Ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге аттестация өту
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: қазақ тілі

Ортақ тақырып:

«Менің мектебім»

Сабақтың тақырыбы:

Мәтін дегеніміз не?

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты:

Сынып: 2«А»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

2.2.6.1 Мұғалімнің көмегімен белгілі бір тақырыпта жазылған мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын ( жанр / мәтін түрі ) табу

2.3.3.1 Мұғалімнің көмегімен оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құру және тірек сөздерді пайдалана отырып мазмұндама жазу; 2.3.5.1 Жіберілген пунктуациялық, орфографиялық және әріптік қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету және құраған сөйлемін толықтыру;


Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар орындай алады:

Дауыссыз дыбыс түрлерін ( қатаң, ұяң, үнді ) ажыратады, және дауыссыз дыбыстарының емлесін сақтап жазады;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Мәтіннің мазмұнына бағытталған сұрақтар қоя біледі;

Кейбір оқушылар орындай алады:

Тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құрайды;

Бағалау критерийлері


1. Белгілі бір тақырыпта жазылған мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын ( жанр / мәтін түрі ) табуды үйренеді;

2.Оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құруды біледі;

3. Тірек сөздерді пайдалана отырып мазмұндама жазуды түсінеді;

Тілдік мақсат

Мектеп-школа

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Не себепті......деп ойлайсыз

1. Дауыссыз дыбыстар қаншаға бөлінеді?

2.Дауысты дыбыстар қаншаға бөлінеді ?

3. н ,ң іәріптері қандай дыбыстарға жатады?

Алдыңғы оқу

Дауыссыз н мен ң

Ишара

Жасыл-түсіндім; қызыл – сыныптасымның көмегімен түсіндім;

Сары- көмек қажет, түсінбедім.

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)

ресурстар


Басы



«Шаттық шеңбер»

Балалар бір-бірімен амандасып, танысады, жылы тілек тілейді.

Балаларды бейджиктеріндегі суреттің ретімен үш топқа бөлемін.

Сары ,қызыл ,жасыл , житондар

Ортасы





1- жаттығу: «Оқы»ҰЖ

Дескриптор:

1. Тыңдалған мәтіннің бөліктерін салыстырады;

2. Байланыспаған сөйлемдерді табады;

3 . Мәтін құрамының мазмұнын түсінеді;

4. Мәтінді көшіріп жазады;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ « Жұлдызшалар»

Есте сақта! Соңғы бөлікте мәтін берілген. Мәтін құрамындағы сөйлемдер мазмұны жағынан өзара байланысқан.

2-жаттығу: «Сұрақтарға жауап бер»ТЖ

Дескриптор:

1. Берілген сұрақтарға жауап береді;

2. Жазған жауаптарының мазмұнын тексереді;

3. Мәтіннің негізгі ойын анықтайды;

4. Мәтін мазмұнына сәйкес тақырып таңдайды;

4. Бір-бірінің жұмыстарын бағалайды;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ « Жұлдызшалар»

Сергіту сәті

3-жаттығу: «Түсініп оқы» ЖЖ

Дескриптор:

1. Мәтіннің тақырыбына сәйкес келетін бөлікті табады;

2. Мәтінді түсініп оқып, мазмұндайды;

3. Мәтінді анықтауды үйренеді;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ «Жұлдызшалар»


4-жаттығу: «Мәтін құра»ТЖ

Дескриптор:

1. Берілген иллюстрацияға сүйеніп, мәтін құрап жазады;

2. Мәтіннің тақырыбын атайды;

3. Бір-бірін тыңдап, толықтырады, бағалайды;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ « Жұлдызшалар»


Бейджик

Тер















іс-қимылмен көрсетеді














Соңы




Үй тапсырмасы: 72-бет 5-жаттығу ереже жаттау


Кері байланыс: «Білім ағашы»

Білім ағашы парақ

шасы стикер

Қосымша мәліметтер


Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз? Қабілетті оқушыға қосымша карточкалар беремін.

Барлық оқушылар орындай алады:

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Кейбір оқушылар орындай алады:

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын.

Пәнаралық байланыс – музыка, көркем еңбек, АКТмен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

Ауызбіршілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.



Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.11.2020
428
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі