Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Қысқамерзімді жоспар


    Бөлім:

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Химиялық элементтердің периодтық жүйесі.

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:

    06.02.2024

    Сыныбы: 8 В

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Химиялық элементтерді периодтық жүйедегі орны мен атом құрылысы тұрғысынан сипаттау

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.2.1.4 -периодтық жүйедегі орны бойынша химиялық элементті сипаттау

    Сабақтың мақсаты:

    Периодтық жүйедегі химиялық элементтерді атом құрылысы тұрғысынан және периодтық кестедегі орны бойынша сипаттайды.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    6 мин

    Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.


    2.« Сәлемдесу» әдісі бойынша сыныпта ынтымақтастық атмосферасы мен бірлескен оқу ортасын құру:



    3. Топқа бөлу «Жасырын элементтер» әдісі арқылы 6 баладан 4 топқа бөледі.


    4. Өткен тақырыпты пысықтау мақсатында «Элементтерге сипаттама бер» әдісі тапсырмасын орындау.

    Оқушылар оқытушымен сәлемдеседі.

    Оқушыларға оқытушы сабаққа сәттілік тілейді


    Өткен тақырыпты қайталау мақсатында

    Топ басшыларын сайлап алу

    Сипаттама

    1.Химиялық элементтің атауы мен таңбасы


    2.Элементтің периодтық кестедегі орны (период және топ нөмері )


    3. Aтом құрылымы:

    a) атом құрамы

    ә) атомның электрондық формуласы

    б) элемент түрі (s,р)

    4.Металл/бейметалл


    5.Оттекті қосылысының формуласы ,оған сәйкес келетін гидроксид сипаттамасын көрсету


    6. Ұшқыш сутекті қосылысының формуласы



    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.





    Бағалау «Тәтті пробирка» әдісі арқылы жүзеге асады:

    Пробирка қоржынға тәтті витаминді салып отырады. Әр дұрыс жауапқа 1 балл




    Қалыптастырушы бағалау: Өзін – өзі бағалау жұмысы.

    (әр балаға 6сұрақтан – 3 балл)

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Білім алушы:

    Химиялық элемент атомдары қасиеттерінің периодты өзгеруін анықтай алады.

    1.Элементтердің көлденең қатарынының қалай аталатынын анықтайды;

    1 балл

    2.Үлкен периодтың үлкен элементтері кіретін топтың қалай аталатынын анықтайды;

    1 балл

    3.Ядро зарядының периодтарда өзгерісін анықтайды;

    1 балл

    4. Топ нөмерінің нені көрсететінін анықтайды;

    1 балл

    5. Электрон қабат санының нені көрсететінін анықтайды.

    1 балл

    6. Қосылыстарын анықтайды






    Презентация

    көрнекіліктер,

    АКТ құралдары,

    оқулық




    Рисунок 4

    Сабақтың ортасы

    3 мин.






















    3 мин.










    4 мин

    «Ой қозғау» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау стратегиясы арқылы тақырыпқа байланысты тірек сөздерді көрсетеді және сол бойынша сұрақтар қойылады:


    • Төменде көрсетілген тірек сөздерді байланыстырып, бүгінгі өтетін тақырыпқа болжам жасаңыздар?


    Тақырыпты анықтағаннан кейін сабақтың мақсаттарымен таныстырады.

    Оқытушы тақырып бойынша түсіндірме жұмыстарын презентация (арқылы жүргізеі.



    Бейне ролик көрсету

    Практикалық бөлім.




    Жалынның түсін анықтау

    Na, Cu , Mg




    Суретте көрсетілген тірек сөздерді байланыстырып, тақырыпқа болжам жасайды. Тақырыпты анықтап, сабақтың мақсаттарымен танысады.





    Тақырып бойынша түсіндірме жұмыстарын тыңдайды және сұрақтарға жауап беріп отырады.



    1 тапсырма: Элементтердің периодтық кестесін пайдаланып, келесі сұрақтарға жауап беріңдер:

    а) ең жеңіл элементті;

    ә) рет нөмірі 12-элементті;

    б) 3-периодтағы металдарды;

    в) 2-периодтағы бейметалды;

    г) атомдық массасы 80-ге тең элементті.

    д) 4-периодта 1-топтың қосымша топшасында орналасқан элементті атаңдар

    Оқушылар түсінгенін қысқаша айтып береді

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.








    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



    Презентация

    көрнекіліктер,

    АКТ құралдары,

    Оқулық






















    https://youtu.be/18s4b0qVz5U?si=RCK6sEHm8Sfx3LZO

    6 мин.


    Жеке жұмыс

    «Аквариум»әдісі

    Тапсырмалар айдарындағы 1 -тапсырманы орындатады, бақылайды


    .

    1 тапсырма:

    Оқушылар судың ішінде жасырынған химиялық формулаларды тауып Салыстырмалы молекулалық массаларын есептейді


    Бағалау «Тәтті пробирка» әдісі арқылы жүзеге асады:

    Пробирка қоржынға тәтті витаминді салып отырады.

    Бір-бірін бағалау.

    Әр дұрыс жауапқа 1 балл


    Презентация

    көрнекіліктер,

    АКТ құралдары,

    оқулық





    6 мин


















    .

    Топтық жұмыс

    «Жұмыртқа аршу» әдісі арқылы жүзеге асады. Тақтада суреттері ілулі тұрады

    Жұмыртқаны ашу арқылы оқушыларды есеп күтеді


    Әр топ мүшесі ортаға шығып, жұмыртқаны ашып, есепті алады. Тобына барып бірлесе есеп шығарады.

    Тапсырма

    n= m/Mr

    n=v/Vm

    n=m p


    1.Мөлшері 0,5 моль судың массасын есептеп шығарыңдар

    2.Мөлшері 0,8 моль көміртегі(IV) оксидінің массасын есептеп

    3.Массасы 24 г темір неше моль болады?

    4.Массасы 136г мырыш хлориді неше моль болады?

    Тапсырма:

    Мына айналымдарды жүзеге асырып, реакция теңдеулерін жазыңдар:

    Ca→Ca(OH)2→CaCl2→CaCO3

    Бағалау «Тәтті пробирка» әдісі арқылы жүзеге асады:

    Пробирка қоржынға тәтті витаминді салып отырады.

    Рисунок 4

    Қалыптастырушы бағалау: бағалау жұмысы.

    Өзін -өзі бағалау

    Әр дұрыс жауапқа 1 балл

    Жиыны 2 балл


    Презентация

    көрнекіліктер,

    АКТ құралдары,

    оқулық


    10 мин.

    Топтық жұмыс

    Тарсия» әдісі.

    Тапсырмалар айдарындағы 2 -тапсырманы орындатады, бақылайды



    2 - тапсырма:



    Берілген ұсақ үшбұрышты фигураларда белгілі бір сұрақтар мен фигуралар берілген. Осы сұрақтарға фигуралар арқылы жауабын іздеп, үлкен үшбұрышты фигураны құрастырыңыз.Shape1

    1 –топ:

    V (

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жайлаубаева Раушан Газизовна
    19 Наурыз 2024
    287
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    мұғалімге көмекші құрал ретінде қолдануға болады
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Қысқамерзімді жоспар


    Бөлім:

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Химиялық элементтердің периодтық жүйесі.

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:

    06.02.2024

    Сыныбы: 8 В

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Химиялық элементтерді периодтық жүйедегі орны мен атом құрылысы тұрғысынан сипаттау

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.2.1.4 -периодтық жүйедегі орны бойынша химиялық элементті сипаттау

    Сабақтың мақсаты:

    Периодтық жүйедегі химиялық элементтерді атом құрылысы тұрғысынан және периодтық кестедегі орны бойынша сипаттайды.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    6 мин

    Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.


    2.« Сәлемдесу» әдісі бойынша сыныпта ынтымақтастық атмосферасы мен бірлескен оқу ортасын құру:



    3. Топқа бөлу «Жасырын элементтер» әдісі арқылы 6 баладан 4 топқа бөледі.


    4. Өткен тақырыпты пысықтау мақсатында «Элементтерге сипаттама бер» әдісі тапсырмасын орындау.

    Оқушылар оқытушымен сәлемдеседі.

    Оқушыларға оқытушы сабаққа сәттілік тілейді


    Өткен тақырыпты қайталау мақсатында

    Топ басшыларын сайлап алу

    Сипаттама

    1.Химиялық элементтің атауы мен таңбасы


    2.Элементтің периодтық кестедегі орны (период және топ нөмері )


    3. Aтом құрылымы:

    a) атом құрамы

    ә) атомның электрондық формуласы

    б) элемент түрі (s,р)

    4.Металл/бейметалл


    5.Оттекті қосылысының формуласы ,оған сәйкес келетін гидроксид сипаттамасын көрсету


    6. Ұшқыш сутекті қосылысының формуласы



    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.





    Бағалау «Тәтті пробирка» әдісі арқылы жүзеге асады:

    Пробирка қоржынға тәтті витаминді салып отырады. Әр дұрыс жауапқа 1 балл




    Қалыптастырушы бағалау: Өзін – өзі бағалау жұмысы.

    (әр балаға 6сұрақтан – 3 балл)

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Білім алушы:

    Химиялық элемент атомдары қасиеттерінің периодты өзгеруін анықтай алады.

    1.Элементтердің көлденең қатарынының қалай аталатынын анықтайды;

    1 балл

    2.Үлкен периодтың үлкен элементтері кіретін топтың қалай аталатынын анықтайды;

    1 балл

    3.Ядро зарядының периодтарда өзгерісін анықтайды;

    1 балл

    4. Топ нөмерінің нені көрсететінін анықтайды;

    1 балл

    5. Электрон қабат санының нені көрсететінін анықтайды.

    1 балл

    6. Қосылыстарын анықтайды






    Презентация

    көрнекіліктер,

    АКТ құралдары,

    оқулық




    Рисунок 4

    Сабақтың ортасы

    3 мин.






















    3 мин.










    4 мин

    «Ой қозғау» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау стратегиясы арқылы тақырыпқа байланысты тірек сөздерді көрсетеді және сол бойынша сұрақтар қойылады:


    • Төменде көрсетілген тірек сөздерді байланыстырып, бүгінгі өтетін тақырыпқа болжам жасаңыздар?


    Тақырыпты анықтағаннан кейін сабақтың мақсаттарымен таныстырады.

    Оқытушы тақырып бойынша түсіндірме жұмыстарын презентация (арқылы жүргізеі.



    Бейне ролик көрсету

    Практикалық бөлім.




    Жалынның түсін анықтау

    Na, Cu , Mg




    Суретте көрсетілген тірек сөздерді байланыстырып, тақырыпқа болжам жасайды. Тақырыпты анықтап, сабақтың мақсаттарымен танысады.





    Тақырып бойынша түсіндірме жұмыстарын тыңдайды және сұрақтарға жауап беріп отырады.



    1 тапсырма: Элементтердің периодтық кестесін пайдаланып, келесі сұрақтарға жауап беріңдер:

    а) ең жеңіл элементті;

    ә) рет нөмірі 12-элементті;

    б) 3-периодтағы металдарды;

    в) 2-периодтағы бейметалды;

    г) атомдық массасы 80-ге тең элементті.

    д) 4-периодта 1-топтың қосымша топшасында орналасқан элементті атаңдар

    Оқушылар түсінгенін қысқаша айтып береді

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.








    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



    Презентация

    көрнекіліктер,

    АКТ құралдары,

    Оқулық






















    https://youtu.be/18s4b0qVz5U?si=RCK6sEHm8Sfx3LZO

    6 мин.


    Жеке жұмыс

    «Аквариум»әдісі

    Тапсырмалар айдарындағы 1 -тапсырманы орындатады, бақылайды


    .

    1 тапсырма:

    Оқушылар судың ішінде жасырынған химиялық формулаларды тауып Салыстырмалы молекулалық массаларын есептейді


    Бағалау «Тәтті пробирка» әдісі арқылы жүзеге асады:

    Пробирка қоржынға тәтті витаминді салып отырады.

    Бір-бірін бағалау.

    Әр дұрыс жауапқа 1 балл


    Презентация

    көрнекіліктер,

    АКТ құралдары,

    оқулық





    6 мин


















    .

    Топтық жұмыс

    «Жұмыртқа аршу» әдісі арқылы жүзеге асады. Тақтада суреттері ілулі тұрады

    Жұмыртқаны ашу арқылы оқушыларды есеп күтеді


    Әр топ мүшесі ортаға шығып, жұмыртқаны ашып, есепті алады. Тобына барып бірлесе есеп шығарады.

    Тапсырма

    n= m/Mr

    n=v/Vm

    n=m p


    1.Мөлшері 0,5 моль судың массасын есептеп шығарыңдар

    2.Мөлшері 0,8 моль көміртегі(IV) оксидінің массасын есептеп

    3.Массасы 24 г темір неше моль болады?

    4.Массасы 136г мырыш хлориді неше моль болады?

    Тапсырма:

    Мына айналымдарды жүзеге асырып, реакция теңдеулерін жазыңдар:

    Ca→Ca(OH)2→CaCl2→CaCO3

    Бағалау «Тәтті пробирка» әдісі арқылы жүзеге асады:

    Пробирка қоржынға тәтті витаминді салып отырады.

    Рисунок 4

    Қалыптастырушы бағалау: бағалау жұмысы.

    Өзін -өзі бағалау

    Әр дұрыс жауапқа 1 балл

    Жиыны 2 балл


    Презентация

    көрнекіліктер,

    АКТ құралдары,

    оқулық


    10 мин.

    Топтық жұмыс

    Тарсия» әдісі.

    Тапсырмалар айдарындағы 2 -тапсырманы орындатады, бақылайды



    2 - тапсырма:



    Берілген ұсақ үшбұрышты фигураларда белгілі бір сұрақтар мен фигуралар берілген. Осы сұрақтарға фигуралар арқылы жауабын іздеп, үлкен үшбұрышты фигураны құрастырыңыз.Shape1

    1 –топ:

    V (

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Ашық сабақ 8 сынып
    19.03.2024
    287
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жайлаубаева Раушан Газизовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации