Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Жұмыс ережесін
келісу
Зерттейік
Алдыңғы білімді еске түсіру
(ұжымда)
(МК) Оқушыларға құс пен ұшақ,
медуза мен ғарыш кемесі, балық пен сүңгуір қайық, найзағай мен
электр шамы бейнеленген бейнефрагмент не суреттерді қарап шығуды
ұсыныңыз. Оқушылармен бірге тірі табиғат нысандарын бақылаудың адам
үшін ғылым мен техникадағы жаңалықтарға қаншалықты әсер еткенін
талқылаңыз.
|
Психологиялық ахуалға
берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа
сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
(Т) Топтарға найзағайлы жауын
астында ұшып келе жатқан құс бейнеленген бір суреттен таратыңыз.
Сурет бойынша тірі табиғат нысанын (құс), табиғат құбылысын (жауын)
және үдерісті (қозғалыс, құстың демі) анықтауды
ұсыныңыз.
(Т) Оқушыларға топта қоршаған әлем
нысандары мен үдерістері, табиғат құбылыстары бейнеленген бірнеше
суреттерді қарастыруды ұсыныңыз. Оқушылардан суреттерді екі топқа:
тірі табиғат нысандары мен құбылыстарға бөліп шығуды сұраңыз. Жұмыс
соңында оқушылар өз таңдауларын негіздеп айтуы
қажет.
Дескриптор:
құбылыстар, қоршаған
әлем үдерістері мен
нысандарын зерттеудің
қажеттілігін түсіндіреді.
ғылым мен техниканың
дамуы үшін қоршаған әлем нысандарын бақылаудың маңыздылығын
талқылайды
бір-біріне өзінің
қоршаған әлемді бақылаулары туралы
әңгімелейді.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын орындау
|
Берілген сұраққа жауап
беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Жұмыс дәптеріндегі
жазылым тапсырмаларын орындау
|
Форматив
ті
бағалау
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
Суреттерді
салыстыр.
Екінші сурeттегі
өсімдіктерге не болғанын түсіндір. Оларға не
жетіспеді?
ҚБ: Бағдаршам көздері
арқылы бір-бірін бағалау.
Жұмбақты
шешіңдер:
Бір шар бар кіріп шығар есігі
жоқ,
Су ішер, нан жемейді, тамағы
тоқ.
Ішінде көп балапан етер
мекен,
Ас қылып сойып жесең балдай
екен. (Қарбыз) Құдая, құдіретіңнің
панасынан,
Таңым бар мен құдайдың бар
күшіне,
Анасы туады екен
баласынан. (Қауын) Ұзын - ұзын
әулие,
Онан да ұзын
әулие.
Тораңғылдың
түбінде,
Теңкиіп жатқан
әулие. (Асқабақ) Үстіне тігіп көк
шатыр,
Астында қызғылт дәу
жатыр. (Қызылша) Үлпершекке қан
құйып,
Үріп талға
байладым. (Бүлдірген)
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
|
ҚБ: Бағдаршам көздері
арқылы бір-бірін бағалау
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Оқушыларға «Ашық
микрофон» кері байланыс парағы
таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|
Сабақтан алған әсерлерін
стикерге жазып, суретін жібереді.
|
«Ашық
микро
фон»
|
«Ашық
микрофон»
кері байланыс
парағы
|