|
Педагогтің аты-жөні |
|||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сөйлем мүшелерін еске түсіремін |
||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.5.1* - дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, диаграмма) қажетті ақпараттарды табу, кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылау, бағалау |
||||||||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||||||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Жұмыс ережесін келісу Зерттейік Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! Суретке мұқият қара.
•Өз отбасың туралы бірнеше сөйлем құрап айт. Отбасының басында кім тұрады және оның мүшелері кімдер? ~ Сөйлем қүрамындағы сөздердің қызметі де отбасына - : ұқсайды. Сөйлемнің басында бастауыш тұрса, соңында баяндауыш тұрады. Олар тұрлаулы мүшелер деп аталады. Ал тұрлаусыз мүшелер сөйлемдегі ойды толықтырып тұрады. Кестені ауызша толтыр. • Сөйлем мүшелері туралы айт. Мысал келтір. 3. Мақалды оқып, жатқа жаз. Ойлаумен ой толады, Ойнаумен бой толады. • Сөйлем мүшелеріне талда. • Сөйлем мүшелерінің байланысын сызбамен көрсет. |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|||||||
|
Ортасы |
Білу және түсіну 4. Ребусты шешіп, шешуіндегі. сөзбен екі сөйлем құрап жаз. Ол сөз бірінде бастауыш, екіншісінде баяндауыш болсын. Дескрипторы: Тыңдалған материал бойынша өз пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстары жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдылары жетілдіріледі. |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|||||||
|
Соңы |
Қолдану Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Түсіндіру. Дәптермен жұмыс. Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. Ой толғаныс кезеңі. «Мұражайда» тақырыбына берілген сызба бойынша әңгіме құрап жаз.
|
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау |
Топтық тапсырмалар. |
|||||||
|
Кері байланыс |
БББ кестесі
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Оқушыларға «Ашық микрофон»кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
«Ашық микро фон»
|
«Ашық микрофон» кері байланыс парағы |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ
Ашық сабақ
|
Педагогтің аты-жөні |
|||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сөйлем мүшелерін еске түсіремін |
||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.5.1* - дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, диаграмма) қажетті ақпараттарды табу, кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылау, бағалау |
||||||||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||||||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Жұмыс ережесін келісу Зерттейік Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! Суретке мұқият қара.
•Өз отбасың туралы бірнеше сөйлем құрап айт. Отбасының басында кім тұрады және оның мүшелері кімдер? ~ Сөйлем қүрамындағы сөздердің қызметі де отбасына - : ұқсайды. Сөйлемнің басында бастауыш тұрса, соңында баяндауыш тұрады. Олар тұрлаулы мүшелер деп аталады. Ал тұрлаусыз мүшелер сөйлемдегі ойды толықтырып тұрады. Кестені ауызша толтыр. • Сөйлем мүшелері туралы айт. Мысал келтір. 3. Мақалды оқып, жатқа жаз. Ойлаумен ой толады, Ойнаумен бой толады. • Сөйлем мүшелеріне талда. • Сөйлем мүшелерінің байланысын сызбамен көрсет. |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|||||||
|
Ортасы |
Білу және түсіну 4. Ребусты шешіп, шешуіндегі. сөзбен екі сөйлем құрап жаз. Ол сөз бірінде бастауыш, екіншісінде баяндауыш болсын. Дескрипторы: Тыңдалған материал бойынша өз пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстары жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдылары жетілдіріледі. |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|||||||
|
Соңы |
Қолдану Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Түсіндіру. Дәптермен жұмыс. Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. Ой толғаныс кезеңі. «Мұражайда» тақырыбына берілген сызба бойынша әңгіме құрап жаз.
|
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау |
Топтық тапсырмалар. |
|||||||
|
Кері байланыс |
БББ кестесі
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Оқушыларға «Ашық микрофон»кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
«Ашық микро фон»
|
«Ашық микрофон» кері байланыс парағы |
|||||||
шағым қалдыра аласыз

















