Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.
№
Бекітемін:
«Шаттық» бөбекжайының әдіскері: ___________ Капезова Г.Н
Уақыты: 17.11.2016 ж
Тобы: «Ботақан» ортаңғы тобы
Білім беру саласы: Шығармашылық,
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті түрі: Музыка
Тақырыбы: «Менің Отаным»
Мақсаты: Табиғи дауыспен әнді таза айтуға, шығарманы сезіне білуге үйрету, музыка сипатына сай жаттығу қимылдарын үйлестіре білуге баулу. Әнді сезіну арқылы Отанды сүюге, қастерлеуге баулу. Алдын-ала қалалар, туған жер, ауыл туралы әңгімелеу.
Кіріктірілген сабақ: «Коммуникация» Сөйлеуді дамыту
Алдын-ала жүргізілетін жұмыс: Отан туралы түсінік беру.
Қажетті көрнекі құралдар: Үнтаспа, слайд көрсету.
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, үйрету, түсіндіру
Үштілділік: Отан-родина- republic, туған жер- родной край-motherland
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
«Марш» әуенін ойнатып, балаларға әуен екпінін сезіне жүруді ұсынады. Бір, екі, үш! Бойға жинап күш Шынығамыз таңертең Ағалардай Отанға Ұлан балам мен ертең! Тізені жоғары көтере нық басып, арқаларын түзу ұстауларын қадағалайды. Сәламат па балалар? |
Әуен екпінімен нық басып,ырғақты сезіне жүруге талпынады. Тізелерін көтере, мақтанышпен жүріп, өлең жолдарын қосыла айтады. Сәламатсыз ба! |
|
Ұйымдастырушы-ізденушілік |
Балаларға түрлі түсті жалаушалар береді. «Жалаушамен би» орындалып, би қимылдарын көрсетеді. Жалаушаны бірдей қозғап, бірге қозғауларын бақылайды. «Марш» қайта ойналып, балаларға әуен екпінімен жүруді ұсынады. Маршпен адымдап жүреміз, Ержетіп, өсіп келеміз!-деп марш екпінімен жүріп, орындықтарға отыруларын сұрайды. Жайнаған сансыз қаласы, Жайқалған жомарт даласы Ел-Отан біздің кең-байтақ Отанның біздер баласы. (Қ.Шаңғытбаев) Балалар біз қай мемлекетте тұрамыз? Қай елді мекенде тұрамыз? Мемлекеттік тіліміз қандай? Елбасымыз кім? Біз қандай мемлекетпіз? Ал енді балалар сендер рәміздерді білесіздер ме? Ендеше мына суреттен қандай рәмізді көріп тұрсыздар? Жарайсыңдар, балалар! Ендеше орынымыздан тұрып, әнұранды шырқап жіберейік. Қалалардың, еліміздің сұлу табиғатын бейнелейтін суреттерді көрсетеді. Балаларды суретке қарап әңгімелеуге, ойларын толық жеткізуге дағдыландырады. Балалардан Отан, туған жер туралы білетін өлеңдерін сұрап, белсене қатысқан балаларды мақтайды. Отан –менің ата-анам, Отан-досым,бауырым. Отан-өлем,астанам, Отан-туған ауылым! (С.Оспанов) -Кең-байтақ Отанымыз туралы ақын ағаларымыз осылай жырлайды. Сөздік жұмыс: Отан-родина- republic, туған жер- родной край-motherland Ән тыңдау: «Отан-ортақ үйіміз» -Бұл әннің көңіл күйі қандай? -Ән мазмұнында не туралы айтылады? -Сен өз Отаныңды жақсы көресің бе?-деген сұрақтар қою арқылы балалардың Отан туралы түсінік-ұғымын кеңейте түседі. Мақал-мәтел Мнемотаблица арқылы мақал жаттау. 1.Отан- оттан да ыстық. 2.Ел қадірін көрген біледі, Жер қадірін жүрген біледі. 3.Туған жердің күні де ыстық, түні де ыстық. 4.Отансыз адам, ормансыз бұлбұл. Дауысымыз әдемі, Шықсын созыла Әндетейік енді біз Бірге қосыла! Дауыс жаттығуы: «Біз ән айтамыз, Жақсы айтамыз». Дауыс ырғақтарына мән бере тыңдалады. Ән үйрену: «Менің Отаным» Әнді таныстырып, балалар композиторы Ө.Байділдаев туралы әңгімелейді,суретін көрсетеді. (Мнемотаблица арқылы әнді жаттату) Әнді орындап,сипатын, мәтінін әңгімелеуге ықпал етеді. -Ән не туралы? -Сендерге ән ұнады ма? Бірге айтуды ұсынады. Қысылып еш саспайық, Қызық ойын бастайық! Ойын: «Тақия тастамақ». Ойым бар ойын бастамақ, Аты оның - «Тақия тастамақ». Шеңбер боп отыра қалыңдар, Ым қағып жүрмесін қасқабақ. Ортаға бір баланы бастаушы етіп сайлайды. Ойынның шартын түсіндіреді. Ойынды дұрыс орындауын қадағалайды. |
Жалаушаларды ұстап, 4-5 қатарға тұрады. Көрсетілген би қимылдарын қайталайды. Жалаушаны желбірете жоғары көтереді, оңға, солға бұрылып, бірге қимылдауға тырысады. Марш екпінін сезіне жүреді. Қазақстан Республикасында Батыс Қазақстан облысы, Казталов ауданы, Жаңажол ауылы Қазақ тілі Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев Тәуелсіз -ия Ту, Елтаңба, Әнұран Әнұран орындайды. Суреттерге назар аударып,қызыға қарайды. Өздері білетін қалалар немесе өзі туған ауыл, қала туралы әңгімелейді. Балалар жатқа білетін тақпақ, өлеңдерін жарыса айтады,бір-біріне қошемет көрсетіп, қол шапалақтайды. Тақпақты қайталап айтады. Жаттауға талпынады. «Менің Отаным» атты слайдты немесе сурет көрмесін тамашалайды. Отан-родина- republic, туған жер- родной край-motherland Әнді ықыласпен тыңдап, әсерленеді. Ән мазмұнын әңгімелеп беруге әрекеттенеді. Туған жеріне деген сүйіспеншіліктерін жеткізуге тырысады. Суретті талдау арқылы мақалды жаттайды. Дауыс жаттығуын бірге бастап,бірге аяқтап,дауыстарын соза әндетеді. Терең тыныс алып, жаттығуды еркін айтуға дағдыланады. Композитор Ө.Байділдаев туралы мағлұмат алады. Әннің сипатын ажыратып,мазмұнын әңгімелейді. Тез жүгіріп, ойында жеңімпаз атануға талпынады. Балалар шеңбермен көздерін жұмып отырады. Бастаушы бала шеңберді айнала қолына тақия ұстап жүріп, өзі қалаған бір баланың артына тақияны тастап кетеді. Балалар көздерін ашып артына қарайды. Қай баланың артында тақия болса сол бала орнынан тұрып, бастаушы баланы қуады. Бастаушы бала қашып тұрған баланың орнына отырып қалуы керек. Егер ұсталып қалса айып ретінде өз өнерін көрсетеді. |
|
Рефлексиялық -түзетушілік |
Балаларға шеңбер бойымен жайғасып отыруды ұсынады. -Туған жерің қандай? -Қай ауылда тұрасың? Балалар бүгінгі оқу іс-әрекетіне жақсы қатысқандарыңыз үшін рахмет. Қазіргі көңіл күйлеріңіз қалай? Ендеше мына жерден өздіріңізге ұнаған көңілді смайликтерді алып, мына жердегі Қазақстанның басты символы Бәйтерекке жапсырыңыздар. |
Балалар қойылған сұрақтарға толық жауап береді. Әдемі, көрікті. Жаңажол Жақсы Өздеріне ұнаған көңіл күйді білдіретін смайликті алып бәйтерекке жапсырады. Қызығушылықтары артып, көтеріңкі көңіл күймен қоштасады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Шығарманы сезіне тыңдап, әнді табиғи дауыспен орындай білуді.
Нені игереді: Әуен ырғағымен жалаушаларды ұстап билеуді,әнді әуенімен айтуды.
Нені меңгереді: Әнді тыңдап, мәтінін әңгімелеуді, ырғақпен қозғалуды.
МКҚК «Шаттық» бөбекжайы
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі: Музыка
Тақырыбы: «Отан менің ата-анам»
Тобы: «Ботақан» ортаңғы тобы
Музыка жетекші: Капезова Гулдана Нурболатовна
2016 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық оқу қызметі "Отан менің ата-анам"
Ашық оқу қызметі "Отан менің ата-анам"
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.
№
Бекітемін:
«Шаттық» бөбекжайының әдіскері: ___________ Капезова Г.Н
Уақыты: 17.11.2016 ж
Тобы: «Ботақан» ортаңғы тобы
Білім беру саласы: Шығармашылық,
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті түрі: Музыка
Тақырыбы: «Менің Отаным»
Мақсаты: Табиғи дауыспен әнді таза айтуға, шығарманы сезіне білуге үйрету, музыка сипатына сай жаттығу қимылдарын үйлестіре білуге баулу. Әнді сезіну арқылы Отанды сүюге, қастерлеуге баулу. Алдын-ала қалалар, туған жер, ауыл туралы әңгімелеу.
Кіріктірілген сабақ: «Коммуникация» Сөйлеуді дамыту
Алдын-ала жүргізілетін жұмыс: Отан туралы түсінік беру.
Қажетті көрнекі құралдар: Үнтаспа, слайд көрсету.
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, үйрету, түсіндіру
Үштілділік: Отан-родина- republic, туған жер- родной край-motherland
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
«Марш» әуенін ойнатып, балаларға әуен екпінін сезіне жүруді ұсынады. Бір, екі, үш! Бойға жинап күш Шынығамыз таңертең Ағалардай Отанға Ұлан балам мен ертең! Тізені жоғары көтере нық басып, арқаларын түзу ұстауларын қадағалайды. Сәламат па балалар? |
Әуен екпінімен нық басып,ырғақты сезіне жүруге талпынады. Тізелерін көтере, мақтанышпен жүріп, өлең жолдарын қосыла айтады. Сәламатсыз ба! |
|
Ұйымдастырушы-ізденушілік |
Балаларға түрлі түсті жалаушалар береді. «Жалаушамен би» орындалып, би қимылдарын көрсетеді. Жалаушаны бірдей қозғап, бірге қозғауларын бақылайды. «Марш» қайта ойналып, балаларға әуен екпінімен жүруді ұсынады. Маршпен адымдап жүреміз, Ержетіп, өсіп келеміз!-деп марш екпінімен жүріп, орындықтарға отыруларын сұрайды. Жайнаған сансыз қаласы, Жайқалған жомарт даласы Ел-Отан біздің кең-байтақ Отанның біздер баласы. (Қ.Шаңғытбаев) Балалар біз қай мемлекетте тұрамыз? Қай елді мекенде тұрамыз? Мемлекеттік тіліміз қандай? Елбасымыз кім? Біз қандай мемлекетпіз? Ал енді балалар сендер рәміздерді білесіздер ме? Ендеше мына суреттен қандай рәмізді көріп тұрсыздар? Жарайсыңдар, балалар! Ендеше орынымыздан тұрып, әнұранды шырқап жіберейік. Қалалардың, еліміздің сұлу табиғатын бейнелейтін суреттерді көрсетеді. Балаларды суретке қарап әңгімелеуге, ойларын толық жеткізуге дағдыландырады. Балалардан Отан, туған жер туралы білетін өлеңдерін сұрап, белсене қатысқан балаларды мақтайды. Отан –менің ата-анам, Отан-досым,бауырым. Отан-өлем,астанам, Отан-туған ауылым! (С.Оспанов) -Кең-байтақ Отанымыз туралы ақын ағаларымыз осылай жырлайды. Сөздік жұмыс: Отан-родина- republic, туған жер- родной край-motherland Ән тыңдау: «Отан-ортақ үйіміз» -Бұл әннің көңіл күйі қандай? -Ән мазмұнында не туралы айтылады? -Сен өз Отаныңды жақсы көресің бе?-деген сұрақтар қою арқылы балалардың Отан туралы түсінік-ұғымын кеңейте түседі. Мақал-мәтел Мнемотаблица арқылы мақал жаттау. 1.Отан- оттан да ыстық. 2.Ел қадірін көрген біледі, Жер қадірін жүрген біледі. 3.Туған жердің күні де ыстық, түні де ыстық. 4.Отансыз адам, ормансыз бұлбұл. Дауысымыз әдемі, Шықсын созыла Әндетейік енді біз Бірге қосыла! Дауыс жаттығуы: «Біз ән айтамыз, Жақсы айтамыз». Дауыс ырғақтарына мән бере тыңдалады. Ән үйрену: «Менің Отаным» Әнді таныстырып, балалар композиторы Ө.Байділдаев туралы әңгімелейді,суретін көрсетеді. (Мнемотаблица арқылы әнді жаттату) Әнді орындап,сипатын, мәтінін әңгімелеуге ықпал етеді. -Ән не туралы? -Сендерге ән ұнады ма? Бірге айтуды ұсынады. Қысылып еш саспайық, Қызық ойын бастайық! Ойын: «Тақия тастамақ». Ойым бар ойын бастамақ, Аты оның - «Тақия тастамақ». Шеңбер боп отыра қалыңдар, Ым қағып жүрмесін қасқабақ. Ортаға бір баланы бастаушы етіп сайлайды. Ойынның шартын түсіндіреді. Ойынды дұрыс орындауын қадағалайды. |
Жалаушаларды ұстап, 4-5 қатарға тұрады. Көрсетілген би қимылдарын қайталайды. Жалаушаны желбірете жоғары көтереді, оңға, солға бұрылып, бірге қимылдауға тырысады. Марш екпінін сезіне жүреді. Қазақстан Республикасында Батыс Қазақстан облысы, Казталов ауданы, Жаңажол ауылы Қазақ тілі Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев Тәуелсіз -ия Ту, Елтаңба, Әнұран Әнұран орындайды. Суреттерге назар аударып,қызыға қарайды. Өздері білетін қалалар немесе өзі туған ауыл, қала туралы әңгімелейді. Балалар жатқа білетін тақпақ, өлеңдерін жарыса айтады,бір-біріне қошемет көрсетіп, қол шапалақтайды. Тақпақты қайталап айтады. Жаттауға талпынады. «Менің Отаным» атты слайдты немесе сурет көрмесін тамашалайды. Отан-родина- republic, туған жер- родной край-motherland Әнді ықыласпен тыңдап, әсерленеді. Ән мазмұнын әңгімелеп беруге әрекеттенеді. Туған жеріне деген сүйіспеншіліктерін жеткізуге тырысады. Суретті талдау арқылы мақалды жаттайды. Дауыс жаттығуын бірге бастап,бірге аяқтап,дауыстарын соза әндетеді. Терең тыныс алып, жаттығуды еркін айтуға дағдыланады. Композитор Ө.Байділдаев туралы мағлұмат алады. Әннің сипатын ажыратып,мазмұнын әңгімелейді. Тез жүгіріп, ойында жеңімпаз атануға талпынады. Балалар шеңбермен көздерін жұмып отырады. Бастаушы бала шеңберді айнала қолына тақия ұстап жүріп, өзі қалаған бір баланың артына тақияны тастап кетеді. Балалар көздерін ашып артына қарайды. Қай баланың артында тақия болса сол бала орнынан тұрып, бастаушы баланы қуады. Бастаушы бала қашып тұрған баланың орнына отырып қалуы керек. Егер ұсталып қалса айып ретінде өз өнерін көрсетеді. |
|
Рефлексиялық -түзетушілік |
Балаларға шеңбер бойымен жайғасып отыруды ұсынады. -Туған жерің қандай? -Қай ауылда тұрасың? Балалар бүгінгі оқу іс-әрекетіне жақсы қатысқандарыңыз үшін рахмет. Қазіргі көңіл күйлеріңіз қалай? Ендеше мына жерден өздіріңізге ұнаған көңілді смайликтерді алып, мына жердегі Қазақстанның басты символы Бәйтерекке жапсырыңыздар. |
Балалар қойылған сұрақтарға толық жауап береді. Әдемі, көрікті. Жаңажол Жақсы Өздеріне ұнаған көңіл күйді білдіретін смайликті алып бәйтерекке жапсырады. Қызығушылықтары артып, көтеріңкі көңіл күймен қоштасады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Шығарманы сезіне тыңдап, әнді табиғи дауыспен орындай білуді.
Нені игереді: Әуен ырғағымен жалаушаларды ұстап билеуді,әнді әуенімен айтуды.
Нені меңгереді: Әнді тыңдап, мәтінін әңгімелеуді, ырғақпен қозғалуды.
МКҚК «Шаттық» бөбекжайы
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі: Музыка
Тақырыбы: «Отан менің ата-анам»
Тобы: «Ботақан» ортаңғы тобы
Музыка жетекші: Капезова Гулдана Нурболатовна
2016 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз













