Сабақ
кезеңдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
І.
Ұйымдастыру кезеңі:
3 мин
|
Оқушылармен амандасу
Оқу
құралдарын дайындатып, зейінін сабаққа
аударту.
Тұлға
аралық байланысты орнату:
Түсті қағаздарарқылы топтарға
бөлу
|
Мұғаліммен сәлемдеседі
Оқу
құралдарын дайындайды.
Жақсы
тілектер айтады.
5 топқа
бөлінеді
|
ІІ.
Өткенді қайталау:
Еске түсіру,
түсіну:
12 мин
|
1. Үй
тапсырмасын тексеру: 75-жаттығу (Берілген шылауларды
қатыстырып, сөйлемдер құрап жазу.)
2. «Ой
қозғау».
Сөйлемдерді оқу, одағай, қаратпа және қыстырма
сөздерді табу, тыныс белгісін қою, ойын
дәлелдеу:
3.Берілген тапсырма бойынша жұмыс
жасайды:
1-топ:
Одағай дегеніміз не?
2-топ:
Қаратпа сөз дегеніміз не?
3-топ:
Қыстырма сөз дегеніміз не?
4-топ:Бұл
сөздердің жазылу емлесі мен тыныс белгілері
қандай?
5-топ:
Бұл сөздердің ұқсастығы мен айырмашылығы
неде?
|
1. Жеке
жұмыс: берілген шылауларды қатыстырып жазған сөйлемдерді
оқиды, шылауды талдайды.
2. Топтық
жұмыс: сөйлемдерді оқиды, талдайды,
дәлелдейді
3. Топтық жұмыс: одағай, қаратпа,
қыстырма сөздерге тән белгілерді топтастырады, қорытынды
жасайды
|
ІІІ. Жаңа сабақ:
Талдау және
қолдану:6 мин
|
1. Жаңа
сабақты хабарлау
2.
Оқулықпен жұмыс.
77 — жаттығу. Мысал әңгімені оқу,
одағай сөзді табу, мағынасын айту, қаратпа, қыстырма сөздерді табу,
сөйлемдегі орнын, тыныс белгісін талдау, қорытынды
жасау
|
1. Сабақ
мақсатын қояды.
2. Жұптық жұмыс: мәтінді оқиды, одағай,
қыстырма, қаратпа сөздерді табады, талдайды, қорытынды
жасайды.
|
6 мин
|
78-жаттығу. Жаңылтпашты
оқып, жатқа жазады, одағай сөзді табады, мағынасын
түсіндіреді:
|
Жеке жұмыс: жаңылтпашты жатқа
жазады, одағайды табады, мағынасын
түсіндіреді
|
Сергіту
сәті:
2 мин
|
80-жаттығу. Сурет пен одағай сөздерді
сәйкестендіру
|
Жеке жұмыс: сурет пен одағай сөздерді
сәйкестендіреді, одағай түрін анықтайды
|
І\/.
Сабақты қорыту:
Жинақтау:
12 мин
|
1.
81-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жазу, сөз таптарына
талдау.
2.
Сөйлемдерді тиісті тыныс белгісін қойып көшіріп
жазу:
Мені танымай тұрсың-ау сірә. Бәріміз
шынында да жас едік. Ата сізге қолғабыс жасайын. Апырай ата қонысым
еді! Қап бәлем сені ешкіге айтпасам ба!
|
Жеке жұмыс: сөйлемдерді көшіріп жазады,
сөз таптарына талдайды, тексереді
|
Бағалау: 2 мин
|
Бағалау
|
Өзін өзі және топ
жетекшілері
|
Рефлексия: 1мин
|
1.
Бүгінгі сабақта не үйрендің?
2. Қай
тапсырма қиынға соқты?
3. Қай тапсырма оңай
болды?
|
Ауызша жауап
береді
|
Үйге: 1
мин
|
Қайталау
|
Күнделікке
жазады
|