Материалдар / Ашық оқу қызметі "Не дәмді ертегісі?" ересек тобы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық оқу қызметі "Не дәмді ертегісі?" ересек тобы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жануарлар мен олардың төлдерінің атауларын білдіретін сөздерді, зат есімдерді жекеше және көпше түрде қолдана алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қазан 2021
699
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҰОҚ жоспары

Тобы: Ересек «Болашақ өнертапқыш»

Күні: .11.2020ж.

Білім беру саласы: Қатынас

Ұйымдастырылған оқу қызметі: Сөйлеуді дамыту

Тақырыбы: «Не дәмді?» ертегісі

Мақсаты: Жануарлар және олардың төлдерінің атауларын білдіретін сөздерді, зат есімдерді жекеше және көпше түрде қолдана алады. Тілдің грамматикалық құрлымын қалыптастыруда ойындарды қолданады.

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: зат есімдерді жекеше және көпше түрде атай алады.

Түсінеді: ертегінің мазмұнын түсінеді.

Қолданады: ертегіні мазмұны бойынша сахналауға үйренді.

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

І Кіріспе бөлім

3 минут

Бала үні




























Бала үні

Бақылау - тікелей

















ІІ Негізгі бөлім

20 минут

4К моделі – креативтілік, сыни тұрғыда ойлау



























АКТ, 4К моделі – коммуникативтілік, командамен жұмыс

















































Бала үні

4К моделі – коммуникативтілік, бақылау - тікелей




















ІІІ Қорытынды бөлім

2 минут

Бала үні, коммуникативтілік













































-Балалар, барлығымыз орнымыздан тұрып біздің топқа келген қонақтармен сәлемдесіп алайық.

Сәлеметсіздер ме!

Здравствуйте!

Good morning!

Балалардың көңіл-күйлерің смайликтер арқылы анықтау.

-Балалар, бүгін біз оқу қызметімізді бастамас бұрын бір-біріміздің көңіл-күйімізді анықтап алайық.

Тақтада ілініп тұрған плакатқа балалар көңіл-күйлеріне байланысты смайликтер жабыстырады.

-Жарайсыңдар, балалар, енді орнымызға отырамыз.

-Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?

Күз мезігілі

-Күз мезгілінде неше ай бар?

3ай бар: қыркүйек, қазан, қараша

-Күз мезгілінде ауа-райы қандай болады?

Салқын, біз жылы киінеміз, құстар жылы жаққа ұшып кетеді, жапырақтар сарғайып жерге түсе бастайды.

-Бір аптада неше күн бар?

Бір аптада жеті күн бар: Дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі.-Балалар, сендер қандай ертегіні білесіңдер?

«Шалқан», «Бауырсақ», «Мақта қыз бен мысық».

-Ендеше, балалар бүгін біз сөйлеуді дамыту оқу қызметінде «Не дәмді?» ертегісімен танысамыз.

Балаларға ертегіні үстел-үсті театры арқылы түсіндіру.

Ертегі желісі бойынша сұрақ-жауап:

-Балалар,ертегі не туралы екен?

-Ертегіде қандай кейіпкерлер бар?

-Үй жануарлары не үшін айтысты?

-Балалар, әр жануардың сүйікті асы бар екен. Ал, сендердің сүйікті астарың қандай?

Билингвалды компонент:

Тауық – курица, ит – собака, қоян – заяц,ешкі – коза, мысық – кощка.

Енді балалар, ертегіні әрі қарай түсіну үшін мен сендерге тапсырмалар дайындап әкелдім. Ол үшін біз үш топта бірігіп жұмыс жасаймыз. Ал енді балалар өздеріне ұнаған пішіннің біреуін яғни, үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек пішіндерінің таңдап , сол жақта берілген тапсырмаларды орындаймыз.

І топ

Педагог жетекшілігімен тапсырма:

«Не дәмді?» ертегісін ноутбуктан көріп, сол бойынша алдарында тұрған суреттермен жұмыс жасау.

Мақсаты: ертегінің мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап бере алады.

ІІ топ

Педагог жетекшілігімен тапсырма:

«Ертегі кейіпкерлері» дәстүрден тыс сурет салу

Мақсаты: балалар ертегі кейіпкерлерін сала алады.


ІІІ топ

Педагог жетекшілігімен тапсырма:

Постер ойыны арқылы

Мақсаты: балалар ертегі кейіпкерлері мен олардың сүйікті азықтарын таба алады.

«Автобус аялдамасы» ойыны арқылы

-Балалар, енді барлығымыз тапсырмамызды аяқтап болсақ, орнымыздан тұрып бір-бірімізге автобус аялдамасы әдісі арқылы жұмысымызды жалғастырайық.

Сылдырмақ арқылы балаларды ортаға жинау.

Ширату

-Балалар, бүгін біз қандай ертегімен таныстық?

-Ертегі кейіпкерлерінің сүйікті асы қандай?

-Балалар, ендеше, ертегіні толық түсінгенімізді білу үшін ертегіні сахналаймыз.

Педагог жетекшілігімен ойын: «Бұл не?»

Мақсаты: жемістер мен көкөністерді ажыратады, дәмінің айырмашылығын, пішінін айта алады.

Ойынның шарты: қоржынға салынған көкөністер мен жемістерді қолдарына алып, ерекшеліктерін айтады.

Кері байланыс

«БББ» - білемін, білдім, білгім келеді.

-Балалар, сендер бүгінгі оқу қызметіне өте жақсы қатыстыңдар. Сендер өте ақылдысыңдар. Жануарлар бізді өзінің сүйкімділігімен, адамға деген достығымен қуантады. Сондықтан үй жануарларына қамқор болыңдар. Балалар орнымыздан тұрып, келген қонақтармен қоштасамыз.

Біз ақылды баламыз,

Айтқан тілді аламыз.

Бүгінгі келген қонаққа,

Сау болыңыз деп, айтамыз.



















Плакат, түрлі смайликтер







Күз мезгіліне байланысты суреттер
























Театр, ертегі кейіпкерлері
































Пішіндер – үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек








Ноутбук, суреттер












Фольга, гуашь, ақ парақ












Ертегі кейіпкерлері мен жейтін азықтары













Сылдырмақ











Ертегі кейіпкерлерінің киімдері






Себет, жемістер мен көкөністер



«Не дәмді?» ертегісі

Бір бас қосқанда құстар мен хайуанаттар нендей тамақтың дәмді екенін талқылапты. Сонда тауық:

-Ең дәмді тамақ-тары, - депті қыт-қыттап.

-Тапқан екенсің, дәмді тамақты! Кеміріп жейтін сүйекке не жетсін! – дейді ит абалап.

-Бәрің де білмейсің. Күтірлетіп жейтін сәбіден артық ештеңе жоқ, - дейді Қоян, екі құлағын тікірейтіп.

-Жас шыбықтың қабығынан дәмді не болушы еді, - деп, Ешкі маңырапты.

-Шіркін, қою сүтті айтсаңдаршы! – деп мысық тамсанды.

Сөйтіп, әркім өзі сүйетін тағамды мақтап, өызыл кеңірдек болысып, бәтуаға келе алмай, таласыпты. Ешкі шыбықтың қабығын, мысық қою сүтті

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!