Материалдар / Ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге аттестация өту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қараша 2020
387
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың

тақырыбы

Дыбыстардың үндесу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.7.1 сөз ішінде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айту (сенбі – сембі, Жангүл –Жаңгүл)

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Ана тілің арың бұл,

Ұятың боп тұр бетте.

Өзге тілдің бәрін біл,

Өз тіліңді құрметте.

Жұмыс ережесін келісу

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.


Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

Ширату тапсырмасы.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

3.2.4.1 (Ұ; Т; Қ) Мəтінді тыңдау. Мəтіндегі негізгі ойды анықтап, ат қою. Мəтін мазмұны бойынша жоспар құру.

1-жаттығу. Ертегіні мұқият тыңдайды. Ертегіде не туралы

айтылғанын анықтайды.Оқушылардың топтық жұмысы ұйымдастырылады. Ертегі неліктен «Таңды іздеу» деп аталған деп ойлайсың? Сұрағын топта талқылап, өз ойларымен бөліседі.

Төменде берілген суреттердің қайсысы ертегі мазмұнына сай

келетінін анықтап, өз ойын дəлелдейді.

(МК; Ұ) Дереккөздерден сұрақ бойынша ақпарат табу,

талдау жасау білігін бағалау. Мұғалімнің сабақ мазмұнына байланысты алдын ала дайындаған сынып бұрышындағы материалдармен іздену жұмысы ұйымдастырылады.

«Қараңғы түн», «таң» сөздерінің мағынасына назар

аудартылады. Талдау жасатылады.

3.2.4.1 (Ұ; Т; ОТ; Қ) Жұмбақты оқып, шешуін табу.

2-жаттығу. Жұмбақты оқып, шешуін табады: əтеш.

3.1.7.1 (Ө; Қ) Сөз ішінде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айту. Сөздерді оқып,

көшіріп жазу.

3-жаттығу. Сөздерді оқып, көшіріп жазады. Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстырып, өз ой тұжырымдарын

жасайды. Оқулықта берілген жаңа ақпаратты оқып, өз ой

тұжырымдарымен салыстырып, талдау жасайды. Түсіндіру

жұмыстары жүргізіледі.

3.3.6.1 (Ө; Ж; Ұ; Қ) Тыйым сөздерді көшіріп жазу. Мазмұынына талдау жасау.

4-жаттығу. Тыйым сөздерді көшіріп жазады. Оқушылардың бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу жəне таза жазуы қадағаланып, бағыт беріледі. Жұппен жұмыс жасайды. Мұғалімнің көмегімен бір-бірінің қатесін тауып, түзетіп, орындалған жұмысты өзара

бағалайды. Тыйым сөздердің мағынасына талдау жасап, өз пікірін

білдіреді.

(МК; Т; Қ) «Уақытты тиімді пайдалану» туралы суреттердің көмегімен əңгіме құрастыру. Мұғалімнің басшылығымен оқушылардың сыни ойлау жəне коммуникативтік дағдыларын дамыту мақсатында «Коллаж

əңгіме» стартегиясы топтық жұмыс түрінде жүзеге асырылады. Сипаттамасы: Мұғалім оқушыларға түрлі түсті суреттері бар журналдар береді. Олар журналдардан ұсынылған тақырыпқа сəйкес суреттерді қиып алып, флипчартқа жабыстырып, əңгіме құрастырады. Мұғалім оқушыларға топтық жұмысты қорғаудың мақсаты мен қойылатын талаптарын белгілейді жəне қағазға түсіріп, сынып қабырғасына іліп қояды.

Дескриптор:

  • Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.

  • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.

  • Берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау


Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.






Оқылым, жазылым тапсырмалары.





Соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану



Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау


Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

«Білім сандығы» кері байланыс.


Сабақтан алған әсерлеріне кері байланыс береді.

«Білім сандығы» кері байланыс.

«Білім сандығы» кері байланыс парағы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!