Материалдар / Ашық сабақ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары: "Снарядтарда гимнастикалық жаттығудың техникасын үйрету. Спорттық және қозғалмалы ойындар".5 сынып.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Наурыз 2022
379
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

21

Пәні:

Дене шынықтыру

Бөлім:

3-бөлім. Гимнастика арқылы денсаулықты нығайту

Педагогтің аты-жөні:

Оразханов А.Р

Күні:

22.11.2021

Сынып: 5Ә

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Снарядтарда гимнастикалық жаттығудың техникасын үйрету

Спорттық және қозғалмалы ойындар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.1.5.5. Аздаған ауқымдағы дене жаттығуларының тактикасын, стратегиясын және құрылымдық идеяларын білу және сипаттау

Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгеру

Сабақтың мақсаты

Бірқатар дене жаттығуларының тактикаларын, стратегиялары мен құрылымдық идеяларын қолдану және бағалау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақы

ты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру

6мин






Өткен білімді еске түсіру

5мин



Жаңа білім

20 мин




























Бекіту

7мин



Кері байланыс

7мин

Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.


Снарядтардағы гимнастикалық жаттығулар техникасын оқу (Ж, ЖЖ, Т, Ф) Үш тәсілмен арқанмен өрмелеу.Үш тәсілмен арқанмен өрмелеуді б.к.-тұрып асылу, басынан жоғары тура қолмен ұстаудан бастайды. Бірінші амал: аяқты алға қарай бүгу, олармен арқанды қармау, отырып асылуға өту. Екінші тәсіл: аяқты алға жазу, қолда тартылу, бүгілмен қолда тұрып, асылуға өту. Үшінші тәсіл: қолдарды кезекпен қармау, тұрып асылуға өту.

Сұрақ:Неліктен біз снарядтарға қауіпсіз мінуіміз және түсуіміз керек? Снарядтарға қалай қауіпсіз мінуге және түсуге болады? Сендер секіруді орындаған кезде, оны сапалы орындау үшін нені істеу қажет?

Төменде берілген сурет бойынша кіші ат снарядынан секіру техникасын орындаңыз.

1. Кіші ат ені мен ұзындығын сақтай отырып аяқты алшақ қойып секіріңіз.

2. Гимнастикалық көпірді снарядтан ығыстырыңыз (1 м дейін).

Жұптық жұмыс.

Жаттығу барысында тактиканы, стратегия мен құрылымдық идеяны талқылаңыз.

Инклюзивті білім алушыға тапсырма:

әр түрлі бұлшық еттерге ширату жасау тапсырмасын беру.Төменде берілген гимнастика кешенінің жаттығуларын орындаңыз. Жеткен жетістіктері мен қателіктеріңізді талқылаңыз.

Спорттық және қозғалмалы ойындар.

Баскетбол ойыны:

Бір орында тұрып допты бір қолмен иықтан торға лақтыру әдісін үйрету;

Қозғалыс кезінде допты бір қолмен иықтан себетке лақтыру әдісін үйрету;


Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау.

Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады.

Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді

Оқушылар қатарға тұрады. Амандасады. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.

Оқушылар снарядтарда жұмысты бастамас бұрын, қауіпсіздік мәселелерін талқылаңыз. Ұшудың үш кезеңінің әрқайсысының маңыздылығын талқылаңыз: дайындық, итерілу (пішін) және қону.

гимнастика жаттығуларын орындағанда техника қауіпсіздігін сақтайды;

- гимнастикалық аттан секіру жаттығуының орындалу реттілігін орындайды;

- аяғын бүкпейді және бақай ұштарын созады;

- кеудесін тік, басын көтеріңкі, қолын түзу ұстайды;

- гимнастика жаттығуын толық орындайды;

- жаттығудың тактикасын, стратегиясын және құрылымдық идеясын жұпта талқылайды

Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді.













Бас бармақ әдісі

























Комментарий
































Доп,

алаң





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ