І.Қызығушылығын ояту
Оқушылармен амандасу,түгелдеу
Балалар, бүгінгі сабақта
топпен жұмыс жасаймыз. Оқушылар әр дұрыс жауабы үшін смайлик алады.
Сабақ соңында қай топ жеңгенін смайлик саны арқылы
анықталады.
Өткен тақырыпты
қайталау
Сұрақтар қою.Топтық
жұмыс
-Өсімдіктермен жануарлардың байланысы
қандай?
-Жорғаторғай мен тиін өсімдіктердің тұқымының
таралуына қалай көмектеседі?
-Жолжелкен сияқты шөптесін өсімдіктер қалай
көбейеді?
-Жануарларға қандай өсімдіктер
қажет?
ІІ.Мағынаны тану
Оқушыларға аудио
тыңдату.
1-тапсырма. Суреттермен
жұмыс.
Жеке жұмыс
Тақтада жануарлардың суреттері
ілулі тұрады. Оқушыларға төмендегідей сұрақтар қойылады: -Тақтада
нелердің суреттері бар?
-Оларды қандай топтарға бөлуге
болады?
Ендеше, әр топ өз атына сәйкес суреттерді алады
және мекен ететін орнын айтады.
1 топ: Бауырмен жорғалаушылар
2 топ: Құстар
3 топ: Жәндіктер
4топ:
Сүтқоректілер
-Жануарларды тағы қандай топтарға бөлуге
болады? Мұғалімнің
түсіндірме сөзі: Сүтқоректілер — төлдерін сүтпен қоректендіреді.
Жәндіктер немесе бунақденелілер :
денесі өте жұмсақ,
нәзік Бауырымен жорғалаушылар-бауырымен
жорғалап қозғалады Құстар-олар ұшады.
Теңіз
жануарлары: медуза, теңіз
жұлдызы Қосмекенділер—құрлықта да,суда да тіршілік етеді
Балықтар-суда тіршілік етеді.
Жануарлар омыртқалы және омыртқасыздар деп те
бөлінеді. . -Біздің бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы Омыртқалы және омыртқасыз
жануарлар. Сабақтың мақсаты
жануарларды омыртқалы және
омыртқасыздар деп жіктеу және оларды тіршілік ортасына қарай
ажырату. 2-тапсырма. Жұмбақ жасыру. Жеке жұмыс 1.Жолбарысқа ұқсайды, Тышқанды ғана
ұстайды.(Мысық). 2. Суда жүрсе өнеді, Судан
шықса өледі. (Балық). 3. Көктемде келіп, күзде
кетеді, Жаздай бауда әндетеді.
(құстар) 4.
Қоңырауға ұқсас,теңіз суында жүзіп
жүреді (Медуза) -Неліктен жоғарғы сөреде төртінші жануардың қаңқасы жоқ?
-Қаңқаның қызыл сызықпен көрсетілген бөлігі қалай аталатынын
білесің бе? Омыртқа-сүйек пен бұлшық
етті біріктіріп ұстап тұратын тірек. Алайда жануарлардың бәрінде
бірдей омыртқа болмайды. 3-тапсырма.
Сөзді тап. Топтық жұмыс
Суреттегі жануарлардың қайсысында омыртқа жоқ?
Оларға сәйкес келетін әріптерден сөз құра.Бұл сөз омыртқаның басты
қызметін білдіреді.Қорытынды жаса: қандай жануарларда омыртқа
болмайды?
Сергіту сәті.Мозайка
құрастыру. Топтық жұмыс
Оқушыларға жануарлар мозайкасы беріледі.Құраған
жануарларының омыртқал немесе омыртқасыз екенін айтады.
Мәтінмен жұмыс. Оқушыларға «Есте сақта!» мәтінін оқытамын.
Жеке жұмыс Жеке жұмыс –Мектеп
алаңынан немесе саябақтан қандай омыртқалы және омыртқасыз
жануарларды кездестіруге болады?

-Омыртқасыз жануарлар қалай
қорғанады? -Олар тіршілік ету ортасына қалай
бейімделеді?

«Ия» , «жоқ»
әдісі Топтық
жұмыс (
әр дұрыс жауаптың тұсына « қосу таңбасын +
қойыңыз»
Мақсаты:алған білімін қаншалықты
меңгергенін
анықтайды
Дескриптор:Кестедегі сұрақтарға жауап
береді.
Сұрақтар
|
Ия
|
Жоқ
|
Төрт түлікті омыртқасыз жануарға
жатқызуға бола ма?
|
|
|
Омыртқалы жануарды тек шөлді жерлерде
кездеседі
|
|
|
Балық омыртқасыз жануар
|
|
|
Омыртқалы жануардың ішкі қанқасы болады
ма?
|
|
|
Құстар омыртқалы ма?
|
|
|
Құрттар омыртқалы
|
|
|
Жұмыс парағы.Жеке жұмыс Омыртқалы, омыртқасыз жануарларды
ажыратады Ой
қозғау.Сұрақтар қою
арқылы сабақты қорытындылаймын. Жеке жұмыс -Бұгінгі сабақта қандай тақырыппен
таныстық? - Омыртқасыздар деп неге аталған?
-Омыртқалылар дегенді қалай түсінесіңдер?
-Омыртқалылардың омыртқасыздардан
айырмашылығы қандай? Үйге тапсырма. 1.Төмендегі сұрақтарға жауап іздеу.
-Омыртқасыз жануарлар қалай қорғанады? -Олар тіршілік ету ортасына
қалай бейімделеді? 2. Әр оқушы өзіне ұнаған жануардың суретін
салады немесе мүсінін жасайды және міндетті түрде омыртқасын
көрсету. Жеңімпаз
топты анықтау. Әр
топ жинаған смайликтерін санайды.Көп смайлик жинаған топ жеңіске
жетеді. Кері
байланыс. «Ұстазға
хат»
|