Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Жұмыс ережесін
келісу
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
Уақытты
үнемдейміз!
Нақты,дәл жауап
береміз!
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
Сабаққа белсене қатысып,
жақсы бағааламыз!
Алдыңғы білімді еске
түсіру (ұжымда)
Бұл жұмыс түрі бүкіл сынып
оқушыларының бір мезгілде жұмысқа жұмылдырылуын қамтамасыз етеді.
Оқушылардың барлық сұрақтарына мұғалім жұмыстың алдында жауап беруі
тиіс, бұл оқушыларды да, мұғалімді де
алаңдатпайды.
Мен
кіммін?
(Ұ) Балалар шеңбер құрып
отырады.
Әрбір бала кезектесіп өзі
туралы
хабарлайды:
аты-жөні;
жасы;
өзіне не
ұнайды?
Сен мектепалды
даярлық
сыныбында оқыдың
ба?
Сен онда не үйрендің
?
|
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып,
тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне
қарай орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Мәтінді оқып, белгіленген
сөздерднені білдіретінін ойлан.
Кез келген адамның өз отбасы
бар. Отбасы –қоғамның бір бөлшегі. Оған бір үйде бірге тұратын ең
жақын адамдар жатады. Олар: атасы мен әжесі, әкесі мен шешесі,
ағасы мен әпкесі және
іні-қарындастары.
(Ж) Оқушыларды жұптарға
бөліңіз. Олар кім екенін және қайда
тұратынын айта отыра өздерін
таныстырады. Одан кейін оқушылар
өз өмірінің кейбір сәттерін
талқылайды:
1. ұнататын заты, аяқ киімі
және киімі;
2. естеліктері; өзі туралы
қызықты (ерекше) жайттар;
Оқушылардың үйден әкелген
фотосуреті (немесе мұғалім ұсынғын
фотосуреттер).
(Ж) Кері байланысты жүзеге
асыруүшін оқушылар жұптаса отырып,талқылау нәтижелерімен сыныпты
таныстырады.
«Баяндама»
Мұғалім оқушыларға мәтінді
оқуға, соңынан оның мазмұнын сурет, сызба түрінде беруді ұсынады.
Бұл «шпаргалканы» оқушы оң жағындағы көршісіне береді.Енді
әрқайсысы өз көршісінің суреттерін не сызбаларын қолдана отырып,
осы мәтін бойынша «баяндама» жасайды. «Баяндама» мазмұнын неғұрлым
кең ашып, оны қорғап, ең жақсы өрнекті ұсынған оқушы жеңімпаз
болады.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
(Ө/Ж) Сыныпқа олар өзсыныптасының
портретін салатындарын хабарлаңыз. Портрет сыныпқа ілініп қойылады.
Суретте
сыныптасы қандай көңіл-күйде
екендігін (бақытты, мұңлы, ойлы)
көрсетуі, яғни алдында
талқыланған үш ерекше белгіні бейнелеуі тиіс. Әрбір жұмысқа қол
қойылады. Оқушылар өз
портреттерімен
алмасады және онда салынған
суретті талқылайды.
Дескриптор:
өзін мектеп оқушысы және
сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттайды.
тұлғаның қоғамдағы рөлін
түсіндіреді.
адам өмірінің маңыздылығын
анықтайды.
|
Берілген сұраққа жауап
беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта, ұжымда)
«Көршіңе әңгімелеп бер»
әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс
жасайды.
Жұмыс дәптеріндегі
жазылым тапсырмаларын орындау
|
Форматив
ті
бағалау
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырма
лары.
|
Соңы
|
«Былғары
қолғап»
Ойын шарты: үш адамнан тұратын
топтарға бөлініңдер: екі ойыншы, бір төреші. Мұғалім нұсқаған
уақытта берілген тақырып бойынша сұрақ-жауап сағатын
ұйымдастырасыңдар. Ол қарсыласың тоқтап қалғанша жалғаса береді.
Төреші есеп жүргізіп отырады. Рөлдермен ауысып жүргізуге
болады.
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
|
ҚБ: Бағдаршам көздері
арқылы бір-бірін бағалау
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Оқушыларға «Ашық
микрофон» кері байланыс парағы
таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|
Сабақтан алған әсерлерін
стикерге жазып, суретін жібереді.
|
«Ашық
микро
фон»
|
«Ашық
микрофон»
кері байланыс
парағы
|