Материалдар / Ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге аттестация өту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2020
353
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: қазақ тілі

Ортақ тақырып:

«Менің мектебім»

Сабақтың тақырыбы:

Мәтін дегеніміз не?

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты:

Сынып: 2«А»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

2.2.6.1 Мұғалімнің көмегімен белгілі бір тақырыпта жазылған мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын ( жанр / мәтін түрі ) табу

2.3.3.1 Мұғалімнің көмегімен оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құру және тірек сөздерді пайдалана отырып мазмұндама жазу; 2.3.5.1 Жіберілген пунктуациялық, орфографиялық және әріптік қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету және құраған сөйлемін толықтыру;


Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар орындай алады:

Дауыссыз дыбыс түрлерін ( қатаң, ұяң, үнді ) ажыратады, және дауыссыз дыбыстарының емлесін сақтап жазады;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Мәтіннің мазмұнына бағытталған сұрақтар қоя біледі;

Кейбір оқушылар орындай алады:

Тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құрайды;

Бағалау критерийлері


1. Белгілі бір тақырыпта жазылған мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын ( жанр / мәтін түрі ) табуды үйренеді;

2.Оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құруды біледі;

3. Тірек сөздерді пайдалана отырып мазмұндама жазуды түсінеді;

Тілдік мақсат

Мектеп-школа

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Не себепті......деп ойлайсыз

1. Дауыссыз дыбыстар қаншаға бөлінеді?

2.Дауысты дыбыстар қаншаға бөлінеді ?

3. н ,ң іәріптері қандай дыбыстарға жатады?

Алдыңғы оқу

Дауыссыз н мен ң

Ишара

Жасыл-түсіндім; қызыл – сыныптасымның көмегімен түсіндім;

Сары- көмек қажет, түсінбедім.

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)

ресурстар


Басы



«Шаттық шеңбер»

Балалар бір-бірімен амандасып, танысады, жылы тілек тілейді.

Балаларды бейджиктеріндегі суреттің ретімен үш топқа бөлемін.

Сары ,қызыл ,жасыл , житондар

Ортасы





1- жаттығу: «Оқы»ҰЖ

Дескриптор:

1. Тыңдалған мәтіннің бөліктерін салыстырады;

2. Байланыспаған сөйлемдерді табады;

3 . Мәтін құрамының мазмұнын түсінеді;

4. Мәтінді көшіріп жазады;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ « Жұлдызшалар»

Есте сақта! Соңғы бөлікте мәтін берілген. Мәтін құрамындағы сөйлемдер мазмұны жағынан өзара байланысқан.

2-жаттығу: «Сұрақтарға жауап бер»ТЖ

Дескриптор:

1. Берілген сұрақтарға жауап береді;

2. Жазған жауаптарының мазмұнын тексереді;

3. Мәтіннің негізгі ойын анықтайды;

4. Мәтін мазмұнына сәйкес тақырып таңдайды;

4. Бір-бірінің жұмыстарын бағалайды;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ « Жұлдызшалар»

Сергіту сәті

3-жаттығу: «Түсініп оқы» ЖЖ

Дескриптор:

1. Мәтіннің тақырыбына сәйкес келетін бөлікті табады;

2. Мәтінді түсініп оқып, мазмұндайды;

3. Мәтінді анықтауды үйренеді;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ «Жұлдызшалар»


4-жаттығу: «Мәтін құра»ТЖ

Дескриптор:

1. Берілген иллюстрацияға сүйеніп, мәтін құрап жазады;

2. Мәтіннің тақырыбын атайды;

3. Бір-бірін тыңдап, толықтырады, бағалайды;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ « Жұлдызшалар»


Бейджик

Тер















іс-қимылмен көрсетеді














Соңы




Үй тапсырмасы: 72-бет 5-жаттығу ереже жаттау


Кері байланыс: «Білім ағашы»

Білім ағашы парақ

шасы стикер

Қосымша мәліметтер


Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз? Қабілетті оқушыға қосымша карточкалар беремін.

Барлық оқушылар орындай алады:

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Кейбір оқушылар орындай алады:

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын.

Пәнаралық байланыс – музыка, көркем еңбек, АКТмен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

Ауызбіршілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.



Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!