Сабақтың жеке
міндеттері
|
Құрылымы
|
Мөлшер
|
Методикалық
нұсқаулар
|
1.Сабақтағы оқу қызметіне
түсінік
|
1.Сапқа тұру, рапорт, сабақ
міндеттерін хабарлау
|
1
|
1.Оқушылардың сыртқы
сипаттарына, көңіл – күйлеріне көңіл бөлу. Оқу тапсырмаларын сапалы
орындаған бірнеше оқушы бағаланатыны
хабарланады.
|
2.Сабақта өлілген қозғалыс
түрлерін есте сақтау қабілетін
дамыту
|
2.Бір орында тұрып
айналу
|
|
Нақты команда
беру
|
3.қозғалыс тірегінің дұрыс
қалыптасуын қатаң бақылау
|
3.Жүру
:
А) қолды жоғары
көтеріп, аяқ ұшымен жүру
Ә) қолды жанына
ұстап, өкшемен жүру
Б) қолды белге қойып, аяқтың
сыртқы жағымен ішкі жағымен
жүру
|
1-2
|
А) қолды бүкпей түзу
ұстау
Б) басты түзу,
арқылы тік ұстау
В) басты көтеріп, тізені сәл
бүгу.
|
4.
Жылдамдықты
дамыту
|
4.Шеңбер бойымен
жүгіру
А) оң
жағымен
Ә) сол
жағымен
Б) Артқа қарап
жүгіру
Арнаулы жүгіру
жаттығулары
А) тізені жоғары
көтеріп жүгіру
Б) аяқты алға соза
жүгіру
|
30
2*15м
2*15м
|
4. Қолды артқа
айналдыра сермеу.
А) тізені жоғары
көтеру
Б) жауырынды түзу ұстап,басты
тіктеу
|
|
В) жүрелей отырып
секіру
Г) төрт тағандап
жүгіру
Д)
қарғу
|
2*15м
2*15м
1*15м
|
В) қол – аяқ
қозғалысының бірізділігін
қалағалау
Г) тізені жоғары көтеріп ,
қолды артқа сермеу
|
5. Ұжымдық қатынас дағдыларын
қалыптастыру
|
5.Сапқа бір бірден тұру, жалпы
дайындық жаттығулары
|
|
5.Санау арқылы
жүргізу
|
6.Білек
жаттығулары
|
6. Саусақтар айқастыра өзіне
қарай айналдыру
|
4р
|
6.Жай санау арқылы жүзеге
асады
|
7. қолды қозғалту қабілетін
дамыту
|
7.Саусақты айқастыру
Қ.Ж – қолды бүгу
1) қолды алға
созу
2)Қ.Ж
3)Қолды жоғары
созу
4)
Қ.Ж
|
4-5р
4-5р
|
7.Білек жаттығуын сауатты
жасауын қадағалау
|
8. қол қабілеті қозғалысы
қабілетін дамыту
|
8. Жұмулы жұдырықты
жанға созу
1-4 Білекті алға
созып айналдыру
1-8 Білекті артқа созып
айналдыру
|
|
8.Допты алып жүруде қажетті
жаттығуларды көрсету
|
9. қолмен аяқ өозғалысы
қабілетін дамыту
|
9.Қ.Ж Қолды бүгіп
алға ұстау
1 – сол аяқта
адымдай жүріп, солға бұрылу
2 – оң жаққа да
солай
|
7-10р
Қ –
7р
|
9.Тізені дұрыс
бүгу
|
10. оқушылардың өзіндік
жұмысын тексеру
|
10. а) Қолды бүгіп
жазу
Б) Шалқалай жатып, денені
көтеру, қолды желкеге қою
|
Ұ-15р
Қ-10р
|
10 а)Қол
жаттығуларының сауатты орындалуын
қадағалау
Б) аяқты түзу ұстап, аяқ ұшын
алға созу
|
Негізгі бөлім 28 -
30
|
11.өткен тақырыпты
қайталау
|
11.Допты шеңбермен алып жүру
тәсілін қайталау-
|
4-5
|
11.дайындалған оқушының сабақ
элементтерін көрсету
|
12. оқушылардың жаңа тақырыпты
түсінуі
|
12. допты алып жүріп
кеудеден екі қолмен беру
А) допты алу –
берудің тәсілдерін қолық түсіндіріп
көрсету
Б) дайындық кезіндегі оқушының
жіберген кемшілігін дер кезінде
түзету
|
|
12. допты алып келе жатып
тоқтаған кезде , өзін өзі қадағалау қабілеттерін дамыту .
оқушылардың білекпен жұмыс жасау дағдысын
күшейту
|
Қорытынды бөлім 5 –
7
|
13. оқушылардың психологиялық
эмоциялық көңіл – күйлерін бірте бірте азайту. Ең ынталы оқушыларды
мадақтау
|
13.Бір қатарға сапқа тұру,
шеңберді айналып жүгіру , жүру «Кім жылдам
байқағыш»ойыны
|
|
13.Демалуын қалыпқа келтіру .
орыстың ұлттық ойыны «Қарға мен
торғай»
|
14. оқушылардың оқу
қызметін
Қорытындылау және бағалау. Үй
тапсырмасын беру
|
14. Сапқа тұру, жүрек ағымын
тексеру. 89 – 90 б күш дамыту
жаттығулары
|
|
14. оқушылардың табысын
журналға баға қою барысында
атау.
|