Сабақтың
басы
8
минут
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі.
-а/Оқушыларды
топтарға бөлу.
2.Жаңа сабаққа
кіріспе:
1-жұмыс:Ой қозғау «
Иә, жоқ» әдісі.
Кесте бойынша
тұжырымдарға жауап бер.
2-жұмыс:
/1-Слайд арқылы ауыз
әдебиетінің түрлерін еске түсіріп
өтемін/
3-жұмыс:
«Поп корн» әдісі
арқылы топтарға сұрақтар
беремін.
/Балалар берілген сұрақтарға
мүмкіндігінше попс әдісін қолданып жауап
беріңдер./
1.Абай туралы толық мәлімет
айт.
2.Абайдың шын аты
кім?
3.Абайдың әкесі
кім?
4. Абайдың әжесі
кім?
5.Абайдың шешесі
кім?
6. Ауыз әдебиетін тыңдап өскен
адамдарға кімді жатқызуға болады? /попс
әдісі/
7. Абайдың қанда
өлең-шумақтарын
білесің?
8.Абайдың 15ші қарасөзін кім
біледі?
9.Абай кішкентай кезінде ауыз
әдебиетінің қандай үлгілерін жақсы көрді?/попс әдісімен жауап
беруге болады/
10.Абай жолы роман-эпопеясын
жазған адам кім?
/-Мұғалімнің
сұрақ-жауабынан кейін
/
-Біз балалар 3 сыныпта Абайдың
кішкентай кезі яғни ертегіні жақсы көретін шағы туралы өтсек,енді
бүгінгі сабақта хат таныған,өлең сөздің парқын білетін,ел ішіндегі
шешен жыршылардың жырларын түсіне алатындағы жасөспірім шағымен
танысатын боламыз.
/2-слайд:/
3.Сабақтың тақырыбы мен
мақсатымен
таныстыру:
Олай болса балалар бүгінгі
сабақта кім туралы білетін боламыз? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
анықтап аламын. Абайды тәрбиелеудегі халық ауыз әдебиетінің мәнін
М.Әуезовтың « Абай жолы» роман-эпопеясынан білеміз. Сабақтың
тақырыбы. Бала Абай «Абай жолы» кітабын
көрсетемін.
4.Жаңа
сабақ:
1
-жұмыс:/3-слайд/
Мұхтар Әуезов өмірбаянымен
таныстыру.
-М.Әуезов /1897/1961/жылы
туған.
|
Балалардың назарын
сабаққа аударады
Тапсырманы
оқиды
Кесте бойынша
тұжырымдарға жауап береді
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатымен танысады
|
«Басбармақ»
әдісі
|
Оқулық
87
бет
Кесте
таратпа
1-слайд:
2-сла
|
Сабақтың
ортасы
15
минут
15минут
|
2-жұмыс:/4-слайд/
Оқулықпен
жұмыс:
1.Мәтінді бөліктерге
бөліп оқытамын./Мәтінді 5 бөлікке
бөлемін./
2.Өзім оқып
беремін.
3.Оқушылар іштей
және тізбектей оқыту.
4.Түсініксіз
сөздермен жұмыс
жасатамын:/5-слайд/
Мақамдап
оқу-мәнерлеп,ырғағына келтіріп
оқу.
Барабар—тең
келетін,пара-пар,бірдей.деген мағына
білдіреді. 5.Мәтін бөліктері
бойынша әңгіме
6.Мәтіннің мазмұны
бойынша Абайдың ауылында қандай дәстүр болғаны туралы
әңгімеле.
/6-слайд/
/Жауабы:Қонақжайлылық дәстүрі.Қонақжайлылық-адамның
келген қонаққа ілтипат пен ізетпен қарауы.Келген қонақты
сыйлау,құрметтеу,күліп қарсы алу,төрге шығару,тамақ беру,оны
ренжітпей қайтару қонаққа деген сый құрметті
білдіреді./
7.Бала Абайдың
өміріне әжесінің әңгімелері қалай әсер
етті?
А -оқушыға
сұрақ:
8.Барлас ақынның
Абайға айтқан сөзінен не
байқадың?
В-оқушының
сұрағы
Жұлдызшалардың
ішіндегі сөздердің қайсысын таңдар
едің?
/Жауабы:Сүйсіну мен
сенім./
С-оқушының
сұрағы:
9.»Осы өлеңді шығарған
-кім екен?»деген Абайдың сұрағына сен қалай жауап берер
едің?
10.Мәтіннің соңғы
абзацын оқып,көптік жалғаулы сөзді
тап.
Жауабы;Абайлар.Осы
тұсты слайдпен көрсету.
/7-Слайд/:
-Жазушы кейде
топты,бірнеше адамды атау үшін бір кейіпкердің есіміне көптік
жалғауын жалғайды.Мысалы,Абайлар атқа қонды .Сөйлемді «бірнеше Абай
бар екен» деп түсінбеу керек.Бұдан Абайдың жанында бірнеше адам
болғанын аңғарамыз.
1-топ:
Түймедақ күлтелерін
толтыр:»Бала Абай»мәтінінің авторы туралы мәліметтерді
толықтырыңдар.

Барлас ақынға мінездеме
бер
|
Байкөкше ақынға мінездеме
беріңдер
|
Жауаптары:Қартаңдау,Абайдың
шешесі оны жақсы таниды,әңгіме жырдың дүкені,Қобыланды батыр жырын
жатқа біледі,Барлас сыншы,себебі Абайдың зеректігі мен ұғымталдығын
байқады,Абайға батасын өлең жолдары арқылы білдіріп
кетті.Дастан,жырларды жатқа айтатын жыршы,елге сыйлы
адам
|
Жастау,Қозы -Көрпеш
Баян сұлуды жатқа біледі,Абайдың ауыз әдебиетін жақсы тыңдайтынын
біледі.Дастан ,жырларды жатқа айтатын жыршы,елге сыйлы
адам
|
4-топ:Вен диаграммасын
толтыр:
Бұрынғы мәтіндегі Абай
Бүгінгі мәтіндегі
Абай

Жауаптары:атқа мінуді енді ғана
үйреніп жүрді,үйден көп шықпайды,хат танығанымен ,өлең жырдың
мағынасын онша түсіне бермеген кезі,әжесі мен анасын мазалап ертегі
айтып берулерін өтінетін.Ертегілердің бас жақтарын жатқа
білетін,ертегі тыңдағанды жақсы көретін,оқығысы білгісі келетін
еді,қажымай ,жалықпай тыңдағанды жақсы көретін.тағылым кітапта,өнер
медреседе деп білді.
Бүгінгі мәтіндегі
Абай:Енді»Жүсіп-Зылиха»сияқты қиссаларды аналарына өзі мақамдап
оқып берді,түркі тілінен де хабары бар,»Қобыланды батыр»жырын
Барластан білді,Абай қонақжай,көп нәрсе білгісі келетін,ауыз
әдебиетін жақсы көрді,
5 топ:-Мәтіндегі негізгі ой
қандай?
Жауабы:Мәтіннің бесінші
бөлігі осы тақырыптағы негізгі ой
айтылған.
|
Мәтінді түсініп
оқып,түсініксіз сөздердің мағынасын ашады.Мәтін бойынша берілген
тапсырмаларды орындайды.
мәтіннің соңғы абзацын
оқып, көптік жалғаулы сөзді тауып мәнін
түсіндіреді
мәтіннен түйген ойын
жазып көрсетеді
|
«Комментарий»
арқылы
«Комментарий»
арқылы
|
4-слайд:
Оқулық:88-89-беттер
«Абай жолы»романы 4
том
Абай Құнанбаевтың
сурет
5-слайд:
6-слайд
|