәрбиеші: Балалар естідіңдерме жалмауыз кемпірдің айтқанын.Олай болса кәне кім санамақ айтады? (1-2 баладан санамақ сұраймын)
Бір дегенім бөрік
Келең бойға көрік
Екі дегенің етік
Киер сәнді етіп
Үш дегенім ішім
Теріден тігер пішін
Төрт дегенім тымақ
Қыста кисең жылы-ақ
Бес дегенім байпақ
Іші жылы тайпақ
Алты дегенім алқа
Мойныңа тақ алда
Жеті дегенім жейде
Кір болмаса кейде
Сегіз дегенім сенсең
Тонның жылыса сенсең
Тоғыз дегенім телпек
Болама бала тентек
Он дегім оймақ
Жүрме босқа ойнап
Тәрбиеші: Олай болса біздің сандарымызды қайтарыңызшы.
Жалмауыз кемпір: Иә,қайтарамын. Бірақ бәрін емес, мен сендерге 3 пен 7-ні қайтарамын қалғандарын қайтару үшін менің тапсырмаларымның бәрін орындайсыңдар.
Тәрбиеші: Естідіңдер ғой балалар! Арамызға қандай сандар оралады? Дұрыс айтсаңдар балалар. Енді жалмауыз кемпірдің келесі тапсырмасын орындайық жарай ма?
Жалмауыз кемпір: Сендер есеп шығара аласыңдарма?
Тәрбиеші:Балалардың екінші тапсырмасы есеп шығару екен. Бос тор көзге қосындысы 8-тең болатын санды жаз дейді.Кәне бәріміз бірге шығарайық.8
8
4
2
3

![]()
Жарайсыңдар балалар,сендер есепті жақсы шығарады екенсіңдер.Олай болса келесі тапсырманы орындап көрейік. Тапсырмаңызды айта беріңіз. (5 пен 9-ды жібереді)
Жалмауыз кемпір: Бұл тапсырмам математкалық жұмбақ есеп. Шешіп көріңдер.
Тәрбиеші: Балалар жұмбақты есепті шешеміз бе? Олай болса жұмбақты оқиын.
-
Бестен төрті алайық
Қанша болды қарайық
Қайықта санайық
Санайықта табайық (1)
-
Қасқырда бар төрт аяқ
Тауықта бар екі аяқ
Есептейік балалар
Болады сонда неше аяқ (6) (балалар жауап береді)
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар сендер үшінші тапсырманыда орындадыңдар.Олай болса орнымызда тұрып бой сергіту жаттығуын жасайық.
Еңкейіп мен жер көрдім
Шалқайып мен күн көрдім
Оңға,солға бұрылып
Егеменді ел болдым (2 рет)
Балалар шаршағандарың басылса жалмауыз кемпірдің келесі тапсырмасын орындайық.
Жалмауыз кемпір:4 пен 6-ны жібереді. Сендер өзі геометриялық пішіндерге байланысты.
Қай пішін жетіспейді?


Тәрбиеші: Балалар бұл тапсырма геометриялық пішіндерге байланысты екен. Менің қолымдағы қағазда үлкен жолақша берілген.Бұл жолақша 4-ке бөлінген.Әр төтбұрыштың ішіндегі әртүрлі геометриялық пішін бар да, біреуінде еш нәрсе жоқ. Сол жерге қандай геометриялық пішін жетіспейді соны салайық. Ал,балалар сендер бұл тапсырманы да жақсы орындадыңдар. Енді бізге қандай сандарды жібереді екен?
Жалмауыз кемпір: 2 мен 10-ды жібереді.Бұл тапсырмам өрнектерді салыстыру.Сендер өрнекті салыстыра аласыңдар ма? Кәне маған өрнекті салыстырып беріңдер.4+2

Р

Тәрбиеші: Балалар естідің дер ғой,бұл тапсырмасы «Өрнекті салыстыру».Енді бәріміз бірге жұмыс жасайық.
Жалмауыз кемпір: 4 пен 8-ді жібереді.Балалар сендер жалмауыз кемпірдің тапсырмаларының бәрін орындадыңдар. Соның нәтижесінде сандар ортамызға қайта оралды.Балалар сандарды қараңдаршы .Сандар бізге ренжіп отырған сияқты. Мен қазір сұрап көрейін. Сандар сендер неге көңілсіз отырсыңдар? Бір нәрсеге ренжіп отырсыңдарма?
Сандар: Біз өз орнымызда тұрған жоқпыз.
Тәрбиеші: Балалар санадар өз орнында тұрмаған сқң ренжіп тұр екен.Кәне сендермен бірге «Өз орныңды тап» ойынын ойнап жіберейік. Ырғақты әуен ойналады. Сандар тез-тез өз орнына барып тұра қалады. Кәне балалар сандар өз орындарына тұр ма қараңдаршы.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар сендердің көмектеріңнің арқасында сандарды жалмауыз кемпірден құтқарып алдық.Енді ортамызға жалмауыз кемпірді шақырып рахметімізді айтайық. Қазір мен шақырайын.
Жалмауыз кемпір: Жоқ рахметті қайта мен айтайын.Сендер қандай тамаша балаларсыңдар,сендер өте білімді,ақылды,әдепті екенсіңдер. Мен енді басқа балабақшаға барып басқа балалардың сандарын ұрлап алайын.Сау болыңыздар!
Тәрбиеші: Балалар көрдіңдер ғой сендердің білімді екендеріңді көріп,жаламауыз кемпір басқа балабақшаға кетіп қалды.
Қортынды: Сонымен балалар бүгінгі математика сабағынан не үйрендіңдер? Қандай тапсырмалар орындадыңдар?Бүгінгі сабақ сендерге ұнадыма?Олай болса сендердің барлықтарың бүгінгі сабақққа жақсы қатыстыңдар.Сенедерге көп-көп рахмет.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық оқу қызметі. Математика негіздері. "Адасқан сандар"
Ашық оқу қызметі. Математика негіздері. "Адасқан сандар"
Қызылорда облысы
Қазалы ауданы
Әйтеке би кенті
№2 «Айгөлек» бөбекжай-балабақшасы
Тақырыбы:Адасқан сандарға көмектес
Мақсаты: Балаларға 10 көлеміндегі сандарды ауызша Санауға, көп, аз, тең, таңбалары арқылы сандарға Салыстыруға,қосу,азайту амалдарын арналған
Есептерді шығаруға талаптандыру, берілген Тапсырмалады мұқият орындауға талаптандыру Өз ойларын еркін жеткізе білуге үйрету,сөздік қорларын сөйлеу мәдениетін.логикалық ойлау қабілеттерін тапқырлығын дамыту. Балаларды ептілікке,шапшыңдыққа тәрбелеу және адамгершілекке баулу
Әдіс-тәсіл: Түсіндіру,әңгіме,сұрақ-жауап,ойын т.б
Көрнекілігі:Сандардың үйі,плакаттар,қағаз,қарндаш,магнитті тақта
Барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі.
Армысың,алтын күн!
Армысың, көк аспан!
Армысың, жан досым!
Жылуыма, жылу қос!
Міне менің қолыма.
Өткен оқу қызметін қайталау.Дидактикалық ойын, «Мен дыбыстаймын, сен сан көрсет»!
Тәрбиеші: Балалар сендер ертегіні жақсы көресіңдерме?
Балалар: Иә,жақсы көреміз
Тәрбиеші: Олай болса мен сендерге ертегі оқып берейін,сендер жақсылап тыңдаңдар. Ертеде бір үйде сандар өмір сүріпті.Бір күні олар орманға жидек теруге шығады.Олар жидек теріп жүрген кезінде орман ішіндегі жалмауыз кемпір ұстап алады.
Жалмауыз кемпір: Сендер менің орманымда неге асыр салып жүрсіңдер?
Жүріңдер, сендерді күркеме қамап қояйын.
Тәрбиеші: Сөйтіп жалмауыз кемпір сандарды алып кетеді. Сандар болса қатты қиналады.
Сандар: әже-әже бізді жіберіңізші! Бізді анда достарымыз күтіп отыр.
Жалмауыз кемпір: Достарым дейсіңдер ме? Достарың сендерге жаны ашитын болса,менің тапсырмаларымды орындасын!
Тәрбиеші: Балалар жалмауыз кемпірің айтқанын естідіңдер ме? Онда мен жалмауыз кемпірден тапсырмаларын сұрап көрейік.
Жалмауыз кемпір: Мен санамақ тыңдағады жақсы көремін.Араларыңда санамақ білетін балалар бар ма? Маған санмақ айтып беріңдер.
Тәрбиеші: Балалар естідіңдерме жалмауыз кемпірдің айтқанын.Олай болса кәне кім санамақ айтады? (1-2 баладан санамақ сұраймын)
Бір дегенім бөрік
Келең бойға көрік
Екі дегенің етік
Киер сәнді етіп
Үш дегенім ішім
Теріден тігер пішін
Төрт дегенім тымақ
Қыста кисең жылы-ақ
Бес дегенім байпақ
Іші жылы тайпақ
Алты дегенім алқа
Мойныңа тақ алда
Жеті дегенім жейде
Кір болмаса кейде
Сегіз дегенім сенсең
Тонның жылыса сенсең
Тоғыз дегенім телпек
Болама бала тентек
Он дегім оймақ
Жүрме босқа ойнап
Тәрбиеші: Олай болса біздің сандарымызды қайтарыңызшы.
Жалмауыз кемпір: Иә,қайтарамын. Бірақ бәрін емес, мен сендерге 3 пен 7-ні қайтарамын қалғандарын қайтару үшін менің тапсырмаларымның бәрін орындайсыңдар.
Тәрбиеші: Естідіңдер ғой балалар! Арамызға қандай сандар оралады? Дұрыс айтсаңдар балалар. Енді жалмауыз кемпірдің келесі тапсырмасын орындайық жарай ма?
Жалмауыз кемпір: Сендер есеп шығара аласыңдарма?
Тәрбиеші:Балалардың екінші тапсырмасы есеп шығару екен. Бос тор көзге қосындысы 8-тең болатын санды жаз дейді.Кәне бәріміз бірге шығарайық.8
8
4
2
3

![]()
Жарайсыңдар балалар,сендер есепті жақсы шығарады екенсіңдер.Олай болса келесі тапсырманы орындап көрейік. Тапсырмаңызды айта беріңіз. (5 пен 9-ды жібереді)
Жалмауыз кемпір: Бұл тапсырмам математкалық жұмбақ есеп. Шешіп көріңдер.
Тәрбиеші: Балалар жұмбақты есепті шешеміз бе? Олай болса жұмбақты оқиын.
-
Бестен төрті алайық
Қанша болды қарайық
Қайықта санайық
Санайықта табайық (1)
-
Қасқырда бар төрт аяқ
Тауықта бар екі аяқ
Есептейік балалар
Болады сонда неше аяқ (6) (балалар жауап береді)
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар сендер үшінші тапсырманыда орындадыңдар.Олай болса орнымызда тұрып бой сергіту жаттығуын жасайық.
Еңкейіп мен жер көрдім
Шалқайып мен күн көрдім
Оңға,солға бұрылып
Егеменді ел болдым (2 рет)
Балалар шаршағандарың басылса жалмауыз кемпірдің келесі тапсырмасын орындайық.
Жалмауыз кемпір:4 пен 6-ны жібереді. Сендер өзі геометриялық пішіндерге байланысты.
Қай пішін жетіспейді?


Тәрбиеші: Балалар бұл тапсырма геометриялық пішіндерге байланысты екен. Менің қолымдағы қағазда үлкен жолақша берілген.Бұл жолақша 4-ке бөлінген.Әр төтбұрыштың ішіндегі әртүрлі геометриялық пішін бар да, біреуінде еш нәрсе жоқ. Сол жерге қандай геометриялық пішін жетіспейді соны салайық. Ал,балалар сендер бұл тапсырманы да жақсы орындадыңдар. Енді бізге қандай сандарды жібереді екен?
Жалмауыз кемпір: 2 мен 10-ды жібереді.Бұл тапсырмам өрнектерді салыстыру.Сендер өрнекті салыстыра аласыңдар ма? Кәне маған өрнекті салыстырып беріңдер.4+2

Р

Тәрбиеші: Балалар естідің дер ғой,бұл тапсырмасы «Өрнекті салыстыру».Енді бәріміз бірге жұмыс жасайық.
Жалмауыз кемпір: 4 пен 8-ді жібереді.Балалар сендер жалмауыз кемпірдің тапсырмаларының бәрін орындадыңдар. Соның нәтижесінде сандар ортамызға қайта оралды.Балалар сандарды қараңдаршы .Сандар бізге ренжіп отырған сияқты. Мен қазір сұрап көрейін. Сандар сендер неге көңілсіз отырсыңдар? Бір нәрсеге ренжіп отырсыңдарма?
Сандар: Біз өз орнымызда тұрған жоқпыз.
Тәрбиеші: Балалар санадар өз орнында тұрмаған сқң ренжіп тұр екен.Кәне сендермен бірге «Өз орныңды тап» ойынын ойнап жіберейік. Ырғақты әуен ойналады. Сандар тез-тез өз орнына барып тұра қалады. Кәне балалар сандар өз орындарына тұр ма қараңдаршы.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар сендердің көмектеріңнің арқасында сандарды жалмауыз кемпірден құтқарып алдық.Енді ортамызға жалмауыз кемпірді шақырып рахметімізді айтайық. Қазір мен шақырайын.
Жалмауыз кемпір: Жоқ рахметті қайта мен айтайын.Сендер қандай тамаша балаларсыңдар,сендер өте білімді,ақылды,әдепті екенсіңдер. Мен енді басқа балабақшаға барып басқа балалардың сандарын ұрлап алайын.Сау болыңыздар!
Тәрбиеші: Балалар көрдіңдер ғой сендердің білімді екендеріңді көріп,жаламауыз кемпір басқа балабақшаға кетіп қалды.
Қортынды: Сонымен балалар бүгінгі математика сабағынан не үйрендіңдер? Қандай тапсырмалар орындадыңдар?Бүгінгі сабақ сендерге ұнадыма?Олай болса сендердің барлықтарың бүгінгі сабақққа жақсы қатыстыңдар.Сенедерге көп-көп рахмет.
шағым қалдыра аласыз













