Материалдар / Ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Математикалық ұйымдарын қалыптастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Сәуір 2021
431
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: ҚМТҚ

Тақырыбы: «Үлкен-кіші, түсіне қарай ажырат»

Мақсаты: балаларға заттарды түсіне, көлеміне қарай ажырата алуды үйрету. Үлкен-кіші туралы ұғымдарын қалыптастыру. Заттарды түстеріне, түрлеріне қарай ажыратып салыстыруды меңгерту.

Міндетті:1. Ойлау, көріп тану, есте сақтау қабілеттерін арттыру.

2. Қоршаған ортамен жан-жануарларға қамқор бола білуге тәрбилеу.

3. Үлкен-кішіні ажыратып салыстыра білуге үйрету.

Көрнекі-құралдар: карточкалар (таратпалы),

Сөздік жұмыс: үлкен-кіші,

Әдіс-тәсіл: Зайцев технологиясы, Дьенеш блогы, аудио-запись, видое-запись, сергіту сәті,

Билингвальдік компонент: қызыл - red, көк- blue, жасыл-green

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Жағымды

Жағымсыз

Мотивациялық-қозғаушылық













Ұйымдастырушылық-ізденістік








Шаттық шеңбері: ауа шары арқылы тәрбиеші балалармен танысады.

1.Ой толғаныс әдісі:

«Сиқырлы қорап»:

Мақсаты: заттарды көлеміне қарай ажыратуды үйрету.

Сөздік жұмысы: үлкен-кіші



2. Ғажайып сәт: Қоян келеді:

Сәлеметсіңдер ме балалар, мен орманда қыдырып жүріп, сендерге қалай келіп қалғанымды білмей қалдым, мен қысқа дайындалып жүрмін, азық жинап жүрмін. Азық жинау оңай емес, сендер маған көмектесесіңдерсме?

Ендеше мен сендерге арнап тапсырмалар алып келдім, орындайсындарма?

3.Ассоциация әдісі:

-Дьенеш блогы пішіндермен жұмыс

-Балалар мынау төртбұрыш

-Бұнын түсі қандай?

4.Сергіту сәті: видео запись арқылы





5.Дидактикалық ойын: «Түстеріне қарап орналастыру» (түрлі-түсті пазл арқылы ойнату)

Мақсаты: түстер бойынша орналастыра алуға үйрету.

5.Билингвальдік компонент: қызыл-красный-red

Аудио запись арқылы



7.Шығармашылық жұмыс: «Қоянға сәбіз сыйлаймыз»

Мақсаты: тұзды қамырдан алақан арасында уқалау әдісімен сәбізді мүсіндеу.

Қоян: -рахмет, балалар сендерге. Енді мен орманға оралайын. (музыка әуенімен бөлмеден шығып кетеді)


Бір-біріне жылы тілектер тілеп, танысады.



Шарты: сиқырлы қорапқа қолдарын салып, сипап-сезу арқылы затты көлеміне қарай айту.



Балалар қайталайды















-Иә



-әрине орындаймыз









-қайталайды,түстерін атап жауап береді











Іс-әрекетпен орындайды







Шарты: балалар орындарында орындайды









Жеке және хормен қайталайды.



Балалар қайталайды







Тұзды қамырды пайдалана отырып, алақан арасында уқалау арқылы қоянға сәбізді мүсіндеп сыйлайды.




Рефлексивті- түзетушілік

Қорытынды:

8. -Раунд-Робин әдісі:

Мнемокесте арқылы

Тәрбиеші балалармен бірге

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін қорытынлайды.

-Көңіл-күйіміз қандай?

(смайликпен көрсету)







-қайталайды





Күтілетін нәтиже:

біледі: пішіндерді біледі

игереді: түсіне, көлеміне қарай ажырата алуды

меңгереді: Раунд-Робин әдісі арқылы қорытындылау








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!