Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
№ 61
Келісілді:
«Шаттық» бөбекжайының әдіскері: ___________ Мыңбаева А.А
Уақыты: 14.04.2015 ж
Тобы: «Ертегі» ІІ кіші тобы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті түрі: Музыка
Тақырыбы: «Тауық пен балапандары»
Мақсаты:
-
Балалардың үй құстары және олардың пайдасы туралы ой-өрісін кеңейту.
-
Үй құстарын қорғап, қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.
-
Музыканың ашық құралдарын, ретімен салыстыру.Музыкалық ырғаққа жеңіл қозғалу.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыс:
Қажетті көрнекі құралдар: слайд, тауықтың, балапанның суреті, баян аспабы, үнтаспа.
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, үйрету, көрсету
Қостілділік компонент: тауық-курица- chiken, балапан-цыплёнок-chik.
|
Әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Балаларды «Шөжелерім» әнімен қарсы алады. Балалардың жеңіл, көңілді, жылдам ырғақпен жүруін қадағалау. Сәлем, сәлем, балақай! Ән айтамыз, би билейміз, алақай! «Орман шуы»әуені тыңдала-ды. Күн күледі, жадырайды, Құстар келіп сайрайды. Кел, балалар, келіңдер, Ертегіге еніңдер!!! Ал, енді айтыңдаршы балалар кімнің үйінде тауық бар? -Ендеше балалар, қазір бәріміз Асылымның үйіне барайық, тауық көрейік. -Көбелек болып ұшамыз, Қанаттарды қағамыз Гүлге келіп қонамыз. Арықтан аттаймыз, алысқа қараймыз. |
Балалар залға қатарласып, аяқ ұшымен кіруге үйренеді. Қатарласып тұрады. Құстардың сайраған дыбысын тыңдайды. Сұраққа жауап беруге тырысады. Шеңбер бойымен жүреді, ұшады, қанаттарын қағады. |
|
Ұйымдастырушылық -ізденістік |
-Міне, балалар Асылымның үйінеде келіп қалдық.
Есік алдында тауық жылап
тұрады. Тауықты топқа алып кіреді -Жүні үлпілдек. -Балапанның түсі қандай? (Слайд көрсетеді.) (Аппликация) Балалардан тақтаға балапанның суретін құрастыруды сұрайды. Құрастырып болғаннан кейін ортаға балапан шығады. Слайд көрсету: 1.Тауықтың пайдасы қандай? 2.Тауықтың баласы қалай аталады? 3. Балапан қалай пайда болады? 3.Тауық, әтеш, балапан қалай дыбыстайды? Сөздік жұмыс:
тауық-курица- chiken,
балапан-цыплёнок-chik. Жаңа ән: «Қораз» Сөзі: М. Әлімбаев әні: Ә. Бейсеуов -өзі орындайды -сөзін жаттатады -әуенін үйретеді. Би: «Балапан» Слайд көрсетеді. Балалардан қимылдарын қайталауларын өтінеді. Ойын: «Тауық пен балапан» Балапандар басады, |
Таңдана тауыққа қарайды. Слайдқа қарап танысады. Үстел үстінде тұрған қиындыларды алып кезек-кезек шығып тақтаға іліп балапан құрастырады. Сұраққа бар білгендерінше жауап беруге тырысады.
тауық-курица- chiken,
балапан-цыплёнок-chik. -тыңдайды -сөзін жаттайды -әуенін үйренеді. Электронды тақтаға қарап қимылдарын қайталап билейді. Аяқтарын топылдатады. Екі қолдарын сермеп қанат қағады. Отырып билейді. Барлығы жан-жаққа қашады. Тауық қуады. |
|
Рефлексивті коррекциялаушы |
-Балалар, біз бүгін қайда бардық? -Нені көрдік? -Тауықтың баласы қалай аталады? -Әтеш, тауық, балапан қандай құс түрлеріне жатады? Жарайсыңдар, балалар. Бүгінгі оқу іс-әрекетіне өте жақсы қатысқандарың үшін сендерге кішкентай балапан сыйға беремін. Сау болыңыздар! |
Сұрақтарға жауап береді. Алған әсерлерін қуанышпен жеткізеді. Сау болыңыз! |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Үй құстарының түрлерін, дыбысталуын, атын ажырата біледі.
Қандай түсініктерді игерді: тауық, балапан деген сөздерді үш тілде игереді
Меңгерген дағдылар мен іскерліктері: би қимылдарын анық айтып, ойынның шартын дұрыс орындайды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық оқу қызметі "Тауық пен балапан"
Ашық оқу қызметі "Тауық пен балапан"
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
№ 61
Келісілді:
«Шаттық» бөбекжайының әдіскері: ___________ Мыңбаева А.А
Уақыты: 14.04.2015 ж
Тобы: «Ертегі» ІІ кіші тобы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті түрі: Музыка
Тақырыбы: «Тауық пен балапандары»
Мақсаты:
-
Балалардың үй құстары және олардың пайдасы туралы ой-өрісін кеңейту.
-
Үй құстарын қорғап, қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.
-
Музыканың ашық құралдарын, ретімен салыстыру.Музыкалық ырғаққа жеңіл қозғалу.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыс:
Қажетті көрнекі құралдар: слайд, тауықтың, балапанның суреті, баян аспабы, үнтаспа.
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, үйрету, көрсету
Қостілділік компонент: тауық-курица- chiken, балапан-цыплёнок-chik.
|
Әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Балаларды «Шөжелерім» әнімен қарсы алады. Балалардың жеңіл, көңілді, жылдам ырғақпен жүруін қадағалау. Сәлем, сәлем, балақай! Ән айтамыз, би билейміз, алақай! «Орман шуы»әуені тыңдала-ды. Күн күледі, жадырайды, Құстар келіп сайрайды. Кел, балалар, келіңдер, Ертегіге еніңдер!!! Ал, енді айтыңдаршы балалар кімнің үйінде тауық бар? -Ендеше балалар, қазір бәріміз Асылымның үйіне барайық, тауық көрейік. -Көбелек болып ұшамыз, Қанаттарды қағамыз Гүлге келіп қонамыз. Арықтан аттаймыз, алысқа қараймыз. |
Балалар залға қатарласып, аяқ ұшымен кіруге үйренеді. Қатарласып тұрады. Құстардың сайраған дыбысын тыңдайды. Сұраққа жауап беруге тырысады. Шеңбер бойымен жүреді, ұшады, қанаттарын қағады. |
|
Ұйымдастырушылық -ізденістік |
-Міне, балалар Асылымның үйінеде келіп қалдық.
Есік алдында тауық жылап
тұрады. Тауықты топқа алып кіреді -Жүні үлпілдек. -Балапанның түсі қандай? (Слайд көрсетеді.) (Аппликация) Балалардан тақтаға балапанның суретін құрастыруды сұрайды. Құрастырып болғаннан кейін ортаға балапан шығады. Слайд көрсету: 1.Тауықтың пайдасы қандай? 2.Тауықтың баласы қалай аталады? 3. Балапан қалай пайда болады? 3.Тауық, әтеш, балапан қалай дыбыстайды? Сөздік жұмыс:
тауық-курица- chiken,
балапан-цыплёнок-chik. Жаңа ән: «Қораз» Сөзі: М. Әлімбаев әні: Ә. Бейсеуов -өзі орындайды -сөзін жаттатады -әуенін үйретеді. Би: «Балапан» Слайд көрсетеді. Балалардан қимылдарын қайталауларын өтінеді. Ойын: «Тауық пен балапан» Балапандар басады, |
Таңдана тауыққа қарайды. Слайдқа қарап танысады. Үстел үстінде тұрған қиындыларды алып кезек-кезек шығып тақтаға іліп балапан құрастырады. Сұраққа бар білгендерінше жауап беруге тырысады.
тауық-курица- chiken,
балапан-цыплёнок-chik. -тыңдайды -сөзін жаттайды -әуенін үйренеді. Электронды тақтаға қарап қимылдарын қайталап билейді. Аяқтарын топылдатады. Екі қолдарын сермеп қанат қағады. Отырып билейді. Барлығы жан-жаққа қашады. Тауық қуады. |
|
Рефлексивті коррекциялаушы |
-Балалар, біз бүгін қайда бардық? -Нені көрдік? -Тауықтың баласы қалай аталады? -Әтеш, тауық, балапан қандай құс түрлеріне жатады? Жарайсыңдар, балалар. Бүгінгі оқу іс-әрекетіне өте жақсы қатысқандарың үшін сендерге кішкентай балапан сыйға беремін. Сау болыңыздар! |
Сұрақтарға жауап береді. Алған әсерлерін қуанышпен жеткізеді. Сау болыңыз! |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Үй құстарының түрлерін, дыбысталуын, атын ажырата біледі.
Қандай түсініктерді игерді: тауық, балапан деген сөздерді үш тілде игереді
Меңгерген дағдылар мен іскерліктері: би қимылдарын анық айтып, ойынның шартын дұрыс орындайды.
шағым қалдыра аласыз













