ашық оқу қызметі «Ойнайықта,ойлайық!»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ашық оқу қызметі «Ойнайықта,ойлайық!»

Материал туралы қысқаша түсінік
мектепке дейінгі жастағы балаларға арналған ашық оқу қызметі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру саласы: Таным,Қатынас,Шығармашылық

Бөлімі: Математика,Көркем әдебиет,Сурет

Тақырыбы:«Ойнайықта,ойлайық!»

Мақсаты: Балаларға ертегі арқылы танымдық қабілеттерін арттыру. Қарапайым математикалық ұғымдарды ойлау арқылы балаға үйрету. Балалардың есту,көру, сөйлеу,ойлау қабілетін дамыту. Балаларды ұқыптылыққа, ептілікке,бірлікке,достыққа тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру,көрсету,сұрақ-жауап.

Көрнекіліктер: «Шалқан»ертегі кейіпкерлерінің қуыршақтары, Шалқан, Геометриялық пішіндер.

Құрал-жабдықтар: Ақ қағаз,желім, боялған жарма,матадан қиылған геометриялық пішіндер,Жарма терапиясы.

Билингвалдық компонент: Репка-шалқан,моншақ-бусы,сандар-цифры

Инклюзивті әлеумет: Аслан мен Жансаяға көмектесу.



Мотивациялық қозғаушы:

Тәрбиеші:

«Балауса» атты бақшаның

Тәрбиелі баласы

Алдыменен қонақпен

Сәлемдесіп алады.

Шаттық шеңбер!

Балалар:

Алақанды ашайық,

Күннің нұрын салайық

Жүрекке жылу сыйлайық,

Жиналған жылы шуақты

Қонақтарға шашайық

Танымдық сұрақтар: «Тәулік бөліктері»


Іздену ұйымдастырушы

Ғажайып сәт:

-Балалар қараңдаршы атайдың бақшасында шалқандар өсіпті.Қане санайықшы .Неше шалқан екен?

-Шалқанның барлығы бірдей ме?

-Қараңдаршы шалқандарды атай бақшадан жинай бастады. Атай төрт шалқанды жинап соңғысына келгенде жұла алмады.Ары тартты, бері тартты шамасы келмеді.Сөйтіп ол кемпірін шақырады.

Кемпір:

-Мен мына балапандарымды түгендеп санай алмай жатырмын.

Тәрбиеші:

-Балалар апаға көмек береміз бе? Қане балапандарды санайықшы.


(Ары тартады бері тартады шалқан жұлынбайды. )Апасы Қызын шақырады .

Қызым келші көмектесші.

Қызы: Сабақтан берілген танымдық есептерді шығара алмай отырмын. Тәрбиеші: -Балалар қызға көмек берейік.

Танымдық есептер:

1.Үстел үстінде 4 алма,

Оның біреуін ағам жеп қойды,

Сонда қалды неше алма?

2.Күн шуақта 1 күшік

Отыр еді жанына

Келді тағы бір күшік

Нешеу болды сен сана?

Ары тартады бері тартады болмайды.

Қызы күшігін шақырады

-Күшігім, келші көмектесші

Күшік:

-Мен үйшігімді сындырып алдым .

Тәрбиеші:

-Балалар күшіктің үйшігін құрастырып берейікші.

Ары тартады бері тартады болмайды.Күшік болса досы мысықты шақырады. Күшік:

-Мысық досым келші көмектесші

Тәрбиеші :

-Балалар мысық ұйқысын аша алмай жатыр екен Қане мысық оятып сергітіп алайықшы ол үшін орнымыздан тұрып сергіту сәтін жасайық

Сергіту сәті:

(Музыка ырғағымен)


Ары тартады бері тартады болмайды.

Мысық: тышқан келші көмектесші.

Тышқан: байқамай кілемді кеміріп тастаппын .Маған ұрысатын болды . Тәрбиеші:

-Балалар тышқанға көмек беремізбе кілемнің жамауын табайықшы.

Сөйтіп ары тартып бері тартып шалқанды жұлып алады.

Мінекей балалар ынтымақтың, біріккеннің , достықтың арқасында шалқанды тартып алды. Жарайсыңдар балалар сендердің де көмектерің тиді.

Балалар достық туралы мақал-мәтелді кім айтып береді?

Атасы: Балалар міне достықтың,ынтымақтың және сендердің арқаларыңда шалқанды тартып алдық.Енді сендерге қызықты шығармашылық тапсырма беремін .Сендерге ұнайды деп ойлаймын. Ал енді сау болыңдар!

Тәрбиеші:

-Орындаймызба ?

-Ол үшін үш орталыққа бөлінеміз

1.орталық тапсырмасы: «Шалқан» ертегісіндегі шалқанды дәстүрден тыс жармамен салу. 2.орталық тапсырмасы:

Матадан қиылған геометриялық пішіндерден моншақ жасау.

3.орталық тапсырма:

Жарма арқылы геометриялық пішідерді салып,неше түрлі бейнелер салу.

Саусақ жаттығуы

Санайық жаңаша,
Бір, екі, үш!
Желбірежалауша,
Достықтабіздіңкүш.

Рефлексивті Түзету

-Балалар қараңдаршы тақтада ненің бейнесі тұр? Оның пішіні қандай? -Оның шуақтары менде тұр.Егерде сендер мына шуақтағы қорытынды сұрақтарға жауап берсеңдер күннің шуағы шығады.

1.Сендер қай ертегі кейіпкерлеріне көмектестіңдер?

2.Шалқанды орыс тілінде не дейміз? Оның пішіні қандай? 3.Моншақтарды қандай пішіндерден жасадыңдар? 4.Балалар күшікке үйшікті қандай пішіндерден салдыңдар?

5. Шалқанды атасы көргенде қалай таңғалды?шаршағанда қайтті?


Балаларды күн бейнесімен бағалау.











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.06.2018
472
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі