Материалдар / ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Сұрақ жауап. 1. Көрініс дегеніміз не? 2. Скретч программасы қандай программа? 3. Тізім дегеніміз не? 4. Кейіпкер дегеніміз не? 5. Цикл дегеніміз не? Жаңа сабақтың тақырыбын ашу «Адасқан әріптер» әдісі арқылы анықтаймыз. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Желтоқсан 2022
503
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Ойын құру

Педагогтың аты-жөні


Тексерген


Сынып: 3 «Б» күні:25.11.2022

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Кейіпкерлер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

3.4.2.4 программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

Сабақтың мақсаттары :

Барлық оқушылар:

Көрініс пен кейіпкердің айырмашылықтарын атай алады.

Көптеген оқушылар:

Жобаға кейіпкерлерді қосудың түрлерін үйренеді.

Кейбір оқушылар:

Программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеуді үйренеді.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


10 мин

Оқушылармен амандасу.


Оқушылар сабақтың бастапқы кезінде мұғалімнің «Барабан әдісімен» үш топқа бірігеді.

Кейіпкер

Скретч

Көрініс

Өткен сабақты пысықтау.

Үй тапсырмасын «Кім білімпаз» әдісі арқылы сұрау.

Сұрақ жауап.


  1. Көрініс дегеніміз не?

  2. Скретч программасы қандай программа?

  3. Тізім дегеніміз не?

  4. Кейіпкер дегеніміз не?

  5. Цикл дегеніміз не?

Жаңа сабақтың тақырыбын ашу «Адасқан әріптер» әдісі арқылы анықтаймыз.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.



1.Мұғаліммен амандасады.


2. Wordwall –да берілген сұрақтарға жауап береді. Жауап берген оқушы смайлик арқылы бағаланады














Смайлик арқылы




















Wordwall


https://wordwall.net/resource/38459608/%d1%81%d2%b1%d1%80%d0%b0%d2%9b-%d0%b6%d0%b0%d1%83%d0%b0%d0%bf-%d3%99%d0%b4%d1%96%d1%81%d1%96

Сабақтың ортасы



10 мин



































15 мин






















5 мин

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

§11 Кейіпкерлер. 40 бет.






Жеке жұмыс. Дәптермен жұмыс.



Сергіту сәті





Дескриптор:

Скретчте практикалық жұмысты орындайды




Дескриптор:


Карточкалардағы тапсырманы топпен орындайды


Мұғалімді тыңдайды





































Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

Сабақтың мақсаттарымен танысады.

еке жұмыс

Дәптермен жұмыс.


1-тапсырманы орындайды





Видеодағы әрекеттерді қайталайды





Оқушылар практикалық жұмысты орындайды










Топтық тапсырма.


Топппен ақылдасып орындайды.


Карточкаға жауабын жазады.






















































































Интербелсенді тақта,





























Оқулық, дәптер







Оқулық, дәптер


Hand Animation программасында видео







https://www.youtube.com/watch?v=BQCixN2Fqgw


https://www.youtube.com/watch?v=04JHgVdcRuM

Скретч

Программасы


Оқулық,


компьютер








Карточка



































Сабақтың соңы

5 мин

1.Әр тапсырманың соңында «Смайлик» пен бағаланады.


Кері байланыс «Бағдаршам әдісі»


Стикерлерді бағдаршамға жабыстырады

Жиналған смайликтер бойынша Excel-де жасалған таблица бойынша бүгінгі сабаққа қатысқанын бағалайды

Excel






Стикер,


Бағдаршам,


Программа Genially

Үй тапсырмасы

§11,44- 42 бет «Үй тапсырмасы»






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!