Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
6мин
Өткен білімді еске
түсіру
5мин
Жаңа
білім
20
мин
Бекіту
7мин
Кері
байланыс
7мин
|
Оқушыларды қатарға тұрғызу.
Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар
аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен
таныстыру. Бағалау критерийлерін
анықтау. Техника қауіпсіздігін
ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау.
Тыныс жолдарын қалпына
келтіру.
Снарядтардағы гимнастикалық
жаттығулар техникасын оқу (Ж, ЖЖ, Т, Ф) Үш тәсілмен арқанмен
өрмелеу.Үш тәсілмен арқанмен өрмелеуді б.к.-тұрып асылу, басынан
жоғары тура қолмен ұстаудан бастайды. Бірінші амал: аяқты алға
қарай бүгу, олармен арқанды қармау, отырып асылуға өту. Екінші
тәсіл: аяқты алға жазу, қолда тартылу, бүгілмен қолда тұрып,
асылуға өту. Үшінші тәсіл: қолдарды кезекпен қармау, тұрып асылуға
өту.
Сұрақ:Неліктен біз снарядтарға
қауіпсіз мінуіміз және түсуіміз керек? Снарядтарға қалай қауіпсіз
мінуге және түсуге болады? Сендер секіруді орындаған кезде, оны
сапалы орындау үшін нені істеу
қажет?
Төменде берілген сурет бойынша
кіші ат снарядынан секіру техникасын
орындаңыз.
1. Кіші ат ені мен ұзындығын
сақтай отырып аяқты алшақ қойып
секіріңіз.
2. Гимнастикалық көпірді
снарядтан ығыстырыңыз (1 м
дейін).
Жұптық
жұмыс.
Жаттығу барысында тактиканы,
стратегия мен құрылымдық идеяны
талқылаңыз.
Инклюзивті білім алушыға
тапсырма:
әр түрлі бұлшық еттерге ширату
жасау тапсырмасын беру.Төменде берілген гимнастика
кешенінің жаттығуларын орындаңыз. Жеткен жетістіктері мен
қателіктеріңізді талқылаңыз.
Спорттық және қозғалмалы
ойындар.
Баскетбол
ойыны:
Бір орында тұрып допты бір
қолмен иықтан торға лақтыру әдісін
үйрету;
Қозғалыс кезінде допты бір
қолмен иықтан себетке лақтыру әдісін
үйрету;
Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер
туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты
меңгеру деңгейін анықтау.
Сұрақ-жауап арқылы кері
байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан
жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді
атайды. Жетілдіру жаттығуларын
ұсынады.
Оқушының әрекеті:
Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ
қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ
басындағы мұғалім сұрағына жауап
береді
|
Оқушылар қатарға тұрады.
Амандасады. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен
танысады.
Оқушылар снарядтарда жұмысты
бастамас бұрын, қауіпсіздік мәселелерін талқылаңыз. Ұшудың үш
кезеңінің әрқайсысының маңыздылығын талқылаңыз: дайындық, итерілу
(пішін) және қону.
гимнастика жаттығуларын
орындағанда техника қауіпсіздігін
сақтайды;
- гимнастикалық аттан секіру
жаттығуының орындалу реттілігін
орындайды;
- аяғын бүкпейді және бақай
ұштарын созады;
- кеудесін тік, басын
көтеріңкі, қолын түзу
ұстайды;
- гимнастика жаттығуын толық
орындайды;
- жаттығудың тактикасын,
стратегиясын және құрылымдық идеясын жұпта
талқылайды
Өткен тақырып туралы кері
байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап
береді.
|
Бас бармақ
әдісі
Комментарий
|
Доп,
алаң
|