Ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

Математика

Сабақ: №127. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер. Мәндес теңсіздіктер.Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу.

Мектеп: Б. Нұрлыбеков

Күні: 14 .02.17ж

Мұғалімнің есімі: Уябаева Н

Сынып: 6 «Г»

Қатысқандар саны:19

Қатыспағандар:0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың қасиеттері жайлы түсінік алады. Теорияны практикамен ұштастырады.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және оның қасиеттерінің ережесін біледі. Қиылысуы мен бірігуіне есептер шығара алады.


Оқушылардың басым бөлігі: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шеше алады. Сан сәулесін пайдаланып ,есеп құрастыра алады. В тобын еркін шығара алады


Кейбір оқушылар: Оқулықтан күрделі есептерді шығара алады және біліп ,үйренгендерін пайдаланып теңдеу құрастыра алады.

Алдыңғы оқу.

Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері

Жоспар:

Жоспарланған уақыт: 45 минут.

Жспарланған жаттығулар мен әдістер.

Ресурстар

Басталуы:




Топқа бөлу: 1топ: Теңсіздіктер.

2топ: Қатаң теңсіздіктер.

3топ : Қатаң емес теңсіздіктер.

атауы арқылы топқа бөлінеді.

Білу: «Сен маған мен саған» сұрақ жауап.

1 Теңсіздіктер дегеніміз не?

2 Сан аралықтары ?

3 Сан аралықтарының неше түрі бар?

Үй тапсырмасын тексеру. Жұптық жұмыс.

Маркерлер, стикерлер, Компьютер, желі.


Ортасы




Түсіну. «Сәйкестендіру» әдісі бойынша бұрынғы білімдерін жаңа тақырыппен байланыстыру.

Қолдану. «Баспалдақ» әдісі бойынша есепті сатылап шығару.

327. Теңсіздікті шешіңдер.


4 Талдау есептері. Табыс криитерилерін құру арқылы есепті шығару.

Салыстыру

А)ах*в; а*0 ә,б,в бөлімдерін қамту

Жинақтау. «Экспо-2017» көрмесіне қатысу үшін Арнайы Астанадан келген почташы қыздың конверттеріне жауап береді.

Стикерлер, А3 форматы, желі, маркерлер.


Аяқталуы





Үйге тапсырма:

328,329

Бағалау .

Рефлексия: стикерге өз ойларын жазады ойларын жазады.

«Ақылдың алты қалпағы» әдісін пайдалану



Түрлі-түсті қалпақтар.







Күнделіктеріне жазып алу

Сабақ мақсаттары шынайы ма?


Бүгін оқушылар не білді?





Сыныптағы ахуал қандай болды?


Мен жоспарыма қандай өзгертулер енгіздім және неліктен?

Сабақ мақсаттары шыныйы, қол жетімді. Сабақ мақсатына жетті.


Оқушылар бүгігі сабақта: «Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер» ұғымын білді. Тақырыпқа байланысты есептерді шығарды, теорияны практикамен ұштастырды.

Сыныптағы ахуал: жағымды, көңілді болды.


Топтық жұмыс кезінде «ЖАДА» теориясын енгізуді жоспарладым. Топта түгел шығармашылықпен жұмыстандыру мақсатында.

Бұл рефлексияларды оқушылардың жазған кері байланыстарды оқып шығып, жазу.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды:

1. Топтық жұмыс кезінде берілген тапсырмаларды, ынтымақтасып орындауы.

2. Шығармашылық тапсырмалардың орындалуы. Мараппаттау, бағалау.

«Ақылдың алты қалпағы» сабақты қорытындылау сәті сәтті болды.







ДОІЖО: Искаков Қ.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
10.02.2019
543
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі