Ашық сабақ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сыныбында "Ұлпан" романының компазициялық құрылымы
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бекітемін

Мектеп директоры

___________________Ш.А.Абиткожаева



Бөлім:

3-бөлім. «Адам жанының құпиясы»

Педагогтің аты-жөні:

Г.Исаева

Күні:

19.02.2025

Сыныбы: 9 «А»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

"Ұлпан" романының сюжеттік-композициялық құрылымы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.1.1.1 Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

9.2.3.1. Шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру.

Сабақтың мақсаты:

Білім алушылар шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды;

Шығармадағы портретті, пейзажды, теңеуді табады, оларға анықтама береді.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты


Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

8 мин.











1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. Керекті құрал-жабдықтарын дайындату.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Оқушыларға домбыра, қоржын, асық, киіз үй суреттеріне жазылған жылы сөздерді тарата отырып, сабақты бастау.

3. Үй тапсырмасын тексеру.

«Кездейсоқ дөңгелек» әд.

Балмұздақ таяқшаларында жазылған оқушылар есімін таңдау арқылы оқушылар кездейсоқ дөңгелекте берілген сұрақтарға жауап береді.

ЕҚБ оқушыға арналған сұрақтар:

1. Шығарманың негізгі идеясы қандай?

2. Жазушы жасаған Ұлпан бейнесі қандай?

3.Романның эпилогы қандай?

4.Романның прологы қандай?

ЕБҚ оқушыға арналған сұрақтар:

1. «Ұлпан» романы

қай жылы жазылды?

2.Ұлпанның қызының есімі кім?

3.Кім Ұлпанды қара жорғасына мінгізіп аттандырып жіберді?

4. Шығарма нешінші ғасырдағы қазақ даласын суреттейді?

4. Сабақ мақсатымен, тақырыбымен таныстыру.

Оқушылар сабаққа дайындық жүргізеді.

Оқушылар жылы сөздерді оқып, танысады.




Үй тапсырмасын қайталауға арналған кездейсоқ барабанда берілген сұрақтарға жауап береді.














ҚБ:мадақтау

Дескриптор

-сұраққа дұрыс жауап береді














Сабақтың ортасы


5 мин

1-тапсырма. О.Ж.

Дәптермен жұмыс.

Банк картасында берілген шығарма үзіндісінен троп, көріктеу құралын тауып, оған анықтама бер.


Банк картасындағы штрихкодты өшіру арқылы тапсырманы ашады. Үзіндіден троп, көріктеу құралын тауып, оған анықтама береді. Дәптерге жазады.

Дескриптор

Жалпы – 2 балл

-көріктеу құралын (портрет, пейзаж , метафора,теңеу) табады

- оларға анықтама береді


Банк картасы




20 мин


2-тапсырма.Ж.А.

1-топ.Шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жаса.








2-топ.Шығарманың идеясын,кейіпкерлерін жаз. Бес жолды өлең құрастыр. Шығарма мазмұнына сюжетті сурет салл.







3-топ.Шығармаға сатылай кешенді талдау жаса.









4-топ. Шығармадағы негізгі кейіпкерлерді, бойындағы қасиеттерін,кейіпкерге хат жаз.


Топтық жұмыс жүргізеді.

Топ ережесін сақтайды.

Әр топ өзінің тапсырмасына сай дескриптор бойынша жұмыс жүргізеді.

Шығармаға композициялық талдау, сатылай кешенді талдау жасайды.Шығарма кейіпкерлерін табады, оларға мінездеме береді, кейіпкерге хат жазады, синквейн құрастырады.



Дескриптор

Жалпы – 5 балл

(әр топтың тапсырмасына сай дескрипторлар)

1-топ.

- оқиға басын жазады

-дамуын жазады

-оқиға байланысуын жазады

-оқиға шиеленісуі жазады

- шарықтау шегін жазады

2-топ -шығарма кейіпкерлерін жазады

- идеясын жазады

-синквейн құрылымын біледі

- синквейн құрастырады

-сюжетті сурет салады

3-топ.

-шығарма тақырыбы, жанрын жазады

- оқиға басын жазады

-дамуын жазады

-оқиға шиеленісуін жазады

-шарықтау шегін жазады

4-топ.

-кейіпкерлерін жазады

-бойындағы қасиеттерін жазады

-хат жазу құрылымын біледі

-кейіпкерге хат жазады

-орфографиялық норманы сақтап жазады









Сергіту сәті

«Зымыран сұрақтар» әдісі.

1.Қазақ қызына тән қандай қасиеттер болу керек?

2.Ер жігіттің бойында қандай қасиеттер болу керек?

3.Ұл, қыз туралы қандай мақал-мәтел білесіздер?

Сабақтың соңы

12 мин.


Бекіту:3-тапсырма.

«ZipGrade» платформасы

Шығарма бойынша тест сұрақтарына жауап бер.

Рефлексия:

«ҚҚҚ» кестесі.

1.Шығарманың негізгі идеясы қандай?

2.Шығармада қандай көріктеу құралдары кездесті?

3.Шығарманың басы қалай басталды?

4.Шығарманың шешімі қандай болды?

Бағалау: «Бәйге»

Оқушылар сабақ бойы жинаған балл санын санап, «Бәйге» бағалау тақтасына іледі.

Үй тапсырмасы:

13-тапсырма 194 бет

Тақырыпты бекіту мақсатында берілген тест сұрақтарына жауап береді.


Сұарақтарға жауап беру арқылы оқушылар тақырып бойынша қорытынды жасайды.


Сабақ барысында

Не қызықты болды?

Не құнды болды?Не қиын болды ? сұрақтарына жауап береді.

Оқушылр өзін-өзі бағалайды.

Сабақ барысында жинаған балл санын «Бәйге» тақтасына іледі.



Дескриптор

Жалпы – 3 балл

-5-10 сұраққа дұрыс жауап береді-1 балл

-11-15 сұраққа дұрыс жауап береді-2 балл

-16-20 сұраққа жауап береді-3 балл




1-10 баллдық жүйе



















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.03.2025
258
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі