Ашық оқу қызметі "Тауық пен балапан"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық оқу қызметі "Тауық пен балапан"

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақшада музыка жетекші
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.

61

Келісілді:

«Шаттық» бөбекжайының әдіскері: ___________ Мыңбаева А.А


Уақыты: 14.04.2015 ж

Тобы: «Ертегі» ІІ кіші тобы

Білім беру саласы: Шығармашылық

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті түрі: Музыка

Тақырыбы: «Тауық пен балапандары»

Мақсаты:

  • Балалардың үй құстары және олардың пайдасы туралы ой-өрісін кеңейту.

  • Үй құстарын қорғап, қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.

  • Музыканың ашық құралдарын, ретімен салыстыру.Музыкалық ырғаққа жеңіл қозғалу.

Алдын-ала жүргізілетін жұмыс:

Қажетті көрнекі құралдар: слайд, тауықтың, балапанның суреті, баян аспабы, үнтаспа.

Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, үйрету, көрсету

Қостілділік компонент: тауық-курица- chiken, балапан-цыплёнок-chik.

Әрекет кезеңі

Тәрбиешінің әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушылық


Балаларды «Шөжелерім» әнімен қарсы алады. Балалардың жеңіл, көңілді, жылдам ырғақпен жүруін қадағалау.

Сәлем, сәлем, балақай!

Ән айтамыз, би билейміз, алақай!

«Орман шуы»әуені тыңдала-ды.

Күн күледі, жадырайды,

Құстар келіп сайрайды.

Кел, балалар, келіңдер,

Ертегіге еніңдер!!!

Ал, енді айтыңдаршы балалар кімнің үйінде тауық бар?

-Ендеше балалар, қазір бәріміз Асылымның үйіне барайық, тауық көрейік.

-Көбелек болып ұшамыз,

Қанаттарды қағамыз

Гүлге келіп қонамыз.

Арықтан аттаймыз, алысқа қараймыз.

Балалар залға қатарласып, аяқ ұшымен кіруге үйренеді. Қатарласып тұрады.





Құстардың сайраған дыбысын тыңдайды.





Сұраққа жауап беруге тырысады.






Шеңбер бойымен жүреді, ұшады, қанаттарын қағады.

Ұйымдастырушылық -ізденістік


-Міне, балалар Асылымның үйінеде келіп қалдық.

Есік алдында тауық жылап тұрады. Тауықты топқа алып кіреді
Педагог:
- Тауық сен неге жылап тұрсың?
Тауық: - Мен неге жыламайын, менің балапандарымды таба алмай отырмын. Мен үйдемін, балапандарым жоқ. Балалар сендер сурет салуды білесіңдер ғой, менің балапандарымның суретін салып беріңдерші.
Жұмыс бастамас бұрын педагог балалардан балапанның қандай дене мүшелері бар екенін еске түсіргізеді. Педагог «Үй құстары» слайдынан балапанның дене мүшелерін көрсетіп, талдатқызады.
- Балапанның басы мен денесі /домалақ шар тәрізді/
- Басында көзі мен тұмсығы, ал денесінде қанаттары мен құйрық және аяқтары бар.

-Жүні үлпілдек.

-Балапанның түсі қандай?

(Слайд көрсетеді.)

(Аппликация)

Балалардан тақтаға балапанның суретін құрастыруды сұрайды.

Құрастырып болғаннан кейін ортаға балапан шығады.

Слайд көрсету:

1.Тауықтың пайдасы қандай?

2.Тауықтың баласы қалай аталады?

3. Балапан қалай пайда болады?


3.Тауық, әтеш, балапан қалай дыбыстайды?

Сөздік жұмыс:

тауық-курица- chiken, балапан-цыплёнок-chik.
Өткен ән: «Жау-жау жаңбыр»

Жаңа ән: «Қораз»

Сөзі: М. Әлімбаев

әні: Ә. Бейсеуов

-өзі орындайды

-сөзін жаттатады

-әуенін үйретеді.

Би: «Балапан»

Слайд көрсетеді. Балалардан қимылдарын қайталауларын өтінеді.

Ойын: «Тауық пен балапан»

Балапандар басады,
Аяқтарын топ топ
Топ топ. Топ топ.
Аяқтары шаршаса,
Қанаттарын қағады:
Шарт!, Шарт! Шарт! Шарт!
Содан кейін отырып,
Әсем биді билейді.
Шиқ! Шиқ! Шиқ! Шиқ!
Олар қашса, егер де,
Ұстай алмас, ешкім де.
Қаш! деген сөзге балалар, бытырап қашады, тауық ұстап алғысы келеді.



Таңдана тауыққа қарайды.



















Слайдқа қарап танысады.











Үстел үстінде тұрған қиындыларды алып кезек-кезек шығып тақтаға іліп балапан құрастырады.



Сұраққа бар білгендерінше жауап беруге тырысады.







тауық-курица- chiken, балапан-цыплёнок-chik.
өткен әнді қайталайды




-тыңдайды

-сөзін жаттайды

-әуенін үйренеді.


Электронды тақтаға қарап қимылдарын қайталап билейді.


Аяқтарын топылдатады.



Екі қолдарын сермеп қанат қағады.


Отырып билейді.



Барлығы жан-жаққа қашады. Тауық қуады.

Рефлексивті коррекциялаушы

-Балалар, біз бүгін қайда бардық?

-Нені көрдік?

-Тауықтың баласы қалай аталады?

-Әтеш, тауық, балапан қандай құс түрлеріне жатады?

Жарайсыңдар, балалар. Бүгінгі оқу іс-әрекетіне өте жақсы қатысқандарың үшін сендерге кішкентай балапан сыйға беремін.

Сау болыңыздар!

Сұрақтарға жауап береді.

Алған әсерлерін қуанышпен жеткізеді.










Сау болыңыз!



Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: Үй құстарының түрлерін, дыбысталуын, атын ажырата біледі.

Қандай түсініктерді игерді: тауық, балапан деген сөздерді үш тілде игереді

Меңгерген дағдылар мен іскерліктері: би қимылдарын анық айтып, ойынның шартын дұрыс орындайды.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
12.10.2018
1282
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі