Материалдар / Ашық сабак NUMERALS
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабак NUMERALS

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға арналған шет тілі сабағынан сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2020
1100
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН

«ZHANSUGUROVCOLLEGE»











РАССМОТРЕНО

Руководитель ПЦК

________ Макеева К.М.

«_____»___________2020г.

СОГЛАСОВАНО

Методист колледжа ____________ Ергалиева А.Н.

«_____»_______________2020г.

УТВЕРЖДАЮ

Директор колледжа, д.п.н., профессор

_______ Мальтекбасов М.Ж..

«_____»____________2020г.





ПЛАН ОТКРЫТОГО УРОКА


Предмет: Иностранный язык

Тема: Numerals. Types of numerals





Преподаватель: Галиев А.С.









г. Талдыкорган, 2020 г.

Short-term plan

Unit of a long term plan

III Unit. Virtual reality

College: Zhansugurov college

Date: 19.10.2020

Teacher name: Azamat Galiyev

Group: 208/213/126

Number present: 25

absent: 0

Lesson title

Numerals. Types of numerals

Learning objectives

10.C10 use talk or writing as a means of reflecting on and exploring a range of perspectives on the world

10.R2 understand specific information and detail in extended texts on a growing range of familiar general and curricular topics, and some unfamiliar topics

10.S3 explain and justify their own and others’ point of view on a range of general and curricular topics

Lesson

objectives

  • Introduce types of numerals

  • Train to work in pairs

  • Demonstrate using of Jamboard platform

Assessment criteria

-The student should define cardinal and ordinal numerals.

-The student should suggest alternative uses of Virtual Reality. in the industry which they have been asked to research.

-The student should present their ideas clearly and confidently.

Level of thinking skill


Understanding, applying, analyzing, evaluating

Cross-

curricular links

-ICT, mathematics

Previous learning

Construction “There is/are”

Plan

Planned timings

Planned activities (replace the notes below with your planned activities)

Resources

Start

The teacher will begin the activity by asking the students if they have heard of types of Numerals.

(Whole Class Activity)

The teacher will then hand out a short task list to the students.


presentation

Middle

The teacher will explain each type of numerals.

.


Students shoud do practical tasks


presentation

End

The teacher will lead the whole class in a discussion about “Main benefits and disadvantages of the Virtual Reality Technology”

Studeents work in groups. They discribe the following pictures and use cardinal and ordinal numerals in describing




Jamboaed platform

Descriptors

  • Правильно применять конструкцию местонахождения при спряжении по времени

  • Уметь находить ошибки при написании числительных в текстах

  • Описывать картинки с использованием конструкции местонахождения и числительных

  • Использовать платформу джамборд для работы в группе


Reflection

Were the lesson objectives/learning objectives realistic?

Did all the learners achieve the lesson objectives/ learning objectives? If not, why?

Did my planned differentiation work well?

Did I stick to timings?

What changes did I make from my plan and why?

Use the space below to reflect on your lesson. Answer the most relevant questions from the box on the left about your lesson.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!