|
Математика Сабақ: №127. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер. Мәндес теңсіздіктер.Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу. |
Мектеп: Б. Нұрлыбеков |
||||
|
Күні: 14 .02.17ж |
Мұғалімнің есімі: Уябаева Н |
||||
|
Сынып: 6 «Г» |
Қатысқандар саны:19 |
Қатыспағандар:0 |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың қасиеттері жайлы түсінік алады. Теорияны практикамен ұштастырады. |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және оның қасиеттерінің ережесін біледі. Қиылысуы мен бірігуіне есептер шығара алады. |
||||
|
|
Оқушылардың басым бөлігі: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шеше алады. Сан сәулесін пайдаланып ,есеп құрастыра алады. В тобын еркін шығара алады |
||||
|
|
Кейбір оқушылар: Оқулықтан күрделі есептерді шығара алады және біліп ,үйренгендерін пайдаланып теңдеу құрастыра алады. |
||||
|
Алдыңғы оқу. |
Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері |
||||
|
Жоспар: |
|||||
|
Жоспарланған уақыт: 45 минут. |
Жспарланған жаттығулар мен әдістер. |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы:
|
Топқа бөлу: 1топ: Теңсіздіктер. 2топ: Қатаң теңсіздіктер. 3топ : Қатаң емес теңсіздіктер. атауы арқылы топқа бөлінеді. Білу: «Сен маған мен саған» сұрақ жауап. 1 Теңсіздіктер дегеніміз не? 2 Сан аралықтары ? 3 Сан аралықтарының неше түрі бар? Үй тапсырмасын тексеру. Жұптық жұмыс. |
Маркерлер, стикерлер, Компьютер, желі.
|
|||
|
Ортасы
|
Түсіну. «Сәйкестендіру» әдісі бойынша бұрынғы білімдерін жаңа тақырыппен байланыстыру. Қолдану. «Баспалдақ» әдісі бойынша есепті сатылап шығару. №327. Теңсіздікті шешіңдер. № 4 Талдау есептері. Табыс криитерилерін құру арқылы есепті шығару. Салыстыру А)ах*в; а*0 ә,б,в бөлімдерін қамту Жинақтау. «Экспо-2017» көрмесіне қатысу үшін Арнайы Астанадан келген почташы қыздың конверттеріне жауап береді. |
Стикерлер, А3 форматы, желі,
маркерлер. |
|||
|
Аяқталуы
Үйге тапсырма: №328,329 |
Бағалау . Рефлексия: стикерге өз ойларын жазады ойларын жазады. «Ақылдың алты қалпағы» әдісін пайдалану
|
Түрлі-түсті қалпақтар.
Күнделіктеріне жазып алу |
|||
|
Сабақ мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарыма қандай өзгертулер енгіздім және неліктен? |
Сабақ мақсаттары шыныйы, қол жетімді. Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар бүгігі сабақта: «Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер» ұғымын білді. Тақырыпқа байланысты есептерді шығарды, теорияны практикамен ұштастырды. Сыныптағы ахуал: жағымды, көңілді болды. Топтық жұмыс кезінде «ЖАДА» теориясын енгізуді жоспарладым. Топта түгел шығармашылықпен жұмыстандыру мақсатында. |
Бұл рефлексияларды оқушылардың жазған кері байланыстарды оқып шығып, жазу. |
|||
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды:
1. Топтық жұмыс кезінде берілген тапсырмаларды, ынтымақтасып орындауы.
2. Шығармашылық тапсырмалардың орындалуы. Мараппаттау, бағалау.
«Ақылдың алты қалпағы» сабақты қорытындылау сәті сәтті болды.
ДОІЖО: Искаков Қ.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ
Ашық сабақ
|
Математика Сабақ: №127. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер. Мәндес теңсіздіктер.Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу. |
Мектеп: Б. Нұрлыбеков |
||||
|
Күні: 14 .02.17ж |
Мұғалімнің есімі: Уябаева Н |
||||
|
Сынып: 6 «Г» |
Қатысқандар саны:19 |
Қатыспағандар:0 |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың қасиеттері жайлы түсінік алады. Теорияны практикамен ұштастырады. |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және оның қасиеттерінің ережесін біледі. Қиылысуы мен бірігуіне есептер шығара алады. |
||||
|
|
Оқушылардың басым бөлігі: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шеше алады. Сан сәулесін пайдаланып ,есеп құрастыра алады. В тобын еркін шығара алады |
||||
|
|
Кейбір оқушылар: Оқулықтан күрделі есептерді шығара алады және біліп ,үйренгендерін пайдаланып теңдеу құрастыра алады. |
||||
|
Алдыңғы оқу. |
Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері |
||||
|
Жоспар: |
|||||
|
Жоспарланған уақыт: 45 минут. |
Жспарланған жаттығулар мен әдістер. |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы:
|
Топқа бөлу: 1топ: Теңсіздіктер. 2топ: Қатаң теңсіздіктер. 3топ : Қатаң емес теңсіздіктер. атауы арқылы топқа бөлінеді. Білу: «Сен маған мен саған» сұрақ жауап. 1 Теңсіздіктер дегеніміз не? 2 Сан аралықтары ? 3 Сан аралықтарының неше түрі бар? Үй тапсырмасын тексеру. Жұптық жұмыс. |
Маркерлер, стикерлер, Компьютер, желі.
|
|||
|
Ортасы
|
Түсіну. «Сәйкестендіру» әдісі бойынша бұрынғы білімдерін жаңа тақырыппен байланыстыру. Қолдану. «Баспалдақ» әдісі бойынша есепті сатылап шығару. №327. Теңсіздікті шешіңдер. № 4 Талдау есептері. Табыс криитерилерін құру арқылы есепті шығару. Салыстыру А)ах*в; а*0 ә,б,в бөлімдерін қамту Жинақтау. «Экспо-2017» көрмесіне қатысу үшін Арнайы Астанадан келген почташы қыздың конверттеріне жауап береді. |
Стикерлер, А3 форматы, желі,
маркерлер. |
|||
|
Аяқталуы
Үйге тапсырма: №328,329 |
Бағалау . Рефлексия: стикерге өз ойларын жазады ойларын жазады. «Ақылдың алты қалпағы» әдісін пайдалану
|
Түрлі-түсті қалпақтар.
Күнделіктеріне жазып алу |
|||
|
Сабақ мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарыма қандай өзгертулер енгіздім және неліктен? |
Сабақ мақсаттары шыныйы, қол жетімді. Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар бүгігі сабақта: «Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер» ұғымын білді. Тақырыпқа байланысты есептерді шығарды, теорияны практикамен ұштастырды. Сыныптағы ахуал: жағымды, көңілді болды. Топтық жұмыс кезінде «ЖАДА» теориясын енгізуді жоспарладым. Топта түгел шығармашылықпен жұмыстандыру мақсатында. |
Бұл рефлексияларды оқушылардың жазған кері байланыстарды оқып шығып, жазу. |
|||
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды:
1. Топтық жұмыс кезінде берілген тапсырмаларды, ынтымақтасып орындауы.
2. Шығармашылық тапсырмалардың орындалуы. Мараппаттау, бағалау.
«Ақылдың алты қалпағы» сабақты қорытындылау сәті сәтті болды.
ДОІЖО: Искаков Қ.
шағым қалдыра аласыз





















