Ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне қажет болады деп ойлаймын.Әдіс-тәсіл алмасу мақсатында
Материалдың қысқаша нұсқасы

Саба Сабақ: математика

Нөлдермен аяқталатын сандарды ауызша көбейту және бөлу тәсілдері


Мектеп №39 «Мырзашөл» жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі


Күні 23.11.2017 Сынып 4 «Ә»

Мұғалімнің есімі:Сайдуллаева Гулзада


Сабақ негізделген оқу мақсаттары:

Оқушылардың өтілген материалдар бойынша алған біл- імдерін тиянақтау,пысықтау.


Сабақ мақсаттары:



Барлық оқушылар:Жаңа білімді түсінеді,жасерекшелік- теріне сай тақырыпты меңгеріп,топта талқылайды.



Оқушылардың басым бөлігі:.Өтілген материалдар бойынша есептерді шығара алады.


Кейбір оқушылар: Алған білімдерін,соның ішінде санды көбейтіндіге көбейту және бөлу қасиеттеріне негіз- делген есептердің шығарылу жолдарын тиянақтау.


Тілдік мақсат

Оқушылар:логикалық ойлау қабілеттерін арттырады


Негізгі сөздер мен тіркестерБөлінгіш,бөлгіш,бөліндінің мәні


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер :


Талқылауға арналған тармақтар:


Сіз неліктен ................екенін айта аласыз ба?



Жазылым бойынша ұсыныстар :



Алдыңғы оқу



Жоспар


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар



Басталуы

10 мин


Ұйымдастыру кезеңі: «Шаттық шеңбері арқылы» психологиялық атмосфера орнату.

Стикерлерге жасырынған сандар арқылы топқа бөлінеді.

«Миға шабуыл» әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасына қа-тысты сұрақтар.Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түседі.



1.Өрнектерді салыстыр.Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ата.

231х10х2 2310х2 231х2х10

231х20 23100х2 231х2х100

231х100х2 231000х2 231х2х1000

231х1000х2

231х2000

































































Сергіту сәті

Ой толғаныс


Қызуғышылықты ояту кезеңі

Тез ойлан


1-топ 2-топ 3-топ

18х2----------------------:12---------------------------х20


360:6--------------------:20--------------------------х30


360:3------------------:60------------------------------х38


280:10------------------х2-----------------------------х10


Жаңа сабақ

Нөлдермен аяқталатын сандарды нөлдермен аяқталатын сандарға бөлу кезінде (қалдықсыз)алдымен бөлінгіш пен бөлгіштегі нөлдерді теңдей алып тастап,содан соң бөлуді орындау тиімді


Топтық жұмыс

1-топ. №2.Жазба мен есептеу тәсілін түсіндір.


2-топ.№5-3.1.2 Есептеудің қалай орындалғанын түсіндір.Есепте

3-топ.№3.3.4

4.Есепте.


20х80016 000

80х400=32 000

12х900=10 800

5х3000=45 000

1200х40=48 000

2100х30=63 0002700х20=54 000

1800х30=54 0002400х50=120 000

9000:300=30

12000:300=40

27000:300=90

21000:300=70

24000.300=80

48000:6000=8

18000:6000=3

35000:5000=7

63000:7000=9

81000:9000=9


6.Есептерді шығар.

а) Ш: 100х2х6=1 200

Ж: Екі оқушыға 6 күн тамақ ішу үшін 1200 теңге қажет.

ә) Ш: 23х60=1380м

Ж:1 сағаттан кейін 1380метр жүріп өтеді.

б ) Ш: 600: (3х10)=600:30=20

Ж: 20 жүк пойызы қажет болды.


8.Кестеде көрсетілген ақ ірімшік массасына қанша теңге төлеу керектігін анықта.


Ақ ірімшіктің массасы

Ақ ірімшіктің құны

200г

80 теңге

400г

? теңге

800г

? теңге


«Халықтар» биі

Рухани жаңғыру :болашаққа бағдар

1.Балалар,біз қайда өмір сүріп жатырмыз?

2.Қазақстан қайда орналасқан?

3.Еліміздің астанасы қай қала?т,б



Дарынды және оқу мотивациясы төмен оқушылармен жұ- мыс.Деңгейлік тапсырмалар.

1.Жанұяда үш ұл бар.Әр ұлдың 1әкесі бар.Жанұяда неше бала бар? (4 )

2. 1 жұмыртқаны қайнатуға 3 минут кетсе,5жұмыртқаны қайнатуға неше минут керек? (3мин)

3. Бөлмеде 4 мысық отыр.Әр мысықтың алдында 3 мысық отыр.Бөлмеде барлығы неше мысық отыр? (4 )

4.Екі аяғымен түрегеп тұрған адамның салмағы 50кг, бір аяғымен тұрған адамның салмағы неше кг? (50 )

5. Түнгі сағат 11-де жаңбыр жауса,48 сағаттан соң күн шы- ғады деуге бола ма? ( Жоқ,себебі 48 сағаттан соң қайтадан түн болады.)

1. 3 ондықты 2 есе арттыр

2. 93-тің алдында келетін сан

3. 1 сағатта неше минут бар?

4. 90 мен 40-тың қосындысы

5.7ондықты 2есе арттыр

465+100 20 40 1000-750

150+250 30 5 780-420







Аяқталуы

10 мин




Сабақты қорыту.

Бағалау:жеке оқушыны,топты.

Үй тапсырмасы:5-мысал

Кері байланыс:Түстер арқылы




Қосымша ақпарат

Саралау– қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс

Оқушыларды мақтау/мадақтау арқылы қолдаймын.

Кері байланыс және оқушылардың өзін, бірі-бірі бағалауы арқылы олардың жетістіктерін бақылап отырамын

;

Қауіпсіздік ережелері әрдайым сақталады;

Сабақ барысында ынтамақтастық, құрмет, еңбек және шығармашылық құндылықтары дамытылып отырады.



Рефлексия

Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
422
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі