Қызмет кезеңдері | Музыка жетекшісінің қызметі: | Балалардың қызметі |
Мотивациялық -қоз ғаушылық | «Көк тудың желбірегені» (Ермұрат Зейіпхан - Алмас Ахметбекұлы) әнін ойнатып, балаларды көңілді қарсы алады. Балалар жалаушаларды жоғары ұстап, әуен ырғағымен музыка залына келеді.Көк тудың желбірегені, Жаныма қуат береді. Таласқа түссе жан мен ту, Жан емес маған керегі,Көк тудың желбірегені. (балалар қосыла шырқайды).
Әуенді қимыл қозғалыс: «Жалаушамен жаттығу» орындалып, балаларға еркін қимылдауға мүмкіндік береді. Жаттығуды бірге жасап, жалаушаларды желбірете қозғауларын қадағалайды. Саламатсыңдар ма, балалар!Балалар, біздің бүгінгі ашық оқу қызметімізді тамашалауға келген қонақтарымызбен де амандасайық!
Жақсы, балалар, орындарыңызға жайғасып отырыңдар! | Балалар жалаушаларды жоғары, тік, дұрыс ұстауға талпынады.
Әуен екпінін сезіне қимылдап, жалаушаны желбірете қозғайды.
-Саламатсыз ба?-Саламатсыздар ма? Бүгінгі күндеріңізге сәттілік тілейміз! |
Ұйымдастырушылық –ізденістік
|
Балалар, біз бүгін музыкадан «Менің Отаным - Қазақстан» тақырыбында ашық оқу қызметін өткіземіз. Алдымен теледидардан көрсетілетін бейнероликке назар аударайық! Бейнеролик: «Менің Отаным - Қазақстан»
«Менің Отаным - Қазақстан» атты лэпбук арқылы Қазақстан туралы кеңінен мәлімет беру.Біздің Қазақстанымыз кең байтақ жері бар өте үлкен мемлекет.Әдемі қалалары бар,табиғаты сұлу,таулары, өзендері бар.Біздің еліміз өз Президенті, өз елтаңбасы, туы, әнұраны бар егеменді ел. Рәміздер туралы түсінік беру. Әнұран авторлары: әнін жазған: Ш. Қалдаяқов, сөзін жазған: Ж. Нәжімеденов, Н. Назарбаев. «Ел айбыны – Астана» - Елорданың көрнекті ғимараттарымен таныстырып, әңгімелеу. Пайдалы қазбаларҚазақстан халықтарыТуған жердің табиғатыЖауарлар әлеміОйын: «Артығын тап!»
Музыка тыңдау: «Атамекен» (Е. Хасанғалиев)Әннің сипаты қандай?Әнде не туралы айтылған? - деген сұрақтар қою арқылы балаларды әңгімеге тартады.
Дауыс жаттығуы: «До мажор» гаммасын айту, гамманы legato, stakkato, forte, piano айту
Ән үйрену: «Атамекен» (Е. Хасанғалиев)Әннің әуелі сөзін жаттап, әуенімен қоса үйренеді.
|
Балалар қызығушылықпен бейнероликті тамашалайды.
Елбасының қатысуымен әр жылдардағы тарихта қалған оқиғалармен танысады.Рәміздердің суреттерін көрсетіп, ту, елтаңба, әнұран туралы тыңдап, әңгімелейді.
Суреттерді тамашалап,қызығушылықтары артады. Әңгімені қызыға тыңдайды.
Әнді бар ынталарымен тыңдап,ән мәтінін түсінуге тырысады.Ән көңілді ,әдемі.Әнде Отан, атамекен туралы айтылады.
Дауыс жаттығуын жасар алдында денені тік ұстап, демді дұрыс алуды басты назарда ұстайды.
|
| Ойын: «Музыкалық үйшік»
«Аспап жөнінде» |
|
Рефлексиялық –түзетушілік
| Біздің еліміз қалай аталады?
Біздің облыс, аудан, ауылымз ше...
Мемлекеттік рәміздерді атаңдаршы, балалар!Өздерің қыдырып барған қалаларыңды немесе ауылдарды білесіңдер ме?- деген сұрақтар қою арқылы оқу қызметін қорытындылау.
Жақсы, балалар! Бүгінгі ашық оқу қызметіне бәрің өте жақсы қатыстыңдар! Ризашылығымды білдіре отырып, мына қуанышты хабарламаны үлестіріп беремін.Оқу қызметі аяқталды. Сау болыңдар, балалар!Балаларды «Мен-қазақпын» әнінің әуенімен маршпен топтарына шығарып салу. | Қазақстан Республикасы.Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Миялы ауылыТу, елтаңба, әнұран.
Балалар естіп білгендерін,көргендерін айтып жауап береді.
Қуанышты күйде қоштасып шығады.
Сау болыңыздар! |