Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    /

    Педагогтің аты - жөні

    Қорғанбаева Жақсыгүл

    Күні

    8.11.2023ж

    Сынып:4 «а»

    Қатысушылар саны:30

    Қатыспағандар саны

    Пәні

    Әдебиеттік оқу

    Сабақтың тақырыбы

    Ауыз әдебиеті – өшпес мұра

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.​1.​4.​2 сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану, презентация, видеоролик жасау.

    4.​2.​8.​1 эпизодтар мен оқиғалардың негізінде жатқан маңызды тұстарын талдау және салыстыр.

    Сабақтың мақсаты

    Оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап,оны бөліктерге бөлу,негізгі ойды анықтау.Оқушылардың жауаптарын попс әдісімен берулерін қадағалау.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі /уақыты

    Педагогтің

    әрекеті

    Оқушының

    әрекеті


    Баға

    лау


    Ресурстар


    Сабақтың басы

    8 минут




    1.Ұйымдастыру кезеңі.

    -а/Оқушыларды топтарға бөлу.

    2.Жаңа сабаққа кіріспе:

    1-жұмыс:Ой қозғау « Иә, жоқ» әдісі.

    Кесте бойынша тұжырымдарға жауап бер.


    2-жұмыс:

    /1-Слайд арқылы ауыз әдебиетінің түрлерін еске түсіріп өтемін/


    3-жұмыс:

    «Поп корн» әдісі арқылы топтарға сұрақтар беремін.

    /Балалар берілген сұрақтарға мүмкіндігінше попс әдісін қолданып жауап беріңдер./

    1.Абай туралы толық мәлімет айт.

    2.Абайдың шын аты кім?

    3.Абайдың әкесі кім?

    4. Абайдың әжесі кім?

    5.Абайдың шешесі кім?

    6. Ауыз әдебиетін тыңдап өскен адамдарға кімді жатқызуға болады? /попс әдісі/

    7. Абайдың қанда өлең-шумақтарын білесің?

    8.Абайдың 15ші қарасөзін кім біледі?

    9.Абай кішкентай кезінде ауыз әдебиетінің қандай үлгілерін жақсы көрді?/попс әдісімен жауап беруге болады/

    10.Абай жолы роман-эпопеясын жазған адам кім?

    /-Мұғалімнің сұрақ-жауабынан кейін /

    -Біз балалар 3 сыныпта Абайдың кішкентай кезі яғни ертегіні жақсы көретін шағы туралы өтсек,енді бүгінгі сабақта хат таныған,өлең сөздің парқын білетін,ел ішіндегі шешен жыршылардың жырларын түсіне алатындағы жасөспірім шағымен танысатын боламыз.

    /2-слайд:/

    3.Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру:

    Олай болса балалар бүгінгі сабақта кім туралы білетін боламыз? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтап аламын. Абайды тәрбиелеудегі халық ауыз әдебиетінің мәнін М.Әуезовтың « Абай жолы» роман-эпопеясынан білеміз. Сабақтың тақырыбы. Бала Абай «Абай жолы» кітабын көрсетемін.

    4.Жаңа сабақ:

    1 -жұмыс:/3-слайд/

    Мұхтар Әуезов өмірбаянымен таныстыру.

    -М.Әуезов /1897/1961/жылы туған.

    Балалардың назарын сабаққа аударады

    Тапсырманы оқиды


    Кесте бойынша тұжырымдарға жауап береді







    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады


    «Басбармақ»

    әдісі

    Оқулық

    87 бет

    Кесте таратпа
















    1-слайд:



























    2-сла



    Сабақтың ортасы

    15 минут


































    15минут

    2-жұмыс:/4-слайд/

    Оқулықпен жұмыс:

    1.Мәтінді бөліктерге бөліп оқытамын./Мәтінді 5 бөлікке бөлемін./

    2.Өзім оқып беремін.

    3.Оқушылар іштей және тізбектей оқыту.

    4.Түсініксіз сөздермен жұмыс жасатамын:/5-слайд/

    Мақамдап оқу-мәнерлеп,ырғағына келтіріп оқу.

    Барабар—тең келетін,пара-пар,бірдей.деген мағына білдіреді. 5.Мәтін бөліктері бойынша әңгіме

    6.Мәтіннің мазмұны бойынша Абайдың ауылында қандай дәстүр болғаны туралы әңгімеле. /6-слайд/

    /Жауабы:Қонақжайлылық дәстүрі.Қонақжайлылық-адамның келген қонаққа ілтипат пен ізетпен қарауы.Келген қонақты сыйлау,құрметтеу,күліп қарсы алу,төрге шығару,тамақ беру,оны ренжітпей қайтару қонаққа деген сый құрметті білдіреді./

    7.Бала Абайдың өміріне әжесінің әңгімелері қалай әсер етті?

    А -оқушыға сұрақ:

    8.Барлас ақынның Абайға айтқан сөзінен не байқадың?

    В-оқушының сұрағы

    Жұлдызшалардың ішіндегі сөздердің қайсысын таңдар едің?

    /Жауабы:Сүйсіну мен сенім./

    С-оқушының сұрағы:

    9.»Осы өлеңді шығарған -кім екен?»деген Абайдың сұрағына сен қалай жауап берер едің?

    10.Мәтіннің соңғы абзацын оқып,көптік жалғаулы сөзді тап.

    Жауабы;Абайлар.Осы тұсты слайдпен көрсету.

    /7-Слайд/:

    -Жазушы кейде топты,бірнеше адамды атау үшін бір кейіпкердің есіміне көптік жалғауын жалғайды.Мысалы,Абайлар атқа қонды .Сөйлемді «бірнеше Абай бар екен» деп түсінбеу керек.Бұдан Абайдың жанында бірнеше адам болғанын аңғарамыз.

    1-топ:

    Түймедақ күлтелерін толтыр:»Бала Абай»мәтінінің авторы туралы мәліметтерді толықтырыңдар.


    Shape1





    Барлас ақынға мінездеме бер

    Байкөкше ақынға мінездеме беріңдер

    Жауаптары:Қартаңдау,Абайдың шешесі оны жақсы таниды,әңгіме жырдың дүкені,Қобыланды батыр жырын жатқа біледі,Барлас сыншы,себебі Абайдың зеректігі мен ұғымталдығын байқады,Абайға батасын өлең жолдары арқылы білдіріп кетті.Дастан,жырларды жатқа айтатын жыршы,елге сыйлы адам

    Жастау,Қозы -Көрпеш Баян сұлуды жатқа біледі,Абайдың ауыз әдебиетін жақсы тыңдайтынын біледі.Дастан ,жырларды жатқа айтатын жыршы,елге сыйлы адам

    4-топ:Вен диаграммасын толтыр:

    Бұрынғы мәтіндегі Абай Бүгінгі мәтіндегі Абай

    Shape3 Shape2




    Жауаптары:атқа мінуді енді ғана үйреніп жүрді,үйден көп шықпайды,хат танығанымен ,өлең жырдың мағынасын онша түсіне бермеген кезі,әжесі мен анасын мазалап ертегі айтып берулерін өтінетін.Ертегілердің бас жақтарын жатқа білетін,ертегі тыңдағанды жақсы көретін,оқығысы білгісі келетін еді,қажымай ,жалықпай тыңдағанды жақсы көретін.тағылым кітапта,өнер медреседе деп білді.

    Бүгінгі мәтіндегі Абай:Енді»Жүсіп-Зылиха»сияқты қиссаларды аналарына өзі мақамдап оқып берді,түркі тілінен де хабары бар,»Қобыланды батыр»жырын Барластан білді,Абай қонақжай,көп нәрсе білгісі келетін,ауыз әдебиетін жақсы көрді,

    5 топ:-Мәтіндегі негізгі ой қандай?

    Жауабы:Мәтіннің бесінші бөлігі осы тақырыптағы негізгі ой айтылған.



    Мәтінді түсініп оқып,түсініксіз сөздердің мағынасын ашады.Мәтін бойынша берілген тапсырмаларды орындайды.

















    мәтіннің соңғы абзацын оқып, көптік жалғаулы сөзді тауып мәнін түсіндіреді

    мәтіннен түйген ойын жазып көрсетеді

    «Комментарий» арқылы


































    «Комментарий» арқылы


    4-слайд:


    Оқулық:88-89-беттер

    «Абай жолы»романы 4 том

    Абай Құнанбаевтың сурет

    5-слайд:







    6-слайд






    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Курганбаева Жаксыгул
    05 Ақпан 2024
    258
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    /

    Педагогтің аты - жөні

    Қорғанбаева Жақсыгүл

    Күні

    8.11.2023ж

    Сынып:4 «а»

    Қатысушылар саны:30

    Қатыспағандар саны

    Пәні

    Әдебиеттік оқу

    Сабақтың тақырыбы

    Ауыз әдебиеті – өшпес мұра

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.​1.​4.​2 сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану, презентация, видеоролик жасау.

    4.​2.​8.​1 эпизодтар мен оқиғалардың негізінде жатқан маңызды тұстарын талдау және салыстыр.

    Сабақтың мақсаты

    Оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап,оны бөліктерге бөлу,негізгі ойды анықтау.Оқушылардың жауаптарын попс әдісімен берулерін қадағалау.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі /уақыты

    Педагогтің

    әрекеті

    Оқушының

    әрекеті


    Баға

    лау


    Ресурстар


    Сабақтың басы

    8 минут




    1.Ұйымдастыру кезеңі.

    -а/Оқушыларды топтарға бөлу.

    2.Жаңа сабаққа кіріспе:

    1-жұмыс:Ой қозғау « Иә, жоқ» әдісі.

    Кесте бойынша тұжырымдарға жауап бер.


    2-жұмыс:

    /1-Слайд арқылы ауыз әдебиетінің түрлерін еске түсіріп өтемін/


    3-жұмыс:

    «Поп корн» әдісі арқылы топтарға сұрақтар беремін.

    /Балалар берілген сұрақтарға мүмкіндігінше попс әдісін қолданып жауап беріңдер./

    1.Абай туралы толық мәлімет айт.

    2.Абайдың шын аты кім?

    3.Абайдың әкесі кім?

    4. Абайдың әжесі кім?

    5.Абайдың шешесі кім?

    6. Ауыз әдебиетін тыңдап өскен адамдарға кімді жатқызуға болады? /попс әдісі/

    7. Абайдың қанда өлең-шумақтарын білесің?

    8.Абайдың 15ші қарасөзін кім біледі?

    9.Абай кішкентай кезінде ауыз әдебиетінің қандай үлгілерін жақсы көрді?/попс әдісімен жауап беруге болады/

    10.Абай жолы роман-эпопеясын жазған адам кім?

    /-Мұғалімнің сұрақ-жауабынан кейін /

    -Біз балалар 3 сыныпта Абайдың кішкентай кезі яғни ертегіні жақсы көретін шағы туралы өтсек,енді бүгінгі сабақта хат таныған,өлең сөздің парқын білетін,ел ішіндегі шешен жыршылардың жырларын түсіне алатындағы жасөспірім шағымен танысатын боламыз.

    /2-слайд:/

    3.Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру:

    Олай болса балалар бүгінгі сабақта кім туралы білетін боламыз? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтап аламын. Абайды тәрбиелеудегі халық ауыз әдебиетінің мәнін М.Әуезовтың « Абай жолы» роман-эпопеясынан білеміз. Сабақтың тақырыбы. Бала Абай «Абай жолы» кітабын көрсетемін.

    4.Жаңа сабақ:

    1 -жұмыс:/3-слайд/

    Мұхтар Әуезов өмірбаянымен таныстыру.

    -М.Әуезов /1897/1961/жылы туған.

    Балалардың назарын сабаққа аударады

    Тапсырманы оқиды


    Кесте бойынша тұжырымдарға жауап береді







    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады


    «Басбармақ»

    әдісі

    Оқулық

    87 бет

    Кесте таратпа
















    1-слайд:



























    2-сла



    Сабақтың ортасы

    15 минут


































    15минут

    2-жұмыс:/4-слайд/

    Оқулықпен жұмыс:

    1.Мәтінді бөліктерге бөліп оқытамын./Мәтінді 5 бөлікке бөлемін./

    2.Өзім оқып беремін.

    3.Оқушылар іштей және тізбектей оқыту.

    4.Түсініксіз сөздермен жұмыс жасатамын:/5-слайд/

    Мақамдап оқу-мәнерлеп,ырғағына келтіріп оқу.

    Барабар—тең келетін,пара-пар,бірдей.деген мағына білдіреді. 5.Мәтін бөліктері бойынша әңгіме

    6.Мәтіннің мазмұны бойынша Абайдың ауылында қандай дәстүр болғаны туралы әңгімеле. /6-слайд/

    /Жауабы:Қонақжайлылық дәстүрі.Қонақжайлылық-адамның келген қонаққа ілтипат пен ізетпен қарауы.Келген қонақты сыйлау,құрметтеу,күліп қарсы алу,төрге шығару,тамақ беру,оны ренжітпей қайтару қонаққа деген сый құрметті білдіреді./

    7.Бала Абайдың өміріне әжесінің әңгімелері қалай әсер етті?

    А -оқушыға сұрақ:

    8.Барлас ақынның Абайға айтқан сөзінен не байқадың?

    В-оқушының сұрағы

    Жұлдызшалардың ішіндегі сөздердің қайсысын таңдар едің?

    /Жауабы:Сүйсіну мен сенім./

    С-оқушының сұрағы:

    9.»Осы өлеңді шығарған -кім екен?»деген Абайдың сұрағына сен қалай жауап берер едің?

    10.Мәтіннің соңғы абзацын оқып,көптік жалғаулы сөзді тап.

    Жауабы;Абайлар.Осы тұсты слайдпен көрсету.

    /7-Слайд/:

    -Жазушы кейде топты,бірнеше адамды атау үшін бір кейіпкердің есіміне көптік жалғауын жалғайды.Мысалы,Абайлар атқа қонды .Сөйлемді «бірнеше Абай бар екен» деп түсінбеу керек.Бұдан Абайдың жанында бірнеше адам болғанын аңғарамыз.

    1-топ:

    Түймедақ күлтелерін толтыр:»Бала Абай»мәтінінің авторы туралы мәліметтерді толықтырыңдар.


    Shape1





    Барлас ақынға мінездеме бер

    Байкөкше ақынға мінездеме беріңдер

    Жауаптары:Қартаңдау,Абайдың шешесі оны жақсы таниды,әңгіме жырдың дүкені,Қобыланды батыр жырын жатқа біледі,Барлас сыншы,себебі Абайдың зеректігі мен ұғымталдығын байқады,Абайға батасын өлең жолдары арқылы білдіріп кетті.Дастан,жырларды жатқа айтатын жыршы,елге сыйлы адам

    Жастау,Қозы -Көрпеш Баян сұлуды жатқа біледі,Абайдың ауыз әдебиетін жақсы тыңдайтынын біледі.Дастан ,жырларды жатқа айтатын жыршы,елге сыйлы адам

    4-топ:Вен диаграммасын толтыр:

    Бұрынғы мәтіндегі Абай Бүгінгі мәтіндегі Абай

    Shape3 Shape2




    Жауаптары:атқа мінуді енді ғана үйреніп жүрді,үйден көп шықпайды,хат танығанымен ,өлең жырдың мағынасын онша түсіне бермеген кезі,әжесі мен анасын мазалап ертегі айтып берулерін өтінетін.Ертегілердің бас жақтарын жатқа білетін,ертегі тыңдағанды жақсы көретін,оқығысы білгісі келетін еді,қажымай ,жалықпай тыңдағанды жақсы көретін.тағылым кітапта,өнер медреседе деп білді.

    Бүгінгі мәтіндегі Абай:Енді»Жүсіп-Зылиха»сияқты қиссаларды аналарына өзі мақамдап оқып берді,түркі тілінен де хабары бар,»Қобыланды батыр»жырын Барластан білді,Абай қонақжай,көп нәрсе білгісі келетін,ауыз әдебиетін жақсы көрді,

    5 топ:-Мәтіндегі негізгі ой қандай?

    Жауабы:Мәтіннің бесінші бөлігі осы тақырыптағы негізгі ой айтылған.



    Мәтінді түсініп оқып,түсініксіз сөздердің мағынасын ашады.Мәтін бойынша берілген тапсырмаларды орындайды.

















    мәтіннің соңғы абзацын оқып, көптік жалғаулы сөзді тауып мәнін түсіндіреді

    мәтіннен түйген ойын жазып көрсетеді

    «Комментарий» арқылы


































    «Комментарий» арқылы


    4-слайд:


    Оқулық:88-89-беттер

    «Абай жолы»романы 4 том

    Абай Құнанбаевтың сурет

    5-слайд:







    6-слайд






    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 4 сынып
    05.02.2024
    258
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Курганбаева Жаксыгул
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации