Педагогтің
аты-жөні
|
Байғанбетова
Қамар
Бекмағанбетқызы
|
Күні:
|
|
Сынып:
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Сөйлем мүшелерін еске
түсіремін
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
4.2.5.1* - дереккөздерден (мәтін, сөздік,
сызба, кесте, диаграмма) қажетті ақпараттарды табу, кездескен жаңа
сөздердің мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты
қорытындылау, бағалау
|
Сабақтың
барысы.
|
|
Сабақтың
кезең
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Жұмыс ережесін
келісу
Зерттейік
Алдыңғы білімді еске түсіру
(ұжымда)
Бір-бірімізді
тыңдаймыз десек 1 рет қол
шапалақтаймыз!
Ұйымшыл боламыз
десек 2 рет
Белсенділік
танытамыз десек 3 рет
шапалақтаймыз!
Суретке мұқият
қара.
•Өз отбасың туралы
бірнеше сөйлем құрап айт. Отбасының басында кім тұрады және оның
мүшелері кімдер?
~ Сөйлем қүрамындағы сөздердің
қызметі де отбасына - : ұқсайды. Сөйлемнің басында бастауыш тұрса,
соңында баяндауыш тұрады. Олар тұрлаулы мүшелер деп аталады. Ал
тұрлаусыз мүшелер сөйлемдегі ойды толықтырып
тұрады.
Кестені ауызша
толтыр.
•
Сөйлем мүшелері
туралы айт. Мысал келтір.
3. Мақалды оқып,
жатқа жаз.
Ойлаумен ой
толады,
Ойнаумен бой
толады.
•
Сөйлем мүшелеріне
талда.
• Сөйлем мүшелерінің байланысын сызбамен
көрсет.
|
Психологиялық
ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және
жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Білу және
түсіну
4. Ребусты шешіп,
шешуіндегі. сөзбен екі сөйлем құрап жаз. Ол сөз бірінде бастауыш,
екіншісінде баяндауыш
болсын.
Дескрипторы:
Тыңдалған материал бойынша өз
пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған,
тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстары
жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым
дағдылары жетілдіріледі.
|
Берілген сұраққа
жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын орындау
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Қолдану
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындау.
Түсіндіру. Дәптермен
жұмыс.
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану.
Ой толғаныс
кезеңі.
«Мұражайда»
тақырыбына берілген сызба бойынша әңгіме құрап
жаз.
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
|
ҚБ: Бағдаршам
көздері арқылы бір-бірін
бағалау
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
БББ
кестесі
Білгенім
|
Білдім
|
Білгім
келеді
|
|
|
|
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Оқушыларға «Ашық
микрофон»кері байланыс парағы
таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|
Сабақтан алған
әсерлерін стикерге жазып, суретін
жібереді.
|
«Ашық
микро
фон»
|
«Ашық
микрофон»
кері байланыс
парағы
|